Pietrele Mosul si Baba

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Pietrele Mosul si Baba - dupa inregistrare.

Scorbura geocutia cetatea Deva
Scorbura
Podetul construit in jurul copacului Corund Dealul Melcului
Podetul construit in jurul copacului
Ciresii de pe dealul Bogdana manastirea bogdana
Ciresii de pe dealul Bogdana
Aleea ce duce spre intrarea manastirii Manastirea Turnu
Aleea ce duce spre intrarea manastirii

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Pietrele Mosul si Baba!

>>> Vizitati Pietrele Mosul si Baba si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Poienita, se afla la 2,05 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Poienita: 1
Locul fosilifer Corusu Stejarisul de balta Panic Lacul Satulung
Rozeta de piatra Ilba
Monument al naturii, este o arie protejata, rezervatie naturala de tip geologic, paleontologic si peisagistic.
Balta Cehei
Biserica reformata VisteaBiserica reformata Vistea
Locul cutiei este oarecum expus. Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta.
Dealul Cetatii MeraDealul Cetatii Mera
Cu ocazia unei excursie cu bicicleta, am gasit aceasta geocutie. Aveam in plan de mult timp sa vizitez aceasta cutie din apropierea Clujului.
Cheile BaciuluiCheile Baciului
O plimbare linistita in afara Clujului prea aglomerat. Cu ocazia unei plibari, intr-o splendida zi de iarna, am gasit geocutia. Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni.
Lacul Stiucilor Sacalaia Lacul Salatig Conacul Torma Cristestii Ciceului Lacul Lapus
Cuta SocondCuta Socond
Am fost acolo dar nu am gasit cutia, poate din cauza zapezii, sau poate din cauza ca nu am citit atent toate detaliile de aici.
Balta Mica Dej Rezervatia fosilifera Chiuzbaia Lacurile Campenesti Ruinele cetatii Bathory Simleu Silvaniei
Laguna Verde Aghiresu
Mai putin cunoscute, si poate chiar mai frumoase, lacurile au o adancime de 1,1 m, respectiv 1,7 m.
Lacul Lighet Targu Lapus
Pasul CavnicPasul Cavnic
Am gasit geocutia. Prima mea geocutie gasita in Romania.
Biserica reformata Tasnad Pasul Gutai Lacul Mogosa Pestera Valenii Somcutei
Biserica de lemn din Zimbor
Dintre trasaturile vechi pot fi mentionate fereastra cu oblon prins in structura peretilor, piciorul de altar sculptat in forma de potir.
Lacul Dobricel Lacul Motis Lacul Nistru Monumentul cepei Pericei Castanii de langa Tautii-Magheraus Lacul Chinteni Lacul Varsolt Mlastinile Vlaschinescu Pestera Boiu Mare Creasta Cocosului
Biserica reformata din Zimbor
Primele insemnari despre biserica dateaza din 1330.
Biserica de lemn Ciumarna
Cetatea Almasului Am ajuns la Stana cu ocazia unei ture organizate de Asociatia Carpatina Ardeleana. Am gasit aceasta geocutie. Strandul termal Broscarie
Canionul cu trei vai Rus
Are abriuri supraetajate, sub care iarna se formeaza cascade de gheata.
Lacul Damacuseni Izvorul Stoiceni
La Plese Dancu
Un deal fara vegetatie, care prezinta forme deosebite.
Lacul Benesat Lacul Odoreu Cheile Babei Coloanele de la Limpedea Izvoarele din Poiana Soarelui
Fanatele ClujuluiFanatele Clujului
Un ascunzis interesant.
Castrul roman Sutoru Biserica catolica Zalau
Cetatea Varjuvar Ma incapatanez sa ajung la Varjuvar de vreo doi ani. Intr-o excursie cu bicicleta am gasit geocutia de la Varjuvar. Castrul roman Ilisua
Lacul Albastru Baia Sprie
De aici urcam pe o poteca cu serpentine pana la lac.
Lacul Carastelec Izvoarele Barcaului Cetatea Dabaca
Laguna Albastra AghiresuLaguna Albastra Aghiresu
Intr-o excursie cu bicicleta am gasit aceasta geocutie. Speram sa ne astepte Brooke Shields. Felicitari pentru gasirea geocutiei.
Gradina ZmeilorGradina Zmeilor
Am iesit la iarba verde la zmei si din intamplare in timp ce ne cataram din distractie pe stanci am dat din intamplare peste cutie. Este un loc splendid. Am gasit foarte usor cutia.
Cetatea Chioarului Biserica de lemn din Sanmihaiu Almasului Magura Simleului Rezervatia de stejar Bavna-Cogna Lucacesti
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Pietrele Mosul si Baba

• Cascada Supanu: Provocare - O drumetie pe valea Supanului ne-a adus din nou in preajma cascadei. Veniseram pregatiti sa inlocuim cutia si carnetelul, pe care SorinIov le-a gasit deteriorate.
  • Muntele de sare - Praid: O vizita cu gust putin amar - Din pacate vizita la Canionul de Sare ne-a lasat un gust mai putin sarat si mai mult amar. 1 - N-am gasit geoascunzisul desi ne-am invartit ceva-ceva in jurul obiectivului 4.
  • Sicasau: Impreuna cu niste prieteni din Cluj - Ne-am plimbat pe la Stanca Minunilor, apoi am vizitat Liban, Sicasau si Izvoare. Multumim pentru ascunzis.
  • Rusi: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Sanmartin: Trecand prin sat - Me-am oprit la biserica si am gasit cutia. Coordonate foarte bune, avand in vedere si numarul mare de ferestre.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Tabara SCA - Cu ocazia unei plimbari din tabara am gasit geocutia. De aici privelistea este superba.
  • Sugas Bai: Am gasit cutia - Am pus un cercel inauntru. Multumim.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: Hot Spicy Geocoin - Salut, am mentionat faptul ca ai gasit ascunzisul si ai pus un Hot Spicy Geocoin in cutie. Am rugat urmatorii gasitori, sa anunte pe com, daca scot moneda din cutie.
  • Baia Calugarilor: Am gasit cutia - Am gasit cutia, impreuna cu Zsolt, multumim.
  • Sura de Piatra - Piatra Mare: Prima intodeauna conteaza - Fiind din zona si cu o mica experienta, a fost usor sa gasim cutia. Am prins o zi frumoasa pentru acest loc interesant creat de natura.
  • Cheile Borzesti: Zona este rezervatie naturala - Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti. In jurul orei 14:00 am gasit aceasta geocutie.
  • Stancile Lucaciu - Muntii Calimani: Onestenii la putere - Varful Lucaciu este primul pe lunga culme secundara a Calimanilor, ce se ridica usor din Depresiunea Dornelor racordandu-se de culmea principala la coada Pietrosului. Pe varf apar spectaculoasele stanci vulcanice ce starnesc imaginatia prin diveristatea formelor pe care le etaleaza.
  • Canionul Dofteana: Canionul Dofteana - Dupa test, mi-am invatat lectia. Nici un indiciu nu e acolo de flori de cuc.
  • Poarta Schei: Taximetristi de la Poarta Schei - Oare ce gandesc taximetristii din apropierea Portii Schei despre noi? Cred ca se distreaza de minune, in timp ce asteapta clientii.
  • Cascadele Ramnuta Mare: Pur si simplu nu l-am dibuit - GPS-ul ne-a invartit printre vreo doi fagi cu trunchiuri multiple. La care s-au mai adaugat si cativa aluni - prin natura lor cu trunchiuri multiple.
  • Cetatea Ika: Cetatea a fost reconditionata - Un ascunzis bine amplasat si bine amenajat. Am gasit cutia in buna stare, cu interiorul relativ uscat, chiar si pixul era functional.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Am fost primul - Am fost primul care a gasit geocutia ascunsa langa lacul de acumulare de langa Frumoasa.
  • Monumentul lui Gheorghe Donici - Stefan cel Mare: Nu era sa fie - Am vrut sa caut zece ascunzisuri in aceasta zi. Dar s-a inserat, si am ajuns doar la noua.
  • Cascada Urlatoarea - Muntii Bucegi: Bigar - Cascada Bigar este una din scaparile mele. Am vizitat zona acum patru ani cred, dar la ea nu ne-am oprit.
  • Cheile Intregalde - Muntii Trascau: La plezneala - Gasita la plezneala, avand in vedere ca GPS-ul arata aiurea.
  • Stanca La Panda: Am lasat o maimuta verde - Am gasit geocutia cu ajutorul unei alte echipe cu care m-am intalnit in varf.
  • Piatra Colibei: Inlocuire cutie temporara la Piatra Colibei - Am vizitat astazi geocutia Piatra Colibei. Se pare ca geocutia initiala a disparut, deoarece cineva a schimbat geocutia cu una temporara.
  • Dealul Dracoaia: Multumiri pentru semnalizarea erorilor - Denumirea gresita a localitatii Dofteana a aparut din cauza unei greseli de dactilografiere. Am corectat descrierea.
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Dupa ce a plecat ciobanul cu turma de oi - Prima data am ajuns la capatul nordic al ramasitelor podului german. Vazand ciobanul si turma de oi care se odihneau chiar langa ascunzis, langa capatul sudic, am decis sa urc mai intai pe dealul Bugeac.
  • Concretiuni de Feleac: Intr-o excursie cu bicicleta - Impreuna cu copiii mei am gasit comoara. Pacat ca a venit ploaia, si a trebuit sa ne grabim inapoi.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Cartitele calatoare Hargita 40 si 50 - Da, locul este unul deosebit. Mai ales daca este timp frumos.
  • Parcul Pompierilor - Baile Tusnad: Plimbare prin Baile Tusnad - Cu ocazia plimbarii mele prin Baile Tusnad am gasit si aceasta geocutie.
  • Calcarele cretacice de la Cisnadioara: Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB. Iar latimea, respectiv inaltimea sa fie mai mica decat 1024 pixeli.
  • Varful Ciomatu Mare - Muntii Bodoc: Pe urmele ursilor - Avand atatea locuri frumoase de vizitat in tara, am cam neglijat locurile apropiate. Pe nemeritate, imprejurimile lacului Sfanta Ana sunt locuri de care nu poti sa te plictisesti.
  • Planul inclinat: Un ascunzis ce merita gasit - Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi. Gasirea cutiei oferind o reala satisfactie.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Pietrele Mosul si Baba? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!