Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Cetatea Poienari

Datorita rolului minor in contextul luptei antiotomane, dupa 1550 cetatea a fost abandonata. In urma cutremurului din 1915, portiunea nordica a zidului se prabuseste, impreuna cu stanca pe care se sprijinea. Actuala restaurare dateaza din anul 1972...

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cetatea Poienari - dupa inregistrare.

Cetatea de Mijloc Rupea cetate
Cetatea de Mijloc
8795 Mocanita Sovata Campu Cetatii
8795
Parterul cetatea reka
Parterul
Weekend Dragon 3 Weekend Targu Mures
Weekend Dragon 3

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cetatea Poienari!

Vizitati Cetatea Poienari si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Rolul cetatii Poienari a fost de a asigura refugiu pentru domnitor si de a adaposti o mica garnizoana, compusa din 5-7 osteni - cetatea a fost construita in 2 etape. Turnul donjon in secollul XIII probabil in vremea domnitorului Negru Voda, zidurile de incinta si turnurile semicirculare in secolul XV, in vremea domnitorului Vlad Tepes. Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Capatanenii Ungureni, se afla la 1,73 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Capatanenii Ungureni: 1
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Cetatea Poienari?
(detalii dupa autentificare)
Barajul Vidraru la la 1,3 km.
Constructia barajului a durat 5 ani si jumatate.
Canionul Valea lui Stan la la 2,7 km.
Daca ati fost la Sapte Scari langa Brasov, veti aprecia cu siguranta acest canion amenajat, care este mult mai lung, mai frumos, si mai spectaculos, decat cel din Piatra Mare.
Podul Calugarita la la 2,7 km. Manastirea Corbii de piatra la la 16,3 km. Lacul Cerbureni la la 17,1 km. Baraj Valea Rea la la 21,6 km. Manastirea Curtea de Arges la la 22,1 km.
Poarta de Piatra la la 22,2 km.
Poarta de Piatra este una dintre cele opt porti cunoscute pana in prezent in masivul Cozia.
Mina parasita Piciorul Lespezilor la la 22,6 km.
Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere.
Stanca Coltul lui Damaschin la la 23 km.
Varful Cozia la la 23,7 km.
De langa cabana Cozia se urca direct, pe langa cantonul silvic, lasand in dreapta drumul forestier ce coboara spre Calimanesti.
Manastirea Stanisoara la la 23,9 km.
Nucet, este situata la poalele masivului Cozia, pe versantul sudic, pe teritoriul localitatii Calimanesti, in judetul Valcea.
Pestera Salbaticului la la 24,3 km. Belvedere Stanisoara-Turnu la la 24,6 km.
Caderile de apa ale Caltunului la la 24,9 km.
La confluenta paraului Caltunului si Izvorul Paltinului vom putea observa pe ambele vai, o serie de caderi spectaculoase de apa.
Lespezi Star la la 25,4 km.
Pentru a ajunge pe varful Lespezi am urcat pe piciorul Lespezilor. Cred ca sunteti primi. Am ajuns aici dupa o tura pe Acoperisul Romaniei, nimic planificat.
Lacul Caltun Muntii Fagaras la la 25,9 km. Nu poti sa nu te indragostesti iremediabil de acest loc.
Schitul Ostrov la la 25,9 km.
Am gasit-o usor. In drum spre Bucuresti, am oprit in acest minunat oras si am intrat pe insula in cautarea cutiei. Dupa nereusitele de la manastirea Turnu, respectiv castrul Arutela.
Varful Laitel la la 26,3 km. Saua Laitel la la 26,4 km.
Geo Negoiu Muntii Fagaras la la 26,4 km. Am urcat pe o vreme torida dinspre Balea, peste Laitel. Am reusit sa ajung in sfirsit si la aceasta cutie aflata pe Negoiu.
Manastirea Turnu la la 26,7 km.
Cunosteam deja locatia. Am gasit locatia, dar nu si cutia.
Castrul Arutela la la 26,7 km.
Aam gasit-o, e acolo. Dupa nereusita de la manastirea Turnu, speram sa gasesc geocutia ascunsa aici.
Saua Doamnei la la 26,9 km. Saua Paltinului la la 27,2 km. Rezervatia paleontologica Golesti la la 27,5 km. Fereastra Zmeilor Portita Arpaselului la la 27,5 km.
Lacul Balea la la 27,5 km.
Am gasit geocutia. Multumesc pt ascunzis.

Cetatea Poienari in limba maghiara - magyarul: Poenari vár

Obiective cultural-istorice - Judetul Arges
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Cetatea Poienari

• Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: Excursie pe jos - Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie.
  • Casa Rado - Targu Mures: Teamwork - E o cutie destul de bine ascunsa. Ajutat de o buna prietena, am reusit sa gasim cutiuta (de fapt ea a gasit-o).
  • Capela Sfanta Ana: Ascunzis penibil - Un foarte simpatic si ingenios ascunzis, din pacate compromis de faptul ca spatiul din jurul sau este destul de intens utilizat ca toaleta. Am reusit sa fotografiez toate paginile jurnalului, sub asediul tantarilor, dar cardul este, deocamdata, pe jumatate inaccesibil, exact partitia cu fotografiile respective.
  • Sanmartin: Trecand prin sat - Me-am oprit la biserica si am gasit cutia. Coordonate foarte bune, avand in vedere si numarul mare de ferestre.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: Trekking GeoKret 1 - Am verificat astazi ascunzisul, geocutia este in stare buna. Am pus in cutie un GeoKret.
  • Clopotnita Tincani - Izvoru Muresului: Despre catun - Am fost motivati in cautarea cutiei de imaginea vechii clopotnite unde se afla ascunzisul. Am aflat de la unul dintre locuitori - langa gospodaria caruia e clopotnita, ca nu e chiar atat de veche, fiind ridicata prin anul 1940.
  • Biserica din Deal - Sighisoara: Efectul-oglinda - Urmand exact instructiunea ajutatoare initial am cautat geocutia pe partea stanga a pilonului zidului. Era insa intr-o cavitate, pe partea dreapta a pilonului, sau partea stanga a privitorului.
  • Capela Sfantul Stefan - Dealul Perko: Unde dai si unde crapa - Citind informatiile de pe site, inainte de a pleca pe teren, pentru a cauta cutia de pe Dealul Perko, am constatat cu oarecare surprindere ca era ultimul ascunzis publicat. Desi citisem despre el ceva mai inainte.
  • Turnul Falkenhayn: Falkenhayn inainte de Artmania - Am ajuns in orasul Sibu, cu ocazia festivalului rock Artmania, la ora 18 seara. Deoarece concertele urmau sa inceapa la ora 19, aveam suficient timp pentru a gasi acest ascunzis.
  • Cetatea Varjuvar: Varju cum? - Ma incapatanez sa ajung la Varjuvar de vreo doi ani. Am reusit.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Cu ursul nu-i de joaca - Am gasit cutia de la bisericuta, si am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am luat de acolo o moneda si o litera R albastra,am lasat un mamut din Ice Age, carte de vizita, bancnota de 1 leu.
  • Dealul Cetatii - Campul Cetatii: Alunul cu comoara - Nu este prima data cand urc pe Dealul Cetatii. Am mai gasit si vechea geocutie, disparuta acum.
  • Varful Pilistea - Munceii Intorsurii: Pilistea sau Pilisca, acelasi varf - Denumirea Pilistea, pe care am adoptat-o pentru cel mai inalt varf al Munceilor Intorsurii, este cea folosita de localnici. Si poate fi gasita pe hartile vechi, de la inceputul secolul XX.
  • Cetatea Cisnadioara: Super locatia - Imi pare rau ca nu am citit cum trebuie comentariile postate anterior. Am facut o gramada de poze la cetate, mai putin cu pietrele rotunde.
  • Varful lui Alexandru - Soimeni: Neagra ca pamantul - Am ajuns pe Varful lui Alexandru intr-o drumetie in circuit, cu plecare din Armaseni si revenire tot acolo, in jurul paraului Bradului, trecand de pe Mt Tomotu, pe langa Mt Viscolul, pe Mt. Kolos.
  • Stancile Tamau: Far west! - Varful Tamaului este cam departe, spre vest. Fata de poteca turistica ce vine de la 12 Apostoli, trece pe la Pietrele Rosii si duce spre Pietrosu.
  • Piatra Secuilor Sud - Muntii Trascau: Gasita - Gasita azi de Acasenii.
  • Darlos: Darlac - Cutiuta interesanta (3x14.5) intr-un loc si mai interesant.
  • Mofeta - Santimbru-Bai: In octombrie - Am gasit geocutia in timpul unei vizite la Santimbru-Bai in luna noiembrie. Peste statiune s-a asternut deja zapada, si in afara de noi nu mai era nimeni acolo.
  • Turnul Negru Brasov: Frumos locul ales - Dar nu usor de gasit, coordonatele au fost exacte.
  • Panorama Sfantu Gheorghe: Deasupra orasului Sfantu Gheorghe - Daca iesiti din orasul Sfantu Gheorghe spre localitatea Valcele, merita sa va opriti pentru a va potoli setea la izvorul din apropiere. Apoi sa urcati pe deal, sa cautati aceasta geocutie si sa admirati privelistea ce se deschide spre oras.
  • Cabana Ciucas - Muntii Ciucas: Gasita in drum spre varf - Am fost din nou in Ciucas cu intentia sa ajung in varf. Vremea a fost perfecta pentru drumetie, iar zapada topita in cea mai mare parte.
  • Viaductul Caracau - Livez-Ciuc: Un loc usor de imaginat - Dar greu de inchipuit, pentru cei care au frica de inaltime. Am vizitat cu cineva drag mie, pentru care sunt profund recunoscatoare si doresc sa-mi exprim multumirea si prin aceste randuri.
  • Poarta Schei: Intr-o zi cu ploaie - Intr-o zi cu ploaie m-am plimbat prin Brasov, si am gasit si aceasta geocutie.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cetatea Poienari? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Arges, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!