Lacul Racaciuni

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Racaciuni - dupa inregistrare.

Calcarele de la Ampoita 2 Ampoita calcar
Calcarele de la Ampoita 2
Refugiul Piatra Mare
Refugiul
2884 Baia Hammas paraul Jombor
2884
Chei inguste Cheile Cetii
Chei inguste

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Racaciuni!

Lacul Racaciuni.. Vizitati Lacul Racaciuni si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Rastoaca, se afla la 0,62 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Lacul Racaciuni?
(detalii dupa autentificare)
Iaz Dienet la la 360 m.
Cetatea dacica Racatau la la 1,4 km.
Cetatea se afla pe malul stang al lacului de acumulare Racaciuni, implicit, al Siretului, in afara satului Racataul de Jos, dar pe raza administrativa a acestuia.
Manastirea Poglet la la 6,6 km.
Despre constructia bisericii de aici, pentru a servi schitul ctitorit de paharnicul Constantin Bals, se spune ca ar data din secolul XVIII, ante 1734.
Lacul Cleja la la 7,9 km.
Biserica veche din Dragusani la la 8,4 km.
In capatul din amonte al satului se afla biserica Sfantul Nicolae.
Schitul Sfantul Alexie Dragusani la la 9 km.
Administrativ, schitul apartine satului Dragusani-Parava.
Manastirea Cucova la la 10 km.
Manastirea a fost infiintata in anii 1933-1934, imediat dupa trecerea la Calendarul Gregorian, de catre credinciosii ortodocsi ramasi pe stil vechi din zona comunelor bacaoane Valea Seaca si Orbeni.
Biserica de lemn Recea Gaiceana la la 12,9 km.
Biserica a fost construita in 1864 de proprietara mosiei Gaiceana, Ecaterina Sturdza, pe locul uneia mai vechi, din 1808.
Lacul Horgesti la la 13,4 km.
Cineritele de la Somusca la la 13,7 km.
Cele de la Somusca, com Cleja, fac parte dintr-un orizont mai larg ce ajunge pana in valea Siretului.
Biserica de lemn Valea Mare Faraoani la la 16,5 km.
Biserica de lemn - inima de stejar - din satul Valea Mare, comuna Faraoani, este una dintre cele mai vechi dintre cele ale comunitatilor catolice din zona Bacaului.
Lacul Andreoaie Boistea la la 16,5 km.
Cu GPS cautarea e simpla. In imprejurimile Lacului Andreoaie mai sunt alte cateva balti.
Trovantii de la Cornii de Sus la la 17,4 km.
Biserica de lemn din satul Buchila Nicolae Balcescu la la 18,5 km.
Traditia satului afirma ca biserica are cinci secole de existenta, dar e documentata doar din 1893.
Iazul Negoiesti Stefan cel Mare la la 18,9 km.
Surprins de frumusetea peisajului, era sa uit de cealalta comoara. Venind dinspre Onesti, am ratat intersectia recomandata in descriere.
Podul lui Stefan cel Mare la la 19,3 km.
Data cautarii nu trebuie precizata in text, aceasta se precizeaza alegand ziua, luna, anul, ora si minutul in timpul trimiterii comentariului de tip Am gasit geocutia, Nu am gasit geocutia, Am gasit doar locatia, Am participat la ascunderea geocutiei. Foarte frumos comentariul, mi-a facut placere sa-l citesc. Ma trag din apropierea locului respectiv.
Capela Bozdos Valea Seaca Nicolae Balcescu la la 19,6 km.
Pe Dealul Bozdos (Ungureanului) ce domina satul Valea Seaca dinspre vest se afla, ca pe toate dealurile din nord-vestul Culmii Pietricica, o capela a puternicei comunitatii catolice bacauane de sub aceasta culme.
Monumentul lui Gheorghe Donici Stefan cel Mare la la 19,7 km.
Am vrut sa caut zece ascunzisuri in aceasta zi. Pe atunci conducatorii erau in frunte.
Trovantii de la Slobozia Onesti la la 20 km. Cascada si Pestera Ghimelcea Culmea Pietricica la la 20,4 km.
Biserica ortodoxa din Radeana Stefan cel Mare la la 20,7 km.
Omul sfinteste locul, e valabil in Radeana.
Lacul Bibiresti la la 20,9 km.
Capela Ciciola Culmea Pietricica la la 21,4 km.
Nu foarte mult sub varf, pe versantul vestic, cel dinspre satul Valea Mare, se afla Poiana Ciciola.
Capela de pe Magura Baltatei Culmea Pietricica la la 21,7 km.
Dupa un obicei local, pe culmile golase ale unor picioare ale Pietricicai, fiecare asemenea comunitate a ridicat cate o capela.
Bisericuta veche din cimitirul Bogdanei la la 22,3 km.
Urcusul de la asfalt pana la platou este unul accentuat.
Manastirea Bogdana la la 23,4 km.
Manastirea este o bijuterie.
Cascadele Timide de pe valea Baltatei Culmea Pietricica la la 23,7 km.
Paraiasul Baltata curge pe versantul estic al Culmii Pietricica, traverseaza satul Baltata (comuna Sarata) si se varsa in paraul Sarata, putin inainte ca si acesta sa dispara in raul Siret.
Dealul Perchiu Onesti la la 24 km.
Pe canicula am preferat urcusul cu aer conditionat, 4x4 si muzica in surdina. Este acolo, se gaseste usor si intuitiv.
Valori naturale - Judetul Bacau

• Urmarire Lacul Racaciuni

• Cheile Sugaului: Am luat-o pe un drum gresit - Cu o vale mai in amonte si am escaladat o stanca gigantica. Din varful acestei stanci am zarit cuiburi de vulturi pe creasta de vizavi.
  • La Rascruce - Muntii Ciucas: La rascruci de vremuri - Fiind in plin sezon de inflorire a bujorului de munte, zona e plina de admiratori. Nu toti iubesc insa muntele, deoarece la locul ascunzisului erau ascunse doua bidoane de plastic.
  • Capela Sfanta Ana: Am gasit-o usor - Intoarcerea din turul tarii (dupa cutii), dupa o noapte de groaza, in masina, la Balvanyos, alaturi de ursoaica si puii ei. Apa foarte buna, dimineata, o baita superba, apoi da-i cu cautatul.
  • Arboretumul din Simeria: Frumos - Din pacate nu am gasit cutia, dar locul mi-a placut foarte mult. Am petrecut 2 ore plimbindu-ne prin parc.
  • Rezervatia Gura Dobrogei: Remediere confuzie creata - Se pare ca coordonatele gps ale geoobiectivelor Pestera La Adam si (rezervatia) Gura Dobrogei au fost schimbate intre ele (anuntate gresit). Nu am fost atent la aprobarea noilor geoobiective la vremea respectiva, si astfel s-a creat o confuzie.
  • Stanca cu brazi - Stogul de piatra: Printre sute de abriuri - Ajungerea la obiectiv necesita ceva efort, meritat insa cu prisosinta de frumusetea sa. Din pacate n-am gasit abriul ce reprezinta ascunzisul.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Impresionant - Am trecut prin Racos la intoarcerea dintr-o delegatie la Targu Mures. Era dupa-amiaza tarziu, si am reusit sa vizitez aceasta cutie, dar la crater n-am mai ajuns.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Ref cutie Podul lui Stefan cel Mare - In primul rand atentie sa nu treceti peste pod si sa nu realizati. Eu asa am patit.
  • Tunelurile Nerei: Tunelurile Nerei - Traseul La Tunele din Cheile Nerei este superb, greu de descris in cuvinte. Si cum eu nu sunt un prea bun narator, va invit sa-l faceti si sa va convingeti singuri.
  • Stanca Kossuth - Harghita-Bai: Ascunzis impenetrabil iarna - Desi mai fusesem pe stanca, tot iarna, am mai ajuns inca o data pe ea ieri. Acum cu gandul sa gasesc si geocutia.
  • Lacul Vulturilor - Muntii Siriului: Confirmare esec - Asa cum a mentionat si Sorin Iov, am cautat in zadar cutia, bazandu-ne doar pe coordonatele ascunzisului si pe precizia GPS-ului (neexistand o fotografie), care ne-a tinut langa gardul imprejmuitor al cabanei de langa lac, in apropierea portii. Intre scandurile gardului n-am gasit decat un cpat de bat ce obtura un spatiu gol.
  • Cetatea Brasov: Cutie mai mare - Recomand o cutie mai mare, avand in vedere spatiul geolocatiei.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Recomandari - Hartile traseelor prezentate pe muntesiflori.ro au o mare problema, sunt rotite.
  • Biserica Neagra Brasov: Cutiuta mica-mica - Am gasit nanocutia, si eu.
  • Macin: Scurtatura sa zicem - Ca sa gasim ascunzisul a trebuit sa scurtcircuitam oarecum traseul tuistic al crestei Pricopanului. Insa variatia a fost binevenita chiar daca a venit la pachet cu ceva obstacole suplimentare.
  • Biserica reformata - Vistea: Pana la urma - Locul cutiei este oarecum expus. Si tot timpul am avut emotii sa nu apara cineva.
  • Sub Muntele Uroi: Comoara - Am gasit comoara de la muntele de aur. E drept, nu era comoara lui Decebal.
  • GK Hotel Szent Kristof: TB si GeoKret - Cereti geocutia la receptie. Am pus in cutie un TB, Eine Pfote geht auf Reisen si un GeoKret.
  • Cetatea Coltesti: Gasit de Acasenii - Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu.
  • Piatra Tarcii - Odorheiu Secuiesc: Gasita - Am gasit aceasta geocutie.
  • Piatra cu Gaura - Corund: Piatra cu Gaura - Frumos loc, interesanta Gaura. Usor de gasit cu o echipa numeroasa.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Un lac activ - Lacul Filigeni nu a secat, si pentru un timp oarecare, va ramane lac. Este alimentat de un paraias permanent.
  • Panorama Bozeni: Am gasit numai panorama - Am sosit in padurea de deasupra satului Bozeni, venind cu bicicleta prin padure, dinspre movilele lui Ali pasa. In drum am vazut o caprioara, precum si tigani care adunau nuci.
  • Varful Harghita Madaras: Pe platou - O tura de platou pe varful Madaras ce nu implica un efort prea mare.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Racaciuni? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bacau, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!