Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Gara Baile Herculane

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Gara Baile Herculane - dupa inregistrare.

Varful stancii podului Banita pod natural piatra
Varful stancii podului
499 Cetatea Malaiesti ruine
499
In Cheile Vaii Stanei - partea cu apa - 1 ciucas chei valea stanei
In Cheile Vaii Stanei - partea cu apa - 1
Cimitirul - interior cimitir evreiesc Lunca de Jos Valea Mare
Cimitirul - interior

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Gara Baile Herculane!

Vizitati Gara Baile Herculane si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Pecinisca, se afla la 1,42 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Pecinisca: 4
Varful Gugu Muntii Godeanu
Turnul medieval RuieniTurnul medieval Ruieni
Am gasit geocutia amplasata la acest foarte interesant turn de observatie.
Manastirea Piatra ScrisaManastirea Piatra Scrisa
In urma unor lucrari de reabilitare a locului, clopotnita a fost desfiintata. Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului.
Cascadele Sucului
Ochiul Beului In drumul spre cascada Beusnita, nu ai cum sa ratezi aceasta locatie superba, Ochiul Beului.
Cascada Vanturatoarea Muntii CerneiCascada Vanturatoarea Muntii Cernei
Cascada Vanturatoarea, avand cca 40 m inaltime, este una dintre cele mai inalte, frumoase, accesibile, si cunoscute cascade din Romania.
Pestera Comarnic Pietrele Scorilo
Pestera cu tezaurul Serbiei Isverna
Pestera cu tezaurul Serbiei, Isverna.
Varful Scarita Muntii Godeanu
Poiana Beletina Muntii MehedintiPoiana Beletina Muntii Mehedinti
Poiana Beletina este cel mai mare, ca intindere (cca 1,5 km) dintre crovurile Muntilor Mehedinti, fiind si la extremitatea nordica a lantului de crovuri ce debuteaza la sud cu Plostina.
Casa Verde Sasca Montana
In anul 2014 casuta a ajuns pe primul loc in topul The Natural Homes, a celor mai frumoase casute de cob din lume.
Varful Svinecea Mare Muntii Almajului Cheile Balutei Cascada Moceris
Ciucevele CerneiCiucevele Cernei
Privind fotografiile atasate obiectivului ai putea crede ca ciucevele sunt reprezentate de micul laculet - e adevarat, pitoresc - de vizavi de placa informativa privind existenta rezervatiei cu numele generic Ciucevele Cernei.
Cheile Nerei Cheile Garlistei
Fagul urias Crovul Medved Muntii MehedintiFagul urias Crovul Medved Muntii Mehedinti
Obiectivul in sine este mai putin important, locatia sa reprezentand insa un punct de reper pentru cei ce doresc sa realizeze un traseu lejer, de o zi, al marilor crovuri mehedintene.
Cetatea MehadiaCetatea Mehadia
S-a format in jurul unui donjon cu plan hexagonal, laturile cuprinse intre 6,5-7,7 m si ziduri groase de 2,2-2,3 m.
Varful Moraru Muntii Godeanu Cheile Cosustei Bisericile din Plaiul Bulzului
Cascada Bordanc si Modavita Padina Matei
Cascadele Bordanc si Modavita sunt caderi de apa de pe raul Mudavita, din aria naturala Valea Mare situata in apropierea satului Padina Matei, comuna Garnic.
Tunelul Ad Orientem Teregova
Linia care se afla in apropierea Pasului Domasnea (Porta Orientalis, Poarta Orientala) la aproximativ 1,6 km nord-vest, a fost considerata principala legatura a lumii europene cu Orientul.
Lacul Valea Mare Motru Sec
Cascada La Vaioaga Am avut noroc in a gasi aceasta cutie, deoarece am cautat destul de mult. Izvorul Nerei Biserica Scarisoara
Cheile Teregovei Armenis
Prin cheile inguste ale Teregovei se face trecerea spre nord din depresiunea Teregova spre Depresiunea Caransebesului.
Triunghiul misterios
Triunghiul misterios din padure.
Cascadele Ramnuta Mare Comentariul tau nu are nici o valoare informationala. GPS-ul ne-a invartit printre vreo doi fagi cu trunchiuri multiple. Varful Tucila Mic Muntii Godeanu Uzina hidroelectrica Grebla Belvedere Cazane Varful Domogledul Mic
Izvorul Cosustei
Peretii calcarosi de la Izvorul Cosustei.
Refugiul Stanuleti Lapusnicul Mare
Cotul cu Aluni Tismana
Cotul cu Aluni - Tismana.
Varful Domogledul Mare Cornetul Vaii si Valea Manastirii Baia de Arama
Cascada BeusnitaCascada Beusnita
Cand am fost, debitul era foarte mic si vegetatia zvantata, de am reusit sa urc pe culmile cele mai inalte.
Cascada Sucu Pestera Isverna
Moara Dracilor din Cheile Tesnei Muntii MehedintiMoara Dracilor din Cheile Tesnei Muntii Mehedinti
In capatul lor amonte se afla o mica moara de apa, pana de curand functionala, langa care Tesna formeaza o mica dar spectaculoasa cascada.
Pestera Ponicova Dubova
Se afla in Muntii Almajului, in masivul Ciucaru Mare, in partea de vest a adapostului natural de la Cuina Turcului, intre Moara Dracului si Proluca Turcului.
Sequoiadendron Giganteum
Are o varsta de aproximativ 150 de ani, se afla la 4,4 km de Pestera Comarnic.
Pestera Gura Plaiului Muntii Valcan
Se afla la nord de satul Topesti, pe teritoriul orasului Tismana, in abruptul calcaros al dealului Gura Plaiului.
Pestera Gaura cu Musca CoroniniPestera Gaura cu Musca Coronini
Cu prietenii mei i3senii din Iasi, intr-o excursie pe Clisura Dunarii, am oprit si in zona Pesterii Gaura cu Musca.
Lacul Mare Oravita Cazanele Dunarii Muntii Tarcu Grota cu Aburi
Cetatea CarasCetatea Caras
Am reusit sa ajung la cetate dupa ceva peripetii, cu aceiasi caini cred.
Piatra Incalecata Cornetul Pocruiei Poiana Matzii Cascada Roset
Sistemul subteran de canalizare Oravita
Sistemul subteran de canalizare, pentru colectarea apelor pluviale si captarea surselor de apa de sub orasul Oravita, a fost realizat intre anii 1723-1769.
Cleantul Gainii Muntele Mic
Am gasit geocutia de pe Muntele Mic.
Castanul lui Tudor Vladimirescu Gornovita
Obiective cultural-istorice - Judetul Caras-Severin
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Gara Baile Herculane

• Gara Baile Herculane - Este pentru a doua oara cand ajung in acest loc, dar fara succes in a gasi cutia. Vegetatia este foarte inalta, si am dat vina pe acest lucru.
  • Concretiuni de Feleac: Multumesc - Am gasit cutia impreuna cu dadfac.
  • Monumentul lui Emil Rebreanu - Palanca: Monumentul lui Emil Rebreanu - Palanca - Locatie accesibila, scari lucrate in piatra, loc de aducere aminte. Partea nou construita nu ajuta.
  • Cetatea Fergettyu - Aninoasa: Plimbare de iarna - Dupa ce am gasit geocutia de la Reci, ne-am dus spre Fergettyuvar. Cutia este in locul ei, dar nu se poate scoate din loc, ca este inghetata.
  • Lacul Tarnita - Muntii Berzunti: Lacul Tarnita - Am gasit ascunzisul la est de lac (tau, bolatau zic localnicii). Gasim un izvor amenajat la 100 m N.
  • Sirul Stancilor - Muntii Piatra Mare: Sirul Stancilor in aprilie - Daca pana acum nu stiam ce este o firida naturala din stanca, am aflat acum. Multumim pentru lectia de geologie.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Nu e vorba de alte jocuri - Scuze, aveam impresia, gresita dealtfel, ca se poate loga gasirea unui POI. Dupa ce am verificat mi-am dat seama ca defapt am primit punct dar numai pentru ascunzisurile gasite goale, facand postarea cu optiunea Am gasit doar locatia.
  • Poarta Schei: Intr-o zi cu ploaie - Intr-o zi cu ploaie m-am plimbat prin Brasov, si am gasit si aceasta geocutie.
  • Trovantii de la Viisoara - Muntii Berzunti: Trovantii de la Viisoara - Muntii Berzunti - Pe acoperisul lumii-asa te simti langa crucea de pe dealul Docmana. Dupa amiaza soarele inunda valea.
  • Izvorul Dorului: Gasita - Am gasit cutia in padure.
  • Piatra Corbului: Transformare in POI - Multumesc pentru atentionare. Copacul dublu, respectiv scorbura, pot fi identificate usor pe baza fotografiei.
  • Cetatea Heret - Malnas: O cetate extrem de vizitata, dar necercetata - O cutie relativ usor de gasit, cu ajutorul gps-ului. Altfel, trebuie cautat geoascunzisul undeva pe la mijlocul laturii sudice.
  • Universitatea Babes-Bolyai: Duminica dupa masa - Felicitari pentru ascunzis. Este un loc foarte ingenios.
  • Fantana Rece - Valea Boros: Multumiri calduroase pentru cutia de la Fantana Rece - Cred ca am mai trecut pe la Fantana Rece dupa ce am ascuns prima cutie - cea, intre timp, disparuta. De ce oare n-am verificat ascunzisul?
  • Ochiul Huitoarei: Ochiul Huitoarei - Mie mi-a reusit abia la a treia incercare. Fara GPS, vara, m-am multumit doar cu foto si mure.
  • Fantana Rege - Targu Mures: Ascunzis apropiat - Locuiesc in apropierea acestui ascunzis, asa ca mi-am permis sa fiu mai lejer. Prima data erau prea multi in jurul izvorului.
  • Biserica catolica fortificata - Bancu: O noua cutie in locul celei disparute - Administrativ vorbind, implicit si istoric, si asa cum apare ea in catalogul monumentelor istorice din judetul Harghita. Biserica fortificata apartine satului Ciucsangiorgiu.
  • Vurpar: Gasita - Am gasit triunghiul si cutiuta.
  • Cetatea Deva: Simplu de gasit - E foarte simplu de gasit, trebuie retinuta imaginea copacului.
  • Poarta Schei: Fara gps - Am gasit aceasta geocutie, fara gps.
  • Babele la Sfat - Muntii Ciucas: Sfatoasele bunicute - Locul atrage atentia calatorului, ca toate celelalte tentatii inconjuratoare. Le-am pozat din 2 laturi, sa inteleg daca se cearta sau chicotesc pe seama turistilor.
  • Ulmul din Capeni: Ceea ce era afara, era si inauntru - Am inconjurat ulmul de cateva ori, cautand in toate cavitatile posibile. Copacul este plin cu vietati, furnici, muste si viespi.
  • Baile Fantana Sarata: Baile Soskutfurdo - Probabil perioada de iarna a facut ca locatia sa arate neingrijit. Trebuie putina renovare.
  • Concretiuni de Feleac: Am vizitat zona - Primisem coordonatele de la un prieten, si in dupa-amiaza aceea tocmai plecam din oras si am zis sa fac un mic ocol :) Aveam doar coordonate, fara descriere, fara hint, fara poze, absolut nici o alta informatie. Semnalul de la GPS era slab, incat abia isi lua fix pe sub copaci.
  • Baile Fantana Sarata: A doua oara - Am trecut de mai multe ori in ultima vreme pe langa Baile Fantana Sarata, azi fiind a doua oara cand caut aceasta geocutie. Prima data am incarcat in gps (tableta) coordonatele intr-un format, care nu continea si instructiunea ajutatoare.
  • Varful Harghita Madaras: Loc frumos si interesant - Cutia bine ascunsa, dar usor de gasit. Ciao.
  • Concretiuni de Feleac: Multumesc - Numai dupa ce am trimis comentariul am vazut limitarile pentru poze. Le-am redus dimensiunea si am trimis doua poze.
  • Calcarele de la Ampoita: Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate. Cu toate acestea, dispar multe geocutii :-(Ele pot fi inlocuite si prin efortul comunitatii.
  • Belvedere Piatra Soimului - Oituz: Eroare - Localitatea Piatra Soimului se afla in judetul Neamt, nu in Covasna.
  • Troita Eroilor - Cosnea: Sub privirile unui caine ciobanesc plictisit - Se pare ca troita se afla mai aproape de satul Pajistea, decat de Cosnea. In apropierea troitei o turma de oi pastea linistita, iar un caine ciobanesc statea intins, plictisit.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Gara Baile Herculane? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Caras-Severin, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!