Luncile Prigoanei

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Luncile Prigoanei - dupa inregistrare.

Apus de soare 2 Muntele Ascutit Harghita Madaras
Apus de soare 2
2172 Hipodrom Targu Mures
2172
Pe varful Magurii Odobesti magura odobesti
Pe varful Magurii Odobesti
Copii care locuiesc in curtea bisericii Copsa Mare Grosskopisch
Copii care locuiesc in curtea bisericii

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Luncile Prigoanei!

Luncile Prigoanei.. Vizitati Luncile Prigoanei si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Tau Bistra, se afla la 11,06 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Luncile Prigoanei?
(detalii dupa autentificare)
Curmatura Sureanu la la 6,9 km. Lacul Canciu la la 10,2 km. Ruinele castrului roman Comarnicel la la 11 km. Cheile Taia Petrila la la 17,7 km. Iezeru Mare Muntii Cindrel la la 18 km.
Cindrel la la 18,1 km.
Am luat o moneda de 10 coroane cehe si o bricheta. Felicitari pentru gasirea geocutiei. Am gasit cutia de pe virful Cindrel.
Rezervatia Cristesti la la 18,4 km.
Pasul Groapa Seaca la la 19,1 km.
Oare cum o fi drumul mai departe spre Petrosani? Pasul Groapa Seaca se afla la limita intre judetele Hunedoara si Valcea, altitudinea fiind de cca 1615 m.
Lac Jiet la la 21,3 km.
Oul Arsitei la la 21,5 km.
Oul Arsitei este o rezervatie geologica care se afla in partea de nord-est a Muntilor Sureanu, pe versantul estic al dealului Arsitei si se intinde pe o suprafata de 0,20 ha.
Ruinele castrului roman Jiguru Mare la la 21,8 km. Pintenii din Coasta Jinei la la 21,9 km. Cascada Cataractele Lotrului la la 22,5 km. Varful Parangul Mic Muntii Parang la la 22,7 km. Sanctuarul Fetele Albe Muntii Sureanu la la 23 km. Varful Badea Muntii Parang la la 23,1 km.
Piatra Crinului Muntii Parang la la 23,2 km.
Aici se ajunge din Petrosani, cu masina pana la statia de telescaun Parang, apoi se urca cu telescaunul si de acolo se merge pe jos spre Varful Parangul Mic.
Lacul Vidra la la 23,5 km. Varful Rozdesti la la 23,8 km. Cariera Bolii la la 24,2 km.
Pestera Bolii la la 24,3 km.
Am ajuns la pestera, am vizitat-o dar cu parere de rau, nu am reusit sa gasesc cutia. Obisnuiesc sa verific fiecare comentariu.
La Politi Valea Gauri la la 24,4 km. Dolina Gaura Fusului la la 24,6 km.
Refugiul Carja Muntii Parang la la 24,7 km.
De aici poteca continua pe un teren abrupt, alunecos si pietros, pana pe varful Carja, la 2405 m.
Lacul Carja Muntii Parang la la 24,7 km.
Pitorescul lac are o suprafata de jumatate de hectar.
Cetatea Banita la la 24,8 km.
Aceasta cetate apara trecerea dinspre sud catre Valea Merisorului, si de acolo catre Sarmizegetusa.

Luncile Prigoanei in limba maghiara - magyarul: Luncile Prigoanei

Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Luncile Prigoanei

• Capela Sfanta Ana: Ploaie zdravana - Am gasit aceasta geocutie inainte de o ploaie zdravana.
  • Turnul Negru Brasov: Fundatia care va sa zica - Ascunzisul acesta ne-a dat ceva batai de cap, mai ales ca semnalul GPS nu era prea stralucit in padurice. Ne-a luat vreo jumatate de ora sa ne dam seama ca fundatia era mult mai mare decat banuiam noi, dar intr-un final am reusit sa gasim cutia in buna stare si ne-am logat vizita.
  • Biserica din Deal - Sighisoara: Efectul-oglinda - Urmand exact instructiunea ajutatoare initial am cautat geocutia pe partea stanga a pilonului zidului. Era insa intr-o cavitate, pe partea dreapta a pilonului, sau partea stanga a privitorului.
  • Canionul Dofteana: Ascunzis cu nabadai - Nabadaile din titlu inseamna locul, in sine, al ascunzisului, a se miza pe GPS. Respectiv lipsa, cu desavarsire, a pietrelor sub care ar fi trebuit sa fie cutia.
  • Baile Homorod: Copaci rupte - Chiar acolo sunt mai multe copaci rupte in doua, Istvan.
  • Podul Borzia - Galaoaia: Trist sa ajung numai al doilea - Langa Galaoaia se afla un pod peste Mures, care ne duce spre Borzia. Podul a fost amplasat pe o stanca uriasa, stanca care este denumita Piatra lui Vig Albert.
  • Sibiu: In trecere - Am gasit cutia in trecere prin Sibiu. Jurnalul original este plin.
  • Concretiuni de Feleac: Un loc fermecator - Aceste concretiuni le cunosc de mic copil, la fel si locul, dar niciodata nu am remarcat cat de multe sunt in aceasta zona si cat de frumoase sunt. Multumesc pentru o plimbare de sfarsit de noiembrie cu soare.
  • Stanca La Panda: Piatra La Panda - Am abordat piatra prin atac direct, prin poiana de sub ea. A fost un pic mai dificil, dar ne-am delectat cu fragi si hribi.
  • Cetatea Feldioara: Cetatea e superba - Am fost la Feldioara, cetatea e superba si impresionanta. Cache-ul nu mai exista, am gasit doar 2 pungi de plastic si instructiunile plastifiate in romana si magiara, toate pe jos in noroi.
  • Varful Nemira Mare: Varful Nemira Mare - Localizarea ascunzisului mi-a pus ceva probleme. Am avut de unde alege (in lipsa tehnicii).
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Sumuleu Ciuc - Am gasit geocutia intr-o stare critica. Înauntru era umed peste tot.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Multumesc - Multumesc pentru geocutie.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Titlul comentariului - Este inutil folosirea titlului ascunzisului pentru titlul comentariului. Nu ofera informatie in plus.
  • Lacul Crab - Porumbenii Mari: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.
  • Johanniskirche - Sibiu: Sibiu - In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez. Biserica este impunatoare si foarte interesanta.
  • Cetatea Miko Miercurea Ciuc: Trecand prin Miercurea Ciuc - Nu puteam s-o ratez :). Acum cativa ani am vazut o foarte frumoasa expozitie cu pictura lui Munkacs Mihaly in acest castel (acum muzeu).
  • Varful Peleaga: Varful Peleaga la a doua incercare - Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Muntele insa nu mi-a permis sa ajung acolo, intre Coltii Pelegii si varf o cornisa impiedicand inaintarea.
  • Varful Tuguiata Batrana - Podisul Babadagului: Scop atins - Atingerea acestui obiectiv, sau a celui apropiat, Varful Tuguiata, de un alt participant la joc demonstreaza utilitatea si frumusetea jocului. Sunt locuri in tara noastra atat de interesante, din multe puncte de vedere, dar atat de putin cunoscute.
  • Cetatea Brasov: Usor de localizat - Am gasit aceasta comoara. Locul este destul de usor de localizat.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: Dupa o ploaie zdravana - Timp in care am stat sub un pavilion, am gasit poteca ce duce sus pe deal. Superbe privelisti asupra zonelor inconjuratoare, doar ca sunt cam multi copaci, si pozele nu au iesit prea grozave.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: Panorama - Dupa ce am coborat de la Stancile Turnuri am urcat pe Stanca Soimilor. Panorama te compenseaza pentru oboseala depusa la urcare.
  • Varful Gretes - Izvoru Muresului: Superba zona - La intoarcere am coborat pe partia de schi din Izvor Muresului. Am avut parte si de o intalnire furtunoasa cu cainii de la stana.
  • Spintecatura Moldoveanului: Febra Aurului - Cei ce parcurg acest pasaj dinspre Vistea Mare experimenteaza aceasta febra a castigului, a finisului mult asteptat, nerabdarea ocuparii Locului I. Este binemeritata, oripeunde ai ajuns aici.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Luncile Prigoanei? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!