Dealul Pietrei - Slanic Moldova

Zona Ciresoaia - Plaiurile Nemirei. Faleza 15-20 m. Pestera Paianjenilor...

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Dealul Pietrei - Slanic Moldova - dupa inregistrare.

Biserica noua a manastirii Manastirea Caraclau
Biserica noua a manastirii
Limba de colmatare lac iapa negulesti
Limba de colmatare
La intrarea in cetate cetatea Noviodunum
La intrarea in cetate
Cea mai mare din lume Turia poarta secuiasca
Cea mai mare din lume

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Dealul Pietrei Slanic Moldova!

Dealul Pietrei - Slanic Moldova Vizitati Dealul Pietrei - Slanic Moldova si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Slanic-Moldova, se afla la 1,74 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Dealul Pietrei Slanic Moldova?
(detalii dupa autentificare)
Saua Pacurita Plaiurile Nemirei la la 5,7 km. Dealul Ciresoaia Plaiurile Nemirei la la 7,3 km.
Cascada Cernica la la 9,2 km.
Cascada Cernica este o cadere de apa formata din mai multe trepte, care se afla pe parul Cernica, aproape de localitatea Poiana Sarata.
Baltile Nemirei la la 9,6 km.
Dupa un parcurs de 90 minute de la Varful Nemira Mare, pe la crucea metalica a lui Carpinis, pe Scari la vale, pe fostul drum forestier de exploatare in jos, apoi la stanga la intersectia cu drumul de la Balti spre Ciunget.
Portile de Vant ale Nemirei la la 9,6 km.
Cunoscuta indeobste sub denumirile Saua Sandrului sau Poarta Vantului, Poarta Vanturilor, curmatura dintre varfurile Miches de 1559 m, al doilea spre nord dupa Sandru Mare, si un varf fara nume de 1531 m, premergator Nemirei Mici, are 1428 m.
Stancile Turnuri din Padurea Slanic la la 9,9 km.
Cascadele de la cariera Velnita la la 9,9 km.
Am constatat o nepotrivire intre coordonatele ascunzisului (pe care inca nu l-am gasit) si indiciu. Un fotoreportaj al unui traseu in circuit pe la cascadele descrise in acest post poate fi gasit pe Munte si Flori.
Varful Sandru Mare Muntii Nemirei la la 10 km. Sandru Mare cu cei 1640 m este al 2-lea ca inaltime din Muntii Nemira ai Carpatilor orientali, fiind intrecut de Nemira Mare- 1649.
Saua Nemirei la la 10,1 km.
Locatia ofera un moment de ragaz, un strop de apa rece, incanta ochiul si da sperante.
Varful Nemira Mica la la 10,1 km.
Sunt al treilea an consecutiv pe varf si nu pot trece resemnat pe langa felul cum inteleg unii turisti sa-si marcheze trecerea. Indiciul e suficient pentru descoperirea cutiei.
Cubul suspendat din Padurea Slanic la la 10,1 km.
Ciuperca de piatra Nemira Mica la la 10,1 km.
Indiciul conduce la sigur, ciuperca fiind in cararea de acces pe varful Nemira Mica. Desi nu deschide orizonturi, este un obiectiv la fel de fotografiat ca varfurile de munte.
Cimitirul Eroilor de la Poieni Targu Ocna la la 10,3 km.
Am parcat pe marginea drumului, undeva intre sonda straveche si cimitirul eroilor, deplasandu-ma apoi pe jos pana la ambele ascunzisuri. Am parcat pe ulita de langa monument, este loc suficient in spatele edificiului.
Sonda straveche de la Poieni Targu Ocna la la 10,3 km.
Desi zona e intens circulata, trebuie sa ne gandim ca asa a inceput dezvoltarea industriala a Vaii Trotusului - cu extractia bogatiilor subsolului (sare, carbune, petrol). Este inutil folosirea titlului ascunzisului pentru titlul comentariului.
Varful Nemira Mare la la 10,4 km.
Localizarea ascunzisului mi-a pus ceva probleme. Intr-adevar, fara GPS, nu e usor de localizat ascunzisul, asa se explica nota acordata.
Pestera Barlagul Ursului Poiana Sarata la la 10,7 km.
Pestera este localizata in versantul drept al raului Oituz, in perimetrul localitati Poiana Sarata, Oituz - Bacau, fiind aflata la o altitudine relativa de vreo 20 m.
Drumul Crucii Dracoaia la la 10,7 km.
Am parcurs acest traseu si atunci cand am gasit geocutia de pe Dracoaia.
Madona si Bestia Dealul Piatra Soimului Oituz la la 10,7 km.
Doua dintre ele sunt evidentiate acum prin includerea lor intr-un circuit.
Piatra cu caldare mica Piatra Soimului Oituz la la 10,8 km.
Ca si Caldarea Mare, si aceasta are un ce suficient de interesant care sa te faca sa tot stai pe ganduri privind-o.
Piatra cu caldare mare Piatra Soimului Oituz la la 10,8 km.
Cunoscand bine locatia, ne-a fost usor sa gasim ascunzisul.
Fortareata de piatra Piatra Soimului Oituz la la 10,8 km.
Inca un obiectiv interesant de pe Piatra Soimului pe care il stiam de mult.
Cimitir german Poiana Sarata la la 10,8 km.
Monumentul Eroilor Magura Ocnei Targu Ocna la la 10,9 km.
Monumentul Eroilor de pe Magura Ocnei din orasul Targu Ocna este un monument comemorativ al militarilor romani morti in Primul Razboi Mondial.
Pe culme Piatra Soimului Oituz la la 10,9 km.
Nu mai ajunsesem pe micul platou al Dealului Piatra Soimului de foarte multi ani.
Piatra cu Palarie Piatra Soimului Oituz la la 10,9 km.
Titlul comentariului se refera la ideea excelenta a administratorului acestui site de a amenaja un ascunzis la interesanta stanca numita de locuitorii Oituzului Piatra cu Palarie.
Valori naturale - Judetul Bacau

• Urmarire Dealul Pietrei
  • Localizare pozitie pe harta Slanic Moldova

• Trei Caldari: Caldari cu plin - Anul 2016 a fost el insusi un an plin pentru ascunzis. Nu mai putin de 4 cautatori de geocomori au gasit cutia de la Trei Caldari.
  • Cetatea Neagra: Pe Magura Codlei - Am gasit cutia in buna stare, fara dificultate. Chiar si in conditii de iarna, cu prilejul unei drumetii mai complexe pe Magura Codlei.
  • Mofeta din Baile Tusnad: Inaintea ultimului concert - Sambata seara, inaintea ultimului concert din cadrul Tusvanyos, cand am facut inca o plimbare la mofeta. Vineri seara (tarziu) n-am putut pentru ca pompierii pazeau drumul si nu lasau pe nimeni, un urs venise deja pana langa tabara.
  • Cheile Dofteanei: Gandind cu mintea celui care a ascuns - Dupa parerea mea, nici incredere oarba in indicatiile gps-ului nu trebuie sa ai. De exemplu, am cautat odata un ascunzis, si pana la urma am gasit geocutia la mai mult de o suta de metri distanta fata de locul indicat.
  • Darlos: Darlac - Cutiuta interesanta (3x14.5) intr-un loc si mai interesant.
  • Cindrel: Bomboane si alte alimente - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Te rog sa nu mai pui bomboane in geocutii, nici alte alimente sau cosmetice.
  • Piatra Secuilor Nord - Muntii Trascaului: De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Odata sambata, dinspre Pestera Studentilor.
  • Rusi: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • GK Hotel Szent Kristof: Am gasit - Am gasit aceasta geocutie.
  • GK Hotel Szent Kristof: TB si GeoKret - Cereti geocutia la receptie. Am pus in cutie un TB, Eine Pfote geht auf Reisen si un GeoKret.
  • Monumentul celor doi Bolyai: Lipsa de ocupatie - Trecand prin zona, mi-am adus aminte ca am citit despre aceasta cutie. Din fericire, mi-am adus aminte si care era indiciul acestei cutii.
  • Livada Postei: Nice - Nice.
  • Stancile Turnuri: La o inaltime bunicica - Dupa un urcus pronuntat am ajuns la aceasta geocutie. Un ascunzis foaret bun.
  • Baile Mikes - Paraul Jombor: Baia Vallato si o mofeta - Dupa ce am gasit geocutia ascunsa la Baia Hammas, mi-am continuat drumul. Prima data am ajuns la Baia Valllato.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Plimbare placuta - Cu ocazia unei plimbari placute, am gasit prima noastra cutie. Multumim pentru ascundere.
  • Cascada de apa termala - Toplita: Apa termala de la Cascada Toplita s-a evaporat - Poate, dezamagiti de lipsa de apa - practic, lipsa cascadei, dar, mai ales, de mizeria din jur, n-am depus suficient interes pentru gasirea geocutiei.Pentru cei care vor mai ajunge la cascada atasam cateva fotografii cu aspectul constatat de noi, pentru a mai atenua din eventuala lor deziluzie.
  • Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: In drum spre Oradea - Am oprit pentru scurt timp pe Feleac, autostrada ocolitoare a Clujului fost inchisa temporar, din cauza unui accident. Astfel a fost necesar sa trecem prin Cluj, ocazie perfecta pentru a gasi aceasta geocutie.
  • Drumul Crucii - Dracoaia: Nici drumul nu mai e ce a fost - Am parcurs acest traseu si atunci cand am gasit geocutia de pe Dracoaia. Intre timp padurea de pini a fost afectata de capriciile meteo, doboraturile de arbori afectand cararea tematica.
  • Poian: Stanci si dealuri verzi - Am urcat la crucea care vegheaza deasupra localitatii, din Poian, pe langa un perete stancos foarte interesant, si pe niste dealuri verzi, care seamana cu niste ghetari. Geocutia poate fi gasita foarte usor, chiar si fara gps.
  • Cetatea Turia: Ursus carpaticus - Si daca ursul nu doarme, iar tu tocmai explorezi pestera din Piatra Zimbrului din apropiere? Si te intalnesti in incinta pesterii sus-mentionate, fata in fata cu ursul, ce faci?
  • Turnul Olarilor - Sibiu: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Urcus frumos - Un urcus foarte frumos pentru o dupa amiaza.
  • Monumentul Siculicidium - Siculeni: Se gaseste destul de usor - Dupa indepartarea pietrelor din teava balustradei a monumentului.
  • Resturile cazematelor de pe Dealul Beleu: Fortificatia Casinu Nou - Multumita comentariului anterior am reusit sa adunam cateva informatii despre fortificatia de pe Dealul Beleu. In perioada 1940-1944 Ungaria a edificat Linia Arpad.

Ai ajuns in Slanic Moldova si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Dealul Pietrei? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bacau, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!