Saua Ucei Mari

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Saua Ucei Mari - dupa inregistrare.

Sub stanca Piatra Lacramata Ceahlau Stanila
Sub stanca
Fereastra Malnavesz Vlahita Harghita
Fereastra
De pe partea cealalta a drumului Piatra Gaurita Bixad
De pe partea cealalta a drumului
Monumentul imparatesei Sisi - 3 imparateasa sisi monument
Monumentul imparatesei Sisi - 3

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Saua Ucei Mari!

>>> Vizitati Saua Ucei Mari si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Vistisoara, se afla la 10,93 km distanta.
Valea Comorilor Parau
Paraul Comorilor se formeaza intre dealurile Capul Homoraciu si Osoiul Mare, curge spre nord-vest, si in apropiere de comuna Parau devine Muncelul (Lacioru peste totu).
Ceardacul Stanciului Piatra Craiului Pentru prima geocutie gasita, dar in special pentru ajungerea la ascunzis. Am gasit geocutia din intamplare cand ma cataram, acolo am citit despre asta si e prima mea experienta, ma incanta foarte tare ideea si sper sa adun cat mai multe.
Calcarele cretacice de la CisnadioaraCalcarele cretacice de la Cisnadioara
Am gasit cutia. Am gasit cutia ascunsa.
Hornul Nisipos Muntii Piatra CraiuluiHornul Nisipos Muntii Piatra Craiului
In trecut se putea urca deasupra peretelui cu ajutorul unor cabluri metalice, azi a fost amenajata o noua poteca prin stanga, marcata cu triunghi rosu.
Barajul VidraruBarajul Vidraru
Constructia barajului a durat 5 ani si jumatate.
AgnitaAgnita
Frumoasa biserica.
Geo Negoiu Muntii Fagaras Am urcat pe o vreme torida dinspre Balea, peste Laitel. Am reusit sa ajung in sfirsit si la aceasta cutie aflata pe Negoiu.
Varful TurtudanulVarful Turtudanul
Varful Turtudanul, orasul Brezoi.
Elis Braul de Mijloc
Palatul Brukenthal Avrig
In cadrul concediului, in drum spre Moieciu de Sus, impreuna cu prietenii nostri din Satu Mare (Corina si Puiu) ne-am oprit la Palat sa bem o cafea si sa ne racorim cu o socata la umbra pomilor seculari. Am gasit relativ repede cutia, mai ales ca aceasta se vedea de departe.
Caderile de apa ale CaltunuluiCaderile de apa ale Caltunului
La confluenta paraului Caltunului si Izvorul Paltinului vom putea observa pe ambele vai, o serie de caderi spectaculoase de apa.
Izvorul La Gavan
Lacul Inului Ocna Sibiului
Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Sibiu Am gasit locatia, fiind prima cutie pe care o caut. Foarte interesant jocul.
Mina parasita Piciorul LespezilorMina parasita Piciorul Lespezilor
Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere.
Lespezi StarLespezi Star
Pentru a ajunge pe varful Lespezi am urcat pe piciorul Lespezilor. Am ajuns aici dupa o tura pe Acoperisul Romaniei, nimic planificat.
Lacul fara fund Ocna Sibiului
Lacul fara Fund, sau lacul Lemnelor de la Ocna Sibiului s-a format pe locul salinei Francisc Grube, parasita in 1775 datorita infiltratiilor de apa.
Lacul Matelor Ocna Sibiului
Salina pe locul careia se afla nu este atestata documentar, insa era exploatata in evul mediu tarziu, cu sistem clopot, la adancimea de peste 80 m, prin, doua puturi.
Cetatea RasnovCetatea Rasnov
Am incercat sa descriem cat mai exact locatia geocutiei. Multumesc pentru geocutie. Am verificat ascunzisul de langa Cetatea Rasnov.
Turnul Olarilor SibiuTurnul Olarilor Sibiu
Am gasit cutiuta. Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
Piramidele din valea StancioiuluiPiramidele din valea Stancioiului
Piramidele de pamant din valea Stancioiului reprezinta o rezervatie geologica spectaculoasa, situata in apropierea orasului Ramnicu Valcea, pe valea paraului Stancioi.
Lacul Cerbureni Saua La Apa Cumpanita Muntii Fagarasului
DaiaDaia
Am gasit cutiuta in copac.
Cheia Cheii
Ele se desfasoara pe directia sud-est pe o lungime de aproximativ 1,5 km.
Prapastiile Zarnestilor Piatra CraiuluiPrapastiile Zarnestilor Piatra Craiului
Au o lungime de circa 4 km, si sunt strajuite de versantii greu accesibili ai muntilor Zanoaga si Toanches.
Prapastia Genune
Troita de la confluenta Cheia-ComarniceTroita de la confluenta Cheia-Comarnice
Intersectia este marcata de prezenta unei troite.
Stancile din Valea Cheii Piatra CraiuluiStancile din Valea Cheii Piatra Craiului
In apropierea iesirii din Cheia Pisicii, in Valea Cheii putem intalnii formatiuni stancoase interesante.
Casa Pravaliei Gusterita Sibiu
Este situata in cartierul Gusterita din Sibiu, pe strada Malinului 19.
Varful Laitel
Lacul SaticLacul Satic
Este un lac de acumulare de pe Dambovita, cu o lungime de circa 1 km.
Saua Laitel
MoardasMoardas
Pana la Agnita si pana la Medias sunt circa 30 km, iar pana la Sibiu, 50 km.
Biserica evanghelica Turnisor SibiuBiserica evanghelica Turnisor Sibiu
Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Fereastra Zmeilor Portita Arpaselului
Varful CoziaVarful Cozia
De langa cabana Cozia se urca direct, pe langa cantonul silvic, lasand in dreapta drumul forestier ce coboara spre Calimanesti.
Cimitirul animalelor Eden Codlea
Cimitirul animalelor Eden este situat la intrarea in localitatea Codlea, si ofera servicii de inhumare din 1 noiembrie 2022.
Cascada Tigai Comana de SusCascada Tigai Comana de Sus
Caderea de apa se afla la sud de Dealul Cerbului, pe valea Tigaii (pe hartile vechi Valea Cerbului), chiar langa drum.
Poarta potecii Valea Balea Muntii FagarasPoarta potecii Valea Balea Muntii Fagaras
In lunile de vara, cu masina pe Transfagarasean - tot anul, cu telecabina.
Melcul de la CodleaMelcul de la Codlea
Da da, am vrut sa vedem un loc de aterizare circulara intr-un loc neumblat de mine.
Cetatea NeagraCetatea Neagra
Am gasit-o usor, pozele dau cam multe detalii. Am gasit cutia in buna stare, fara dificultate.
Poiana din Saua Chiliilor Umerii Pietrei Craiului Fereastra Mica a Sambetei Muntii Fagaras
Schitul OstrovSchitul Ostrov
Am gasit-o usor. In drum spre Bucuresti, am oprit in acest minunat oras si am intrat pe insula in cautarea cutiei.
Manastirea Corbii de piatra
Varful La Om Muntii Piatra CraiuluiVarful La Om Muntii Piatra Craiului
Varful La Om sau Piscul Baciului, avand o inaltime de 2238 m, este punctul de maxima altitudine de pe intregul masiv Muntii Piatra Craiului.
Piscul Baciului Muntii Piatra Craiului Conform logurilor din cutie, am fost al patrulea gasitor. Santinela Canion Anghelide
Nou NeudorfNou Neudorf
Am gasit cutiuta.
Poiana cu narcise Dumbrava Vadului
Lacul Vrajitoarelor Ocna Sibiului
Lacul Vrajitoarelor de la Ocna Sibiului este un lac mic, pe cale de inmlastinire cu apa dulce provenita din precipitatii, cu adancimea de 0,25 m.
Poarta de piatra Comana de SusPoarta de piatra Comana de Sus
In trecut trecatoarea din Valea Comanei era mai ingusta, dar drumul a fost largit pentru a permite trecerea carutelor si masinilor.
Biserica evanghelica Slimnic Varful Vladusca Poiana lui Sulac Codlea
ChirparChirpar
Am gasit cutiuta.
Curmatura Preluncilor
Piramidele de la SonaPiramidele de la Sona
Piramidele de pamant de la Sona.
Refugiul Vistea - Muntii Fagaras
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Saua Ucei Mari

• Valea Uzului: Valea Uzului - consideratii istorice - Întrucat geobiectivul este intitulat Valea Uzului si cum se gasesc putine date despre acest catun, merita sa le mentionam pe cele aflate si in ideea ca vor fi completate de cei care stiu sau gasesc mai multe informatii.Ca localitate, prima mentiune de care avem cunostinta dateaza din 1898 ca tinand de Sanmartin.
  • Biserica de lemn din Straoane: Biserica din Straoane si alte obiective - Puteti vedea un fotoreporaj cuprinzand un traseu cultural in comuna Straoane pe Munte si Flori. https://www.
  • Concretiuni de Feleac: Multumesc - Am gasit cutia impreuna cu dadfac.
  • Lacul Verde - Sovata: Pastele romano-catolic - Statiunea balneoclimaterica Sovata ne-a asigurat niste locuri nemaipomenite, interesante, cum sunt si lacurile Verde si Rosu. Deasupra lacului Verde, in versant, putin mai sus, am avut o panorama superba deasupra Sovatei.
  • Craterul vulcanic de la Racos: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: In intuneric - Era deja intuneric cand am ajuns acolo. Am avut o discutie lunga cu portarul pana ne-a lasat sa intram, Istvan.
  • La Lanturi - Muntii Ciucas: De vreme rea - Poate multi ar zice ca e un moft. Mai bine sa te intrebi asa, decat sa patesti ceva rau.
  • Capela Sfanta Ana: Cutia de la bisericuta - Am gasit cutia de la bisericuta, am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am luat de acolo o moneda si o litera R albastra,am lasat un mamut din Ice Age, carte de vizita, bancnota de 1 leu.
  • Cazemata de pe Plaiul Magurii Casinului: Lipsa creion - Rog pe primul geotrekkist care ajunge la acest ascunzis, sa completeze geocutia cu un creionas, nu mai lung de 8 cm. Cand am ascuns-o nu mai aveam niciun instrument de scris adaptat cutiei.
  • Camera Patrata - Pietrele Detunate - Masivul Ceahlau: Usor de gasit - La vedere, privelistea superba. Usor accesibila cand nu este zapada.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: Panorama - Dupa ce am coborat de la Stancile Turnuri am urcat pe Stanca Soimilor. Panorama te compenseaza pentru oboseala depusa la urcare.
  • Turnul Falkenhayn: Falkenhayn inainte de Artmania - Am ajuns in orasul Sibu, cu ocazia festivalului rock Artmania, la ora 18 seara. Deoarece concertele urmau sa inceapa la ora 19, aveam suficient timp pentru a gasi acest ascunzis.
  • Sub Piatra Corbului - Rosia Montana: Excursie la Rosia Montana - Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul. De la punctul geocutiei intr-o raza de 20 metrii am cautat fara succes.
  • Concretiuni de Feleac: Felicitari - Tocmai am primit stirea ca mai sunt niste bolovane asemanatoare la nici 500 m de aceasta locatie. Sper sa primesc cat de curand coordonatele si eventual si poze.
  • Cetatea Turia: Ursus carpaticus - Si daca ursul nu doarme, iar tu tocmai explorezi pestera din Piatra Zimbrului din apropiere? Si te intalnesti in incinta pesterii sus-mentionate, fata in fata cu ursul, ce faci?
  • Podul lui Stefan cel Mare: Cutiuta nu conteaza - Foarte frumos comentariul, mi-a facut placere sa-l citesc. Ma bucurat faptul, ca in sfarsit cineva a ajuns aici, poate datorita si acestui ascunzis.
  • Turnul Negru Brasov: Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie gasita. Ascunzisul Turnul Negru Brasov este publicat si pe site-ul com.
  • Turnul medieval Ruieni: Minunata priveliste - Am gasit geocutia amplasata la acest foarte interesant turn de observatie. Privelistea de aici e minunata, multumesc.
  • Poiana Garcinului: Spre cabana Piatra Mare dinspre valea Garcinului - La intoarcerea din tura efectuata pe Piatra Mare, nu am ratat oportunitatea de a gasi primul geocutia ascunsa in Poiana Garcinului. Mi-am lasat masina in intersectie, si am urcat printre maracini pe varful dealului.
  • Cascada Supanu: Am vazut cascada - Am tinut cont de recomandare si am coborat in albia Supanului in aval de cascada. Astfel ca, premergator descoperirii cascadei, ne-am bucurat si de imaginea pitoreasca a unei succesiuni de praguri.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Am trecut si eu cu I pe aici - In breloc Turkiye, out zero. Pot spune ca toate sunt in regula.
  • Biserica unitariana - Craciunel: Am gasit-o - Am gasit si acesata geocutie cu o mica cautare in plus ca de obicei.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: După o căutare mai lunga - Am gasit si aceasta geocutie. Coordonatele sunt mai bune acuma, dar dupa mine geocutia se afla la sud-vest de izvorul Bilascu.
  • Sub Varful Lepsa: Varful lepsa e sub el - bis - Rugam primul gasitor al acestei cutii sa adauge pe titlului de pe eticheta si de pe coperta jurnalului cuvantul SUB, iar daca suie si pe Varful Lepsa si gaseste cutia de acolo sa taie de pe eticheta aceleia acelasi cuvant . Multumim .
  • Poarta Schei: A treia cutie gasita astazi - Nu am gasit-o din prima, dupa cautari destul de insistente am renuntat, ne-am retras pe o terasa in Piata Sfatului, pe urma am mers la Turnul Negru, unde am gasit geocutia si am hotarat sa cautam din nou la Poarta Schei.Cand era cat pe ce sa renuntam am gasit-o.
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Dupa ce a plecat ciobanul cu turma de oi - Prima data am ajuns la capatul nordic al ramasitelor podului german. Vazand ciobanul si turma de oi care se odihneau chiar langa ascunzis, langa capatul sudic, am decis sa urc mai intai pe dealul Bugeac.
  • Viaductul Caracau - Livez-Ciuc: Un loc usor de imaginat - Dar greu de inchipuit, pentru cei care au frica de inaltime. Am vizitat cu cineva drag mie, pentru care sunt profund recunoscatoare si doresc sa-mi exprim multumirea si prin aceste randuri.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Lipsa semnal gsm - Sfat pentru cei care ajung, si vor sa gaseasca cutiutele. Salvati-va detaliile despre ascunzis, foto, etc.
  • Dealul Cetatii - Mera: Mera - Aveam in plan de mult timp sa vizitez aceasta cutie din apropierea Clujului.Abia acum mi-am facut timp si a meritat.
  • Pasul Ghimes: Pasul Ghimes - In locul descris al ascunzisului, am gasit doar o piatra. Acpoerisul pare renovat, cu folie pe sub sindrila.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Saua Ucei Mari? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!