Catedrala romano-catolica din Alba Iulia

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Catedrala romano-catolica din Alba Iulia - dupa inregistrare.

Drumul de la capela spre Culmea Pietricica capela bozdos valea seaca
Drumul de la capela spre Culmea Pietricica
458 Turnul Ciuntit Biserica Ciuntita
458
Cetatea Caras 2 Cetatea Caras Carasova
Cetatea Caras 2
Culmea vestica dinspre varf varful ciucas
Culmea vestica dinspre varf

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Catedrala romano-catolica din Alba Iulia!

>>> Vizitati Catedrala romano-catolica din Alba Iulia si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Alba Iulia, se afla la 0,35 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Alba Iulia: 21
Podul MinciunilorPodul Minciunilor
Am gasit destul de greu cutiuta de linga Podul Minciunilor. Am gasit cutia dupa 15 minute de lupta cu GPS-ul. Aam completat logul si am adaugat ceva in ea.
Lacul Dostat
Parcul Petofi Sandor SibiuParcul Petofi Sandor Sibiu
Am gasit cutia ascunsa in zid.
Casa Andrei Otetea Sibiel Panorama Scarita-Belioara Lacul Luncoiu
Cheile AmpoiteiCheile Ampoitei
Paraul Ampoitei izvoreste din Muntii Trascau, pe care ii strabate transversal pe directia nord-vest - sud-est pana mai jos de satul Lunca Ampoitei.
Balta cu namol Ocna Sibiului
Lacul Balta cu Namol de la Ocna Sibiului s-a format intr-o excavatie in acoperamantul sarii.
Paraul Alunis Lacul Troacelor Lacul Sandulesti
Cheile Plaiului
Apartine de comuna Livezile, satul Izvoarele.
Lacul Sancel
Pestera Cainilor Bacaia
Denumirea pesterii provine de la o legenda, dupa care pe vremuri se aruncau aici animalele bolnave si puii de caini nedoriti.
Lacul Inului Ocna Sibiului
Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Piatra Secuilor Sud Muntii Trascau Gasita azi de Acasenii. Un peisaj foarte frumos ori unde te uiti.
La Pietri CeteaLa Pietri Cetea
Cele 3 puncte distincte sunt Picuiata, Ierboasa, si Mariuta.
Piatra Corbului Rosia MontanaPiatra Corbului Rosia Montana
Am ramas foarte uimit de peisajul sumbru din zona.
Lacul Oarda Taul Brazi
Biserica catolica Sibiu
Prima data am incercat gasirea acestei geocutii cu ocazia festivalului Artmania.
Gradina zoologica Sibiu Lacul Carolina
Lavanda Garden Calarasi
In localitatea Calarasi din judetul Cluj, familia Kiraly cultiva pe o suprafata de 50 de ari lavanda, populara planta medicinala si ornamentala.
Piatra Bulzului Lunca Ampoitei
Biserica Sfanta Treime SibielBiserica Sfanta Treime Sibiel
Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877.
Mina de campie Muntii Trascau
Pe hartile istorice vechi apare denumirea de Eisenhammer (ciocane de fier, furnale) langa Tibloc, Bufnita.
Cascada Vanatara Dupa o scurta cautare, am gasit geocutia.
Traseul celor 3 FortificatiiTraseul celor 3 Fortificatii
Prima data am incercat sa caut acest ascunzis anul trecut, in iulie.
Varful UgeruluiVarful Ugerului
Mihaela si Robert.
Cindrel
Felicitari pentru gasirea geocutiei. Am luat o moneda de 10 coroane cehe si o bricheta.
Cosul Hilii Via ferrata Cheile Turzii Piatra Bulzului Poiana Galdei Biserica reformata Turda Lacul Aurel Vlaicu
Gura RauluiGura Raului
Am gasit cutiuta.
Valea Viilor Am gasit cutia. Lacul Ighis Medias
Cetatea ColtestiCetatea Coltesti
In Tukane express TB. In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu.
Lacul Csiky
Arboretumul din Simeria Din pacate nu am gasit cutia, dar locul mi-a placut foarte mult.
Lacul Brancoveanu Ocna Sibiului
Lacul Brancoveanu de la Ocna Sibiului este situat pe locul unei saline ce se afla in exploatare pana in anul 1699, cand infiltratiile de apa au determinat parasirea ei, la adancimea de 140 m.
Salina Turda
In momentul vizitarii salinei, nu am stiut ca exista o cutie in acest loc, dar cele vazute m-au incantat si consider acest loc o realizare a statului roman, fiind unica in tara.
Cetatea Scurta Orlat
In aceasta zona cercetarile arheologice si mentiunile documentare identifica numeroase situri printre care o asezare neolitica si doua fortificatii cu valuri de pamant: Cetatea Scurta si Cetatea Lunga La Zidu.
Varful MamutVarful Mamut
Municipiul Alba Iulia este asezat in centrul podisului ardelean, intr-o zona de interferenta a dealurilor ce coboara din Muntii Trascaului cu sesurile din valea cursului mijlociu al Muresului.
Biserica evanghelica Slimnic Varful Coltii Trascaului Biserica reformata Rosia Montana
Santurile CetatiiSanturile Cetatii
Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor.
Lacul Vajas
Lacul Gura Minei Ocna Sibiului
Lacul Gura Minei de la Ocna Sibiului s-a format prin prabusirea unui put din nordul salinei Ignatiu, deschisa in anul 1780.
Piatra Grohotisului
Turnul Olarilor SibiuTurnul Olarilor Sibiu
Am gasit cutiuta. Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
Castelul Izvorul Ampoiului Botesti
Castelul si ruinele uzinei de  mercur sunt vestigii arhitectonice ale exploatarii cinabrului din zona Zlatna - Izvorul Ampoiului.
Cimitirul vechi Lunca Muresului
Cascada Ciucas Am fost la cascada Ciucas cu bicicleta. Cetatea Cugir
Scarita-Belioara 1 Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica. Lacurile de pescuit Daia Cetatea Costesti Cetatea Capalna Taul fara fund Bagau
Obiective cultural-istorice - Judetul Alba
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Catedrala romano-catolica din Alba Iulia

• Varful Dengheru aronbv: Placerea noastra - Placerea este de partea noastra, a celor care am ascuns-o.
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Dupa ce a plecat ciobanul cu turma de oi - Prima data am ajuns la capatul nordic al ramasitelor podului german. Vazand ciobanul si turma de oi care se odihneau chiar langa ascunzis, langa capatul sudic, am decis sa urc mai intai pe dealul Bugeac.
  • Sub Muntele Uroi: Mount Urui - Venind dinspre Parcul Dendrologic din Simeria. Am avut ambitia, dupa un urcus usor, sa gasesc si aceasta cutie si am reusit.
  • Cetatea Brasov: Lipseste temporar - Cutia lipseste in urma renovarilor efectuate la cetate.
  • Podul prabusit si disparut: Podul disparut - Am transformat tipul ascunzisului in punct de interes, POI. Am redenumit punctul de interes Podul prabusit si disparut, denumire care reflecta mai bine situatia actuala.
  • Biserica reformata - Pava: Ambalaje in loc de cutie - In cele doua-trei gauri, mai promitatoare, din zidul indicat de GPS, am gasit, in loc de cutie, dosite ambalaje de biscuiti si de napolitane. Poate n-am vazut gaura care contine cutia.
  • Cetatea Coltesti: L-am gasit, multumim - In Tukane express TB. Ajutati-l sa zboara mai departe.
  • Lazaresti: Nu am gasit nimic - Coordonatele duc langa o biserica veche, langa cea noua. Gardul pare sa aibe cateva cavitati in partea inferioara, le-am cercetat in doi pe toate, dar nu am gasit nimic.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Lacul Poiana Uzului: Locatie spectaculoasa - Locatie neexploatata din punct de vedere a agrementului lacustru. Abandonata ca obiectiv turistic (motelul, drumul de coasta, electrificare), asteapta timpuri mai bune.
  • Scarita-Belioara 1: Am gasit cutia - Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica.
  • Copacul Cerbul Minune - Padurea Faget: Succes - Am gasit si aceasta geocutie.
  • Biserica catolica - Mihaileni: Acoperis renovat - Acoperisului de scandura de la podul intrarii de la biserica a fost renovat. Daca acolo era ascunzisul e posibil sa fi disparut astfel.
  • Gara Mica - Sovata: Blocul de beton - Poza incarcata in albumul geoobiectivului, pe care se vede noul gard montat, nu-mi este de ajutor. Geocutia nu a fost ascunsa dupa o piatra, ci dupa un bloc mare de beton.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Benic - Am gasit-o relativ usor pe baza descrierii. Cred ca ruinele sunt pe terenul cuiva.
  • Piatra Colibei: Gasit in februarie - Inca era zapada. Impreuna cu prietenii din Odorhei.
  • Ulmul din Capeni: Ceea ce era afara, era si inauntru - Am inconjurat ulmul de cateva ori, cautand in toate cavitatile posibile. Copacul este plin cu vietati, furnici, muste si viespi.
  • Copacul lui Tarzan - Lacul Sfanta Ana: Fara manusi - Fiind persoana care am publicat prima data acest ascunzis, trebuie sa spun ca am cautat si eu la randul meu un loc potrivit pentru a ascunde o cutie, in jurul sau in apropierea copacului. Am renuntat insa, deoarece nu am gasit un ascunzis sigur.
  • Biserica romano-catolica din Poian: Rapid ca fulgerul - Nu am crezut ca o sa fie chiar asa de usor si rapid. Poarta de langa turn a fost deschisa, iar paratraznetul chiar in fata.
  • Statuia lui Aranka Gyorgy - Targu Mures: Quick stop - Am gasit-o astazi in timp ce ma-ndreptam spre biserica. Am gasit-o cu usurinta.
  • Cascadele Izvoras: La cascadele Izvorasului - Daca prima parte a vaii, am recunoscut-o, pe afluentul din dreapta pana la prima cascada, poteca parca e alta. S-a mai rupt si sunt multe cazaturi, iar accesul pana in apropierea primei cascade este mai dificil.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Fotografii de nota 10 - Multumesc pentru apreciere, desi nu am prevazut ca ascunzisul sa se ascunda in halul in care am vazut in fotografie. Apropo de fotografiile postate, sunt absolut exceptionale, mai ales din punct de vedere documentar.
  • Baile Fortyogo: Baile Fortyogo - La fel am gasit si eu in jurul ascunzisului, multa mizerie, ceea ce m-a facut sa trec odata pe langa locatie, dar revenind, in cele din urma am descoperit cutia. Locul de amplasare nu mi-a oferit nici o satisfactie, baile fiind in paragina, si parca totul este parasit si neingrijit.
  • Baile Madicea - Carta: De Rusalii - Multa lume la incarcat sticle cu apa miraculoasa. Ar putea fi un loc superb, daca s-ar reface piscina macar la nivelul Bailor din Danesti.
  • Izvorul din paraul Pastravului - Ozunca-Bai: Paraul Pastravului in intuneric - Cand am ajuns in Ozunca Bai era deja intuneric. Deoarece cunosteam locul si am vazut deja si depunerea calcaroasa de langa izvor, m-am dus direct la geocutie.
  • Capela Sfantul Iosif - Barzava: Traducerea binevoitorului :-) - In Barzava, in cimitirul vechi de langa capela din piatra, se afla monumentul funerar al locotenentului major Balogh Ignác (1822-1890) . Detalii despre el sunt oferite de catre invatatoarea din Barzava.
  • Dealul Melcului - Corund: In drum spre casa - M-am oprit sa vad starea actuala a amenajarilor de pe Dealul Melcului. Nu am mai fost demult aici, intretimp au reconstruit baile sarate Unicum.
  • Dealul Crucii: Spre Dealul Crucii dinspre Capeni - M-am apropiat de ascunzis dinspre Capeni, unde am lasat masina la o distanta de 2,5 km de geocutie. Urmand un drum de caruta, am ajuns lejer pe platoul Dealul Crucii, care este cel mai inalt punct al creastei vestice a Muntilor Baraolt (821 m).
  • Parcul zoologic Cozla - Piatra Neamt: Ascunzis nou - Cu ocazia parcurgerii unui traseu de toamna pe Cozla si pe dealul vecin, Carlomanu, alegand ca punct de intrare/iesire in/din traseu micul parc zoologic de sub deal, am socotit oportun sa amenajam un geoascunzis in zona. Din pacate, dimineata nu era inca deschis sa putem vizita animalele, iar la intoarcere, n-am mai avut timp.
  • Izvorul Sarat - Olteni: Inima pietrei resuscitata - In trecere de la Cetatea Herecz la Izvorul Salus am facut un scurt popas la Izvorul Sarat, caruia i-am gustat apa - baubila, nu foarte sarata - si unde am vrut sa vedem inima pietrei. Intr-adevar un foarte interesant martor de eroziune, pe care il poti remarca doar daca esti geotrekker.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Catedrala romano-catolica din Alba Iulia? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Alba, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!