Balta Soimos

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Balta Soimos - dupa inregistrare.

Pilon Viaduct Mina Valea Garbea
Pilon
Muresul Toplita pod acoperit
Muresul
Alte constructii militare pe varful Dealului Bugeac  cazemata bugeac salcuta
Alte constructii militare pe varful Dealului Bugeac
Indicator nou (pe latura dinspre Lăcăuți) Poiana Butuci Muntii Vrancei
Indicator nou (pe latura dinspre Lăcăuți)

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Balta Soimos!

>>> Vizitati Balta Soimos si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Soimos, se afla la 0,55 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Soimos: 3
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Casa cu lacat Arad
Tumulul Gramurada de la Jupani
Movila antropica numita Gramurada de la Jupani este situata la 610 m est-nordest de Halta Susani-Bega, la 30 m nord de paraului Glavita, pe malul drept.
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Lavanda de la tara Fibis
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Parcul de sculptura Casoaia
Este constituita dintr-o tabara veche din epoca comunista, un camping privat cu cabane si vile, si un parc de sculptura amplasat in padure.
Casa de vanatoare Savarsin Balta Rovina
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Lacul Cicir Vulcanii noroiosi Forocici Lacurile de la Bocsig
Castelul BohusCastelul Bohus
Consta dintr-un singur corp de cladiri, care prezinta 30 de camere.
Lacul Albastra
Cetatea medievala de pamant Satchinez
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi. Am gasit geocutia ascunsa langa Manastirea Maria Radna.
Lacul Otvesti Conacul Birtolon Baratca Caramidaria Santana Castelul regal Savarsin Lacurile Socodor Padurea de stejar pufos Carand
Mlastinile Satchinez
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos.
Casa Pianului Jacques Faix Arad
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Stanca Florian Tomesti Acumularea Topolovatu Mare
Cetatea SiriaCetatea Siria
Cetatea a fost intarita in secolul XV - rolul indeplinit de cetate era unul strategic, de aparare si economic avand arondate 110 sate.
Rezervatia de soluri saraturate Socodor
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Lacurile Cornesti
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Balta Chisoda Timisoara
Moara Borzak Variasu Mare
A fost construita in anul 1940, a functionat pana in anii 1950, dupa care a fost sechestrata de statul roman.
Dosul Laurului Lacul Surduc Lacul Dudestii Noi
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi. Lacul Ghiroda
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Lacul Sustra Lacul Mailat Lacul Pescarusul Lacul Ianova
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Fantana cu apa minerala Lacul Taut Lacul Bacova Lacul Aradul Nou Fortificatia de la Cornesti Gradina zoologica Timisoara
Poiana cu narcise Rovina
Poiana cu narcise de la Rovina.
Lavanda de Margina Acumularea Murani Lacul Icloda Lacul Adea Lacul din crater Seceani
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Valori naturale - Judetul Arad

• Urmarire Balta Soimos

• Cimitirul vechi din Jigodin: Noaptea in cimitirul parasit - Ce poate fi mai interesant, decat sa cauti o geocutie noaptea, intr-un cimitir parasit. Si nu orice geocutie, ci una virgina de 2 ori (o geocutie inca negasita de nimeni, dar si primul ascunzis a celui care a ascuns geocutia).
  • Lacul Ilieni: Lumea inghetata - Parca toata lumea e inghetata. Iarna s-a intors si in Depresiunea Trei Scaune.
  • Ruinele cetatii Reka: Cetatea Reka, reconstituire - Sub numele Cetatea Reka sunt cunoscute atat ruinele asa-numitului Turn de Vest (azi, reconstituit) al sistemului de fortificatii din padurea Rica/Rika (Dealul Boldi sau Heghes/Hegyes). Cat si ruinele Turnului de Est de pe varful dealului, interfluviu intre paraiele Rica si Nades/Nadasi.
  • Cimitirul Zathureczky - Baraolt: Cimitir reamenajat - Planuiam demult sa vizitez aceasta locatie, azi a venit si ocazia asteptata. Cimitirul a fost recent reamenajat.
  • Varsag: Un nou ascunzis langa turnul de belvedere - Am gasit ascunzisul gol, pietrele care acoperau geocutia aruncate in jur, iar nu departe de copac am gasit si punga albastra. In apropiere de ascunzisul vechi am ascuns o noua geocutie, care sper sa aiba o durata de viata mai lunga.
  • Baia Calugarilor: Multumesc - Foarte frumos locul.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Cutiuta a disparut - Cutiuta nu mai e la locul ei si nu e nici in vecinatatea ascunzisului. Sesizez proprietarul ascunzisului sa puna o cutiuta noua.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: A fost o plimbare placuta prin padure - Zbuciumel, nu fi suparat. Azi, pe malul Somesului, ne-ai devansat pe toti.
  • Izvorul Sarat - Olteni: Inima pietrei resuscitata - In trecere de la Cetatea Herecz la Izvorul Salus am facut un scurt popas la Izvorul Sarat, caruia i-am gustat apa - baubila, nu foarte sarata - si unde am vrut sa vedem inima pietrei. Intr-adevar un foarte interesant martor de eroziune, pe care il poti remarca doar daca esti geotrekker.
  • Lacul Tarnita - Muntii Berzunti: Implicit, scuze catre toti cautatorii ascunzisului! - Ascunzisul este, intr-adevar, amplasat la est de lac. V-ul care s-a lipit de estul din indiciu il declaram neavenit si, ca atare, nul.
  • Lacul Andreoaie - Boistea: Cutie noua la Lacul Andreoaie - În trecere pe la lac am constatat devalizarea ascunzisului si disparitia geocutiei. Cum aveam la mine una goala am reamenajat ascunzisul, ascunzand mai bine cutia.
  • Podul pietonal Garasos hid: Nostalgie - Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia.
  • Cascada Paraului Saritor: Am sarit la tinta! - Marcajul spre cascada seamana cu o tinta de tragere. Asa ca a tintit si eu obiectivul.
  • Coltesti: Tura de 1 mai - L-am gasit, cu ocazia turei de 1 mai Multumim. Multumim si pt leucoplast, ne-a fost de ajutor.
  • Cetatea Heret - Malnas: O cetate extrem de vizitata, dar necercetata - O cutie relativ usor de gasit, cu ajutorul gps-ului. Altfel, trebuie cautat geoascunzisul undeva pe la mijlocul laturii sudice.
  • Pasul Ghimes: Pasul Ghimes - In locul descris al ascunzisului, am gasit doar o piatra. Acpoerisul pare renovat, cu folie pe sub sindrila.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.
  • Monumentul lui Gheorghe Donici - Stefan cel Mare: Monumentul lui Gheorghe Donici - Pe atunci conducatorii erau in frunte. Azi se codesc.
  • Podul prabusit si disparut: Podul disparut - Am transformat tipul ascunzisului in punct de interes, POI. Am redenumit punctul de interes Podul prabusit si disparut, denumire care reflecta mai bine situatia actuala.
  • Baile Homorod: Copaci rupte - Chiar acolo sunt mai multe copaci rupte in doua, Istvan.
  • Canionul Dofteana: Ascunzis cu nabadai - Nabadaile din titlu inseamna locul, in sine, al ascunzisului, a se miza pe GPS. Respectiv lipsa, cu desavarsire, a pietrelor sub care ar fi trebuit sa fie cutia.
  • Biserica reformata fortificata - Ilieni: Ca in povesti - O cetate taraneasca ca in povesti, parca suntem in tinuturi sasesti. Biserica a fost intarita si reconstruita in anii 2000.
  • Piatra Corbului: Cutii - Pai, uite ca abia reusim sa le gasim pe-ale voastre. Care oricum, is puse in locuri foarte-foarte faine, locuri cheie.
  • Piatra Tabulata - Siculeni: Muzeu forestier la Stogul de Piatra - Am urcat azi pe varful Harghita Siculeni. Am oprit la Piatra Tabulata, pentru a verifica geocutia.
  • Cheile Chediului - Muntii Macinului: Eu nu am fost atent - Ascunzisul a fost amenajat in august, si accesand muntesiflori.ro prin linkul din descriere am vazut poze cu bujori.
  • Cheile Dofteanei: Nu am gasit cheile, nici cutia dar a meritat 100% - Dupa 2 zile de analizat harti, am decis sa incercam sa ajungem la chei plecand din Slanic Moldova. Am luat-o pe un drum forestier la iesirea din slanic, pe dreapta (dupa cabanele de camping de pe stanga).
  • Turnul Falkenhayn: Falkenhayn inainte de Artmania - Am ajuns in orasul Sibu, cu ocazia festivalului rock Artmania, la ora 18 seara. Deoarece concertele urmau sa inceapa la ora 19, aveam suficient timp pentru a gasi acest ascunzis.
  • Izvoarele Apor si Mikes 1 - Baile Tusnad: Ce faci cand astepti? - Cand astepti sa se umple o sticla de 5 litri la izvor, ce altceva poti sa faci? Sa te plictisesti?
  • Biserica ortodoxa - Fagetel: Ascunzis gol sau nu - Cred ca e la baza piciorului, intre cele doua scanduri din care e format. Cum si eu trec de cateva ori pe an prin zona, odata, am sa fac efortul suplimentar - nici nu e mare lucru - de a trece pe la ascunzis.
  • Parcul Arpad - Turia: Nu 8, ci 9! - Gasirea cutiei nu ridica nici un fel de probleme. Am gasit-o intr-o stare foarte buna.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Balta Soimos? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Arad, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!