Lacul Sarulesti Raduta

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Sarulesti Raduta - dupa inregistrare.

Mīna de fier al destinului
Cimitirul bisericii Biserica fortificata Viscri
Cimitirul bisericii
Deschiderea unei cavitati Cavitate cavitati Sansimion
Deschiderea unei cavitati
Malul Crisului 1

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Sarulesti Raduta!

>>> Vizitati Lacul Sarulesti Raduta si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Sarulesti, se afla la 0,5 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Sarulesti: 7
Baia Turceasca Curtea Veche
Dateaza din secolului 19.
Lacul Gostilele
Cruci de piatra Sapunari
Ansamblul de cruci de piatra din Sapunari se afla in curtea bisericii, pe partea stanga a vaii Profira.
Lacul Nana
Sinagoga Templul Coral Bucuresti
Este cel mai mare lacas de cult mozaic din Romania, replica a sinagogii Leopoldstadt-Tempelgasse din Viena, distrusa in al doilea razboi mondial.
Cimitirul afurisit Lehliu
Cimitirul afurisit se afla in partea de est a satului Lehliu, in apropierea lacului Lehliu I, langa drumul care duce spre Sapunari.
Lacul Moara din Reviga Lacul Floreasca Lacul Tunari Lacul Cretuleasca Lacul Gheorghe Doja Lacurile Ciocarlia Lacurile Candeasca Lacul Pescaria Mitreni Lacul Buftea Buciumeni Balta Saraturi Salciile Lacul Chitila Lacul Bitina
Ansamblul Bisericii Curtea Veche
Casa parohiala dateaza din 1935, iar biserica din secolul 16-18.
Ansamblul medieval Curtea Veche
Se afla in sectorul 3, pe strada Franceza numarul 31.
Lacul Mihailesti Lacul Pasarea Afumati
Biserica dracilor Ivanesti
A fost construit intre 1844-1854, in stil traditional muntenesc, din blocuri de granit aduse din Dobrogea.
Lacul Cernica Lacul Caldarusani
Cruce de piatra din 1852
La intersectia strazii Tepes Voda cu strada Ciresului se afla o cruce de piatra, care a fost ridicata in anul 1852.
Lacul Peris Lacul Mogosoaia Lacul Mitreni Balastiera Tei-Clinceni Domnesti Balta Ratei Lacurile Tancabesti Lacul Fundata Gheorghe Doja Balta Boldesti Gradistea Lacul Herastrau Lacul Boteni
Raiul animalelor Catelu Glina
Este primul cimitir de animale de companie din tara, si inca din 2003 ofera servicii funerare pentru animalele de companie.
Podul prabusit si disparutPodul prabusit si disparut
Un loc interesant cu un pod neterminat, un pod prabusit si un podet suspendat. Apoi am abandonat acel ascunzis, in schimb a fost inlocuita de o alta cutie, apropiata. Am transformat tipul ascunzisului in punct de interes, POI.
Balta Pasarea Cozieni-Pustnicu
Carnetelul calatoruluiCarnetelul calatorului
Am fost la Bucuresti si cu aceasta ocazie am gasit aceasta geocutie.
Lacul Tei Lacul Moara Salciile
Lacul Parepa-Manastire Balta cu Peste Clinceni Lacul Mihailesti Acumularea Berceni
Statuia lui Mark Twain Parcul Herastrau
A fost realizata in anul 1953, de sculptorul maghiar din Transilvania, Fekete Jozsef.
Lacurile Ganeasa Lacul Sindrilita Lacul Petrachioaia
Manastirea TiganestiManastirea Tiganesti
Geocutia finala a disparut si am inlocuit-o.
Lacul Intre Sate Salciile Lacurile Movilita Lacul Greaca Cercani Lacul Branesti
Valori naturale - Judetul Calarasi

• Urmarire Lacul Sarulesti Raduta

• Cheile Dofteanei: Nu am gasit cheile, nici cutia dar a meritat 100% - Dupa 2 zile de analizat harti, am decis sa incercam sa ajungem la chei plecand din Slanic Moldova. Am luat-o pe un drum forestier la iesirea din slanic, pe dreapta (dupa cabanele de camping de pe stanga).
  • Cetatea Rabsonne: Suna foarte pitoresc si misterios - Desi nu chiar in drum, am decis sa caut acest loc. Am trecut pe sosea de un drum nou, si am ajuns unde nu era nimic in apropiere.
  • Fortificatia de pe Varful Cetatii - Baile Tusnad: Asaltul final - Asaltul final a fost un succes. In ciuda tehnicilor de camuflare folosite de inamic, fortificatia nu a rezistat prea mult ofensivei noastre.
  • Biserica Reformata Ocna Sibiului: Biserica Reformata - Ocna Sibiului - Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale. Parfumul medieval se simte atat in interior cat si in exterior.
  • Cascada Ciucas: Intr-o zi fierbinte de vara - Am fost la cascada Ciucas cu bicicleta. Este prima mea geocutie gasita fara GPS, numai dupa descriere.
  • Cetatea Balvanyos - Baile Balvanyos: Felicitari organizatorilor - Am gasit acest ascunzis din intamplare. Ne-am trecut in carnetel si am lasat in cutie o cruciulita sfintita de culoare violet.
  • Capela Sfanta Ana: Foarte vizitata - Cutia este un must pentru orice geocacher care trece prin zona. Locatia atractiva, ascuzisul perfect, accesibil in orice sezon, acestea sunt motivele pentru vizitele numeroase pe care le primeste.
  • Stancile Turnuri: Urcand pe valea Minerului - Urmand noile marcaje, triunghi albastru, ar trebui sa fie destul de usor de ajuns. Nu e chiar asa.
  • Ochiul Huitoarei: Ochiul Huitoarei - Mie mi-a reusit abia la a treia incercare. Fara GPS, vara, m-am multumit doar cu foto si mure.
  • Cetatea de pamant uitata: Cetatea Mihaileni? - Se pare, asa cum ni s-a sugerat din partea Trekkingklub-ului, ca ceea ce ei numesc Cetatea de pamant uitata este Cetatea geto-dacica ce apare consemnata in lista oficiala a siturilor arheologice din Romania ca fiind localizata in punctul Var. Din pacate nu se fac precizari legate de acest punct.
  • Turnul medieval Ruieni: Minunata priveliste - Am gasit geocutia amplasata la acest foarte interesant turn de observatie. Privelistea de aici e minunata, multumesc.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: GeoKrety out - Am gasit cutia la locul indicat.
  • Stanca Bufnitei - Muntele Iavardi: Cutie noua la Stanca Bufnitei - Am fost din nou la Stanca Bufnitei. Prilej cu care am cautat din nou cutia, dar tot fara succes.
  • Troita Sfanta Maria Regina - Lupeni: O jumatate de ora dus-intors - Am coborat din varful dealului Gordon la statuia Mariei, pe jos. Puteti ajunge la monumentul Inima lui Isus cu masina, de la Bisericani, respectiv Bulgareni, la inceput pe asfalt, apoi pe un drum bun de pamant.
  • Spintecatura Moldoveanului: Febra Aurului - Cei ce parcurg acest pasaj dinspre Vistea Mare experimenteaza aceasta febra a castigului, a finisului mult asteptat, nerabdarea ocuparii Locului I. Este binemeritata, oripeunde ai ajuns aici.
  • La deget - Stogul de piatra: Acces spre obiectiv - Acces de la biserica din Bolatau (fost Taragan) = 4.8 km pe drumul de piatra descris.
  • Cimitirul vechi din Jigodin: Noaptea in cimitirul parasit - Ce poate fi mai interesant, decat sa cauti o geocutie noaptea, intr-un cimitir parasit. Si nu orice geocutie, ci una virgina de 2 ori (o geocutie inca negasita de nimeni, dar si primul ascunzis a celui care a ascuns geocutia).
  • Piatra cu ceaun - Stogul de piatra: Ceaunul a fost cu plin - Am gasit relativ usor cutia (ba chiar una dintre nepoatele noastre - 14 ani) doar pe baza indicatiilor. Cutioiul era putin julit, dar continutul in buna stare.
  • Parcul natural rezervatia Cheile Tisitiei: Cea mai de succes cutie - Cred ca e cea mai de succes cutie din cate am vazut. Poti sa gasesti de toate inauntru.
  • Cheile Cetii: Un loc deosebit - Am ajuns aici pe o caldura torida, dar a meritat, multumim.
  • Parcul de aventura Balu - Harghita Bai: Foarte frumos parcul - E o buna alternativa la Parc Aventura din Brasov unde e mult mai aglomerat. Deoarece la cutie am ajuns pe traseele din parc nu am avut nimic de lasat.
  • Podul Minciunilor: Am gassit cutiuta - Am gassit cutiuta de linga Podul Minciunilor.
  • Cetatea Soimos: Continut ud - Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Continutul geocutiei este ud, iar instructiunile mucegaite.
  • Capela Sfantul Anton de la Madaras: Pe urmele inaintasilor! - La coborarea de pe muntele Harghita Madaras, spre Madaras, am cautat pe ghicite acest obiectiv. In zona infrastructura turistica se dezvolta bine (energie electrica, drumuri, cazari), dublata fiind de agricultura (activa, nu abandonata ca in multe alte locuri).
  • Calnic: Gasita - Am gasit cutia.
  • Rapa Rosie: Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc.
  • Varful Peleaga: Varful Peleaga la a doua incercare - Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Muntele insa nu mi-a permis sa ajung acolo, intre Coltii Pelegii si varf o cornisa impiedicand inaintarea.
  • Bisericuta veche din cimitirul Bogdanei: Bisericuta veche din cimitirul Bogdanei - Urcusul de la asfalt pana la platou este unul accentuat. O fi cimitirul ultimul drum, dar aici chiar ca e capatul lumii.
  • Fantana cu paduchi: De la izvorul de langa drum pana la fantana - Dupa ce cu ocazia minivacantei de 1 mai, am avut mai multe intalniri cu vipere, caini, capuse. Am zis ca pot sa vina si niste paduchi.
  • Universitatea Babes-Bolyai: Duminica dupa masa - Felicitari pentru ascunzis. Este un loc foarte ingenios.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Sarulesti Raduta? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Calarasi, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!