Lacul Fantana Hanului

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Fantana Hanului - dupa inregistrare.

Biserica din Sasausi - 3 biserica sasausi
Biserica din Sasausi - 3
Vizavi de Piatra Corbului Piatra Corbului Rosia Montana
Vizavi de Piatra Corbului
Gradina de piatra nr. 3 Trovanti Ulmet Bozioru Buzau
Gradina de piatra nr. 3
Privit de jos Stanca Soimilor Baile Tusnad
Privit de jos

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Fantana Hanului!

>>> Vizitati Lacul Fantana Hanului si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Moreni, se afla la 1,87 km distanta.
Acumularea Fantanele
Poiana Bujorului Padurea Plenita
Situată pe raza comunei Plenița, această zonă păstrează 10 ha de pădure cu poieni largi, în care, în preajma Sărbătorii bujorului, abundă Paeonia peregrina sau bujorul românesc.
Lacul Ionele Locul fosilifer Bucovat Lacul Caraula Lacul Cornu Lacul Maglavit Lacul Buzatu Lacul Cilieni Bailesti
Valea Rea Radovan
Se afla la o distanță de 2,5 km față de comuna Radovan, pe 20 ha, între Pădurea Radovan și Ferma Valea Rea.
18 cruci de piatra Rast
18 cruci de piatra, care se afla in satul Rast, in curtea bisericii Sfantul Nicolae.
Lacul Golenti Lacul Garla Mare
Pajistea Gogosu-Stefanel
Pajistea se află în Podișul Getic, pe platforma Desnățuiului, la granița cu Câmpia Olteniei.
Valori naturale - Judetul Dolj

• Urmarire Lacul Fantana Hanului

• Turnul cu ceas - Sighisoara: Un ascunzis si un loc deosebit - A trecut deja de ora 8 seara, cand am trecut prin Sighisoara. Totusi, momentul era potrivit pentru a cauta geocutii, fiind in timpul saptamanii si aproape de sfarsitul zilei.
  • Cetatea Fergettyu - Aninoasa: Plimbare de iarna - Dupa ce am gasit geocutia de la Reci, ne-am dus spre Fergettyuvar. Cutia este in locul ei, dar nu se poate scoate din loc, ca este inghetata.
  • Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: In drum spre Oradea - Am oprit pentru scurt timp pe Feleac, autostrada ocolitoare a Clujului fost inchisa temporar, din cauza unui accident. Astfel a fost necesar sa trecem prin Cluj, ocazie perfecta pentru a gasi aceasta geocutie.
  • Pasul Barcaciului: Cutia necesita urgent intretinere - Am gasit cutia. Vezi inscrisul de la alte geocutii din judetul Sibiu, unde se pare ca l-am inscris din greseala.
  • Drumul Golgotei - Radna: Am gasit cu prietena - Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi. I found it with my girlfriend.
  • Pseudosphaera - Targu Mures: Inscriptia de pe statuie - M-ar interesa daca inscriptia Din nimic am creat o alta lume noua a fost vizibila pentru voi? Din cate am inteles, lumina cade astfel pe text, incat se poate vedea doar 2-3 zile pe an, in jurul datei de 3 noiembrie.
  • Varful Cetatii II - Baile Tusnad: Cu prieteni - Am gasit aceasta geocutie.
  • Arboretumul din Simeria: Frumos - Din pacate nu am gasit cutia, dar locul mi-a placut foarte mult. Am petrecut 2 ore plimbindu-ne prin parc.
  • Iazul Negoiesti - Stefan cel Mare: Iazul Negoiesti - Stefan cel Mare - Surprins de frumusetea peisajului, era sa uit de cealalta comoara. Noroc cu buretii de cioata.
  • Manastirea Cerbu: Manastire langa padurea Topolog - Dupa ce am facut o plimbare in padurea Topolog, si am gasit boboci de bujori, m-am oprit la Manastirea Cerbu. Aici, acum doi ani nu am gasit geocutia.
  • Panorama Sfantu Gheorghe: Deasupra orasului Sfantu Gheorghe - Daca iesiti din orasul Sfantu Gheorghe spre localitatea Valcele, merita sa va opriti pentru a va potoli setea la izvorul din apropiere. Apoi sa urcati pe deal, sa cautati aceasta geocutie si sa admirati privelistea ce se deschide spre oras.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Recomandari - Hartile traseelor prezentate pe muntesiflori.ro au o mare problema, sunt rotite.
  • Varful Bistriciorul: Felicitari - Acu multi ani si eu intamplator am gasit primul ascunzis pe Padis. Pe vremea acela inca nu aveam GPS si au trecut cativa ani pana mi-am cumparat una si am inceput sa ma joc.
  • Turnul Negru Brasov: Am trecut si noi pe aici - Harabeck si Iris (UC Team). In Travel bug.
  • Izvorul Cozluk - Muntii Macinului: Indicatii prea vagi - Soarele mi-a zambit atat de pe piatra cat si de pe copac, harletul era la locul lui, frunzele erau asternute frumos, dar cutiuta a fost de negasit. Pur si simplu n-am inteles unde sa caut.
  • Varful Harghita Madaras: Varful Harghita Madaras - Varful Harghita Madaras este una dintre cele mai spectaculoase varfuri din cauza constructiilor religioase.I
  • Trei Caldari: Caldari cu plin - Anul 2016 a fost el insusi un an plin pentru ascunzis. Nu mai putin de 4 cautatori de geocomori au gasit cutia de la Trei Caldari.
  • Sub Piatra Corbului - Rosia Montana: Excursie la Rosia Montana - Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul. De la punctul geocutiei intr-o raza de 20 metrii am cautat fara succes.
  • Podul suspendat nou - Cheile Bicajelului: Traseu interzis iarna - Ultima data cand am vizitat punctele de belvedere de pe Piatra Poienii, noul pod suspendat nu a fost inca gata, astfel am ratat parcurgerea podului cu numai o zi. Intentionam chiar sa prezint eu podul, si sa ascund o geocutie aici.
  • La Lanturi - Muntii Ciucas: De vreme rea - Poate multi ar zice ca e un moft. Mai bine sa te intrebi asa, decat sa patesti ceva rau.
  • Varful Harghita Madaras: Harghita Madaras - Am gasit geocutia in stare buna. Sa speram ca nu vor lua pietrele de pe ascunzis pentru construirea unor gramezi sau inscriptii proprii.
  • Izvorul Recea: Izvoare faine - Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Izvorul Rajka (Concretiuni de Feleac), izvorul Bilascu si izvorul Recea.
  • Stancile Turnuri: Urcand pe valea Minerului - Urmand noile marcaje, triunghi albastru, ar trebui sa fie destul de usor de ajuns. Nu e chiar asa.
  • Tampa: La inceput de an - Gasit la inceput de an.
  • Cheile Dofteanei: Nu am gasit cheile, nici cutia dar a meritat 100% - Dupa 2 zile de analizat harti, am decis sa incercam sa ajungem la chei plecand din Slanic Moldova. Am luat-o pe un drum forestier la iesirea din slanic, pe dreapta (dupa cabanele de camping de pe stanga).
  • Cetatea Ciuchian din Lutoasa: Cautand ruinele cetatii Ciuchian - M-am bucurat foarte mult, cand am aflat despre acest ascunzis. Deoarece am mai cautat aceste ruine, dar nu le-am gasit.
  • Cetatea Heret - Malnas: Precizari suplimentare despre cetate - Multumesc pentru informatiile oferite. Nici eu nu stiam ca geocutia a fost gasita de asa de multi cautatori.
  • Sub podul CFR - Baile Tusnad: Nimic sub pod - Capatul de pod l-am dibuit analizand fotografiile de pe site. Lastarii din imaginea lui trekkingklub au disparut, semn ca personalul de intretinere CFR isi face treaba.
  • GK Hotel Szent Kristof: Ultima zi din Tusvanyos - In cursul diminetii am vizitat hotelul. Foarte usor de gasit si persoana de la receptie a fost foarte amabila.
  • Sicasau: Impreuna cu niste prieteni din Cluj - Ne-am plimbat pe la Stanca Minunilor, apoi am vizitat Liban, Sicasau si Izvoare. Multumim pentru ascunzis.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Fantana Hanului? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Dolj, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!