Sanctuarele Rudele

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Sanctuarele Rudele - dupa inregistrare.

Clanta Santamaria Orlea
Clanta
Fisier Asau Piatra Uriasului
Fisier
Nou 1 Nou Neudorf
Nou 1
Stanca Cap de om Bodvaj Bradul Mare stanca cap om
Stanca Cap de om

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Sanctuarele Rudele!

Sanctuarele Rudele.. Vizitati Sanctuarele Rudele si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Magureni, se afla la 8,76 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Sanctuarele Rudele?
(detalii dupa autentificare)
Ruinele castrului roman Jiguru Mare la la 8,6 km. Ruinele castrului roman Comarnicel la la 8,8 km.
Palma lui Dumnezeu Fundatura Ponorului la la 12,1 km.
Am fost foarte dezamagit sa nu gasesc geocutia ascunsa aici, deoarece pentru un loc atat de frumos ar fi fost potrivit si sentimentul oferit de gasirea cu succes a unei geocutii.
Poarta Raiului Fundatura Ponorului la la 12,2 km.
Este unul dintre cele mai frumoase catune de munte, paradisul fotografilor.
Deasupra ponorului Fundatura Ponorului la la 12,5 km.
Cele mai sugestive si frumoase poze pot fi realizate de pe punctul de belvedere, aflat pe stanca sub care dispar apele paraului.
Curmatura Sureanu la la 13,1 km. Cetatea Piatra Rosie la la 13,2 km.
Mina de bauxita Comarnic la la 13,8 km.
Aproximativ la jumatatea drumului, din satul Federi spre Fundatura Ponorului, gasim mina parasita Comarnic, unde se exploata bauxita.
Cetatea Blidaru la la 14,3 km. Cheile Taia Petrila la la 15,6 km. Cetatea Costesti la la 15,7 km.
Pestera Bolii la la 15,8 km.
Am ajuns la pestera, am vizitat-o dar cu parere de rau, nu am reusit sa gasesc cutia. Obisnuiesc sa verific fiecare comentariu.
Cariera Bolii la la 15,9 km.
Cetatea Banita la la 16,1 km.
Aceasta cetate apara trecerea dinspre sud catre Valea Merisorului, si de acolo catre Sarmizegetusa.
Cheile Crivadiei la la 16,2 km.
Cheile Banitei la la 16,3 km.
Am vizitat Cheile Banitei de mai multe ori, de data asta am venit doar pentru geocutie. Intr-adevar, avem o geocutie ascunsa acolo, anul trecut in iulie, dar nu am apucat inca s-o public si aici.
Lacul Canciu la la 16,6 km.
Podul natural Banita la la 17,2 km.
Nu poate fi vazut de la distanta, din apropiere, nici chiar stand pe pod.
Turnul rotund Crivadia la la 17,3 km.
Incepand din secolul XVI acesta strajuia vechiul drum ce lega Transilvania cu Tara Romaneasca prin pasul Valcan.
Ruinele fostei scoli din Merisor la la 17,6 km.
A fost asezata pe locul hanului, unde in vremea postalioanelor, opreau calatorii pentru odihna si schimbarea cailor.
Grupul de case Rusesti Merisor la la 18 km.
Pe aici trece calea ferata catre Valea Jiului, formand o bucla perfect rotunda, avand chiar si doua tuneluri mai scurte.
Stanca Dintele Aninoasa la la 20 km. Cetatea medievala de la Cucuis la la 20,2 km. Lac Jiet la la 21,1 km. Castrul roman de la Chitid la la 22,3 km. Lacul Oasa la la 24 km.
Traseul Ruinelor Vulcan la la 24,3 km.
Trece pe langa Schitul Sfantul Nicolae din Poiana Muntelui.
Oul Arsitei la la 25,5 km.
Oul Arsitei este o rezervatie geologica care se afla in partea de nord-est a Muntilor Sureanu, pe versantul estic al dealului Arsitei si se intinde pe o suprafata de 0,20 ha.
Turnul Kendeffy Muntele Orlea Subcetate la la 25,8 km.
Salut, dupa ce am urcat amandoi, 30 min, (Lore si Gigelush) pe acest munte am gasit Turnul care, pt noi a fost un mister. Felicitari pentru gasirea geocutiei.

Sanctuarele Rudele in limba maghiara - magyarul: Sanctuarele Rudele

Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Sanctuarele Rudele

• Statuia generalului Suvorov - Dragosloveni: Istoria - Desi spusa cu jumatate de gura, se pare ca impartasim multe cu armata rusa. Aliati sau inamici avem multe in comun.
  • Cetatea Neagra: Pe Magura Codlei - Am gasit cutia in buna stare, fara dificultate. Chiar si in conditii de iarna, cu prilejul unei drumetii mai complexe pe Magura Codlei.
  • Stanca cu brazi - Stogul de piatra: E alta cutie - Cutia gasita de dvs a fost pusa de noi, in ideea marturisita in comentariul anterior, ca cea initiala, a Trekkinklubului, ar fi disparut. Cum ne-am revizuit presupunerea, acceptand ideea ca n-am gasit abriul corect, n-am comunicat pe site-ul jocului cutia pusa de noi.
  • Cheile Rametului: Fericiti in Cheile Rametului - Salut zbuciumel. Pentru zilele urmatoare mi-am propus concertul Roxette, ascunzisuri din Cluj - cat incape, apoi sfarsitul de saptamana in Trascau.
  • Vechea cale ferata ingusta Comandau - Covasna: Printre sute de cioate putrezite - Am scotocit cateva cioate dintr-un perimetru rezonabil din jurul punctului indicat de GPS, dar in zadar. Am luat ca amintire din frumoasa poiana aflata nu departe de locatie 4 mici capuse.
  • Varful Bistriciorul: Voi folosi gps-ul - Multumesc. :) De acum voi folosi si eu GPS-ul cand mai merg in hike-uri, si voi fi mai atenta la comori.
  • Sugas Bai: A fost odata - Sugas Bai pentru mine e un loc minunat. Gasesti aici mofeta, izvor de apa minerala, loc de agrement, partie de schi, si numeroase locuri pentru excursii.
  • Copsa Mare: Greseala - Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text). Multumesc.
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Dupa ce a plecat ciobanul cu turma de oi - Prima data am ajuns la capatul nordic al ramasitelor podului german. Vazand ciobanul si turma de oi care se odihneau chiar langa ascunzis, langa capatul sudic, am decis sa urc mai intai pe dealul Bugeac.
  • Schitul Ostrov: Se pare ca nu am cautat unde trebuia - Dupa nereusitele de la manastirea Turnu, respectiv castrul Arutela. M-am intors din drum, pentru a gasi macar geocutia ascunsa langa schitul Ostrov.
  • Lacul Crab - Porumbenii Mari: New Year - Found it in a short trip on New Year's Day.
  • Cocosul de Aur - Targu Mures: Scormoneala de sambata - In drumul meu spre casa, am trecut pe langa Cocosul de Aur, si mi-am amintit de geocutia care se ascunde aici. Dupa vreo 5 minute de cautare am gasit ascunzatoarea.
  • Manastirea Cerbu: Scorburi fara cutie, dar pline cu furnici - Cred ca am gasit copacul despre care se vorbeste in informatia ajutatoare, a se vedea poza atasata, dar toate scorburile erau goale. Scorbura de la baza copacului avea si o piatra langa, probabil folosita pentru camuflare.
  • Muntele Paganul: Schimbare la fata a ascunzisului de pe Muntele Paganul - Beneficiind de indicatiile - de ultima ora - ale trekkingklub. Cum ca arborele la radacina caruia ar fi ascunzisul a fost taiat - perfect adevarat.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Am gasit ascunzisul - La prima cautare, am crezut ca lipseste cutia, dar era doar alunecata foarte adanc in scorbura. Inainte de a repune cutia, am asezat cateva pietre in fundul scorburii, cu scopul de a evita o noua alunecare in jos.
  • Vechea cale ferata ingusta Comandau - Covasna: Alta statie pentru ascunzis - Am rebaleiat zona ascunzisului, cu acelasi rezultat. Mai mult, au mai disparut dintre cioate, de putreziciune, iar altele s-au ascuns in vegetatia regenerata.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Cutiuta nu conteaza - Foarte frumos comentariul, mi-a facut placere sa-l citesc. Ma bucurat faptul, ca in sfarsit cineva a ajuns aici, poate datorita si acestui ascunzis.
  • Vila Anna Baile Tusnad: Ascunzis compromis - Ajungand la fata locului, nu puteam sa-mi inchipui, oare unde ar putea fi ascunzisul? In cladirea vizavi de vila Anna, un grup de fete tineau un curs de aerobic, sau dans modern?
  • Cetatea Deva: Cetatea Deva - Cine nu a vizitat macar o data cetatea Devei. Acum este foarte comod profitand de tehnica avansata - telecabina si mai ales ca e renovata si mult mai sigura de vizitat.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Lipsa semnal gsm - Sfat pentru cei care ajung, si vor sa gaseasca cutiutele. Salvati-va detaliile despre ascunzis, foto, etc.
  • Valcele - Drumul apelor minerale: O statiune parasita - Statiunea balneoclimaterica Vilcele a trait anii de aur in secolul XX. Dupa comunism a urmat democratia si rezultatul se vede foarte bine.
  • Gara Baile Herculane: Gara Baile Herculane - Este pentru a doua oara cand ajung in acest loc, dar fara succes in a gasi cutia. Vegetatia este foarte inalta, si am dat vina pe acest lucru.
  • Izvorul Dorului: Gasita - Am gasit cutia in padure.
  • Concretiuni de Feleac: Comentariu primit de la Maria Victor - Cel mai accesibil loc ramane cel de la Costesti. Trovanti de dimensiuni mai mici pot fi gasite in majoritatea gresiilor carbonatice din zona Carpatilor de Intorsura, pe linia formatiunilor numite flysh (fost tarm de mare in vremuri geologice).

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Sanctuarele Rudele? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!