Avenul Bortig

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Avenul Bortig - dupa inregistrare.

3392 Valea Viilor Wurmloch
3392
Marginea prapastiei Prapastia Ursului
Marginea prapastiei
Jurnal de decembrie Frumoasa
Jurnal de decembrie
Raul Cibin Grossau Cristian biserica
Raul Cibin

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Avenul Bortig!

>>> Vizitati Avenul Bortig si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Poienita, se afla la 5,6 km distanta.
Taul Tarinii Rosia Montana Molhasurile de la Izbuce Lacul Somesul Cald Taul Anghel Poiana Ponor Lacul Mihoesti
Biserica de lemn din Bucea Am gasit cutiuta in drum spre Cluj. Padurea de stejar pufos Carand Izbucul Ursului Cetatea Cosdeni Biserica reformata Rosia Montana Tunelul Verde al Dragostei Pestera Darnii Cascada si Pestera Vadu Crisului Padis Ponor Moloch Punct de belvedere Avenul Dobru Huda Tatarilor Lacul Fantanele-Belis
Cascada Varciorog Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m. Biserica scufundata Geamana Molhasul Mare de la Izbuc Ponorul din Barsa Cohanului Judetul Bihor
Sannicolau de Beius Am gasit geocutia. Dealul cu melci Stejarul Tebea Lacurile din Alesd
Cetatea Liteni Am fost la cetatea Liteni cu bicicleta. Am gasit geocutia ascunsa la Cetatea Liteni, cu ocazia participarii la Congresul National de Speologie 2009 Cluj.
Parcul de sculpturi Arkhai Vlaha
Constructia parcului terasat pe trei nivele a inceput in 2008, iar pe 29 iunie 2014 si-a deschis oficial portile.
Biserica unitariana Rosia Montana Pod natural Valea Sighistel Belvedere Stanu Carnului Cascada Iadolina
Piatra DespicataPiatra Despicata
Piatra Despicata, Rosia Montana.
Mina medievala fier Lucaci Izvoarele Barcaului Avenul Hoanca Urzicarului
Cheile RunculuiCheile Runcului
Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Podul natural de la Grohot Cariera Corabia
Laguna Verde Aghiresu
Mai putin cunoscute, si poate chiar mai frumoase, lacurile au o adancime de 1,1 m, respectiv 1,7 m.
Canionul Rasca Lacul Tarnita Avenul Sohodol Taul Cornei
Piatra Corbului Rosia MontanaPiatra Corbului Rosia Montana
Am ramas foarte uimit de peisajul sumbru din zona.
Sfinxul Carnic Rosia Montana Izvorul lui Traian Baia de Cris Mina evreilor Agarbiciu
Treptele romane Ruda-Brad
Galeria in plan inclinat, care are o lungime de 180 m si se incheie cu treptele romane, a fost sapata manual in stanca cu aproape 2000 ani in urma, de romani.
Buteasa Muntii Bihor Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita.
Scarita-Belioara 1 Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica.
Taul Mare Rosia Montana
Piatra Galbena Am gasit geocutia, impreuna cu elevii, Tornabacsi.
Groapa Ruginoasa Cu ocazia unei excursii cu SCA am gasit aceasta geocutie. Barajul Dragan-Floroiu Izbucurile Bujor si Feredeu Posaga Avenul Giloasa
Laguna Albastra AghiresuLaguna Albastra Aghiresu
Intr-o excursie cu bicicleta am gasit aceasta geocutie. Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer. Felicitari pentru gasirea geocutiei.
Lacul Gilau Pasul Ponor
Valori naturale - Judetul Bihor

• Urmarire Avenul Bortig

• Capela Sfanta Ana: Ploaie zdravana - Am gasit aceasta geocutie inainte de o ploaie zdravana.
  • Brateiu: Gasita - Locul e cam sus.
  • Piatra Potcoavei: Piatra Potcoavei in noiembrie - Am urcat pe Piatra Potcoavei, ocoland stanca din partea dreapta. Aceasta varianta este mai scurta decat din partea cealalta.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Cartitele calatoare Hargita 40 si 50 - Da, locul este unul deosebit. Mai ales daca este timp frumos.
  • La Lanturi - Muntii Ciucas: Ascunzis cu lat La Lanturi - Titlul comentariului aduce un indiciu suplimentar pentru gasirea geocutiei asa ca nu-l mai comentam. Mai spunem totusi ca e, poate, nevoie de putina perseverenta pentru eventuala dezgropare a cutiei din cauze naturale.
  • Scarita-Belioara 1: Am gasit-o sambata - Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. :( Prima noastra geocutie gasita.
  • Pasul Sanc - Muntii Bretcului: Cutiuta distrusa cu continut umed - Dupa ce am pierdut timpul cu restul geoobiectivelor din zona, am ajuns aici dupa inserare. In posesia coordonatelor gps este foarte usoara gasirea ascunzisului.
  • Turnu Rosu din Boita: Felicitari pentru gasirea ascunzisului - Pe terenul nostru de joaca gasirea unei geocutii nu trebuie dovedita. Mai mult decat atat, nici gasirea geocutiei nu este obligatoriu.
  • Cascada Susarei: Cascada Susara - Locurile sunt superbe si merita vazute. Excursia cu prietenii mei i3senii a continuat si am ajuns si in acest loc mirific.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o azi in stare buna - Foarte ingenioasa ascunzatoarea.
  • Culmea Iavardi: La vanatoare, cu cartuse oarbe - Am ajuns pe Varful Iavardi odata cu o ploaie marunta dar deasa. Care n-ar fi trebuit sa ne impiedica sa gasim cutia.
  • Pe culme - Piatra Soimului - Oituz: Culmea Pietrei Soimului are si o surpriza - Nu mai ajunsesem pe micul platou al Dealului Piatra Soimului de foarte multi ani. Si mai ales nu pe traseul impus de circuitul ascunzisurilor, propus de Trekkingklub.
  • Parcul Natural Dumbrava Sibiului: Parcul Natural Dumbrava noaptea - In drum spre Paltinis, noaptea. Dupa o plimbare usoara, un ascunzis usor de gasit.
  • Varful Gretes - Izvoru Muresului: Superba zona - La intoarcere am coborat pe partia de schi din Izvor Muresului. Am avut parte si de o intalnire furtunoasa cu cainii de la stana.
  • Pasul Ghimes: Trasee de drumetie prin Pasul Ghimes - Iata doua trasee de drumetie in circuit, avand Pasul Ghimes ca punct de tranzit. Si care trec si pe la cateva alte geoascunzisuri.
  • Cheile Banitei: Mai bine mai tarziu, decat niciodata - Am vizitat Cheile Banitei de mai multe ori, de data asta am venit doar pentru geocutie. Nu a fost greu sa o gasesc, instructiunea ajutatoare este clara.
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Spre acasa - Cu multe dificultati, dar am gasit pana la urma si aceasta geocutie.
  • GK Hotel Szent Kristof: TB si GeoKret - Cereti geocutia la receptie. Am pus in cutie un TB, Eine Pfote geht auf Reisen si un GeoKret.
  • Cetatea Rasnov: Am gasit cutia - Dar locatia ei nu corespunde descrierii facute de voi. Este pe drum cu scari inainte de a ajunge sus cu destul de mult.
  • Pestera Huda lui Papara: Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Clipe de neuitat, pe care pot recomanda la toata lumea.
  • Varful Harghita Madaras: Am gasit cutia veche - Cutia veche, cea ascunsa de Dianthus, exista in continuare. Pe aceasta am gasit-o.
  • Varful Cozluc - Muntii Macinului: Eroare, Sulucu e Cozlucu - Dintr-o eroare impardonabila - nostra culpa - am botezat varful Cozluc, unde am instalat o geocutie, cu numele altui varf, Suluc (care sunt, de fapt, doua, Mic si Mare). Rugam admnistratorul site-ului sa inlocuiasca in titlu si in text numele Suluc cu Cozluc, iar pe cel care va gasi primul cutia, sa faca, atat pe coperta jurnalului, cat si pe eticheta cutiei, corectura necesara.
  • Punct de belvedere - Muntele Cucu: O altfel de belvedere - cutia de pe Varful Cucu - Am ajuns pe Varful Cucu plecand din Herculian, trecand pe la Furnalul Bodvaj, si urcand apoi pe Dealul Negru. Am gasit, cu ajutorul cooordonatelor indicate, punctul de belvedere si, folosind indicatia si fotografia, ascunzisul.
  • Varful Peleaga: Varful Peleaga la a doua incercare - Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Muntele insa nu mi-a permis sa ajung acolo, intre Coltii Pelegii si varf o cornisa impiedicand inaintarea.
  • Biserica fortificata din Darjiu: Sit Unesco - Am gasit geocutia ascunsa langa satul Darjiu. Dupa gasirea ascunzisului am vizitat biserica fortificata din Darjiu, biserica care este ocrotita de UNESCO si este inregistrata pe lista acestuia de Patrimoniu Mondial.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Capac crapat - Am gasit cutia dumunica, este intr-o stare buna capacul fiind putin crapat, am inpachetat-o bine intr-o punga pentru a nu patrunde apa.
  • Izvorul mineral Feherkoi - Plaiesii de Sus: Multumiri - Multumim pentru refacerea ascunzisului distrus de lucrarile de reabilitare a izvorului Feherko. Felicitari celor care au realizat lucrarile (probabil primaria din Plaiesii de jos).
  • Cheile Baciului: O plimbare linistita - O plimbare linistita in afara Clujului prea aglomerat. Din pacate nu am facut poze.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Coordonatele reperelor - In cazul acestui geoascunzis, lacul Filigeni nu este un reper auxiliar, ci este chiar obiectivul turistic principal. Nu este foarte important publicarea coordonatelor unor puncte auxiliare, ca de ex.
  • Cascada Nasolea: Malul drept si stang - Locatia este pe malul drept al raului Uz. Copacul nu mai este, dar radacinile da.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Avenul Bortig? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!