Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Casalotul din Caldari - Muntii Tarcaului

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Casalotul din Caldari - Muntii Tarcaului - dupa inregistrare.

Gladita monument donici
Gladita
Cate culori recunoasteti? Suhardul Mic
Cate culori recunoasteti?
Refugiul de sub Vf. Piatra Mare refugiu Piatra Mare
Refugiul de sub Vf. Piatra Mare
Alex Faur pe Parangul Mare

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Casalotul din Caldari Muntii Tarcaului!

Vizitati Casalotul din Caldari - Muntii Tarcaului si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Popoiu, se afla la 3,31 km distanta.
Manastirea Pestera GarcinaManastirea Pestera Garcina
Hramul este Intrarea Maicii Domnului in Biserica.
Varful Biliboc - Muntii Tarcaului - Zona GhimesVarful Biliboc - Muntii Tarcaului - Zona Ghimes
Pe o vreme de toamna ca in basme, intr-un peisaj reconfortant, am ajuns la varful si monumentul Biliboc.
Cascada BahrinCascada Bahrin
La varsare se numeste Sasca.
Belvedere Piatra SugauluiBelvedere Piatra Sugaului
Traseul Cabana Ecolog - Saua Strungii - versantul vestic Munticelu - Piatra Sugaului - Jgheabu cu Lusi - Cabana Ecolog este de tip circuit, si marcat cu triunghi rosu.
Stanca Kossuth Harghita-Bai Cunosc stanca inca din 2008 de cand vin aici la ski. Am urcat de la Piatra Colibei (de fapt am inteles de la proprietarul restaurantului cu acelasi nume ca numele corect este Piatra cu Coliba) pana la Stanca Kossuth.
Varful Trei PietreVarful Trei Pietre
In drum spre Crucea Kondra, venind din Lunca de Jos, am cautat geocutia.
Baltile NemireiBaltile Nemirei
Dupa un parcurs de 90 minute de la Varful Nemira Mare, pe la crucea metalica a lui Carpinis, pe Scari la vale, pe fostul drum forestier de exploatare in jos, apoi la stanga la intersectia cu drumul de la Balti spre Ciunget.
Valea Uzului În drum spre La Oclos, de unde urma sa urcam pe Șoiu Mare, am trecut pe la capela catolica de la Valea Uzului, sperand sa gasim cutia, chiar daca era inca intuneric. Locatia este situata intr-o zona de atractie turistica.
Capela Bozdos Valea Seaca Nicolae BalcescuCapela Bozdos Valea Seaca Nicolae Balcescu
Pe Dealul Bozdos (Ungureanului) ce domina satul Valea Seaca dinspre vest se afla, ca pe toate dealurile din nord-vestul Culmii Pietricica, o capela a puternicei comunitatii catolice bacauane de sub aceasta culme.
Mofeta lui Nelu Baile Tusnad Partia veche de schi Gheorgheni
Manastirea Carmelitana din LuncaniManastirea Carmelitana din Luncani
Am fost pe punctul de a abandona cautarea. La Iisus se ajunge pe o alee prin stanga.
Varful Cosna Plaiurile NemireiVarful Cosna Plaiurile Nemirei
De la monument am facut o mica plimbare spre varful care se afla la doar 500 m.
Biserica romano-catolica HosasauBiserica romano-catolica Hosasau
Am ajuns la Hosasau pe traseul unei drumetii. La Hosasau sunt cativa locuitori, iar geocutia se afla in ascunzis deja de peste 11 ani.
Altarul Stogul de piatraAltarul Stogul de piatra
Geocutia a fost gasita de nepoata noastra mai mica - 10 ani - doar pe baza indicatiilor, era OK.
Punct de belvedere Muntele Cucu Am ajuns pe Varful Cucu plecand din Herculian, trecand pe la Furnalul Bodvaj, si urcand apoi pe Dealul Negru.
Madona si Bestia Dealul Piatra Soimului OituzMadona si Bestia Dealul Piatra Soimului Oituz
Doua dintre ele sunt evidentiate acum prin includerea lor intr-un circuit.
Varful Cracu Geamana Muntii Tarcaului
Scari acces Statia meteorologica Varful ToacaScari acces Statia meteorologica Varful Toaca
Aceste scari s-au deteriorat, singura modalitate de a urca pe varful Toaca fiind poteca turistica alunecoasa si nesigura.
Belvedere CapalnitaBelvedere Capalnita
Stancile sunt spectaculoase si de jos, iar de sus avem o priveliste deosebita.
Monumentul Pictura Sangeroasa LeliceniMonumentul Pictura Sangeroasa Leliceni
Dupa cum se poate constata din fotografia atasata, Pictura Sangeroasa a fost reconditionata, nu doar la fata - acum, mult mai sangerie - ci si la corp, fiindu-i construit un nou piedestal.
CotormaniCotormani
Cotormani, satul ascuns.
Turnurile Iavardi Valea IavardiTurnurile Iavardi Valea Iavardi
Accesul la stanci este destul de greoi, dar odata ajunsi acolo, avem parte si de o frumoasa priveliste asupra vaii Iavardi.
Cetatea Ciceu
Varful Chircus Muntii BerzuntiVarful Chircus Muntii Berzunti
La varf se poate ajunge pe mai multe trasee ce pleaca din localitati de pe valea Trotusului - Larga, Pagubeni.
Punct belvedere SacadatulPunct belvedere Sacadatul
Sacadatul se afla la aproximativ jumatatea distantei dintre Tarcau si Nascalatul lui Danfalau, la sud - sud-est de Saua Tarcau, la limita nordica a Muntilor Ciucului.
Stejaris Tulghes
Speciile insotitoare obisnuite la altitudini joase sunt teiul pucios, jugastrul, si alunul.
Lacul de acumulare Sub CetateLacul de acumulare Sub Cetate
Am gasit geocutia. Am gasit geocutia cu numele de Piramida din Apa, ascunsa pe varful peninsulei din lacul de acumulare Sub Cetate. Este a doua incercare, deoarece prima data am ajuns la fata locului dupa inserare.
Fantana din mijlocul drumului NicorestiFantana din mijlocul drumului Nicoresti
La intersectia celor doua strazi mentionate, gasim indicatorul, care ne arata directia spre dealul Cosna.
Mofeta Harghita-Bai
Cariera de nisip si pietris FrumoasaCariera de nisip si pietris Frumoasa
Am gasit locul cu ocazia unei ture cu bicicleta, din intamplare.
Valea Boros Lunca de JosValea Boros Lunca de Jos
Pensiunea Valea Boros a fost ultimul obiectiv al zilei pentru noi.
Cascada Paraului SaritorCascada Paraului Saritor
Am cautat in zadar cutia in toate micile si marile cavitati de pe peretele din stanga cascadei. Marcajul spre cascada seamana cu o tinta de tragere.
Strada toaletelor SeltersStrada toaletelor Selters
Nu aceasta este denumirea oficiala a strazii, care poate nici nu are vreuna.
Baile Dugas DanestiBaile Dugas Danesti
Prima data nu am vazut imediat geocutia, chiar daca am rascolit ascunzisul si am alungat si toate furnicile din zona.
Piatra Zimbrului Ciuperca de piatra Dupa ce am cautat fara succes geocutia ascunsa in cavitatea din Stanca Piatra Zimbrului, pe care am si inlocuit-o, am urcat pe varful propriu-zis. Am ajuns pe Varful Piatra Zimbrului in doua randuri. Dealul Pietrei Slanic Moldova
Muntele Mic Frumoasa Am primit urmatoarea instiintare de pe com. Cutia era ravasita, probabil gasita de animale salbatice.
Pe culme Piatra Soimului OituzPe culme Piatra Soimului Oituz
Nu mai ajunsesem pe micul platou al Dealului Piatra Soimului de foarte multi ani.
Ruinele castelului Tarnoczy SanzieniRuinele castelului Tarnoczy Sanzieni
Se vorbeste despre existenta unui castel la Sanzieni ca fiind datat din epoca feudala timpurie, mai precis, din prima jumatate a secolul XV.
Varful Piatra Runcului Zona Oituz Muntii Vrancei Izvorul Lung Siculeni
Varful Hasmasul Mare Cum terenul in zona e accidentat, am renuntat usor sa masor distanta - indiferent de directie.
Tinovul Luci Muntii HarghitaTinovul Luci Muntii Harghita
Mlastina propriu-zisa are dimensiuni mai mari ca rezervatia, formand o zona de protectie naturala pentru plantele ocrotite.
SanmartinSanmartin
Me-am oprit la biserica si am gasit cutia.
Pasul GhimesPasul Ghimes
De la Trekkingclub am aflat ca in Pasul Ghimes inca exista ascunsa o cutie. In locul descris al ascunzisului, am gasit doar o piatra.
Belvedere Detunate
Cazemate si santuri antitanc VlahitaCazemate si santuri antitanc Vlahita
Scopul liniei de aparare a fost apararea drumului montan spre depresiunea Ciucului, spre pasul Tolvajos.
Biserica din GarciuBiserica din Garciu
Am cautat in zona indicata de fotografia ascunzisului, si raportandu-ne la indiciile oferite, dar in zadar.
Izvorul de la Botul FarculuiIzvorul de la Botul Farcului
Urmand indicatiile d-lui profesor, am ajuns aici intr-o zi de toamna autentica.
Cimitirul Eroilor de la Poieni Targu OcnaCimitirul Eroilor de la Poieni Targu Ocna
Am parcat pe ulita de langa monument, este loc suficient in spatele edificiului.
Mofeta din Baile Tusnad Inca nu a inceput sezonul, zona campingului este goala. Sambata seara, inaintea ultimului concert din cadrul Tusvanyos, cand am facut inca o plimbare la mofeta.
Lacul SutaLacul Suta
Dupa ce ne-am invartit mult si bine prin Miercurea-Ciuc pentru a putea iesi din oras spre lacul Suta, Leliceni, Misentea etc.
Pasul Hanu Muntii TarcauluiPasul Hanu Muntii Tarcaului
Putin sau deloc cunoscut, pasul Hanului face trecerea din valea Tarhausiului (bazinul Trotusului) in cea a Tarcutei (bazinul Bistritei).
Lacul Cuiejdel ILacul Cuiejdel I
Am gasit foisorul presupunand ca este cel din coada lacului adica din extremitatea nordica a lui conform pozei Mam uitat sub el unde lipsea o scandura Iam dat ocol cautand la baza lui dar presupun ca a fost aruncata la gunoi odata cu ecologizarea/ curatenia ce sa facut la lac asta vara.
Izvorul Oltului
Izvorul Maria Izvoru MuresuluiIzvorul Maria Izvoru Muresului
Gasirea locatiei nu ridica nici un fel de probleme, noi am abordat-o de pe drumeagul ce duce pe Varful Gretes. Apa buna si rece intr-o zi calda de iunie.
Monumentul imparatesei SisiMonumentul imparatesei Sisi
Mogos spre Bretcu se afla, pe partea dreapta a drumului, un impozant monument de piatra pe care este inscris cu litere mari, doar numele Sisi.
Casinu Nou Dupa ce ne-am invartit putin in jurul ascunzisului, am citit mai atent instructiunea ajutatoare si am gasit cutiuta ascunsa.
Ciucsangeorgiu Capela Adormirea Maicii DomnuluiCiucsangeorgiu Capela Adormirea Maicii Domnului
Capela a fost ridicata de episcopul Ardealului, Illyes Andras (1639-1712), nascut in Sangiorgiu, in amintirea unui episod din copilaria sa.
Stancile TurnuriStancile Turnuri
Urmand noile marcaje, triunghi albastru, ar trebui sa fie destul de usor de ajuns. Dupa un urcus pronuntat am ajuns la aceasta geocutie.
Cetatea Haiducilor LemniaCetatea Haiducilor Lemnia
Fortul a fost ridicat la sfarsitul secolul XVII pentru contracararea contrabandei cu sare.
Surducul VarghisuluiSurducul Varghisului
Am gasit geocutia. Zona este o adevarata cutie plina de surprize.
Loc pentru picnic Furnalul BodvajLoc pentru picnic Furnalul Bodvaj
In ziua aceea amenajam geoascunzisuri in valea paraului Bradul Mare, iar dimineata devreme am reascuns geocutia de la furnal, disparuta cu mult timp in urma.
Belvedere Ghilcos
Valori naturale - Judetul Bacau

• Urmarire Casalotul din Caldari
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Tarcaului

• Trophaeum Traiani: Simpatica cutie - Am trecut din nou pe la monument. De data asta am vizitat si cetatea, si monumentul si muzeul.
  • Cetatea Colt: Superba privelistea - Gasita in stare buna. M-am urzicat de vreo 5 ori.
  • Cazemata de pe Dealul Bugeac: Vara nu-i ca iarna - Am trecut Dunarea cu bacul, de la Galati la comuna IC Bratianu, unde am amenajat un geoascunzis. Am oprit prima data langa ramasitele podului si cazematele germane de langa Balta Salcuta.
  • Calcarele de la Badila: Ii sta in gat nucului - Multa mizerie in jurul obiectivului - rezervatie naturala in custodia cuiva - nesemnalat si ca atare, fara nici o prezentare la locul cu pricina, desi este foarte interesant, macar prin insolit in peisaj.Am gasit repede ascunzisul, dar, din pacate, n-am putut scoate cutia, aceasta fiind intepenita (si deformata) in mica scorbura, din cauza ingrosarii tesutului vegetal.
  • Baile Fortyogo: Baile Fortyogo - La fel am gasit si eu in jurul ascunzisului, multa mizerie, ceea ce m-a facut sa trec odata pe langa locatie, dar revenind, in cele din urma am descoperit cutia. Locul de amplasare nu mi-a oferit nici o satisfactie, baile fiind in paragina, si parca totul este parasit si neingrijit.
  • Babele de sub Varful Piatra Mare: Ciuperci de piatra cu refugiu - Destinatia mea de azi a fost Sura de Piatra. Dar varful Pietrei Mari fiind atat de aproape, in apropiere cu o geocutie negasita inca de mine, am urcat si aici.
  • Cetatea Cisnadioara: Pietrele rotunde din zidul cetatii - In curtea bisericii, respectiv in zidurile cetatii se afla o multime de pietre imense, rotunde. Legenda spune ca fiecare baiat, inainte de casatorie, trebuia sa duca pana sus in cetate, o piatra mare de rau, dovedandu-si astfel barbatia.
  • Concretiuni de Feleac: Multumesc - Numai dupa ce am trimis comentariul am vazut limitarile pentru poze. Le-am redus dimensiunea si am trimis doua poze.
  • Ulmul din Capeni: Ceea ce era afara, era si inauntru - Am inconjurat ulmul de cateva ori, cautand in toate cavitatile posibile. Copacul este plin cu vietati, furnici, muste si viespi.
  • Universitatea Babes-Bolyai: Duminica dupa masa - Felicitari pentru ascunzis. Este un loc foarte ingenios.
  • Cetatea Liteni: Multumiri pentru ascunzatoare - Am profitat de vacanta copiilor si am dat o fuga la Liteni. Imi place mult cetatea dar nu cred ca mi-ar fi placut sa fiu soldat in epoca medievala.
  • Santul cetatii - Moacsa: Várhányásnak - Várhányásnak este o forma gramaticala a denumiriii de Várhányás. Inseamna a cetatii (Várhányás).
  • Varful Bistriciorul: A fost o revelatie - Faptul ca am gasit aceasta geocutie, pentru ca am gasit-o intamplator in timp de adunam servetelele si alte gunoaie lasate de altii pe Varful Bistriciorul, la 1990 m. Uitandu-ma dupa chestii albe pe jos, am vazut ceva sub niste pietre unde e tabla veche cu varful Bistriciorul si asa am descoperit comoara.
  • Livada Postei: mai caut, mai caut - mai caut cateva cutii dupa care abia astept sa trec la ascuns, am ales deja cateva locatii care nu mai sunt pe site.
  • Cheile Chediului - Muntii Macinului: Nu - Nu, in august, nu. Am fost de vreo trei ori in Cheile Chediului, bujorii gasindu-i cand am fost pe la mijlocul lui mai.
  • Sfinxul si Babele - Muntii Bucegi: Cu spatele la Babe - Venind dinspre Cabana Piatra Arsa am pornit GPS pe telefon, ca nu cumva sa trec si sa trebuiasca sa ma intorc. Aparatul mi-a aratat directia, dar a strambat din nas la cum arata muntele.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Coordonatele reperelor - In cazul acestui geoascunzis, lacul Filigeni nu este un reper auxiliar, ci este chiar obiectivul turistic principal. Nu este foarte important publicarea coordonatelor unor puncte auxiliare, ca de ex.
  • Izvorul Cozluk - Muntii Macinului: Indicatii prea vagi - Soarele mi-a zambit atat de pe piatra cat si de pe copac, harletul era la locul lui, frunzele erau asternute frumos, dar cutiuta a fost de negasit. Pur si simplu n-am inteles unde sa caut.
  • Sugas Bai: Dimineata - Am gasit geocutia, impreuna cu prietenul meu Marci din Sfantu Gheorghe. Nu am fost niciodata la Sugas Bai, cu toate ca planuiam de mult timp sa vizitez statiunea.
  • Biserica romano-catolica din Nicolesti - Frumoasa: Biserica romano-catolica din Nicolesti - Frumoasa - Un obiectiv impunator, bine intretinut, merita vizitat. Geocutia prezenta urme de condens.
  • Baia Calugarilor: Cutie noua - Am pus azi o noua cutie in locul celei disparute.
  • Sub Varful Lepsa: Varful lepsa e sub el - bis - Rugam primul gasitor al acestei cutii sa adauge pe titlului de pe eticheta si de pe coperta jurnalului cuvantul SUB, iar daca suie si pe Varful Lepsa si gaseste cutia de acolo sa taie de pe eticheta aceleia acelasi cuvant . Multumim .
  • Biserica de la Kontumac - Ghimes: Acest gen de ascunzis nu rezista - Cand am ajuns la fata locului, nu era nimeni, puteam sa caut linistit. Din pacate insa nu am gasit geocutia, doar (presupusul) ascunzis gol.
  • Danes: Gasita - Gasita.
  • Piatra Corbului: Transformare in POI - Multumesc pentru atentionare. Copacul dublu, respectiv scorbura, pot fi identificate usor pe baza fotografiei.
  • Limanu: O mica povestioara - Well, aseara stateam si ma uitam la renumitul film cu gc. Am ramas foarte placut impresionat de acest joc.
  • Baia Calugarilor: Gasit relativ usor - Am gasit geocutia relativ usor si am introdus o moneda de 1000 lei vechi. Nu am extras nimic.
  • Universitatea Babes-Bolyai: On the way back from trekking in Muntii Rodnei - We have visited Cluj for some sightseeing. Took me a while until I found it.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Ref cutie Podul lui Stefan cel Mare - In primul rand atentie sa nu treceti peste pod si sa nu realizati. Eu asa am patit.
  • Baia Hammas - Paraul Jombor: Bronz secuiesc - Ce bine, chiar daca eu sunt gazda ascunzisului, am putut sa caut geocutia ascunsa de proprietarul cutiei. Cautand ascunzisul, am gasit aici o plasa pentru fluturi (un alt joc).

Ai ajuns in Muntii Tarcaului si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Casalotul din Caldari? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bacau, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!