Cascada Pisoaia

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cascada Pisoaia - dupa inregistrare.

Deschizatura mai mica Pestera Studentilor Piatra Secuiului Trascau
Deschizatura mai mica
Am gasit succesul Siculeni succes calea ferata vagoane
Am gasit succesul
Geam Santamaria Orlea
Geam
Zbor Lacul Vulturilor
Zbor

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cascada Pisoaia!

Cascada Pisoaia.. Vizitati Cascada Pisoaia si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Nemesi, se afla la 0,42 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Cascada Pisoaia?
(detalii dupa autentificare)
Pod natural la la 11,8 km. Cotetul Dobrestilor la la 14,1 km. Vulcan la la 14,7 km.
Ghetarul de la Scarisoara la la 15,3 km. De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Podul natural de la Grohot la la 15,9 km. Hoanca Apei la la 16,4 km. Cucurbata Mare Muntii Bihor la la 17 km. Pestera Darnii la la 18,3 km. Pestera Hodobana la la 19,1 km. Galeriile romane la la 19,3 km.
Cascada Varciorog la la 19,5 km. Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m. Taul Tarinii Rosia Montana la la 19,6 km. Incinta funerara Taul Gaurii la la 19,9 km. Cariera Cetate la la 20,2 km. Biserica catolica Rosia Montana la la 20,4 km. Biserica reformata Rosia Montana la la 20,5 km. Biserica unitariana Rosia Montana la la 20,5 km.
Piatra Despicata la la 20,5 km.
Piatra Despicata, Rosia Montana.
Varful Rotunda la la 20,7 km. Galeria Catalina-Monulesti la la 20,7 km. Sfinxul Carnic Rosia Montana la la 20,7 km. Cariera Carnic-Napoleon la la 20,7 km. Taul Mare Rosia Montana la la 20,9 km.
Pestera Coiba Mare la la 20,9 km.
Pentru a ajunge la ea, urmam soseaua forestiera de pe Valea Garda Seaca cale de 12 km, de la comuna Garda de Sus, pana la catunul Casa de Piatra.
Piatra Corbului Rosia Montana la la 21 km.
Am ramas foarte uimit de peisajul sumbru din zona.
Taul Brazi la la 21,1 km.
Sub Piatra Corbului Rosia Montana la la 21,1 km.
Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Taul Cornei la la 21,3 km. Taul Anghel la la 21,3 km.

Cascada Pisoaia in limba maghiara - magyarul: Cascada Pisoaia

Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Cascada Pisoaia

• Trei Pietre - Munceii Nascalatului: Cele 3 mari si tari! - Intr-o excursie de o zi, cu plecare din halta CFR Tarcau, pe valea Antaloc am ajuns la acest grup statuar de o frumusete aparte. Esti in culme, esti pe culmi, este minunat.
  • Cetatea Racu: O zi minunata - Ziua de azi a fost o zi minunata, nu numai din punct de vedere meteo, ci si din alte considerente. Am ajuns la aceasta cetate, de existenta careia nu stiam pana acum.
  • Livada Postei: Am gasit-o - Am gasit-o si eu. ;) 0-in 0-out.
  • Cascada Nasolea: Malul drept si stang - Locatia este pe malul drept al raului Uz. Copacul nu mai este, dar radacinile da.
  • Scarita-Belioara 1: Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie gasita. Pentru tura frumoasa si pentru blogul vostru bine realizat.
  • Piatra cu Palarie - Piatra Soimului - Oituz: Jos palaria pentru Piatra cu Palarie - Titlul comentariului se refera la ideea excelenta a administratorului acestui site de a amenaja un ascunzis la interesanta stanca numita de locuitorii Oituzului Piatra cu Palarie. Belvederile de pe ea sunt impresionante.
  • Cheile Rametului: Atat de putin ii trebuie unui om sa fie fericit - O vizita in Cheile Rametului. Nu ratati ocazia, mergeti in chei si fiti fericiti.
  • Dealul Cetatii - Mera: Mera - Aveam in plan de mult timp sa vizitez aceasta cutie din apropierea Clujului.Abia acum mi-am facut timp si a meritat.
  • Lacul Iezerul Calimanilor: Palarie in doua picioare - Gasirea cutiei de la Iezerul Calimanilor (numit si Retitis dupa varful sub care se afla) a incununat o zi fructuoasa din punct de vedere al geotrekkingului. O cutie pusa la Manastirea de la Gura Izvorului, alte doua cutii gasite (Domnul Lomasel si Cascada Lomasitei).
  • Salistioara - Brad: Mersi - Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane.
  • Mlastina Harman: Din pacate - Biserica a fost deja inchisa, cand am sosit la fata locului. Programul de vizitare este afisat la intrare.
  • Cetatea Fetei - Olteni: O cetate interesanta - Cetatea se afla pe un platou, si are o terasa spre sud. La Cetatea Fetei a functionat o asezare neolitica (cultura Ariusd-Cucuteni).
  • Cetatea de pamant uitata: Cetatea Mihaileni? - Se pare, asa cum ni s-a sugerat din partea Trekkingklub-ului, ca ceea ce ei numesc Cetatea de pamant uitata este Cetatea geto-dacica ce apare consemnata in lista oficiala a siturilor arheologice din Romania ca fiind localizata in punctul Var. Din pacate nu se fac precizari legate de acest punct.
  • Capela catolica Iavardi - Valea Rece - Lunca de Jos: Ascunzis facil, cu acces mai greoi la capela - Dupa tura in circuit in jurul muntelui Iavardi. Inaintea cinei servite la pensiunea Fatanyeros, am cautat si geocutia ascunsa la capela catolica Iavardi.
  • Piatra cu Gaura - Corund: Piatra cu Gaura - Frumos loc, interesanta Gaura. Usor de gasit cu o echipa numeroasa.
  • Biserica Neagra Brasov: Spor la cautat - Am avut ceva batai de cap dar am gasit-o. Era total in partea opusa a bisericii unde credeam eu ca ar putea fi.
  • Buteasa - Muntii Bihor: Cutia de pe Buteasa - Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita.
  • Baia Calugarilor: Interesant loc - Foarte interesant locul si ansamblul bailor.
  • Lacul Culpiu: Lac de pescuit cu insula - Am participat impreuna cu posesorul geocutiei ascunse langa lacul Culpiu la o mica excursie de cautat geocutii. Deoarece am pierdut mult timp la ascunzisul din Ceuasu de Campie, am avut timp doar sa mai caut doar o singura geocutie pana la inserare.
  • Piatra Corbului: Problema - Am gasit locul, am vazut scorbura cea mai probabila, cutia nici vorba. Trebuie vazut daca e nevoie de mentenanta sau nu.
  • La Rascruce - Muntii Ciucas: Ascunzisul sub ocupatia oilor - Am ajuns La Rascruce venind de la izvoarele Vaii Stanei la o ora de acalmie pentru intreaga natura. Pe culmicica unde ne-a condus GPS-ul zabovea o turma de oi si capre.
  • Muzeul National Secuiesc - Sfantu Gheorghe: Orarul muzeului la sfarsit de saptamana - Sambata si duminica, muzeul este deschis pana la ora 14. In gradina muzeului se afla o casa veche foarte bine pastrata, care a apartinut unor secui instariti si o mica gradina botanica, care merita vizitata.
  • DinoParc - Rasnov: Cutia pazita de dinozauri - Am vizitat DinoParcul in iarna impreuna cu fiul meu, Rares, mare iubitor de dinozauri, el fiind si cel care a savurat cel mai mult experienta. Exponatele sunt construite din fibra de sticla si sunt in marime aproape naturala, cel putin dupa parerea mea.
  • Varful Lepsa - Muntii Vrancei: A doua vizita - A doua vizita pentru noi la Varful Lepsa (prima nu cred ca am notat-o aici), de data aceasta in peisaj hibenal. Geocutia sta foarte bine in ascunzis, dar n-a mai fost vizitata de nimeni intre timp.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cascada Pisoaia? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!