Tablitele de la Ruginoasa

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Tablitele de la Ruginoasa - dupa inregistrare.

Cascada Supanu 4 Cascada Supanu Comanesti Valea Supanului
Cascada Supanu 4
Placa memoriala Alba Iulia Traseul celor trei fortificatii
Placa memoriala
Intrarea de sub turn Cuci biserica reformata
Intrarea de sub turn
Baia O-saros Baia O-saros Borsec
Baia O-saros

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Tablitele de la Ruginoasa!

>>> Vizitati Tablitele de la Ruginoasa si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Ruginoasa, se afla la 0,41 km distanta.
Stanca Mana Dracului Muntii CiucasStanca Mana Dracului Muntii Ciucas
Cunoscuta si sub numele Mana cu Cinci Degete, Mana Dracului este o formatiune stancoasa formata din cinci turnuri de inaltimi diferite, dar cu o baza comuna, fiind relativ detasata fata de stancaria din jur, ceea ce-i confera personalitate.
Lacul Vulturilor Muntii SiriuluiLacul Vulturilor Muntii Siriului
Asa cum a mentionat si Sorin Iov, am cautat in zadar cutia, bazandu-ne doar pe coordonatele ascunzisului si pe precizia GPS-ului (neexistand o fotografie), care ne-a tinut langa gardul imprejmuitor al cabanei de langa lac, in apropierea portii. Intr-o drumetie postata pe site-ul munte si flori, urmand traseul triunghi albastru pe apa Crasna Urlatoare din jud.
Stancile Tohani
A fost declarata sit de importanta comunitara.
Muntele de sare de la LopatariMuntele de sare de la Lopatari
Dupa un izvor alb si sarat se afla un intreg munte de sare, cu rape brazdate de sarea iesita la suprafata si plini cu bolovani acoperiti cu spuma alba.
Curmatura Stanii Izbucul din Valea Stanii
Tunelul Mare din Cheile TisiteiTunelul Mare din Cheile Tisitei
Am baleiat destul de constiincios bazele celor doi versanti ai Tisitei. E vorba de versantul opus intrarii in tunel, adica cel aflat in spatele stalpului cu marcaj din a 2-a imagine.
Lacul Parepa-Manastire
La Lanturi Muntii CiucasLa Lanturi Muntii Ciucas
Titlul comentariului aduce un indiciu suplimentar pentru gasirea geocutiei asa ca nu-l mai comentam. Poate multi ar zice ca e un moft.
Focul Viu din TercaFocul Viu din Terca
Focul Viu de pe un deal din localitatea Terca, comuna Lopatari, arde fara intrerupere si poate fi admirat oricand, dar mai ales seara.
Podul catre Nicaieri Matita
Pentru accesul catre celalalt mal localnicii foloseau un pod suspendat cu scanduri din lemn - probabil intre timp lucrarea de la pod a fost terminata.
Vulcanii NoroiosiVulcanii Noroiosi
Vulcanii noroiosi sunt o rezervatie botanica si geologica aflata pe raza comunei Berca, Buzau.
Complexul rupestru - Valea Calugarului - Braesti Cimitirul medieval de langa Zabala Cascada Pastaia Muntii Vrancei
Stramtura de la Jitia de JosStramtura de la Jitia de Jos
La Jitia de Jos Ramnicul Sarat a trebuit sa strapunga un aliniament de strate redresate la verticala.
Cetatea ViezureiCetatea Viezurei
Cetatea Viezurei (Bursucului) se afla pe un varf de deal, la marginea satului Borosneu Mic.
Piatra Laptelui Muntii Ciucas
Poiana Butuci Muntii VranceiPoiana Butuci Muntii Vrancei
Ea se afla cam la jumatatea distantei dintre capetele acestei culmi reprezentate de varfurile Musat și Lacauti.
Fosta Manastire MeraFosta Manastire Mera
Mera este singura manastire ctitorita de familia domnitoare a Cantemirestilor, fiind construita de Antioh Cantemir, fratele mai cunoscutului Dimitrie Cantemir, si menita a deveni necropola domneasca a familiei.
Castrul roman Pietroasele
Poarta Dracilor Valea MilcovuluiPoarta Dracilor Valea Milcovului
Satul Valea Milcovului cca 35 km de Focsani.
Paraul Vanatorul Panorama Saciova
Lacul cu Ciuciur Recea BisocaLacul cu Ciuciur Recea Bisoca
Lacul cu Ciuciur se afla la marginea nord-vestica a satului Recea al comunei Bisoca, aparand pe unele harti si cu numele Moldoveanului.
Zidul UriasilorZidul Uriasilor
Face parte dintr-un aliniament de strate redresate la verticala.
Fortareata Saciova Scaunele lui Negru Voda Nucu
Poduri din piatra Saranga
Doua poduri din piatra, aflate pe DJ 205 Pietroasele - Merei, Drumul Cramelor, langa satul Saranga.
Saua Chirusca Saua Gropsoarele Rapa Rosie Maneciu
Lacul MeledicLacul Meledic
Este unic in lume, deoarece este un lac cu apa dulce, care este asezat pe un munte de sare.
Saua Bratocei Muntii Ciucas
Vulcanii noroiosi Paclele de la Beciu
Momentan cutia este dezactivata.
Cheile Paraului Alb Muntii CiucasCheile Paraului Alb Muntii Ciucas
In acest loc, paraul Alb prezinta o albie seaca.
Piatra Matei JitiaPiatra Matei Jitia
Piatra Mâței se afla pe malul stang al Ramnicului Sarat, in amonte de satul Jitia.
Varful Maciuca Muntii GrohotisVarful Maciuca Muntii Grohotis
Varful marcheaza una dintre extremitatile Muntilor Grohotis, concret, capatul unuia dintre picioarele terminale ale acestor munti impinse inspre Subcarpați.
Piatra Regelui Ladislau Cheile Buzaului
O parte din stancarie a fost distrusa cu ocazia lucrarilor de modernizare a drumului, construit initial in anii 1876-96.
Odaia de pe Piatra Muntele MacesuOdaia de pe Piatra Muntele Macesu
Pe plaiurile sudice terminale ale Muntilor Vrancei, acoperite de fanete sunt imprastiate așa-zise adai.
Cascada PutneiCascada Putnei
Am gasit cutia ieri impreuna cu fiul meu, Rares.
Sfinxul din BusteaSfinxul din Bustea
Declarat monument al naturii, este vizibil de la mare departare.
Planul inclinatPlanul inclinat
Am participat la un traseu organizat prin site-ul Munte si Flori, prin imprejurimile statiunii Covasna. Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi.
Dealul cu lilieci
Sarea lui BuzauSarea lui Buzau
Poate am cautat cam grabit cutia de n-am gasit-o, desi am cercetat destul de amanuntit subsolul indicat in fotografie si de coordonate.
Chiurus Destul de usor am gasit aceasta geocutie. Cutia ascunsa in padure a necesitat putina rabdare, dar pana la urma am gasit-o. Turnul Goliat
Biserica din Stanila NehoiuBiserica din Stanila Nehoiu
Satul e compus din case mai mult sau mai putin razlete, cele mai multe parasite (ar mai fi sub 20 de locuitori) si pare asezat in mijlocul unei livezi salbatice de pruni, ce acopera cea mai mare parte a dealurilor ce-l inconjoara.
Biserica ortodoxa de lemn PapautiBiserica ortodoxa de lemn Papauti
Prima atestare documentare este tarzie, din anul 1567.
Muntele de sare Slanic
Monument al naturii, rezervatia naturala de tip geologic Muntele de sare Slanic Prahova.
Lacul Lipanesti Colectia muzeala Colti Muzeul Chihlimbarului
Varful Zarna Muntii VranceiVarful Zarna Muntii Vrancei
Din ceea ce, indeobste, este cunoscuta ca fiind culmea principala a muntilor Vrancei - Lacauti - Musat -, se despribnde un puternic si (cel mai) lung picior, ce ajunge pana in Depresiunea Targu Secuiesc: Zarna.
Balconul de pe Piatra Ursului Muntii Vrancei Penitenciarul Ramnicu Sarat
Manastirea Poiana MaruluiManastirea Poiana Marului
Manastirea Poiana Marului este una dintre cele mai cunoscute și mai vechi manastiri buzoiene.
Locul fosilifer Purcareni
Pietrele Rotunde ChiojduPietrele Rotunde Chiojdu
Pe varful dealului care se ridica vest de satul Chiojdu, in apropierea antenei de telecomunicatii, gasim Pietrele Rotunde, care chiar daca nu sunt asa de cunoscute precum Babele din Bucegi, sunt mai spectaculoase decat faimoasele concretiuni de Feleac.
Podul suspendat ComandauPodul suspendat Comandau
Podul suspendat de la Comandau.
Groapa DeleanuluiGroapa Deleanului
Deleanu este un varf de 675 m din Subcarpații Vrancei, important nod orografic al acestora, mai precis, al celor din interfluviul Milcov - Ramnicu Sarat.
Valori naturale - Judetul Buzau

• Urmarire Tablitele de la Ruginoasa

• Cheile Rametului: Atat de putin ii trebuie unui om sa fie fericit - O vizita in Cheile Rametului. Nu ratati ocazia, mergeti in chei si fiti fericiti.
  • Pestera Stanciului - Muntii Piatra Craiului: Am gasit cu usurinta comoara - Neavand la dispozitie un gps, doar am sunat acasa pe cineva sa ma ghideze cu info de pe net.
  • Bunloc: Zona cu vile - Am gasit o geocutie, ascunsa langa partia de schi din Bunloc. Cutia este in stare buna.
  • Muzeul locomotivelor - Resita: Muzeul locomotivelor - Resita - Ori de cate ori vin sau trec prin Resita, admir acest minunat muzeu in aer liber al locomotivelor, unic in tara. Astazi, m-am oprit sa caut cutia si cu parere de rau nu am gasit-o, dar in acelasi timp, gustul amar a fost mai pronuntat, stiind cum duduiau odinioara uzinele metalurgice si cum astazi sunt distruse iremediabil.
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Spre acasa - Cu multe dificultati, dar am gasit pana la urma si aceasta geocutie.
  • Dealul Cetatii - Campul Cetatii: Alunul cu comoara - Nu este prima data cand urc pe Dealul Cetatii. Am mai gasit si vechea geocutie, disparuta acum.
  • Faneata Iadului: Faneata Iadului, primul - Am ajuns la fata locului dupa inserare, dar ascunzisul poate fi cautat si noaptea. Deoarece pe hartia din cutiuta nu mai figura altcineva, se pare ca sunt primul gasitor.
  • Baile Dugas - Danesti: De dragul furnicilor, nu! - Nu ne-am indurat sa mai stricam inca odata (pentru noi ar fi fost prima oara) micul musuroi de furnici care era cladit in fata ascunzisului. Oricum parea ca scoarta se stransese, ingustand mult gaura (e reactia arborelui la agresiunea furnicilor - nu e nici o gluma).
  • Cascada La Sipote: Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Clipe de neuitat pe care pot recomanda la toata lumea.
  • Varful Harghita Madaras: Loc frumos si interesant - Cutia bine ascunsa, dar usor de gasit. Ciao.
  • Monumentul Ecaterinei Teodoroiu - Straoane: Pietrele din monument - In drum spre Soveja ne-am oprit si la acest ascunzis foarte accesibil la prima vedere. Insa socoteala din targ nu se potriveste cu fanta obeliscului.
  • Dealurile biciclistilor Cocorastii Mislii: Efortul a meritat - Am gasit cutita mergand dinspre Bordeienii Mari. Un traseu destul de greu , printre niste arbusti plini cu spini.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Primul meu geoascunzis - Am gasit cutia, a fost primul meu geocache.
  • Livada Postei: Cutia a disparut - Ascunzisul este dezactivat temporar. Se pare ca cutia a disparut.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o impreuna cu prietena - Am gasit-o impreuna cu prietena mea Alina si niste amici. Foarte buna ascunzatoare.
  • Varful Harghita Madaras: Fara coordonatele ascunzisului - Am ajuns pe varf venind de la Cetatea Racu. Dupa ce am trecut pe la Piatra Tabulata, plecati fiind din Siculeni.
  • Stancile Pietrei Rosii: Satisfactie dubla - Varful Pietrele Rosii a fost primul al culmii, imediat ce am ajuns pe ea. Suind din Gura Haitii cu gandul sa ajungem pe Pietrosul Calimanilor.
  • Cascada Paraului Saritor: Unde-s doi - Cu un an in urma, cand am trecut prima oara pe la cascada, am fost foarte aproape de ascunzis, dar nu am insistat aproape convins fiind ca fizionomia ascunzisului s-a transformat radical in urma prabusirii stancilor.Doar in parte am avut dreptate (vezi foto atasata), caci ascunzisul propriu-zis a ramas intact, iar geocutia la locul ei.
  • Poarta Schei: Poarta Schei - Foarte interesanta locatia, super idee.
  • Piatra Colibei: Eskimos Friend The Birdie - Am scos azi din geocutie TB Eskimo's Friend The Birdie.
  • Capela Sfantul Iosif - Barzava: A doua cutie, da! - Capela este la doi pasi de cealalta biserica a Barzavei. Am ajuns la capela odata cu femeia ce are in grija curatenia.
  • Monumentul celor doi Bolyai: Lipsa de ocupatie - Trecand prin zona, mi-am adus aminte ca am citit despre aceasta cutie. Din fericire, mi-am adus aminte si care era indiciul acestei cutii.
  • Cavitatile de langa Satu Mare: Kolik - Am gasit geocutia ascunsa langa cavitatea Kolik, satul Satu Mare.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Monument istoric - Ma trag din apropierea locului respectiv. Spre rusinea mea, am trecut de foarte multe ori prin zona, dar nu am avut niciodata curiozitatea sa vizitez acest loc, acest pod.
  • Daia: Gasita - Am gasit cutiuta in copac.
  • Johanniskirche - Sibiu: Sibiu - In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez. Biserica este impunatoare si foarte interesanta.
  • Biserica reformata fortificata - Sfantu Gheorghe: Multumesc pentru ascunzis - Am fost prima persoana care a gasit geocutia de la biserica reformata fortificata.
  • Biserica reformata fortificata - Ilieni: Ca in povesti - O cetate taraneasca ca in povesti, parca suntem in tinuturi sasesti. Biserica a fost intarita si reconstruita in anii 2000.
  • Ochiul Huitoarei: Ochiul Huitoarei - Mie mi-a reusit abia la a treia incercare. Fara GPS, vara, m-am multumit doar cu foto si mure.
  • Melcul de la Codlea: Un loc de aterizare - Da da, am vrut sa vedem un loc de aterizare circulara intr-un loc neumblat de mine. Asteptam niste extraterastri, cum era in filmul francez cu Louis de Funes.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Tablitele de la Ruginoasa? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Buzau, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!