Stancariile Salhoi Zambroslavele - Borsa

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Stancariile Salhoi Zambroslavele - Borsa - dupa inregistrare.

Poteca pietruita Sovata lac Alunis
Poteca pietruita
Dinspre Portile Inchise Taul Tapului Retezat
Dinspre Portile Inchise
Casalotul din Caldari caldari tarcau casalot
Casalotul din Caldari
Drumul care urca din Siculeni Piatra Tabulata Siculeni muntii Harghita
Drumul care urca din Siculeni

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Stancariile Salhoi Zambroslavele Borsa!

>>> Vizitati Stancariile Salhoi Zambroslavele - Borsa si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Sesuri, se afla la 7,23 km distanta.
Cheile ZugreniCheile Zugreni
Rezervatia geologica Cheile Zugreni-Pietrosul este cea mai importanta zona protejata prin lege a partii de nord al Muntilor Bistritei si reprezinta cel mai impresionant sector al cursului raului Bistrita.
Saua Gaja Muntii Rodnei
Piatra Runcului Masa Talharului
Piatra Runcului - Masa Talharului, Vatra Moldovitei.
Codrul secular de la Slatioara Varful Galatului Muntii Rodnei
Stancile Pietrei Rosii Varful Pietrele Rosii a fost primul al culmii, imediat ce am ajuns pe ea. Saua cu lac Muntii Rodnei
Stratele cu Aptycus de la Pojorata
Rezervatia Stratele cu Aptychus de la Pojorata este situata pe Valea Moldovei, pe versantul ei drept, la circa 2 km aval de localitatea Pojorata, in apropiere de halta Sadova.
Manastirea Putna Varful Gargalau Muntii Rodnei Rachitisul Mare Obcina Mestecanis Varful Buhaescu Mare Muntii Rodnei Refugiul Arcer Muntii Tibles
Hribul de piatra de pe Valea Jidanului Muntii CalimaniHribul de piatra de pe Valea Jidanului Muntii Calimani
Coborand de pe Piciorul Harlei (venind de la 12 Apostoli) pe culmea nemarcata ce formeaza - in continuarea piciorului Harlei - versantul drept al Paraului Jidanului am obeservat pe versantul stang al paraului o alcatuire stancoasa ce semana de la distanta, prin forma dar si culoare, cu un hrib urias.
Izvorul Mihaiesei Muntii Rodnei Piatra Tibaului Muntii Tibau Cascada Cailor Varful Giumalau Muntii Rarau-Giumalau Tinovul de la Romanesti Varful Omului Muntii Rodnei
Saua Curatel Muntii Rodnei
Saua Curatel, refugiul Ancuta.
Valea Repedea Muntii Calimani Saua Galatului Muntii Rodnei Tinovul Saru Dornei Neagra Sarului Cheile Lucavei Obcina Mestecanis Piatra Rea Muntii Rodnei Saua Pietrii Saua Tarnita la cruce Muntii Rodnei
Lacul Rebra Muntii Rodnei
Lacul Rebra, sau Taul Tarnitei la cruce.
Manastirea Sucevita Saua Ineu Muntii Rodnei
Panteonul megalitilor Muntii CalimaniPanteonul megalitilor Muntii Calimani
Cu ceasta expresie, doar metaforica, descriem un numar imresionant de asa-zisi megaliti (de fapt, grupuri de stanci naturale din roca vulcanica) specifici Muntilor Calimani, insirati pe culmea Harlei, cea care tine traseul ce uneste stancile de la 12 Apostoli cu Gura Haitii.
Varful Pietrele Rosii Muntii Suhard Pasul Setref Varful Coasta Neteda Muntii Rodnei Saua Gargalau Muntii Rodnei Varful Rosu Muntii Rodnei
Pestera Tausoare Muntii Rodnei
Pestera de la izvoarele Tausoarei.
Cheile Moara Dracului Muntii RarauCheile Moara Dracului Muntii Rarau
Povestea lor este impresionanta datorita morfologiei masivului Rarau din care fac parte.
Spre Saua Plescutei Muntii Rodnei
Spre Saua Plescutei - Creasta Piciorul Plescutei.
Podul graniceresc Cosbuc
Dateaza din secolul 20, si a fost construit dupa modelul celui din secolul 18.
Saua Ciobanilor Muntii Rarau Varful Comarnicele Muntii Tibles Lacul Iezer Varful Cearcanu Muntii Maramuresului Lacul Lala Mic Muntii Rodnei Saua Cisa Muntii Rodnei Saua Pietrosului
Varful Omu Muntii Suhard
Cel mai inalt pisc este Varful Omu, avand 1932 m.
Manastirea Piatra TaieturiiManastirea Piatra Taieturii
A fost infiintat dupa primul razboi mondial si reinfiintat in 1992.
Varful Tibles Muntii Tibles Varful Stana lui Varatic Muntii Maramuresului
Stancile Tamau Varful Tamaului este cam departe, spre vest.
Izvorul Albastru al Izei Muntii Rodnei
Izvorul Albastru al Izei - Sacel.
Varful Stefanitei Muntii Tibles Saua Putreda Muntii Rodnei Poiana Ciungi Varful Gropilor Muntii Rodnei Varful Murgu Muntii Maramuresului Saua de sub Golgota Rodnei Obcina Feredeului Tinovul Gaina-Lucina Obcina Mestecanis Lacul Icoana Muntii Suhard
Varful Bistriciorul
Faptul ca am gasit aceasta geocutie, pentru ca am gasit-o intamplator in timp de adunam servetelele si alte gunoaie lasate de altii pe Varful Bistriciorul, la 1990 m. Acu multi ani si eu intamplator am gasit primul ascunzis pe Padis. Multumesc.
Valori naturale - Judetul Maramures

• Urmarire Stancariile Salhoi Zambroslavele
  • Localizare pozitie pe harta Borsa

• Daia: Gasita - Am gasit cutiuta in copac.
  • Cetatea de pamant uitata: Cetatea Mihaileni? - Se pare, asa cum ni s-a sugerat din partea Trekkingklub-ului, ca ceea ce ei numesc Cetatea de pamant uitata este Cetatea geto-dacica ce apare consemnata in lista oficiala a siturilor arheologice din Romania ca fiind localizata in punctul Var. Din pacate nu se fac precizari legate de acest punct.
  • Pestera Zmeului - Androneasa: Fara cutie sau prea bine ascunsa? - Cautat, dar din pacate nu am gasit cutia. In schimb o gramada de urme de urs, si cu toate ca este relativ aproape de sosea, locuri salbatice si splendide.
  • Surducul Varghisului: Pesteri, ursi si lilieci - Zona este o adevarata cutie plina de surprize. Am stat cateva zile in Cheile Varghisului, am parcurs cateva trasee, am vizitat Pestera Mare de la Meresti (Orban Balazs) si am primit la randul nostru vizita unui urs, in fuga, este drept.
  • Izvorul geografic al Trotusului: Iarna nu-i ca vara - Multumesc pentru consolidarea ascunzisului. Am inteles insa un lucru important, ca o cutie poate fi usor de ascuns vara si greu de gasit iarna.
  • Baile Mikes - Paraul Jombor: Baia Vallato si o mofeta - Dupa ce am gasit geocutia ascunsa la Baia Hammas, mi-am continuat drumul. Prima data am ajuns la Baia Valllato.
  • Agnita: Biserica - Frumoasa biserica.
  • Cetatea Tartod: Cutia nu mai este - Am gasit locul exact, dar cutia nu mai era. Ne-am obosit cu copiii, dar era foarte frumos si doar copiii erau suparati din cauza ca a disparut cutia.
  • Arboretumul din Simeria: Frumos - Din pacate nu am gasit cutia, dar locul mi-a placut foarte mult. Am petrecut 2 ore plimbindu-ne prin parc.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Bastionul Croitorilor - Este un ascunzis foarte fain :)) Greu de ajuns daca nu esti inalt.I
  • Varful Trei Pietre: Prea multe pietre - In drum spre Crucea Kondra, venind din Lunca de Jos, am cautat geocutia. Am ocolit stancile integral pana am reusit sa gasesc fisurile.
  • Turnul Negru Brasov: Am trecut si noi pe aici - Harabeck si Iris (UC Team). In Travel bug.
  • Manastirea Turnu: Manastirea Turnu - Am gasit locatia, dar nu si cutia. Se poate ajunge cu masina in spatele manastirii sau pe jos.
  • Cabana Curmatura: O cutie mare, plina cu cadouri - Am gasit geocutia ascunsa in apropierea cabanei Curmatura, din Piatra Craiului. Continutul cutiei este in stare foarte buna.
  • Crucea dr Iacomi - Muntele Cernegura: Crucea Dr Iacomi - Gasit geocutia plina de apa in scorbura verticala care probabil se umple la orice ploaie sau ninsoare. Am mutat-o la baza aceluiasi copac, la 30 cm distanta de locul original, intre radacini, la loc uscat, lasand-o usor intredeschisa si pe verticala pentru a se scurge apa si usca in timp.
  • Stanca Cucului de la Bogata: Povestea pitonului - Ofer acest raspuns ca observatie generala, pentru ca ar putea fi de folos si altora. Initial am vrut sa ascund cutia sub Piatra cu Piton.
  • Cetatea Varjuvar: Varju cum? - Ma incapatanez sa ajung la Varjuvar de vreo doi ani. Am reusit.
  • Capela catolica - Nazna: Pe poarta mica - Am sosit la Nazna dinspre Sancraiu de Mures, unde am ascuns o geocutie la Pestisorul de Aur. Chiar daca o lebada neagra a incercat sa protesteze din rasputeri :-).
  • Dealul Melcului - Corund: In drum spre casa - M-am oprit sa vad starea actuala a amenajarilor de pe Dealul Melcului. Nu am mai fost demult aici, intretimp au reconstruit baile sarate Unicum.
  • Grota sulfatara Turia: Sfat pentru cautatori - La mai putin de 10 m exista si o geocutie publicata pe un alt teren de joaca. Atentie sa nu confundati.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Formatul grade - rapid, precis, si fara greseli - Coordonatele gps sunt pastrate in baza de date ale site-urilor web in formatul grade (dd.dddddd°).
  • Cetatea Cisnadioara: Pietrele rotunde din zidul cetatii - In curtea bisericii, respectiv in zidurile cetatii se afla o multime de pietre imense, rotunde. Legenda spune ca fiecare baiat, inainte de casatorie, trebuia sa duca pana sus in cetate, o piatra mare de rau, dovedandu-si astfel barbatia.
  • Tunelul Mare din Cheile Tisitei: Care versant? - Am baleiat destul de constiincios bazele celor doi versanti ai Tisitei. Cautand printre bolovanii care pareau cat de cat mai promitatori a alcatui un ascunzis construit de mana omului.
  • Livada Postei: mai caut, mai caut - mai caut cateva cutii dupa care abia astept sa trec la ascuns, am ales deja cateva locatii care nu mai sunt pe site.
  • Mina parasita - Piciorul Lespezilor: Gura de mina - Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere. Apa ce iese din mina e curata si rece, dar n-as zice si potabila.
  • Vechiul cimitir evreiesc - Lunca de Jos: Cimitir lasat in uitare - Am parcat in apropierea barierei de cale ferata de la intersectia spre Valea Rece. Chiar daca exista o poteca comoda dinspre Valea Paraului Mare, am preferat sa urc pe abruptul dinspre drumul principal.
  • Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti: Faraonul, intre imagine si imaginatie - Eu am reusit sa o conving pe Marelena (sotia mea) sa vada Faraonul, si fara multa persuasiune din partea mea, ceea ce, credeti-ma, e un argument solid ca Faraonul poate fi vazut de oricine. Totul e sa respectati recomandarea din textul de prezentare a obiectivului.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Dimineata pe racoare - Dimineata pe racoare, mergand spre scoala, am urcat tretele Rakoczi. Prin nu stiu ce minune imi aduc aminte ca undeva de-a lungul scarilor este o cutiuta magnetica.
  • Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut: Gasita - Gasita. Gyuszy si Gabi.
  • Izvorul Koncsag - Baile Tusnad: Buna apa de izvor - Dupa insuccesul de la podul CFR, am mers la izvorul Koncsag sa ne refacem rezervele de apa inainte sa urcam spre Stancile Turnuri. Dupa ce ne-a delectat cu apa de la cele trei izvorase amenajate, am cautat cutia, pe care am gasit-o in buna stare.

Ai ajuns in Borsa si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Stancariile Salhoi Zambroslavele? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Maramures, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!