Pajistea halofila - Gighera

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Pajistea halofila - Gighera - dupa inregistrare.

Cadere cu foarte putina apa Paraul Dracului caderi apa cascade
Cadere cu foarte putina apa
Comoara biserica Radeana
Comoara
Limba de colmatare lac iapa negulesti
Limba de colmatare
Baia Izvorul Lung Izvor apa minerala Siculeni
Baia Izvorul Lung

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Pajistea halofila Gighera!

>>> Vizitati Pajistea halofila - Gighera si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Gighera, se afla la 0,55 km distanta.
Lacul Gologan Caracal Lacul Preajba-Facai Lacul Ghercesti Lacul Frasinet Lacul Teslui Lacul Victoria Lacul Buzatu Acumularea Fantanele
18 cruci de piatra Rast
18 cruci de piatra, care se afla in satul Rast, in curtea bisericii Sfantul Nicolae.
Lacul Cilieni Bailesti Lacul Caraula Lacul Draghiceni Lacul Parscoveni Lacul Marica
Dunele de nisip de la Dabuleni La Cetate
Pe malul stâng al Dunării, la 15 km de Bechet, între localitățile Călărași și Dăbuleni, pe o suprafață de 8 ha, se întinde aria protejata Dunele Dăbuleni.
Lacul Cornu
Valea Rea Radovan
Se afla la o distanță de 2,5 km față de comuna Radovan, pe 20 ha, între Pădurea Radovan și Ferma Valea Rea.
Locul fosilifer Bucovat Lacul Ionele
Valori naturale - Judetul Dolj

• Urmarire Pajistea halofila
  • Localizare pozitie pe harta Gighera

• Concretiuni de Feleac: Plimbare - O frumoasa plimbare cu masina si pe jos impreuna cu copii mei. Pacat ca nu am luat aparatul foto.
  • Cindrel: Gasita - Am gasit cutia de pe virful Cindrel. Multumesc.
  • Salina Praid: Salina Praid - O locatie foarte frumoasa unde as fi ramas o zi intreaga si tot nu m-as fi plictisit. O salina dotata cu de toate.
  • Casolt: Am gasit cutiuta - Am gasit cutiuta in geam.
  • Salina Turda: Salina Turda - In momentul vizitarii salinei, nu am stiut ca exista o cutie in acest loc, dar cele vazute m-au incantat si consider acest loc o realizare a statului roman, fiind unica in tara. Asa cum este reamenajata, atrage foarte multi turisti si nu numai romani, ci din toate colturile lumii.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Fara ursi in zona - De data asta nu erau ursii in zona. Am putut s-o cautam.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Monument istoric - Ma trag din apropierea locului respectiv. Spre rusinea mea, am trecut de foarte multe ori prin zona, dar nu am avut niciodata curiozitatea sa vizitez acest loc, acest pod.
  • Baile Homorod: Ultima oprire pe drum inapoi - Fiind aproape de sosea, am zis s-o incercam, nici o sansa. Vis-a-vis de izvor nu este nici o poteca.
  • Cimitirul vechi din Jigodin: Noaptea in cimitirul parasit - Ce poate fi mai interesant, decat sa cauti o geocutie noaptea, intr-un cimitir parasit. Si nu orice geocutie, ci una virgina de 2 ori (o geocutie inca negasita de nimeni, dar si primul ascunzis a celui care a ascuns geocutia).
  • Gradina Zmeilor: Amenajari inutile si oribile - In Gradina Zmeilor, aceasta bijuterie naturala de importanta geologico-peisagistica unica in Romania, putem vedea azi niste amenajari oribile. Pe traseul poteci, care conduce pe liziera padurii de gorun, pe marginea abruptului stancos inalt de 10-12 m, si care ocoleste prin dreapta Gradina Zmeilor, au fost construite trepte in bancul friabil de conglomerate.
  • Sicasau: Felicitari pentru ascunzis - Intr-o dimineata cu soare, cu prietenul meu, am gasit aceasta geocutie.
  • Viaductul Caracau - Livez-Ciuc: Un loc usor de imaginat - Dar greu de inchipuit, pentru cei care au frica de inaltime. Am vizitat cu cineva drag mie, pentru care sunt profund recunoscatoare si doresc sa-mi exprim multumirea si prin aceste randuri.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Nu e vorba de alte jocuri - Scuze, aveam impresia, gresita dealtfel, ca se poate loga gasirea unui POI. Dupa ce am verificat mi-am dat seama ca defapt am primit punct dar numai pentru ascunzisurile gasite goale, facand postarea cu optiunea Am gasit doar locatia.
  • Daia: Gasita - Am gasit cutiuta in copac.
  • Patru case: Ascunzis de tranzit - Ascunzisul e localizat la marginea drumului judetean 121, Targu Secuiesc - Covasna. In stare excelenta, aflandu-se, astfel, in calea oricarui geocacher ce ataca zona Covasna.
  • Rosen Garten: Necesita intretinere - Am gasit cutia.
  • Capela Sfanta Ana: Cutia de la bisericuta - Am gasit cutia de la bisericuta, am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am luat de acolo o moneda si o litera R albastra,am lasat un mamut din Ice Age, carte de vizita, bancnota de 1 leu.
  • Varful lui Alexandru - Soimeni: Neagra ca pamantul - Am ajuns pe Varful lui Alexandru intr-o drumetie in circuit, cu plecare din Armaseni si revenire tot acolo, in jurul paraului Bradului, trecand de pe Mt Tomotu, pe langa Mt Viscolul, pe Mt. Kolos.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Am fost primul - Am fost primul care a gasit geocutia ascunsa langa lacul de acumulare de langa Frumoasa.
  • Trei Caldari: Caldari cu plin - Anul 2016 a fost el insusi un an plin pentru ascunzis. Nu mai putin de 4 cautatori de geocomori au gasit cutia de la Trei Caldari.
  • Parcul natural rezervatia Cheile Tisitiei: Am reasezat cutia - M-am intors si am reasezat geocutia intr-un loc mai bun, si am curatat-o de tot ce inseamna mancare sau alte lucruri nepotrivite. Deci cred ca acum e bine.
  • Biserica Neagra Brasov: Cutiuta mica-mica - Am gasit nanocutia, si eu.
  • Parcul Pompierilor - Baile Tusnad: Cu placere - Sper ca v-a placut Baile Tusnad, o statiune linistita, dar intr-un cadru natural deosebit, cu o densitate foarte mare de geoobiective. Banuiesc ca nu ati reusit sa cautati chiar toate ascunzisurile, si va invit sa mai reveniti.
  • Piatra Predicatorului - Muntii Bodoc: Cerb vs tap, ciuta vs caprioara - Probabil sunt 4 caprioare (datorita taliei). Doar daca ai vazut ca primul individ avea cornite, atunci este vorba despre un tap.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Primul meu geoascunzis - Am gasit cutia, a fost primul meu geocache.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Cutie in perfecta stare - Am gasit cutia in perfecta stare. Vine iarna asa ca m-am gandit sa pun cutia intr-o sacosa de plastic.
  • Cetatea Fergettyu - Aninoasa: Plimbare de iarna - Dupa ce am gasit geocutia de la Reci, ne-am dus spre Fergettyuvar. Cutia este in locul ei, dar nu se poate scoate din loc, ca este inghetata.
  • Fortificatia de pe Varful Cetatii - Baile Tusnad: Asaltul final - Asaltul final a fost un succes. In ciuda tehnicilor de camuflare folosite de inamic, fortificatia nu a rezistat prea mult ofensivei noastre.
  • Babele la Sfat - Muntii Ciucas: Sfatoasele bunicute - Locul atrage atentia calatorului, ca toate celelalte tentatii inconjuratoare. Le-am pozat din 2 laturi, sa inteleg daca se cearta sau chicotesc pe seama turistilor.
  • Casa rasturnata - Praid: De-a-ndoaselea - Am ajuns la Casa Rasturnata mai devreme decat trebuia, programul incepand cu o ora mai tarziu, asa ca am privit-o de dincoace de gard. N-am avut succes nici cu ascunzisul, vita de pe gardul unde se afla geocutia fiind acum prea densa ca sa reusim sa gasim agatatoarea geocutiei.

Ai ajuns in Gighera si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Pajistea halofila? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Dolj, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!