Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Cheile Ampoitei

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cheile Ampoitei - dupa inregistrare.

Pietrele Mariei - detaliu 3 pietrele mariei macin
Pietrele Mariei - detaliu 3
Scarita-Belioara 1 Scarita Belioara
Scarita-Belioara 1
Platforma arbitrilor Valea Stramba trambulina sarituri schi
Platforma arbitrilor
Zidul exterior Piatra Soimului fortareata
Zidul exterior

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cheile Ampoitei!

Vizitati Cheile Ampoitei si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Lunca Ampoitei, se afla la 0,76 km distanta.
Lacul Carolina Lacul Sutu-Ciurila Lacul Privighetorii Taul fara fund Bagau Varful Rotunda Castrul roman Potaissa Lacul Durgau Galeriile romane
Falx Dacica De fiecare data cand trec prin preajma locului, opresc, vizitez acest monument foarte frumos si admir peisajul ce mi se deschide in fata ochilor intr-un tur de 360 de grade.
Rapa RosieRapa Rosie
Am gasit cutia, multumesc. Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
Lacul Jidvei
Coltesti Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu. L-am gasit, cu ocazia turei de 1 mai Multumim. Pintenii din Coasta Jinei
Santurile CetatiiSanturile Cetatii
Crucea Sindului Cheile TurziiCrucea Sindului Cheile Turzii
A fost ridicata in anul 1939.
Baile Turda
Baile Turda, Lacul Roman.
Piatra Bulzului Lunca Ampoitei Judetul Alba
Piatra CetiiPiatra Cetii
Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata.
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Sfinxul Carnic Rosia Montana Biserica reformata Turda
Cascada Vanatara Dupa o scurta cautare, am gasit geocutia. Lacul Branisca Lacul Dostat Stanca Bulz Geoagiu de Sus
Cheile Cetii Am ajuns aici pe o caldura torida, dar a meritat, multumim. Excelent loc, multumim ca ati pus-o acolo pentru ca am avut parte de experiente surprinzatoare prin chei. Dealul Colt si Dealul Zanoaga
Stejarul lui Avram Iancu Blaj
Stejarul lui Avram Iancu, 600 ani - Blaj.
Lacul Sandulesti
Sub Muntele Uroi Nu mai este o cutie rotunda si nu este bagata intr-o punga de plastic, dar este in foarte bune conditii. Am gasit geocutia cu circa un an in urma, acum am vazut-o si aici pe site si m-am gandit sa o declar gasita. Pictura murala Alba Iulia Lacul Dulce
CalnicCalnic
Am gasit cutia.
Cetatea Scurta Orlat
In aceasta zona cercetarile arheologice si mentiunile documentare identifica numeroase situri printre care o asezare neolitica si doua fortificatii cu valuri de pamant: Cetatea Scurta si Cetatea Lunga La Zidu.
Pasul Ponor Lacul Sacel
Lacurile Horea Closca Crisan Ocna Sibiului
Pe locul lor, in 1770, erau mentionate: Lacul Rosu Interior, Lacul Rosu Exterior, Lacul Verde Interior, Lacul Verde Exterior, Lacul Femeilor, Lacul Liber.
Cheile Valisoarei
Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Cetatea Aiudului Lacul baraj Somesul Rece
La Pietri CeteaLa Pietri Cetea
Cele 3 puncte distincte sunt Picuiata, Ierboasa, si Mariuta.
Lacul Inului Ocna Sibiului
Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Cheile RunculuiCheile Runcului
Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Sub Piatra Corbului Rosia MontanaSub Piatra Corbului Rosia Montana
Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Traseul celor 3 FortificatiiTraseul celor 3 Fortificatii
Prima data am incercat sa caut acest ascunzis anul trecut, in iulie.
Castelul Kemeny-Banffy LuncaniCastelul Kemeny-Banffy Luncani
La ruinele castelului, in prezent fara acoperis, se poate ajunge si cu masina, din drumul principal, pe un drum cu pietris.
Lacul Matelor Ocna Sibiului
Salina pe locul careia se afla nu este atestata documentar, insa era exploatata in evul mediu tarziu, cu sistem clopot, la adancimea de peste 80 m, prin, doua puturi.
Padurea Chizid
Baile termale romane Germisara Geoagiu BaiBaile termale romane Germisara Geoagiu Bai
Mamelonul de travertin si tuf calcaros pe care au fost identificate termele, are o forma aproape circulara, cu diametrul de 90-95 m.
Lacul Baltoaca Lacurile de pescuit Daia Bratul mort Noslac-Captalan
Salistioara BradSalistioara Brad
Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane. Felicitari pentru prima geocutie ascunsa.
Piatra Craivei Muntii TrascauluiPiatra Craivei Muntii Trascaului
Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei. Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o.
Pod natural
Lacul Austel Ocna Sibiului
Supra­fata lacului este de 254 m2 si adancimea maxima de 2,50 m.
Cheile BorzestiCheile Borzesti
Am gasit aceasta geocutie. Am gasit geocutia. Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti.
Iezerul Ighiel
Scarita-Belioara 1 Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica. Lacul Kimpel
Valori naturale - Judetul Alba

• Urmarire Cheile Ampoitei

• Pasul Barcaciului: Din pacate cutia e intr-o stare cam proasta - Am gasit-o. Era toata uda, probabil din cauza ca n-a fost ascunsa undeva trebuia ultima data.
  • Imeni: La Imeni, deocamdata nimic - Desi am baleiat pe o raza suficient de generoasa, dar nu exagerata, n-am putut dibui ascunzisul. Avand incredere atat in gps-ul nostru, cat si in coordonatele precizate pe site.
  • Cetatea Liteni: Multumiri pentru ascunzatoare - Am profitat de vacanta copiilor si am dat o fuga la Liteni. Imi place mult cetatea dar nu cred ca mi-ar fi placut sa fiu soldat in epoca medievala.
  • Piatra Secuilor Sud - Muntii Trascau: Gasita - :) am gasit o azi.
  • Turnu Rosu din Boita: Turnu Rosu din Boita - Stiu bine ce am gasit. Si cutia lui csipike si aceasta de pe geotrekking.
  • Parangul Mare: Prima cutie gasita de mine - Cu ocazia unei excursii in muntii Parang-Capatina, intr-o vreme de iarna, am gasit aceasta geocutie. Eram foarte bucuros pentru ca era prima geocutie gasita de mine.
  • Izvorul de leac pentru ochi - Izvoru Muresului: Toamna izvorul e mai greu de gasit - Planuiam demult gasirea acestui geoobiectiv, si chiar daca trec destul de des prin Izvoru Muresului, doar azi am reusit sa ajung si aici. La izvor se poate ajunge si cu masina, la o distanta de aproximativ o suta de m.
  • Monumentul Victoriei - Tisita: Probabil o alta - Am cautat dupa coordonate fara succes. Am luat-o babeste si am ajuns la o cutie situata in al 2-lea suport de steag din dreapta (cu fata la monument).
  • Petersberg - Sanpetru: Cetatea de pe Dealul Lempes - Am urcat la cetatea de pe Dl Lempes plecand din capatul nord-vestic al dealului, numit pe o veche harta Bergeck (?).
  • Concretiuni de Feleac: Intr-o excursie cu bicicleta - Impreuna cu copiii mei am gasit comoara. Pacat ca a venit ploaia, si a trebuit sa ne grabim inapoi.
  • Dealul Kolcza - Sfantu Gheorghe: Groapa sau dealul Kolcza - Am gasit aceasta geocutie impreuna cu meli. De fapt, ea a gasit geocutia prima, iar eu primul :-).
  • Pestera Huda lui Papara: Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Clipe de neuitat, pe care pot recomanda la toata lumea.
  • La stanci - Paraul Boghii: Hrib fara palarie, tobogan, si cap de animal culcat - Dupa ce am vizitat monumentul de pe dealul Cosna, respectiv varful omonim, am decis sa cobor si pana la grupul de stanci din apropiere. Am facut un fel de traseu circuit in valea larga din jurul izvoarelor Paraului Boghii.
  • Cimitirul Zathureczky - Baraolt: Cimitir reamenajat - Planuiam demult sa vizitez aceasta locatie, azi a venit si ocazia asteptata. Cimitirul a fost recent reamenajat.
  • Capela Sfantul Stefan - Dealul Perko: Unde dai si unde crapa - Citind informatiile de pe site, inainte de a pleca pe teren, pentru a cauta cutia de pe Dealul Perko, am constatat cu oarecare surprindere ca era ultimul ascunzis publicat. Desi citisem despre el ceva mai inainte.
  • Padurea Mociar: Padurea Mociar - Era o excursie foarte interesanta noaptea. Ne intoarcem data viitoare ziua ca sa facem fotografii.
  • Izvorul de la Botul Farcului: Izvorul din carare - Urmand indicatiile d-lui profesor, am ajuns aici intr-o zi de toamna autentica. Un soare bland ne-a insotit cararea, istoria ne-a starnit jalea(transee si locasuri de artilerie).
  • Cetatea Ciuchian din Lutoasa: Venind de sus, de pe munte - O privire atenta a fotografiei ascunzisului ajuta decisiv la gasirea sa. Am gasit cutia afectata de umezeala.
  • Izvorul geografic al Trotusului: Iarna nu-i ca vara - Multumesc pentru consolidarea ascunzisului. Am inteles insa un lucru important, ca o cutie poate fi usor de ascuns vara si greu de gasit iarna.
  • Santurile Cetatii: Santurile amenajate ale Cetatii - Avand in vedere ca santurile cetatii au fost amenajate, mai mult ca sigur ca ascunzisul a fost distrus in timpul lucrarilor. Intrebare catre cel care a ascuns geocutia.
  • Cascada Scaricica - Comanesti: Cascada Scaricica - Comanesti - Am nimerit locatia mergand prin padure. Desi afara erau 15 grade Celsius, am avut surpriza sa gasesc cascada inghetata.
  • Lacul Vulturilor - Muntii Siriului: Confirmare esec - Asa cum a mentionat si Sorin Iov, am cautat in zadar cutia, bazandu-ne doar pe coordonatele ascunzisului si pe precizia GPS-ului (neexistand o fotografie), care ne-a tinut langa gardul imprejmuitor al cabanei de langa lac, in apropierea portii. Intre scandurile gardului n-am gasit decat un cpat de bat ce obtura un spatiu gol.
  • Capela Sfantul Petru si Pavel - Muntele Iavardi: Schimbari la capela - Intr-adevar, cutia ascunsa in tinda capelei nu mai este, asa ca am ascuns alta noua (vezi foto) intr-un loc, poate, mai sigur. Nota 3 pentru dificultatea gasirii noului ascunzis.
  • Lacul Alunis - Sovata: Comoara de dupa zid - Chiar daca lacul Mierlei si lacul Alunis sunt foarte aproape, la aproximativ 150-200 m distanta, intre cele doua lacuri nu calea dreapta este drumul cel mai bun. Inspre sud-est exista un podet, peste care am trecut, in locul in care se intalnesc paraiasele care curg din cele doua lacuri.
  • Gara Mica - Sovata: Foto lamuritoare - Trimit un zoom al fotografiei pe care se vede mai bine situatia blocului in cauza.
  • Suhardul Mic: Precizari suplimentare - Din comentariu inteleg ca ati coborit la baza Suhardului Mic. Ori, geocutia este ascunsa sus, putin mai jos de varf.
  • Surducul Varghisului: Pesteri, ursi si lilieci - Zona este o adevarata cutie plina de surprize. Am stat cateva zile in Cheile Varghisului, am parcurs cateva trasee, am vizitat Pestera Mare de la Meresti (Orban Balazs) si am primit la randul nostru vizita unui urs, in fuga, este drept.
  • Varful Dengheru aronbv: Placerea noastra - Placerea este de partea noastra, a celor care am ascuns-o.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Bastionul croitorilor - Este un privilegiu ca am mai prins acest turn in piciore dupa atata amar de vreme. Am admirat cu multa curiozitate turnul si incercam sa fac un exercitiu in minte de a-mi imagina cum se putea locui, trai, munci si apara acest turn in vremurile respective.
  • Darlos: Darlac - Cutiuta interesanta (3x14.5) intr-un loc si mai interesant.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cheile Ampoitei? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Alba, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!