Locul fosilifer Delinesti

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Locul fosilifer Delinesti - dupa inregistrare.

Curtea Batanii Mici moara apa
Curtea
Intrare Corund Dealul Melcului
Intrare
Baile Dugas Baile Dugas Danesti
Baile Dugas
1422 Baile Lazaresti
1422

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Locul fosilifer Delinesti!

>>> Vizitati Locul fosilifer Delinesti si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Delinesti, se afla la 0,86 km distanta.
Varful Biliana Muntii CerneiVarful Biliana Muntii Cernei
Este vorba despre un varf putin proeminent prin altitudinea sa (1361 m) si in comparatie cu cea a varfului din preajma (aproape 1500 m), dar mai ales cu forma si constitutia (calcaroasa) a acestuia (Zascolul Arjanei).
Turnul medieval RuieniTurnul medieval Ruieni
Am gasit geocutia amplasata la acest foarte interesant turn de observatie.
Lacul Poiana Marului Calcarele de la Fata Fetii Clopotiva Podul de la Megiureca Sfinx Crivina de Sus
Podul turcesc Gradinari
Initial a fost construita de catre turci in secolul VII-lea.
Crovurile Medved si al Porcului Muntii MehedintiCrovurile Medved si al Porcului Muntii Mehedinti
Crovurile aflate sub culmea Muntilor Mehedinti, intre cheile Tesnei si cele ale Beletinei, sunt microdepresiuni formate in urma dizolvarii calcarului din subsol, numite, stiintific, polii, numele de crov fiind, de fapt, un regionalism.
Stanca Florian Tomesti
Cetatea CarasCetatea Caras
Am reusit sa ajung la cetate dupa ceva peripetii, cu aceiasi caini cred.
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Lacul Valiug-Gozna Valul de pamant de la Bucova Piatra Alba Cuptoare Cascada Ropote Balansoar Crivina de Sus
Cheile Globului Globu Craiovei
Este strabatuta de apele raului Globu, sau Craiova.
Varful Olanelor Muntii Godeanu Varful Tucila Mic Muntii Godeanu Ravena Crouri Pestera Albastra Pietroasa
Poiana Beletina Muntii MehedintiPoiana Beletina Muntii Mehedinti
Poiana Beletina este cel mai mare, ca intindere (cca 1,5 km) dintre crovurile Muntilor Mehedinti, fiind si la extremitatea nordica a lantului de crovuri ce debuteaza la sud cu Plostina.
Lacul Iovanu Varful Moraru Muntii Godeanu Bisericile din Plaiul Bulzului
Crucea de langa satul Inelet Muntii CerneiCrucea de langa satul Inelet Muntii Cernei
Inelet este deja un destul de bine cunoscut sat de pe Valea Cernei, datorita scarilor de lemn montate pe geanturi (pereti de calcar) care faciliteaza accesul din vale pe dealul (Cracul Inelet) pe care se afla satul.
Cheile CorcoaiaCheile Corcoaia
Cheile Corcoaia, desi lungi de doar 150 m, sunt o adevarata bijuterie peisagistica, rezultata din felul apate, dar nu singular (a se vedea, de exemplu, Cheile Carasului).
Pestera Buhui
Cetatea Haiducilor Jdioara
Constructia facea parte din sistemul de fortificatii al regatului maghiar consolidat dupa 1241.
Cascadele Ramnuta Mare Comentariul tau nu are nici o valoare informationala. GPS-ul ne-a invartit printre vreo doi fagi cu trunchiuri multiple. Refugiul Stanuleti Lapusnicul Mare
Cheile Armenisului Armenis
Langa cheile aflate la nord de satul Teregova, si langa Armenis s-a format un surduc epigenetic, frumos si salbatic, Cheile Armenisului.
Cascada Bigar Fiind aproape de DN57B, a fost destul de usor de gasit. Lavanda Carasova
Manastirea Piatra ScrisaManastirea Piatra Scrisa
In urma unor lucrari de reabilitare a locului, clopotnita a fost desfiintata. Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului.
Muzeul de mineralogie Constantin Gruescu Ocna de Fier
Aici nea Costica a adunat peste 2 mii de flori de mina, din zonele Ocna de Fier, Dognecea, Oravita, Anina, Moldova Noua, dar si de peste hotare.
Refugiul Condor Muntii Retezat Lacul Prisaca
Castrul Roman Tibiscum
Vestigii istorice, ce definesc radacinile poporului nostru prin influenta culturii romane, aflate in apropierea localitatii Jupa de pe comunicatia Lugoj - Caransebes.
Pestera lui Ion Barzoni
Sequoiadendron Giganteum
Are o varsta de aproximativ 150 de ani, se afla la 4,4 km de Pestera Comarnic.
Saua Tucila Muntii Godeanu Poiana Lunga Lacul Otvesti Lacul Bacova
Ansamblul de mori din Mehadica
Ansamblul de mori din valea paraului Mehadica cuprinde Moara Orzasca, Moara Aurasca, Moara de la Piatra Surului, Moara Vegeasca, Moara Gherghineasa, Moara de la Stiubei, Moara Gaiceasca, Moara Chiceasca, Moara Mica, Moara din Salciile Late, Moara din Zacatoare, Moara din Anin, Moara Giurceasca.
Rezervatia Groposu
Rezervatia Groposu este o arie protejata de tip mixt, geomorfologic, faunistic, forestier si floristic, care se afla in Parcul National Semenic - Cheile Carasului.
La Blide Muntele Mic Muntii Tarcu
Se prezinta sub forma unei lespezi din sist, pe care putem vedea 3 semisfere sau blide, de unde si denumirea blocului de piatra.
Scarita de lemn spre Scarisoara Varful Godeanu Muntii Godeanu Varful Barlea Muntii Retezat Lacul Mic Oravita Lavanda de Margina Maru Moara Farasesti Locul fosilifer Tarnova
Turnul de pe Dealul Cuca Gradinari
Este ramasita fostei biserici de langa cimitirul satului.
Biserica din Inelet Valea CerneiBiserica din Inelet Valea Cernei
Satul Inelet are cele 6-8 case imprastiate pe Cracul Inelet, un picior al Culmii Muntilor Cernei indreptat spre valea Cernei.
Lacul Spurcat Canionul Valea Rea Cheile Nerei Mlastina Pesteana
Valori naturale - Judetul Caras-Severin

• Urmarire Locul fosilifer Delinesti

• Borsaros: Posibil sa lipseasca - Nu am gasit cutia. Am cautat in amplasamentul de la coordonate, dupa instructiuni, dar cutia nu am gasit-o.
  • Fortificatiile din Padurea Rica: Ascunzisul a fost defrisat - Intr-o drumetie in circuit, mai lunga, am ajuns, nesperat de usor, la Cetatea lui Attila (conform unei credinte locale). Intai, doua precizari legate de aceasta fraza.
  • Campusel: Capusel - Am plecat intr-o plimbare cu familia pe aceasta vale si a ajuns si pe aici. Am incercat sa gasesc si aceasta cutie, dar norocul nu mi-a suras, asa ca, am fructificat timpul si ne-am apucat de strans muguri de brad si am respirat aerul curat de munte.
  • Parcul Natural Dumbrava Sibiului: Parcul Natural Dumbrava noaptea - In drum spre Paltinis, noaptea. Dupa o plimbare usoara, un ascunzis usor de gasit.
  • Piatra Crapata - Munceii Uture: Piatra Crapata Runcu - Am urcat pe jos pana la Runcu si de acolo la obiectiv. exista si drumuri petroliere, dar sunt in mare parte parasite si risti sa te blochezi.
  • Printre pini - Sanpetru: Am gasit doar o scorbura goala - Intr-o drumetie pe Dealul Lempes - cel la poalele caruia se afla localitatea Sanpetru - cu scop floristic. Am ajuns si in paduricea de pini din sectorul sudic al dealului, acolo unde ar fi trebuit sa se afle geocutia.
  • Izvorul Recea: Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta.
  • Parcul Colina - Cluj: Continut umed - Am gasit cutia azi, intreg continutul era foarte umed, credem ca ar fi nevoie de un pic de mentenanta. Multumim pentru ascunzis.
  • Rezervatia Gura Dobrogei: Care pestera? - Care este pestera cu doua intrari gasita de tine? Deoarece Pestera La Adam are doar o singura intrare inalta de 8 m, chiar daca mai intra lumina pe ici-colo prin tavan.
  • Salistioara - Brad: Mersi - Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane.
  • Lacul Vulturilor - Muntii Siriului: Confirmare esec - Asa cum a mentionat si Sorin Iov, am cautat in zadar cutia, bazandu-ne doar pe coordonatele ascunzisului si pe precizia GPS-ului (neexistand o fotografie), care ne-a tinut langa gardul imprejmuitor al cabanei de langa lac, in apropierea portii. Intre scandurile gardului n-am gasit decat un cpat de bat ce obtura un spatiu gol.
  • GK Hotel Szent Kristof: Bardocz 4 GeoKret - Am depus aici Bardocz 4 GK27A4 GeoKret si GEO FORTRESS First Austrian Mega Event Geocoin.
  • Liniste vesnica: Un loc parasit si linistit - Am sosit dinspre Bezid, pe un drum destul de rau, care pune la incercare masina. In apropierea casei parasite apare insa si o bucata de asfalt.
  • Dealul Melcilor: Minunata zona - In pe, out picture.
  • Varful Nemira Mare: Varful Nemira Mare - Localizarea ascunzisului mi-a pus ceva probleme. Am avut de unde alege (in lipsa tehnicii).
  • Gura Raului: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Podul acoperit Urmanczy - Toplita: Am descoperit cutia dinauntrul podului acoperit - Podul a fost construit la initiativa (si, probabil, pe cheltuiala) familiei Urmanczy in anul 1871. Rezista si astazi foarte bine, caci daca ne uitam la diametrul boltarilor de lem care il sustin (cca 25 cm) intelegem de ce.
  • Cetatea Heret - Malnas: Cetatea Heret - Nu a fost foarte greu sa gasesc cutia. Am fost cu bicicleta, a fost fain.
  • Piatra Tarcii - Odorheiu Secuiesc: Excursie de dupa-masa - Nu as fi crezut ca o sa gasim in apropiere de orasul Odorheiu Secuiesc un loc atat de potrivit pentru o excursie de dupa-masa. Initial am cautat geocutia pe baza coordonatelor date, la aproximativ 28 m de ascunzisul real.
  • Parcul Pompierilor - Baile Tusnad: Plimbare - Intr-o plimbare alaturi de trekkingklub, am gasit-o.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Pai nu e POI? - Desi pentru duminica Pastelui aveam programata o tura de bicicleta spre Sf.Ana, o ploaie marunta si patrunzatoare ne-a facut sa ne limitam la obiective mai putin indraznete.
  • Varful Cetatii I - Baile Tusnad: Zi fara soare - Am gasit intr-o zi fara soare.
  • GK Hotel Szent Kristof: Ultima zi din Tusvanyos - In cursul diminetii am vizitat hotelul. Foarte usor de gasit si persoana de la receptie a fost foarte amabila.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: N-am reusit sa fiu primul nici macar astazi - Carnetelul era semnat, tot astazi, cu cateva ore inaintea mea. Felicitari antegasitorului meu si tuturor celor care iubesc padurea si acest joc.
  • Izvorul din paraul Pastravului - Ozunca-Bai: Paraul Pastravului in intuneric - Cand am ajuns in Ozunca Bai era deja intuneric. Deoarece cunosteam locul si am vazut deja si depunerea calcaroasa de langa izvor, m-am dus direct la geocutie.
  • Cetatea Salgo - Sibiel: Unii pe jos, altii motorizati - M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel. Pe un copac, indicatorul turistic arata inca 2-2,5 ore pe jos, pe un drum de caruta foarte abrupt.
  • Stancile Lucaciu - Muntii Calimani: Onestenii la putere - Varful Lucaciu este primul pe lunga culme secundara a Calimanilor, ce se ridica usor din Depresiunea Dornelor racordandu-se de culmea principala la coada Pietrosului. Pe varf apar spectaculoasele stanci vulcanice ce starnesc imaginatia prin diveristatea formelor pe care le etaleaza.
  • Canionul Mihaileni: Ascunzis devastat? - Poate nu am ales cea mai buna metoda de a ma apropia de canion. Ajungand in apropiere a trebuit sa traversez o mocirla.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: Indoiala ramane - Am cautat ce am cautat, as zice ca am acoperit tot ce era metalic in zona coordonatelor, ba chiar si prin prejur, insa cum n-am gasit nimic magnetic am cazut de acord ca geocutia lipseste. Totusi, avand in vedere ca partea cu Becks-ul n-am inteles-o, indoiala ramane.
  • Cascada Supanu: Cascada Supanu - Am ridicat manusa - Am raspuns provocarii. Am amplasat, in acelasi loc, o cutie spatioasa, inscriptionata, dotata si fotografiata.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Locul fosilifer Delinesti? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Caras-Severin, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!