Refugiul Berevoiescu

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Refugiul Berevoiescu - dupa inregistrare.

Cheile Borzesti - Inca o cascada Cheile Borzesti
Cheile Borzesti - Inca o cascada
Lacul Padureni 9 Lacul Padureni
Lacul Padureni 9
Reper pentru Gradina Zanelor
Zona escalada Microcanion bazalt Hoghiz
Zona escalada

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Refugiul Berevoiescu!

>>> Vizitati Refugiul Berevoiescu si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Dejani, se afla la 14,79 km distanta.
Cheia Cheii
Ele se desfasoara pe directia sud-est pe o lungime de aproximativ 1,5 km.
Varful Piatra MareVarful Piatra Mare
Desi era spre inserat, multi turisti se bronzeaza la varf. Data observatiei coincide cu cea a trecerii noastre pe langa ascunzis.
Cetatea Crizbav Sfinxul Pisica Muntii Bucegi
Cascadele din Valea Jepilor Muntii Bucegi
Cascadele din partea superioara a Vaii Jepilor.
Biserica fortificata Rotbav
Pe la 1300 Rotbav era locuit de peste 70 de familii, ceea ce inseamna un sat mare.
Trambulinele din Valea Carbunari Rasnov
Mlastina Harman Biserica a fost deja inchisa, cand am sosit la fata locului.
Biserica catolica RupeaBiserica catolica Rupea
Prima incercare de a organiza comunitatea catolica s-a intamplat in anul 1752, se reuseste doar in 1761.
Poarta Doamnei Poiana Brasov Este in stare excelenta, am pus in ea un omulet verde si o bricheta. Castrul roman Jidava Valea Arpasului Mina
Caderile de apa ale CaltunuluiCaderile de apa ale Caltunului
La confluenta paraului Caltunului si Izvorul Paltinului vom putea observa pe ambele vai, o serie de caderi spectaculoase de apa.
Portita Vistei Muntii Fagaras Elis Braul de Mijloc
Cetatea RupeaCetatea Rupea
Gasita de clubul nostru, prima comoara din (speram) un lung sir.
Prapastia Genune Varful Sbirii
Biserica Neagra Brasov Nu puteam sa ratam aceasta cutiuta. Am gasit nanocutia, si eu. Belvedere Stanisoara-Turnu Manastirea Cetatuia Negru Voda Cascada Balea Tancul Ascutit
Crucea Eroilor Piatra MicaCrucea Eroilor Piatra Mica
Valea Crapaturii este hotarul natural dintre muntele Piatra Mica si varful Turnu.
Conacul Damokos Araci
MaierusMaierus
Este resedinta comunei Maierus, face parte din zona istorica numita Tara Barsei.
Piateta Vulturii Libertatii Sinaia
Parc memorial amenajat in memoria jertfei eroice a militarilor americani si in cinstea legaturilor istorice de prietenie, existente intre poporul roman si cel american.
Casa Intoarsa Brambura Park Avrig
Dar gasim aici si un mini zoo, teren de joaca pentru copii, si un restaurant in aer liber.
TampaTampa
Astazi a fost prima zi de vanatoare de geocutii, dupa ce am aflat amanunte despre acest joc, de care auzisem acum 5-6 ani. Merita cautata. Gasit la inceput de an.
Cetatea Feldioara Florin, Luminita, Flori si Petru. Am fost la Feldioara, cetatea e superba si impresionanta. Saua Suru
Belvedere Cascada Balea Valea Balea Muntii FagarasBelvedere Cascada Balea Valea Balea Muntii Fagaras
Aceasta poteca este una dus-intors, se termina la baza cascadei.
Sura de Piatra Piatra MareSura de Piatra Piatra Mare
Fiind din zona si cu o mica experienta, a fost usor sa gasim cutia.
Cascada Doamnei Muntii Bucegi Lacul Bolboci
Stanca Franz JosefStanca Franz Josef
Sambata am ajuns la Stanca Franz Josef, facand un mic popas langa Stana Regala din motive de ploaie si masa.
Refugiul Costila Podul Calugarita
Cetatea PoienariCetatea Poienari
Turnul donjon in secollul XIII probabil in vremea domnitorului Negru Voda, zidurile de incinta si turnurile semicirculare in secolul XV, in vremea domnitorului Vlad Tepes.
Fereastra Mare a Sambetei Muntii Fagaras
Cetatea TalmaciuCetatea Talmaciu
Am gasit cutia, dar dupa o cautare amanuntita si dupa cateva zgarieturi de spini si urzicaturi. Am gasit cutia + 2 soareci.
Refugiul Varful Ascutit Mecetul turcesc Muntii Bucegi Castelul Peles Coltul Albinei Stoenesti Gara Sinaia
Piatra Scrisa Piatra Mare Doar Piatra Scrisa. Am urcat pe creasta Pietrei Mari dinspre Valea Garcinului, pe traseul marcat cu triunghi albastru.
Cetatea Brasov Recomand o cutie mai mare, avand in vedere spatiul geolocatiei. Am gasit aceasta geocutie, si eu. Saua Corbului
Refugiul Saua Grind Muntii Piatra CraiuluiRefugiul Saua Grind Muntii Piatra Craiului
Aici se termina creasta nordica.
Cimitirul animalelor Eden Codlea
Cimitirul animalelor Eden este situat la intrarea in localitatea Codlea, si ofera servicii de inhumare din 1 noiembrie 2022.
Bisericuta Paganilor RasnovBisericuta Paganilor Rasnov
Bisericuta Paganilor este o formatiune stancoasa interesanta, in mijlocul padurii, la 30 minute departare de Pestera Rasnoavei.
Saua de sub Ratei
Palatul Cantacuzino Foarte frumos fotoreportaj. De ceva vreme doream sa-l vizitez. Cheile Dopca
Manastirea Cisterciana Carta
Este situata pe malul stang al Oltului, intre municipiile Sibiu si Fagaras, in imediata vecinatate a localitatilor de azi Carta si Cartisoara.
Babele de sub Varful Piatra MareBabele de sub Varful Piatra Mare
Destinatia mea de azi a fost Sura de Piatra.
Curmatura Calea Carelor
Castelul nobiliar Sukosd-Bethlen Racos In drum spre Racos am strabatut Bogata, apoi Dopca si am ajuns in Mateiasi. Am sosit la Racos pentru a arata atractiile locului prietenilor mei. Bolovanul Prostului Muntii Postavarul Saua Laitel
Baiul Mare Muntii BaiuluiBaiul Mare Muntii Baiului
Muntii Baiului fac parte din grupa Carpatilor de Curbura.
Turnu Rosu din BoitaTurnu Rosu din Boita
In drum spre eventul de la Campulung Muscel am oprit si la Turnu Rosu unde am cautat si gasit cutia. Am publicat aceasta geocutie doar ieri, 6 septembrie 2014. Stiu bine ce am gasit.
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Refugiul Berevoiescu

• Poarta Schei: Am gasit - Am gasit cutia.
  • Parc aventura Adrenalin Plus - Sovata: Dupa exact o luna - Avand in vedere seria de geoascunzisuri noi, amenajate la Sovata, am decis sa le caut intr-o dupa-masa. In urma cu 11 ani ascundeam aici prima geocutie a parcului de aventura, o preforma pet infipta dupa tampoanele platformei tirolianei.
  • Transalpina: Nu in weekend - Transalpina trebuie neaparat vizitata, dar nu in weekend. Multumesc pentru ascunzis.
  • Cetatea Rasnov: Totusi, ai reusit sa gasesti ascunzisul - Am incercat sa descriem cat mai exact locatia geocutiei. Oricum, trebuie lasat un pic loc si pentru cautare :-).
  • Stancile Tamau: Far west! - Varful Tamaului este cam departe, spre vest. Fata de poteca turistica ce vine de la 12 Apostoli, trece pe la Pietrele Rosii si duce spre Pietrosu.
  • Sub podul CFR - Baile Tusnad: Nimic sub pod - Capatul de pod l-am dibuit analizand fotografiile de pe site. Lastarii din imaginea lui trekkingklub au disparut, semn ca personalul de intretinere CFR isi face treaba.
  • Ochiul Huitoarei: Pe fruntea Huitoarei - Un GPS bun te conduce cu exactitate la ascunzis. Dar, din copacul ce apare in imaginea acestuia a mai ramas doar o cioata.
  • Izvorul Sarat - Olteni: Inima pietrei resuscitata - In trecere de la Cetatea Herecz la Izvorul Salus am facut un scurt popas la Izvorul Sarat, caruia i-am gustat apa - baubila, nu foarte sarata - si unde am vrut sa vedem inima pietrei. Intr-adevar un foarte interesant martor de eroziune, pe care il poti remarca doar daca esti geotrekker.
  • Dealul cu bujori - Ciucurova: Bujori cu boboci - Am reusit destul de usor sa gasim poiana cu bujorii. Nu am gasit exemplare inflorite, numai boboci.
  • Biserica Ursuline si Biserica Franciscana - Sibiu: Ursulina si Franciscana - Sibiu - Cu ajutorul acestei cutii, am reusit sa vizitez aceste obiective istorice, insa numai pe dinafara. Cu prima ocazie, la sosirea in Sibiu voi face de asa natura sa reusesc in timpul zilei sa patrund in aceste vestigii istorice.
  • Salina Praid: Salina Praid - O locatie foarte frumoasa unde as fi ramas o zi intreaga si tot nu m-as fi plictisit. O salina dotata cu de toate.
  • Grota sulfatara Turia: Sfat pentru cautatori - La mai putin de 10 m exista si o geocutie publicata pe un alt teren de joaca. Atentie sa nu confundati.
  • Izvorul Recea: Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta.
  • Castelul nobiliar Sukosd-Bethlen - Racos: Atractiile Racosului - Am sosit la Racos pentru a arata atractiile locului prietenilor mei. Imediat cum am parcat langa castelul nobiliar, au sosit doua doamne in varsta, pentru a ne deschide poarta fortificatiei.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Neglijenta impardonabila - Exista, intr-adevar, o confuzie in descriere. Intre est si sud, din pacate, esentiala.
  • Baia Calugarilor: Am gasit cutia - Un ascunzis usor accesibil si interesant. Multumim.
  • Cetatea Varjuvar: Varju cum? - Ma incapatanez sa ajung la Varjuvar de vreo doi ani. Am reusit.
  • Izvorul Recea: Izvoare faine - Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Izvorul Rajka (Concretiuni de Feleac), izvorul Bilascu si izvorul Recea.
  • Sibiu: Am găsit cutia - Am pus o mina de pix in ea pentru a se putea completa log-ul pe viitor.
  • Orasul de Floci: Indreptari - Pacat ca n-ati cautat cutia, pentru ca ati fi putut vedea, de aproape, un important monument artistic. Crucea Inalta, ce are legatura cu istoria Targului de Floci.
  • Calcarele cretacice de la Cisnadioara: Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB. Iar latimea, respectiv inaltimea sa fie mai mica decat 1024 pixeli.
  • Piatra Corbului: Cireasa de pe tort - Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv. Geocutia este doar cireasa de pe tort, o valoare adaugata drumetiilor.
  • Manastirea Fagetel: Manastirea Fagetel - Amplasamentul obiectivului il face usor accesibil vizitatorilor si credinciosilor. Banuiesc ca ei sunt singura sursa devenit a locasului de cult.
  • Sannicolau de Beius: Sannicolau de Beius - Am gasit geocutia.
  • Baile Dugas - Danesti: De dragul furnicilor, nu! - Nu ne-am indurat sa mai stricam inca odata (pentru noi ar fi fost prima oara) micul musuroi de furnici care era cladit in fata ascunzisului. Oricum parea ca scoarta se stransese, ingustand mult gaura (e reactia arborelui la agresiunea furnicilor - nu e nici o gluma).
  • Pestera Gaura cu Musca - Coronini: Mergand intr-o excursie - Cu prietenii mei i3senii din Iasi, intr-o excursie pe Clisura Dunarii, am oprit si in zona Pesterii Gaura cu Musca. Odata sa ne racorim la izvorul de langa sosea, si in al doilea rand, de a admira frumusetea locului.
  • Muntele Frumos: Intamplari noi pe Muntele Frumos - Am gasit usor cutia, aflata in buna stare. Carnetelul fiind putin umed, iar pixul, la inceput, incapatanat.
  • Groapa Ruginoasa: Groapa Ruginoasa - Cu ocazia unei excursii cu SCA am gasit aceasta geocutie. Este un loc de neuitat.
  • Biserica catolica - Armaseni: Obiectiv de nota 10 - Am avut norocul sa ne vada la poarta bisericii cel care tine cheia (are casa langa biserica). Si care, foarte amabil, ne-a deschis toate usile, astfel ca am putut vedea si interiorul.
  • Laguna Albastra - Aghiresu: Autentic peisaj selenar - Speram sa ne astepte Brooke Shields. N-a fost sa fie.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Refugiul Berevoiescu? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!