Lacul Hobaia

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Hobaia - dupa inregistrare.

Privit din fata Piatra Soimului caldare mare
Privit din fata
Marcaj cruce rosu Varful Cosna Plaiurile Nemirei
Marcaj cruce rosu
Biserica fortificata biserica reformata Talisoara
Biserica fortificata
Piatra Bulbuci 8 Piatra Bulbuci
Piatra Bulbuci 8

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Hobaia!

Lacul Hobaia.. Vizitati Lacul Hobaia si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Hobaia, se afla la 1,06 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Hobaia: 1
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Lacul Hobaia?
(detalii dupa autentificare)
Balta Facau la la 9,9 km. Lacul Mihailesti la la 12,6 km. Balastiera Tei-Clinceni Domnesti la la 15,1 km. Balta cu Peste Clinceni la la 15,6 km. Lacul Singureni la la 21,9 km. Lacul Chitila la la 23,2 km. Lacul Buftea Buciumeni la la 23,7 km.
Mlastina Neajlovului la la 23,8 km.
Din mlastinile Neajlovului din vechime au ramas putine locuri.
Lacul Mogosoaia la la 24 km. Lacul Zmeu Crevedia la la 25,5 km. Lacul Zmeului Ciocanesti la la 25,7 km. Lacul Camineasca la la 26,5 km.
Statuia lui Mark Twain Parcul Herastrau la la 26,6 km.
A fost realizata in anul 1953, de sculptorul maghiar din Transilvania, Fekete Jozsef.
Lacul Herastrau la la 26,8 km.
Ansamblul medieval Curtea Veche la la 27 km.
Se afla in sectorul 3, pe strada Franceza numarul 31.
Baia Turceasca Curtea Veche la la 27 km.
Dateaza din secolului 19.
Ansamblul Bisericii Curtea Veche la la 27,1 km.
Casa parohiala dateaza din 1935, iar biserica din secolul 16-18.
Sinagoga Templul Coral Bucuresti la la 27,4 km.
Este cel mai mare lacas de cult mozaic din Romania, replica a sinagogii Leopoldstadt-Tempelgasse din Viena, distrusa in al doilea razboi mondial.
Lacul Blejesti-Sericu la la 27,6 km. Lacul Corbii Mari la la 28,1 km. Lacul Floreasca la la 28,3 km.
Cruce de piatra din 1852 la la 29,3 km.
La intersectia strazii Tepes Voda cu strada Ciresului se afla o cruce de piatra, care a fost ridicata in anul 1852.
Balta Albele la la 29,4 km.
Carnetelul calatorului la la 29,9 km.
Am fost la Bucuresti si cu aceasta ocazie am gasit aceasta geocutie.
Lacul Tei la la 29,9 km.
Valori naturale - Judetul Giurgiu

• Urmarire Lacul Hobaia

• Cetatea Rakoczi - Pasul Oituz: Pasul Oituz - Am gasit cutia cu capacul fisurat si apa in ea. Nu am reusit sa usuc continutul la ora 18 seara.
  • Parcul Colina - Cluj: Continut umed - Am gasit cutia azi, intreg continutul era foarte umed, credem ca ar fi nevoie de un pic de mentenanta. Multumim pentru ascunzis.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Am gasit-o - Desi nu era unde ne-am imaginat initial. O observatie as avea.
  • Biserica de la Kontumac - Ghimes: Biserica Kontumac - Ascunzisul este foarte expus in zilele cu vizitatori. Chiar daca nu vorbesc romana, pot dauna grav geocutiei.
  • Capela Sfantul Petru si Pavel - Muntele Iavardi: Capela Sfantul Petru si Pavel - Muntele Iavardi - Am ajuns aici intr-o tura de iarna, cu fulguieli razlete. Accesul in lacas este la indemana celor doritori.
  • Copsa Mare: Greseala - Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text). Multumesc.
  • Sub Muntele Uroi: Comoara - Am gasit comoara de la muntele de aur. E drept, nu era comoara lui Decebal.
  • Lacul Balea: Panorama este de neuitat - Am gasit geocutia. Pot sa recomand pentru toate lumea dornic sa vada ceva frumos si placut pentru ochiul si sufletul omului.
  • Lacul Ilieni: Lumea inghetata - Parca toata lumea e inghetata. Iarna s-a intors si in Depresiunea Trei Scaune.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Ascunzis nou la Leliceni - Dupa reconstructia portii din spatele cimitirului geoobiectivul Teiul de la Leliceni a ramas fara geocutie. Daca tot am retrecut pe la el si cum aveam la mine o preforma pet, si cum se potrivea perfect diametrului stalpilor metalici din gardul ce inconjura cimitirul, in speta, al celor de linga poarta in cauza, am hotarat sa ascundem intr-unul din stalpii in cauza o noua geocutie.
  • Salina Praid: Salina Praid - O locatie foarte frumoasa unde as fi ramas o zi intreaga si tot nu m-as fi plictisit. O salina dotata cu de toate.
  • Dealul Melcilor: Foarte frumos loc - Destul de complicat. Grupul Mihai, Dana, Alex, Sebi.
  • Monumentul de pe Dealul Cosna - Plaiurile Nemirei: Acces auto - La monument se poate ajunge si cu masina. Una care suporta drumurile de pamant, din satul Nicoresti sau Oituz.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Fara ursi in zona - De data asta nu erau ursii in zona. Am putut s-o cautam.
  • Varful Moldoveanul - Muntii Fagarasului: Moldovene! - Am urcat aici prin Valea Rea, timp de 4 ore cu tot cu odihna si foto. Te cuprind sentimente necunoscute pana acum.
  • Lacul Asau: Lacul Osoi - Daca tot am ajuns aici, am cautat un unghi potrivit pentru a incadra panoramic lacul. Locatia geoobiectivului este una potrivita pentru asta.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Cutia este in stare buna - Punga de protectie este putin deteriorata.
  • Concretiuni de Feleac: Un loc fermecator - Aceste concretiuni le cunosc de mic copil, la fel si locul, dar niciodata nu am remarcat cat de multe sunt in aceasta zona si cat de frumoase sunt. Multumesc pentru o plimbare de sfarsit de noiembrie cu soare.
  • Pestera Huda lui Papara: Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Clipe de neuitat, pe care pot recomanda la toata lumea.
  • Tunelurile Nerei: Postare fotografii - Site-ul nostru permite postarea pozelor cu dimensiunea maxima a fisierului de 400 KB, latime sau inaltime maxima de 1024 pixeli. Recomandam publicarea pozelor cu latimea sau inaltimea minima de 640 pixeli.
  • Gura Raului: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Varful Tuguiata Batrana - Podisul Babadagului: Scop atins - Atingerea acestui obiectiv, sau a celui apropiat, Varful Tuguiata, de un alt participant la joc demonstreaza utilitatea si frumusetea jocului. Sunt locuri in tara noastra atat de interesante, din multe puncte de vedere, dar atat de putin cunoscute.
  • Varful Peleaga: Varful Peleaga la a doua incercare - Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Muntele insa nu mi-a permis sa ajung acolo, intre Coltii Pelegii si varf o cornisa impiedicand inaintarea.
  • Varful Harghita Madaras: Superb loc - Deja iarna a sosit aici, brazii erau acoperiti de zapada. Cutia este in conditii foarte bune.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Hobaia? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Giurgiu, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!