Vila de pe bloc - Cartierul Racadau

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Vila de pe bloc - Cartierul Racadau - dupa inregistrare.

Vedere generala Muntele Fratele Ecem
Vedere generala
Sprijinit de gard Bogata cimitir reformat
Sprijinit de gard
Biertan Biertan
Biertan
2689 popasul pasarilor Sanpaul lacuri
2689

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Vila de pe bloc Cartierul Racadau!

>>> Vizitati Vila de pe bloc - Cartierul Racadau si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Brasov, se afla la 1,48 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Brasov: 44
Biserica reformata Pava In cele doua-trei gauri, mai promitatoare, din zidul indicat de GPS, am gasit, in loc de cutie, dosite ambalaje de biscuiti si de napolitane.
Cetatea NeagraCetatea Neagra
Am gasit cutia in buna stare, fara dificultate. Am gasit-o usor, pozele dau cam multe detalii.
Valea Comorilor Parau
Paraul Comorilor se formeaza intre dealurile Capul Homoraciu si Osoiul Mare, curge spre nord-vest, si in apropiere de comuna Parau devine Muncelul (Lacioru peste totu).
Saua Chirusca
Dealul Din Mijloc Muntii VranceiDealul Din Mijloc Muntii Vrancei
Marcajul banda rosie al culmii principale a Carpatilor nu merge pe ea, pentru ca evita Munceii Buzaului, preferand Siriul, Podu Calului si Penteleul.
Varful Bodoc Muntii BodocVarful Bodoc Muntii Bodoc
Am plecat de la coada Lacului Padureni.
Cetatea Turia Si daca ursul nu doarme, iar tu tocmai explorezi pestera din Piatra Zimbrului din apropiere? Dupa ce am pierdut timpul cu obiectivele de vizitat de pe Valea Iadului, ne-a mai ramas doar putin timp pana la inserare. Coltul Albinei Stoenesti
Cascada Tigai Comana de SusCascada Tigai Comana de Sus
Caderea de apa se afla la sud de Dealul Cerbului, pe valea Tigaii (pe hartile vechi Valea Cerbului), chiar langa drum.
Dealul LisnauDealul Lisnau
Dealul Csere sau Lisnau (dupa localnici), cu altitudinea de 718 m, ofera o panorama extraordinara spre Muntii Pilisca (1222 M), Muntii Ciucas (1951 m), Muntii Piatra Mare (1848 m), Bucegi, Piatra Craiului.
Varful Magura CodleiVarful Magura Codlei
Varful ei, de 1292 m, este, de altfel, cel mai inalt al Muntilor Persani.
Pestera Stanciului Muntii Piatra Craiului
Neavand la dispozitie un gps, doar am sunat acasa pe cineva sa ma ghideze cu info de pe net. Coordonatele gps nu te mai ajuta la cautarea acestei geocutii.
Cheia Cheii
Ele se desfasoara pe directia sud-est pe o lungime de aproximativ 1,5 km.
Varful Vladusca
Cetatea Brasov Recomand o cutie mai mare, avand in vedere spatiul geolocatiei. Am gasit aceasta geocutie, si eu.
Prapastiile Zarnestilor Piatra CraiuluiPrapastiile Zarnestilor Piatra Craiului
Au o lungime de circa 4 km, si sunt strajuite de versantii greu accesibili ai muntilor Zanoaga si Toanches.
Cheia Pisicii Piatra CraiuluiCheia Pisicii Piatra Craiului
La aproximativ 2 km de la intrarea in Cheile Zarnestilor dinspre Zarnesti, ajungem la intersectia cu valea Vladusca, respectiv la intrarea in cheile inguste ale acesteia, Cheia Pisicii.
Hornul Nisipos Muntii Piatra CraiuluiHornul Nisipos Muntii Piatra Craiului
In trecut se putea urca deasupra peretelui cu ajutorul unor cabluri metalice, azi a fost amenajata o noua poteca prin stanga, marcata cu triunghi rosu.
Sub varful Murgo Pasul HatodSub varful Murgo Pasul Hatod
Aici suntem in tara padurilor foioase.
Cascada Caraiman Muntii Bucegi Bolovanul Prostului Muntii Postavarul
Planul inclinatPlanul inclinat
Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi. Am participat la un traseu organizat prin site-ul Munte si Flori, prin imprejurimile statiunii Covasna.
Cetatea RupeaCetatea Rupea
Este o cetate medievala intr-o stare foarte buna comparate cu alte cetati. Gasita de clubul nostru, prima comoara din (speram) un lung sir.
Radacini de stanca SinaiaRadacini de stanca Sinaia
Radacinile copacilor de deasupra se afla practic in aer, dar totusi inclestati peste si intre straturile rocii din care este format peretele de stanca.
Izvorul din paraul Pastravului Ozunca-BaiIzvorul din paraul Pastravului Ozunca-Bai
Cand am ajuns in Ozunca Bai era deja intuneric.
Biserica catolica RupeaBiserica catolica Rupea
Prima incercare de a organiza comunitatea catolica s-a intamplat in anul 1752, se reuseste doar in 1761.
Panorama Sfantu Gheorghe Daca iesiti din orasul Sfantu Gheorghe spre localitatea Valcele, merita sa va opriti pentru a va potoli setea la izvorul din apropiere.
Sirul Stancilor Muntii Piatra MareSirul Stancilor Muntii Piatra Mare
Daca pana acum nu stiam ce este o firida naturala din stanca, am aflat acum. Primul cu TrekkingKlub.
Malul de rasuna Bezdead Manastirea Cetatuia Negru Voda
Ruinele cetatii Reka Sub numele Cetatea Reka sunt cunoscute atat ruinele asa-numitului Turn de Vest (azi, reconstituit) al sistemului de fortificatii din padurea Rica/Rika (Dealul Boldi sau Heghes/Hegyes).
Poiana Garcinului La intoarcerea din tura efectuata pe Piatra Mare, nu am ratat oportunitatea de a gasi primul geocutia ascunsa in Poiana Garcinului.
Izvorul Ozunca Au trecut mai mult de 5 ani de la ultima gasire a geocutiei ascunse aici, ascunzisul se afla poate in locul cel mai frecventat al statiunii, astfel nu am venit cu prea multe sperante.
Piramidele de la SonaPiramidele de la Sona
Piramidele de pamant de la Sona.
Valea Urlea Muntii Fagaras
Stancile din Valea Cheii Piatra CraiuluiStancile din Valea Cheii Piatra Craiului
In apropierea iesirii din Cheia Pisicii, in Valea Cheii putem intalnii formatiuni stancoase interesante.
Printre pini Sanpetru Intr-o drumetie pe Dealul Lempes - cel la poalele caruia se afla localitatea Sanpetru - cu scop floristic. Ascunzisul a fost destul de usor de gasit. Cheile Orzei
Podul feroviar de la Zorile Doftana
Podul de tip grinzi cu zabrele cu calea sus, inaugurata in anul 1883, a fost scos din uz in anii 1980.
Lacul Arini Maierus
Piscul Baciului Muntii Piatra Craiului Conform logurilor din cutie, am fost al patrulea gasitor.
Vulcanii Noroiosi Baile HomorodVulcanii Noroiosi Baile Homorod
La sud-est de sat, la aproximativ 1 km est de la confluenta Homorodul Mic si Valea Mare (Kosdbach).
Izvorul Paraul Calului Muntii Fagaras
Stanca Sfanta AnaStanca Sfanta Ana
La baza stancii se afla o poienita si o mica grota, care a constituit adapostul unui pustnic.
Piatra Soimilor Bixad
Cetatea Hagymas OclandCetatea Hagymas Ocland
Cetatea Hasmasului a avut un sant de aparare pe laturile de vest, nord si sud, respectiv un val de pamant cu palisada de stejar.
Varful Baiutu Muntii BaiuluiVarful Baiutu Muntii Baiului
Baiutu (1817 m), aflat pe culmea principala a Muntilor Baiului este un important nod orografic.
Refugiul Varful Ascutit Refugiu Salvamont Prapastiile Zarnestilor
Panorama Valea Cerbului Muntii Bucegi Apreciez pe cei ce se incumeta sa o parcurga.
Peretele de stanca de langa RupeaPeretele de stanca de langa Rupea
Peretele de sub Culmea Galbena (Gelberreeg) are aproximativ 100 m lungime, si se intinde in directia est-vest.
Gara Sinaia Santinela Canion Anghelide Belvedere cu cruce Bran Cascada Vanturis Muntii Bucegi
Biserica reformata Turia de SusBiserica reformata Turia de Sus
Biserica-cetate a catolicilor reformati (calvini) din Turia a fost construita in secolul al XVI-lea si reconstruita in secolul al XIX-lea.
Rezervatia Valea Iadului TuriaRezervatia Valea Iadului Turia
Pe harta zonei Balvanyos editata de Dimap - Budapesta, zona de concentratie maxima a izvoarelor minerale de pe Valea Iadului este denumita Herko Kert (Gradina Herko - ultimul cuvant poate de origine antroponimica?
Biserica evanghelica RupeaBiserica evanghelica Rupea
Biserica evanghelica (lutherana) fortificata din Rupea, construita in secolul al XIV-lea, se afla pe strada Republicii numarul 147.
Piatra ovala Lacul Sfanta AnaPiatra ovala Lacul Sfanta Ana
Am gasit cutia de la bisericuta, si am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am gasit geocutia, impreuna cu un prieten, totul era umed dupa ploi recente. Am cautat aproape o jumatate de ora printre copaci si pietre, dar nimic.
La Lanturi Muntii CiucasLa Lanturi Muntii Ciucas
Titlul comentariului aduce un indiciu suplimentar pentru gasirea geocutiei asa ca nu-l mai comentam. Poate multi ar zice ca e un moft.
Refugiul Costila
Cetatea VapaCetatea Vapa
Lacurile Rotbav
Sunt lacuri clasice de crescatorie, cunoscute pentru speciile de pesti ce populeaza aceasta zona, si pentru vegetatia bogata din jur.
Dealul Crucii M-am apropiat de ascunzis dinspre Capeni, unde am lasat masina la o distanta de 2,5 km de geocutie. Muntele Cetatii Belin
Atractii inedite - Judetul Brasov

• Urmarire Vila de pe bloc
  • Localizare pozitie pe harta Cartierul Racadau

• Petersberg - Sanpetru: Spre Dealul Cetatii dinspre Sanpetru - M-am apropiat de Dealul Cetatii dinspre Sanpetru, pe unul dintre numeroasele drumuri de pamant. Din spatele antenei de telecomunicatie, o poteca larga va conduce pana pe varful Dealul Cetatii - Lempes, la geocutie.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Primul meu geoascunzis - Am gasit cutia, a fost primul meu geocache.
  • Sub Pietrele Mariei - Muntii Macinului: Pietrele erau, pe Maria nu am vazut-o - Pietrele le-am gasit, ascunzisul de asemeni, vant cat cuprinde. De Maria, insa, nici urma :o) In zona nu era decat un cioban care se ascundea si el de vant la adapostul micii creste, sabotandu-ne fara sa stie activitatile de cautare.
  • Stancile Doisprezece Apostoli - Muntii Calimani: Ruga zadarnica celor 12 Apostoli - Am dedicat o zi speciala vizitarii celor 12 Apostoli si Pietrelor Lucaciului, din cele trei ale expeditiei noastre in Calimani. Si tocmai la 12 Apostoli am dat chix cu gasirea ascunzisului, implicit a geocutiei.
  • Varful Omu - Muntii Bucegi: Cel mai vizitat 2500 - Desi cu a inaltimi apropiate, Vanatoarea lui Buteanu pierde in clasament prin inchiderea Transfagarasanului pentru 8 luni in zona de varf. Fotografia cabanei da un indiciu important in localizarea ascunzisului.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: Am lasat-o ultima - La iesirea nordica din Tusnad, e usor de gasit. Faza cu Becks e foarte tare.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Ascunzis curat - Unul dintre ascunzisurile curate. Atat imprejurimea cat si locul cutiei.
  • Cascada Putnei: Prima cutie geotrekking gasita de noi - Am gasit cutia ieri impreuna cu fiul meu, Rares. :o) In drum spre Cheile Tisitei, unde ne propusesem sa plasam prima noastra cutie, ne-am oprit si la Cascada Putnei, pe care o vizitasem de mai multe ori in trecut, fara sa stiu de existenta jocurilor cu GPS.
  • Lacul Spalatorul de pietre - Racu: Denumirea corecta a lacului - Cu ocazia unei ture cu bicicleta prin zona, am verificat si acest geoascunzis. Datorita unor lucrari de reamenajare, zona a suferit transformari importante.
  • Fantana cu troaca: Ascunzis drive-in - Am sosit la fata locului, dinspre Dambul Pietros, cu masina. Am oprit chiar langa ascunzis, am deschis portiera.
  • Cascada Tamina: Cautat si gasit - Ascunzisul este usor de gasit (trebuie doar sa urmezi indiciile) si este bine protejat deci am gasit cutia in stare buna. Am schimbat fiola cu o barcuta si am notat in carnetel vizita.
  • Sub Muntele Uroi: La poalele muntelui - Ascunzisul de la poalele muntelui Uroi mi-a oferit acel sentiment, pe care il simt toti cand gasesc o geocutie. Ascunzisul se afla nu foarte departe de drum, si dupa cateva minute de urcus pe deal si cautari printre pietre, veti putea tine in mana geocutia.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: Prima excursie la stanca - Adica incalzirea cand sosesti la Tusnad. :) Fiind aici sus, bineinteles ca merita cautata si cutiuta.
  • Cetatea Coltesti: La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.Bun amplasament, uite ce panorama frumoasa aveti spre Piatra Secuiului.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Am prins o vreme superbă - Mai greu a fost sa gasesc ascunzisul ascunzisului. Nerecomandat pe ploaie.
  • Melcul de la Codlea: Un loc de aterizare - Da da, am vrut sa vedem un loc de aterizare circulara intr-un loc neumblat de mine. Asteptam niste extraterastri, cum era in filmul francez cu Louis de Funes.
  • Pestera Sfantul Ioan Casian: Locatie deosebita - Am pornit sa explorez zona Manastirii Pestera Sfantului Ioan Casian la primele ore ale diminetii. In curtea manastirii o tablita ne arata poteca care duce spre pestera.
  • Cascadele de la cariera Velnita: Traseul cascadelor - Un fotoreportaj al unui traseu in circuit pe la cascadele descrise in acest post poate fi gasit pe Munte si Flori. https://www.
  • Cascada Supanu: Provocare - O drumetie pe valea Supanului ne-a adus din nou in preajma cascadei. Veniseram pregatiti sa inlocuim cutia si carnetelul, pe care SorinIov le-a gasit deteriorate.
  • Muzeul National Secuiesc - Sfantu Gheorghe: Orarul muzeului la sfarsit de saptamana - Sambata si duminica, muzeul este deschis pana la ora 14. In gradina muzeului se afla o casa veche foarte bine pastrata, care a apartinut unor secui instariti si o mica gradina botanica, care merita vizitata.
  • Biserica ortodoxa - Fagetel: Ascunzis gol sau nu? - Mi-am propus azi sa ajung pana la izvoarele Trotusului, pornind din satul Fagetel. In drumul meu pana la proprietatea Piposz, unde mi-am parcat masina, am trecut si pe langa biserica ortodoxa.
  • Cascada Vanatara: Dimineata - Dupa o scurta cautare, am gasit geocutia.
  • Biserica fortificata - Bradu: Sticluta - Am gasit geo-sticluta ascunsa in zid. Din pacate biserica era inchisa.
  • Cetatea Vapa: Traseul nu e chiar usor - Poateca marcata cu punct albastru era partial inundata cand am cautat noi, si a trebuit sa o ocolim pe bucati. E interesant faptul ca majoritatea localnicilor nici nu aveau idee ca exista o cetate acolo si ne-au trimis catre Tusnad (unde sunt iar cateva cutii).
  • Biserica Reformata Mica - Targu Mures: Quick find - Cutiuta e bine ascunsa dar totusi poate fi gasita foarte usor. Am gasit-o exact dupa ce am gasit o alta cutie, aflata la mica distanta de aceasta.
  • Stejeris: Prima in Romania - Prima geocutie gasita in Romania, sper sa urmeze sute inca.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Fotografii de nota 10 - Multumesc pentru apreciere, desi nu am prevazut ca ascunzisul sa se ascunda in halul in care am vazut in fotografie. Apropo de fotografiile postate, sunt absolut exceptionale, mai ales din punct de vedere documentar.
  • Faneata Iadului: Faneata Iadului, primul - Am ajuns la fata locului dupa inserare, dar ascunzisul poate fi cautat si noaptea. Deoarece pe hartia din cutiuta nu mai figura altcineva, se pare ca sunt primul gasitor.
  • Turnul Spart Boita: Turnul Spart Boita - Am gasit cutia in Turnul spart de la Boita. Foarte aproape de turn, la cca 90 m, inainte de un pod, pe partea dreapta a drumului dinspre Sibiu spre Valcea este o parcare in care se poate lasa masina.
  • Castelul nobiliar Sukosd-Bethlen - Racos: Densitate mare - Ce poti vedea in Racos? Coloanele de bazalt sunt cele mai cunoscute.

Ai ajuns in Cartierul Racadau si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Vila de pe bloc? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Brasov, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!