Lacurile Ciocarlia

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacurile Ciocarlia - dupa inregistrare.

Caderile de apa ale paraului Izvorul Paltinului 1 paraul Izvorul Paltinului cascada caderi apa
Caderile de apa ale paraului Izvorul Paltinului 1
Cetatea de stanca Stancile Tamau
Cetatea de stanca
Coltul de nord-est si intrarea de pe latura nordica castru angustia bretcu
Coltul de nord-est si intrarea de pe latura nordica
Cariera Piatra Despicata Rosia Montana
Cariera

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacurile Ciocarlia!

Lacurile Ciocarlia.. Vizitati Lacurile Ciocarlia si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Ciocarlia, se afla la 0,53 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Lacurile Ciocarlia?
(detalii dupa autentificare)
Balta Saraturi Salciile la la 11,7 km. Lacul Mihailesti la la 14,2 km. Lacul Intre Sate Salciile la la 14,3 km. Lacul Moara Salciile la la 14,4 km. Balta Ratei la la 21,8 km. Lacul Fulga la la 22,6 km. Lacurile Movilita la la 25 km. Lacul Bitina la la 26,4 km. Lacul Parepa-Manastire la la 27,4 km. Lacul Boteni la la 31,2 km.
Poduri din piatra Saranga la la 34,2 km.
Doua poduri din piatra, aflate pe DJ 205 Pietroasele - Merei, Drumul Cramelor, langa satul Saranga.
Lacul Catrunesti la la 34,5 km. Castrul roman Pietroasele la la 34,6 km. Lacul Caldarusani la la 34,9 km. Lacul Gostilele la la 35 km. Lacul Moara din Reviga la la 35,3 km.
Stancile Tohani la la 35,5 km.
A fost declarata sit de importanta comunitara.
Cruci de piatra Sapunari la la 35,8 km.
Ansamblul de cruci de piatra din Sapunari se afla in curtea bisericii, pe partea stanga a vaii Profira.
Cetatea dacica de la Gruiul Darii la la 36,3 km.
Gruiul Darii este un deal situat la nord de satul Pietroasele (locatia vestitului tezaur Closca cu puii de aur), pe la baza sa curgand paraiasul Dara.
Chilia lui Ambrosie la la 37,3 km. Lacul Petrachioaia la la 37,5 km.
Necropola tracica Naeni la la 37,5 km.
Necropola tracica se afla la sud-vest de satul Varf, comuna Naeni, in imediata apropiere a Bisericii dintr-o Piatra.
Grote preistorice Naeni la la 37,8 km.
Au fost descoperite in timpul exploatarilor de calcar.
Cimitirul afurisit Lehliu la la 37,8 km.
Cimitirul afurisit se afla in partea de est a satului Lehliu, in apropierea lacului Lehliu I, langa drumul care duce spre Sapunari.
Lacurile Candeasca la la 38,5 km. Balta Luciu la la 38,8 km.
Valori naturale - Judetul Ialomita

• Urmarire Lacurile Ciocarlia

• Dealul Cetatii - Campul Cetatii: Urcare obositoare - Dupa o urcare obositoare, am gasit cutia.
  • Capul Fagului: Intre cer si pamant, totusi, cerul! - Am urcat cu masina din Misentea (din fata bisericii) spre Hosasau, plecand pe ulita din dreapta. Beneficiind de confirmarea unei batrane, ca ajungem pe acolo la Hosasau.
  • Baile Martanus: Un lac de un verde intens - Ajungand la fata locului, am cautat intai geocutia, apoi am vizitat baile. Am gasit ascunzisul destul de repede, dar era gol.
  • Muntele Mic - Frumoasa: Gasit la inceput de iunie - Cutia era ravasita, probabil gasita de animale salbatice.
  • Vila Franka Sighisoara: Priveliste superba - Great view.
  • Varful Piatra Mare: Cat de uituc poti fi - Data observatiei coincide cu cea a trecerii noastre pe langa ascunzis. Cand deja ne inscrisesem decisiv pe traseul spre Cabana Piatra Mare ne-am adus aminte ca trebuia sa cautam cutia de pe varf (unde poposiseram consistent, timp in care am creat un nou ascunzis aflat sub varf, langa refugiu).
  • Cascada Susarei: Cascada Susara - Locurile sunt superbe si merita vazute. Excursia cu prietenii mei i3senii a continuat si am ajuns si in acest loc mirific.
  • Cavitatile de langa Satu Mare: Kolik - Am gasit geocutia ascunsa langa cavitatea Kolik, satul Satu Mare.
  • Orasul de Floci: :) - N-as zice ca e pacat, e doar un motiv de a mai face o excursie in zona.Cat priveste Ester-ul, se pare ca vatra sa a supravietuit prin Targusor, declinul definitiv al localitatii fiind dupa primul razboi mondial cand ajunsese un catun.
  • Parcul natural rezervatia Cheile Tisitiei: Cheile Tisitei - fotoreportaj - Descrierea traseului prin Cheile Tisitei (circuitul inchizandu-se cu ascensiunea pe Tisaru Mare), cuprinzand numeroase fotografii, poate fi citita pe Munte si Flori. muntesiflori-cheile-tisitei.
  • Cheile Tisitei: Raspuns - POI este abrevierea de la Point of Interest, adica Punct de Interes. In acest loc nu este inca ascunsa o geocutie, deci poti fi tu acela care ascunde una.
  • Biserica romano-catolica Sanzieni: In sfarsit am gasit intrarea deschisa - Am trecut de mai multe ori prin zona, cautand diferite geoobiective. Dar intotdeauna am gasit intrarea in curtea interioara, inchisa.
  • Surducul Varghisului: Felicitari pentru ascunzis - Intr-un loc minunat am gasit geocutia.
  • Palatul Cantacuzino: Banca Marie Thereze, Cascadele Vanturis - Pe pagina fiecarui ascunzis, pe partea dreapta, gasesti intr-o casuta separata locurile din apropiere, cu distantele aferente. In casuta de dedesubt geocutiile negasite inca de tine, tot din apropiere.
  • Podul pietonal Garasos hid: Dupa o cautare mai indelungata - Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Intr-adevar, un loc frumos, si ar fi si mai frumos daca nu ar fi atata mizerie sub pod.
  • Izvorul Maria - Izvoru Muresului: Izvorul da, cutia ba - Gasirea locatiei nu ridica nici un fel de probleme, noi am abordat-o de pe drumeagul ce duce pe Varful Gretes. Din pacate, cutia, se pare, ca a disparut.
  • Turnul Negru Brasov: Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie gasita. Ascunzisul Turnul Negru Brasov este publicat si pe site-ul com.
  • Piatra Tabulata - Siculeni: Muzeu forestier la Stogul de Piatra - Am urcat azi pe varful Harghita Siculeni. Am oprit la Piatra Tabulata, pentru a verifica geocutia.
  • Lacul Spalatorul de pietre - Racu: Locul se afla sub constructie - Geocutia poate fi gasita destul de usor. In prezent se lucreaza acolo, s-ar putea sa darame barajul.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Raspuns - Am gasit 10 cutiute in oras. Nu stiu cate sunt in total.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Am trecut si eu cu I pe aici - In breloc Turkiye, out zero. Pot spune ca toate sunt in regula.
  • Drumul Golgotei - Radna: Am gasit cu prietena - Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi. I found it with my girlfriend.
  • Sibiu: Cine are mana mare - Am gasit cutia din Piata Albert Huet. Cine a scris Wacth out for the tree a avut dreptate, dar mai bine era Watch out for the hollow, deoarece cine are mana mare poate ramane blocat :)).
  • Cetatea Fergettyu - Aninoasa: Plimbare de iarna - Dupa ce am gasit geocutia de la Reci, ne-am dus spre Fergettyuvar. Cutia este in locul ei, dar nu se poate scoate din loc, ca este inghetata.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacurile Ciocarlia? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Ialomita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!