Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Capela din Deal - Bancu

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Capela din Deal - Bancu - dupa inregistrare.

Vizuina Sugas Bai
Vizuina
Cal Closdorf Cloasterf biserica evenghelica fortificata
Cal
Biserica romano-catolica din Ciba panorama ciuc
Biserica romano-catolica din Ciba
Ideciu de Jos Cetatuia Ideciu de Jos
Ideciu de Jos

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Capela din Deal Bancu!

Vizitati Capela din Deal - Bancu si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Bancu, se afla la 0,67 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Bancu: 6
Muzeul National Secuiesc Sfantu GheorgheMuzeul National Secuiesc Sfantu Gheorghe
Dupa verificarea tuturor locurilor posibile, potrivite pentru un ascunzis in jurul Muzeului National Secuiesc din Sfantu Gheorghe, am gasit in sfarsit ascunzisul. Am gasit cutia, chiar daca este amplasata intr-o zona cu foarte multi trecatori. Sambata si duminica, muzeul este deschis pana la ora 14.
Moara de apa Batanii Mici Tinovul de la Fantana Brazilor Cascada Lesuntu Mare
Dealul Din Mijloc Muntii VranceiDealul Din Mijloc Muntii Vrancei
Marcajul banda rosie al culmii principale a Carpatilor nu merge pe ea, pentru ca evita Munceii Buzaului, preferand Siriul, Podu Calului si Penteleul.
Patru case Ascunzisul e localizat la marginea drumului judetean 121, Targu Secuiesc - Covasna.
Avenul LicasAvenul Licas
Am urcat la varf pe marcaj din valea Suhardului, cu trecere pe la refugiul din saua Licas, la varf si apoi la aven.
Lacul Dracului Harghita Nord
Varful Nemira MicaVarful Nemira Mica
Indiciul e suficient pentru descoperirea cutiei.
Apata
Ciuperca de piatra Nemira MicaCiuperca de piatra Nemira Mica
Indiciul conduce la sigur, ciuperca fiind in cararea de acces pe varful Nemira Mica. Desi nu deschide orizonturi, este un obiectiv la fel de fotografiat ca varfurile de munte.
Izvorul geografic al TrotusuluiIzvorul geografic al Trotusului
Azi a fost a doua oara, cand am incercat sa ajung (din nou) la izvoarele Trotusului. Multumesc pentru consolidarea ascunzisului.
Poarta secuiasca veche Frumoasa
Este poate a doua cea mai veche poarta secuiasca din judetul Harghita, si poate chiar din lume, care inca se afla la locul initial.
Cetatea Heret MalnasCetatea Heret Malnas
Nu a fost foarte greu sa gasesc cutia. Multumesc pentru informatiile oferite.
Cladirea primariei Targu SecuiescCladirea primariei Targu Secuiesc
Cladirea cu doua etaje a fost construita in anul 1907 pentru a servi drept casa de economii.
Campul cu mesteceni Tusnad
Campul cu mesteceni, sau Mlastina Nyirkert - Tusnad.
Parcul Victor Roman Martinis Cimitirul vechi din Satu Mare Mofeta Harghita-Bai
Izvoarele de apa minerala SeltersIzvoarele de apa minerala Selters
Din aceasta cauza, la inceputul secolului XX-lea apa minerala de aici a fost imbuteliata sub numele de Selters Secuiesc, iar numele locului a fost schimbat in Selters.
Stanca Minunilor Am gasit si aceasta geocutie.
Drumul Transharghita Am trecut pe Transharghita cu un ARO. Coasta Pietroasa
Fantana de apa sarata SanpaulFantana de apa sarata Sanpaul
Este situata chiar pe marginea drumului, foarte aproape de helesteele sapate relativ recent.
Biserica catolica Turia Iacobeni Cariera Delnita
Necropola tumulara Dealul PietrosNecropola tumulara Dealul Pietros
Situl arheologic are o suprafata de aproximativ 50 hectare, si se intinde pe platoul crestei, avand o lungime de 2,5 km si latime de 200-250 m.
Jucatorii de hochei Miercurea CiucJucatorii de hochei Miercurea Ciuc
Grupul statuar, reprezentand doi jucatori de hochei, se afla in fata patinoarului Vákár Lajos din Miercurea Ciuc.
Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita Muntii BerzuntiRasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita Muntii Berzunti
Constatam ca e al doilea scunzis publicat de noi, dupa cel de la Castrul Arutela din judetul Valcea, pazit de un sarpe. Am abordat varful Tarnita dinspre nord, plecand de la lac.
Biserica catolica CetatuiaBiserica catolica Cetatuia
Am avut noroc, poarta exterioara fiind deschisa, sa intru in curtea interioara a bisericii.
Varful lui Alexandru SoimeniVarful lui Alexandru Soimeni
Am ajuns pe Varful lui Alexandru intr-o drumetie in circuit, cu plecare din Armaseni si revenire tot acolo, in jurul paraului Bradului, trecand de pe Mt Tomotu, pe langa Mt Viscolul, pe Mt.
Varful Cosna Plaiurile NemireiVarful Cosna Plaiurile Nemirei
De la monument am facut o mica plimbare spre varful care se afla la doar 500 m.
Cetatea de pe Dambul Sarat
Dealul Dungo CraciunelDealul Dungo Craciunel
Acest deal este cea mai mare depunere, gen vulcan noroios, din Transilvania.
Cetatea Ciuchian din Lutoasa O privire atenta a fotografiei ascunzisului ajuta decisiv la gasirea sa. M-am bucurat foarte mult, cand am aflat despre acest ascunzis. Biserica Sfantul Stefan Gheorgheni Izvor Ivanes Muntii Tarcau
Apa Rosie Baile Tusnad Am cautat ce am cautat, as zice ca am acoperit tot ce era metalic in zona coordonatelor, ba chiar si prin prejur, insa cum n-am gasit nimic magnetic am cazut de acord ca geocutia lipseste. La iesirea nordica din Tusnad, e usor de gasit.
La deget Stogul de piatraLa deget Stogul de piatra
Acces de la biserica din Bolatau (fost Taragan) = 4.
Faleza raului Trotus Comanesti
Panorama Sfantu Gheorghe Daca iesiti din orasul Sfantu Gheorghe spre localitatea Valcele, merita sa va opriti pentru a va potoli setea la izvorul din apropiere.
Popasul Fantana Mesteacanului SantimbruPopasul Fantana Mesteacanului Santimbru
Este un camp presarat cu stanci, tip gradina de pietre, unde gasim un izvor si un jgheab de adapare pentru animale.
Fag sub Murgul MareFag sub Murgul Mare
Pe partea nordica a muntelui Murgul Mare, aproape de padure, pe pasune, putem vedea un fag cu circumferinta de 3,6 m.
Belvedere CapalnitaBelvedere Capalnita
Stancile sunt spectaculoase si de jos, iar de sus avem o priveliste deosebita.
Buncarele de pe Piciorul Mare Lunca de JosBuncarele de pe Piciorul Mare Lunca de Jos
Via ferrata Soim Calator Surducul VarghisuluiVia ferrata Soim Calator Surducul Varghisului
Dar sa pastram linistea si curatenia, pentru ca viata soimilor sa fie netulburata.
Partia de schi si bob Lobogo Baile HomorodPartia de schi si bob Lobogo Baile Homorod
Pista cu un design unic are o lungime de aproape 1000 m, pante si viraje spectaculoase, iar viteza poate atinge chiar si 45 km pe ora, in siguranta deplina.
Baile Miercurea CiucBaile Miercurea Ciuc
Primul proprietar a fost brutarul Helwig G Janos, care a denumit baile dupa numele sotiei sale, Katalin.
Izvorul Bogat RacuIzvorul Bogat Racu
Functioneaza numai in perioada de vara, cu 6 vane.
Piatra cu caldare mica Piatra Soimului OituzPiatra cu caldare mica Piatra Soimului Oituz
Ca si Caldarea Mare, si aceasta are un ce suficient de interesant care sa te faca sa tot stai pe ganduri privind-o.
Izvorul Maria Izvoru MuresuluiIzvorul Maria Izvoru Muresului
Apa buna si rece intr-o zi calda de iunie.
Loc pentru picnic Furnalul BodvajLoc pentru picnic Furnalul Bodvaj
In ziua aceea amenajam geoascunzisuri in valea paraului Bradul Mare, iar dimineata devreme am reascuns geocutia de la furnal, disparuta cu mult timp in urma.
Fagul uimitor Dealul PoieniiFagul uimitor Dealul Poienii
Aici izvoreste paraul Poiana, care curge in Catrusa.
Cetatea Harom Baile JigodinCetatea Harom Baile Jigodin
Am gasit geocutia. Am gasit cutia, se afla in stare buna. Cautam cetatea Harom.
Biserica unitariana din CalnicBiserica unitariana din Calnic
Odata ajuns in sat, am inceput sa caut geocutia in clopotnita de la prima biserica. Clopotnita din lemn din secolul VIII, realizari ale arhitecturii populare locale.
Izvorul Fabricii de Tigle SancraieniIzvorul Fabricii de Tigle Sancraieni
Cel mai popular izvor al satului este cel de langa drumul principal al localitatii, din fata fostei fabricii de tigla.
Piatra Corbu LargaPiatra Corbu Larga
Piatra Corbu reprezinta o inpresionanta faleza de gresie, aflata la extremitatea celui mai zdravan contrafort al Culmii Berzuntilor - Stogu -, la confluenta paraului Larga cu Trotusul.
Piatra ovala Lacul Sfanta AnaPiatra ovala Lacul Sfanta Ana
Am cautat aproape o jumatate de ora printre copaci si pietre, dar nimic. Am gasit geocutia, impreuna cu un prieten, totul era umed dupa ploi recente. Cu ocazia unei plimbari scurte, am verificat azi geocutia ascunsa langa lacul Sfanta Ana.
Cetatea Rakoczi Ghimes-FagetCetatea Rakoczi Ghimes-Faget
Mai greu a fost sa gasesc ascunzisul ascunzisului. Multumesc pentru apreciere, desi nu am prevazut ca ascunzisul sa se ascunda in halul in care am vazut in fotografie. Satisfactia descoperirii lui face uitat efortul, ramanand doar emotia.
Dealul LisnauDealul Lisnau
Dealul Csere sau Lisnau (dupa localnici), cu altitudinea de 718 m, ofera o panorama extraordinara spre Muntii Pilisca (1222 M), Muntii Ciucas (1951 m), Muntii Piatra Mare (1848 m), Bucegi, Piatra Craiului.
Biserica catolica CatalinaBiserica catolica Catalina
Am gasit ascunzisul fara nici un fel de dificultati.
Fagul tunel Satu MareFagul tunel Satu Mare
Langa drum putem vedea un sir de case de vacanta.
Obiective cultural-istorice - Judetul Harghita
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Capela din Deal
  • Localizare pozitie pe harta Bancu

• Capela din Deal - Bancu - Despre capela din Deal n-am reusit sa aflam mai nimic. Pe frontispiciul ei apare inscris anul 1833.
  • Atentie la neatentie - In drum spre Varful Uriasul, trecand prin cimitirul de pe Dealul Calvarului, am zis sa verific starea cutiei. Desi am atras atentia ca trebuie umblat cu grija la ascunzis, eu insumi am manevrat cu neatentie cutia, care era bine-mersi la locul ei.
  • Cetatea Coltesti: Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct).
  • Harghita Racu: Felicitari pentru primul gasitor - Daca iti plac varfurile Harghitei, iti recomand ascunzisul de pe varful Harghita Siculeni, respectiv panorama de pe Varful Tesit din apropiere.
  • Sub Varful Lepsa: GeoStana de sub Varful Lepsa - Desi am trecut de vreo trei ori cu bicicleta pe drumul ce trece pe sub varf, deabia iarna acesta am reusit, in sfarsit, sa caut geocutia. De doua sezoane ascunzisul a devenit locul preferat de stana al ciobanilor din zona (probabil privelistea-i de vina).
  • Varful Cetatii II - Baile Tusnad: Cucerirea Varfului Cetatii - Am profitat de prima zi din weekend-ul de Paste la Tusnad ca sa cucerim Varful Cetatii, un traseu pe care nu am mai fost pana acum. Dupa ce ne-am documentat la baza cu privire la durata traseului si prezenta ursilor am purces la gasirea cutiilor.
  • Buncarele de pe Piciorul Mare - Lunca de Jos: Buncar-ascunzis - In loc sa urc pe muchia Piciorului Mare, mi-am continuat drumul de la vechiul cimitir evreiesc pe poteca larga de pe curba de nivel. Cu ajutorul gps-ului insa nu puteam sa ratez buncarul nr.
  • Mofeta din Baile Tusnad: Fara manusi de sudura - Inca nu a inceput sezonul, zona campingului este goala. Am putut sa caut ascunzisul fara sa fiu deranjat, chiar daca nu a trebuit sa caut mult.
  • Livada Postei: Nice - Nice.
  • Cimitirul vechi din Jigodin: Noaptea in cimitirul parasit - Ce poate fi mai interesant, decat sa cauti o geocutie noaptea, intr-un cimitir parasit. Si nu orice geocutie, ci una virgina de 2 ori (o geocutie inca negasita de nimeni, dar si primul ascunzis a celui care a ascuns geocutia).
  • Macin: Scurtatura sa zicem - Ca sa gasim ascunzisul a trebuit sa scurtcircuitam oarecum traseul tuistic al crestei Pricopanului. Insa variatia a fost binevenita chiar daca a venit la pachet cu ceva obstacole suplimentare.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Fara ursi in zona - De data asta nu erau ursii in zona. Am putut s-o cautam.
  • Livada Postei: Usor - Logbook ud, necesita intretinere.
  • Biserica Ursuline si Biserica Franciscana - Sibiu: Neatent si nepregatit - Nu sunt un mare fan al ascunzisurilor de tip mistery, sau a celor care involva diferite calcule matematice. Sunt de parere ca operatiunile de aflare a coordonatelor geocutiei distrag atentia de la locatie.
  • Panorama Bozeni: Am gasit numai panorama - Am sosit in padurea de deasupra satului Bozeni, venind cu bicicleta prin padure, dinspre movilele lui Ali pasa. In drum am vazut o caprioara, precum si tigani care adunau nuci.
  • Calcarele de la Badila: Ii sta in gat nucului - Multa mizerie in jurul obiectivului - rezervatie naturala in custodia cuiva - nesemnalat si ca atare, fara nici o prezentare la locul cu pricina, desi este foarte interesant, macar prin insolit in peisaj.Am gasit repede ascunzisul, dar, din pacate, n-am putut scoate cutia, aceasta fiind intepenita (si deformata) in mica scorbura, din cauza ingrosarii tesutului vegetal.
  • Tampa: Frumoasa locatie - Merita cautata. IN - Breloc si pix.
  • Capela Sfantul Anton de la Madaras: Pe urmele inaintasilor! - La coborarea de pe muntele Harghita Madaras, spre Madaras, am cautat pe ghicite acest obiectiv. In zona infrastructura turistica se dezvolta bine (energie electrica, drumuri, cazari), dublata fiind de agricultura (activa, nu abandonata ca in multe alte locuri).
  • Parcul dendrologic Gurghiu: In intuneric - Era deja intuneric cand am ajuns acolo. Am avut o discutie lunga cu portarul pana ne-a lasat sa intram, Istvan.
  • Cascada Supanu: La a doua tentativa - La a doua tentativa, am reusit. Ca un facut, iarasi am uitat plansele cu foto acasa.
  • Curtea Domneasca - Targoviste: Gaina moarta din parc - Dupa ce am vizitat Curtea Domneasca (am platit 6 RON pentru intrare), am ocolit zidurile si am vizitat si parcul. Din pacate insa nu am gasit geocutia.
  • Varful Cetatii II - Baile Tusnad: Cu prieteni - Am gasit aceasta geocutie.
  • Pasul Barcaciului: Din pacate cutia e intr-o stare cam proasta - Am gasit-o. Era toata uda, probabil din cauza ca n-a fost ascunsa undeva trebuia ultima data.
  • Pasul Sanc - Muntii Bretcului: Inzapeziti pe Inzapezitul Mic - Am gasit cutia intr-o dimineata cetoasa de ianuarie. Planul era sa urcam pe Inzapezitul Mic, insa, bineinteles, muntele s-a dovedit a fi mult prea inzapezit pentru puterile noastre in aceasta perioada a anului.
  • Canionul Dofteana: Cutie noua la Canionul Dofteana - De astazi exista o cutie noua la canion. In acelasi loc in care a fost ascunsa cea veche.
  • Cetatea Colt: Cetatea Colt - Dupa un efort sustinut am ajuns si la cetate, dupa ce am vizitat Manastirea Colt. La fel ca toate celelalte cetati si aceasta este in uitare si neamenajata.
  • Capela Sfantul Iosif - Barzava: Interesant, despre capela - Am aflat, ulterior descoperirii geocutiei, amanunte interesante legate de acest ascunzis. In cimitirul capelei se afla mormantul locotenentului Balogh Ignac (1822-1890), fiu al Barzavei, participant la revolutia din 1848-1849.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: O noua cutie intr-un loc nou - Am ascuns o noua geocutie, intr-un loc nou. Dupa ce ascunzisul initial a fost devastat de 4 ori.
  • Muntele Fratele: Piatra Ascutita - Pe toata durata excursiei in zona privirile mi-au fost atrase de aceasta piatra. Are ceva magnetic.
  • Biserica evanghelica Turnisor - Sibiu: Frumos - Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa. Era liniste, asa ca am gasit usor ascunzisul.

Ai ajuns in Bancu si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Capela din Deal? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Harghita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!