Pietrele Caprei - Cheile Fenesului

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Pietrele Caprei - Cheile Fenesului - dupa inregistrare.

4297 Calugareni biserica catolica
4297
Fantana Manastirea Turnu
Fantana
Bisericuta Fagetel Ghimes
Bisericuta
482 Lacul fara fund
482

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Pietrele Caprei Cheile Fenesului!

>>> Vizitati Pietrele Caprei - Cheile Fenesului si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Fenes, se afla la 5,32 km distanta.
Lacul Sutu-Ciurila
Sub Piatra Corbului Rosia MontanaSub Piatra Corbului Rosia Montana
Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Piatra Bulzului Poiana Galdei Cetatea Aiudului
Pestera Cainilor Bacaia
Denumirea pesterii provine de la o legenda, dupa care pe vremuri se aruncau aici animalele bolnave si puii de caini nedoriti.
Cheile BorzestiCheile Borzesti
Am gasit aceasta geocutie. nu aveam GPS cand umblam pe acolo. Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti.
Rapa RosieRapa Rosie
Felicitari pentru gasirea geocutiei. Am gasit cutia, multumesc.
Ardascheia Muntii Trascau
Ghetarul de la Scarisoara De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele.
Pestera de la Poarta Zmeilor Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Dealul cu melci
Cheile Galzii Muntii TrascauCheile Galzii Muntii Trascau
Intr-un loc cheile sunt atat de stramti, incat ramane loc doar pentru o singura banda a drumului, langa parau.
Lacul Fantanele-Belis
Calcarele de la Valea MicaCalcarele de la Valea Mica
Calcarele de la Valea Mica sunt o rezervatie geologica constituita din doua blocuri calcaroase sub forma a doi piloni masivi, cu inaltimi de 30 m si 16 m, ce domina majestuos depozitele de flis intens erodate.
Tacla Gavrii MariselTacla Gavrii Marisel
Tacla Gavrii este un punct de belvedere stancos, care se afla langa localitatea Marisel.
Cheile ArdeuluiCheile Ardeului
Pe o lungime mai mica de 4 km paraul Ardeului, apartinand bazinului Geoagiului, formeaza chei epigenetice adancite in calcare jurasice pe care le strapunge transversal in raport cu directia de orientare a acestora de la vest la est.
Pestera Hodobana Lacul Filea-Ciurila
Piatra DespicataPiatra Despicata
Piatra Despicata, Rosia Montana.
Sfinxul Carnic Rosia Montana Castrul roman Ighiu
Cheile AmpoiteiCheile Ampoitei
Paraul Ampoitei izvoreste din Muntii Trascau, pe care ii strabate transversal pe directia nord-vest - sud-est pana mai jos de satul Lunca Ampoitei.
Taul Tarinii Rosia Montana Biserica scufundata Geamana Vulcan Detunata Flocoasa
Arboretumul din Simeria Din pacate nu am gasit cutia, dar locul mi-a placut foarte mult.
Oul ArsiteiOul Arsitei
Oul Arsitei este o rezervatie geologica care se afla in partea de nord-est a Muntilor Sureanu, pe versantul estic al dealului Arsitei si se intinde pe o suprafata de 0,20 ha.
Treptele romane Ruda-Brad
Galeria in plan inclinat, care are o lungime de 180 m si se incheie cu treptele romane, a fost sapata manual in stanca cu aproape 2000 ani in urma, de romani.
Cimitirul animalelor Ramas Bun Hunedoara
Peste 300 de animale sunt ingropate aici.
Pasul Ponor
Biserica de lemn Ghioncani
In data de 5 mai 2024, in noaptea de Inviere, biserica a fost distrusa in totalitate de un incendiu, cauzat probabil de o lumanare aprinsa si lasata nesupravegheata.
Cimitirul vechi Lunca Muresului Cetatea Capalna Pestera Sura de Piatra Muntii Trascau
Cheile RunculuiCheile Runcului
Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Castrul roman Potaissa
Moara Cracucenilor PonoareleMoara Cracucenilor Ponoarele
Este cea mai interesanta constructie de lemn de stejar si fag, de pe teritoriul comunei Ponoarele.
Podul minciunilor Blaj
Podul face legatura intre zona centrala a Blajului si cartierul Hula, respectiv sase artere principale ale municipiului.
Sanctuarul Fetele Albe Muntii Sureanu
Detunatele Pentru ca am umblat de curand in cutia cu amintiri nu se poate sa nu pomenesc si de Detunatele, vizitate acum patru ani.
Cheile Rametului Salut zbuciumel. O vizita in Cheile Rametului. Cetatea medievala de la Cucuis Lacul Luncoiu Bratul mort Noslac-Captalan Padurea Sloboda
Gurasada Fun Park
Gurasada Fun Park - Gothatea.
Varful UgeruluiVarful Ugerului
Mihaela si Robert.
Panorama Scarita-Belioara Taul Cornei
Castelul Izvorul Ampoiului Botesti
Castelul si ruinele uzinei de  mercur sunt vestigii arhitectonice ale exploatarii cinabrului din zona Zlatna - Izvorul Ampoiului.
Lacul baraj Somesul Rece Varful Rotunda Pod natural Lacul Branisca Biserica reformata Rosia Montana
Piatra Craivei Muntii TrascauluiPiatra Craivei Muntii Trascaului
Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o.
Cetatea ColtestiCetatea Coltesti
In Tukane express TB. In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu.
Piatra CetiiPiatra Cetii
Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata.
Pestera Cetatea Mica Cheile Turzii Podul natural de la Grohot
Piatra Secuilor Nord Muntii TrascauluiPiatra Secuilor Nord Muntii Trascaului
Un loc foarte bun, recomand pentru toata lumea. Gasita azi de Acasenii. In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor.
Lacul Dostat
Cheile Intregalde Muntii Trascau Necesita ceva intretinere, capacul e spart. Gasita la plezneala, avand in vedere ca GPS-ul arata aiurea.
Cascada Varciorog Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m.
Valori naturale - Judetul Alba

• Urmarire Pietrele Caprei
  • Localizare pozitie pe harta Cheile Fenesului

• Turnu Rosu din Boita: Turnu Rosu din Boita - Stiu bine ce am gasit. Si cutia lui csipike si aceasta de pe geotrekking.
  • Casoaia lui Ladas - Androneasa: O tura prin zona - De mult urmaream sa ajung aici. Frumos loc, e usor sa ratacesti cararea, daca nu esti atent.
  • Cascada Supanu: Provocare - O drumetie pe valea Supanului ne-a adus din nou in preajma cascadei. Veniseram pregatiti sa inlocuim cutia si carnetelul, pe care SorinIov le-a gasit deteriorate.
  • Izvorul Cozluk - Muntii Macinului: Bujori in zona Cozluk - Nu mi-am propus parcurgerea intregului traseu turistic Cozluk, pe marcajul punct rosu. Ar fi fost prea lung, si scopul meu a fost vizitarea unor atractii turistice si gasirea unor geoascunzisuri.
  • Sub Muntele Uroi: Mount Urui - Venind dinspre Parcul Dendrologic din Simeria. Am avut ambitia, dupa un urcus usor, sa gasesc si aceasta cutie si am reusit.
  • Baltile Nemirei: Baltile Nemirei - Dupa un parcurs de 90 minute de la Varful Nemira Mare, pe la crucea metalica a lui Carpinis, pe Scari la vale, pe fostul drum forestier de exploatare in jos, apoi la stanga la intersectia cu drumul de la Balti spre Ciunget. Zona baltilor este propice buretilor de padure.
  • Varful Pilistea - Munceii Intorsurii: Pilistea sau Pilisca, acelasi varf - Denumirea Pilistea, pe care am adoptat-o pentru cel mai inalt varf al Munceilor Intorsurii, este cea folosita de localnici. Si poate fi gasita pe hartile vechi, de la inceputul secolul XX.
  • Capela Sfanta Ana: Am gasit-o usor - Intoarcerea din turul tarii (dupa cutii), dupa o noapte de groaza, in masina, la Balvanyos, alaturi de ursoaica si puii ei. Apa foarte buna, dimineata, o baita superba, apoi da-i cu cautatul.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: O alta schimbare la fata: ascunzisul de la Leliceni - Consimtim la comentariile elogioase la adresa locului. Linistea - cea transcedentala, nu doar cea sonora - stapaneste nu doar spatiul dimprejur ci si timpul.
  • Baia Calugarilor: Interesant loc - Foarte interesant locul si ansamblul bailor.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: A fost o plimbare placuta prin padure - Zbuciumel, nu fi suparat. Azi, pe malul Somesului, ne-ai devansat pe toti.
  • Cetatea Deva: Destul de greu - Am gasit-o destul de greu pt ca am plecat pe un drum gresit de la inceput. Foarte frumoase locuri, merita cautata.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Harti rotite - Pentru mine o harta, fie ea doar o poza Google Earth, ar trebui sa-mi ofere informatii legate de localizarea obiectivelor, a traseelor propuse pentru a fi parcurse, respectiv accesul la locatii. Rotand harta sau poza Google Earth, si ascunderea directiei nordului, ingreuneaza intelegerea informatiilor oferite, mai bine zis ma dezorienteaza.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o impreuna cu prietena - Am gasit-o impreuna cu prietena mea Alina si niste amici. Foarte buna ascunzatoare.
  • Cetatea Talmaciu: Dupa zgarieturi si urzicaturi - Am gasit cutia, dar dupa o cautare amanuntita si dupa cateva zgarieturi de spini si urzicaturi. :)) Data viitoare o sa ne echipam corespunzator.
  • Cetatea Heret - Malnas: Precizari suplimentare despre cetate - Multumesc pentru informatiile oferite. Nici eu nu stiam ca geocutia a fost gasita de asa de multi cautatori.
  • Biserica catolica - Ernei: Cautand nuci sub salcam - Era mult mai greu sa scot geocutia din ascunzis, fara sa fiu remarcat, decat sa gasesc ascunzisul. Omul care locuieste chiar vizavi de biserica imi urmarea fiercare pas, stand in poarta casei.
  • Monumentul celor doi Bolyai: Lipsa de ocupatie - Trecand prin zona, mi-am adus aminte ca am citit despre aceasta cutie. Din fericire, mi-am adus aminte si care era indiciul acestei cutii.
  • GK Hotel Szent Kristof: Bardocz 4 GeoKret - Am depus aici Bardocz 4 GK27A4 GeoKret si GEO FORTRESS First Austrian Mega Event Geocoin.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Cutie noua la Podul lui Stefan cel Mare - Locatia stabilita tine cont de o hotarare recenta a Consiliului Comunal Stefan cel Mare de a considera monumentul istoric obiectiv turistic (sic). Ceea ce permite alocarea unor fonduri pentru reabilitara sa.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Am trecut si eu cu I pe aici - In breloc Turkiye, out zero. Pot spune ca toate sunt in regula.
  • Cetatea Ciuchian din Lutoasa: Cautand ruinele cetatii Ciuchian - M-am bucurat foarte mult, cand am aflat despre acest ascunzis. Deoarece am mai cautat aceste ruine, dar nu le-am gasit.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Tabara SCA - Cu ocazia unei plimbari din tabara am gasit geocutia. De aici privelistea este superba.
  • Cheile Dofteanei: Precizari suplimentare - Voi aveti un gps dedicat, sau folositi o tableta? Ori gps-ul dintr-un telefon destept?
  • Sugas Bai: Dimineata - Am gasit geocutia, impreuna cu prietenul meu Marci din Sfantu Gheorghe. Nu am fost niciodata la Sugas Bai, cu toate ca planuiam de mult timp sa vizitez statiunea.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: In sfarsit - In sfarsit am gasit si eu cutia.
  • Manastirea Bogdana: Manastirea Bogdana - Manastirea este o bijuterie. Am vazut la ascultare multe maici- cu drujba, cu roaba, cu lopata.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: Am lasat-o ultima - La iesirea nordica din Tusnad, e usor de gasit. Faza cu Becks e foarte tare.
  • Salistioara - Brad: Mersi - Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane.
  • Ciuperca de piatra de pe Plaiul Henter: Ciuperca de piatra ascunsa - Multumim geotrekkingului, care ne-a condus la aceasta ciuperca de piatra ascunsa, caci, fiind cam departe de poteca marcata (punct galben) de pe plaiul Henterului si relativ ascunsa intr-o padurice tanara de fagi, este, de regula, neobservata de majoritatea turistilor care se multumesc cu Piatra Predicatorului (sau Piatra Egrici), aflata ceva mai jos, spre Malnas, chiar pe poteca marcata (de curand, si ea, geoobiectiv).

Ai ajuns in Cheile Fenesului si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Pietrele Caprei? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Alba, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!