Izbucul Ursului

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Izbucul Ursului - dupa inregistrare.

Zona de observatie Bucegi Valea Cerbului
Zona de observatie
Releu tv releu tv catarg steag
Releu tv
Monumentul pasul Vlahita
Monumentul
Urmele autoturismelor de teren Varful Viscolul Muntii Ciucului
Urmele autoturismelor de teren

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Izbucul Ursului!

Izbucul Ursului.. Vizitati Izbucul Ursului si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Casa de Piatra, se afla la 5,72 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Izbucul Ursului?
(detalii dupa autentificare)
Izbucul Ponor la la 1,2 km. Cetatile Ponorului la la 2,1 km. Ponorul din Barsa Cohanului la la 2,1 km. Padis Ponor la la 2,2 km. Saua Bortigul la la 2,6 km.
Izbucul Gura Apei - Valea Gardisoara la la 2,7 km.
Are o dezvoltare de 69 m, si o denivelare totala de 18 m.
Avenul Bortig la la 2,8 km.
Piatra Galbena la la 3,4 km. Am gasit geocutia, impreuna cu elevii, Tornabacsi. Molhasurile de la Izbuce la la 3,5 km.
Ghetarul Focul Viu la la 3,8 km. Am gasit geocutia ascunsa langa Ghetarul Focul Viu.
Pestera Coiba Mare la la 5,3 km.
Pentru a ajunge la ea, urmam soseaua forestiera de pe Valea Garda Seaca cale de 12 km, de la comuna Garda de Sus, pana la catunul Casa de Piatra.
Pestera Huda Orbului la la 5,5 km. Molhasul Mare de la Izbuc la la 5,8 km. Avenul Hoanca Urzicarului la la 6,1 km. Boga la la 6,7 km. Pestera Hodobana la la 6,8 km.
Cetatile Radesei la la 6,9 km. Am gasit geocutia ascunsa langa Cetatile Radesei. Canyonul minune Canyonul Meduza la la 7,1 km. Moloch Punct de belvedere la la 7,3 km. Belvedere la la 7,4 km.
Groapa Ruginoasa la la 7,8 km. Cu ocazia unei excursii cu SCA am gasit aceasta geocutie. Hoanca Apei la la 9,4 km. Pietrele Negre la la 9,7 km.
Cascada Varciorog la la 10,3 km. Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m.
Ghetarul de la Scarisoara la la 10,7 km. De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Valea Sighistel la la 10,9 km.
Varful Bohodei la la 11,1 km.
Cascada Bohodei la la 11,6 km.

Izbucul Ursului in limba maghiara - magyarul: Medve-kitörés

Valori naturale - Judetul Bihor

• Urmarire Izbucul Ursului

• Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Descriere confuza, cautare nereusita - Din cate am inteles eu, nu a fost chiar o cetate. Ci a fost numai un punct de observare, de supraveghere a traficului vamal.
  • Parcul Pompierilor - Baile Tusnad: Plimbare - Intr-o plimbare alaturi de trekkingklub, am gasit-o.
  • Cetatea Balvanyos - Baile Balvanyos: O cutie plina - O geocutie plina cu lucruri interesante (mai putin tigarile). In - bricheta, Out - bricheta.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Am fost primul - Am fost primul care a gasit geocutia ascunsa langa lacul de acumulare de langa Frumoasa.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Usor de gasit, mai greu de scos - Am parcat pe marginea drumului, undeva intre sonda straveche si cimitirul eroilor, deplasandu-ma apoi pe jos pana la ambele ascunzisuri. Geocutia este foarte usor de gasit, mai greu de scos insa din ascunzis.
  • Piatra Gaurita - Talisoara: Gaura cu plin - La intoarcere din fructuoasa (si din punct de vedere geotrekking) drumetie de pe dealurile Varghisului (de fapt, in Muntii Persani). Am avut timp sa deviem trei sferturi de kilometru din soseaua Varghis-Talisoara.
  • Darlos: Darlac - Cutiuta interesanta (3x14.5) intr-un loc si mai interesant.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: Usor de gasit - Intr-o plimbare prin parcul sportiv Hategan. O prima incercare era dificila, o pereche se pupa chiar in apropiere, dar putin mai tarziu calea a fost libera.
  • Biserica Sfantul Anton de Padova: Mergand spre biblioteca - O mica escala in drumul meu spre biblioteca. Am gasit repede cutiuta.
  • Biserica lutherana - Hetiur: Langa sosea - Dupa o pauza de masa, am luat desertul. Am gasit cutia :-).
  • Pestera La Adam: Pestera de langa Visterna - Pestera este un loc foarte interesant. Geocutia nu mai exista, dar locul merita vizitat.
  • : Un loc nesemnificativ, dar gasit - Am asteptat altceva nu serviciul de ambulanta. Dupa coordonate.
  • Biserica catolica - Mihaileni: Acoperis renovat - Acoperisului de scandura de la podul intrarii de la biserica a fost renovat. Daca acolo era ascunzisul e posibil sa fi disparut astfel.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: Panorama - Dupa ce am coborat de la Stancile Turnuri am urcat pe Stanca Soimilor. Panorama te compenseaza pentru oboseala depusa la urcare.
  • Tampa: Frumoasa locatie - Merita cautata. IN - Breloc si pix.
  • Biserica Sfantul Anton de Padova: Ascunzis gasit fara gps - Cu ajutorul instructiunii ajutatoare acest ascunzis poate fi gasit chiar si fara gps. La fata locului nu ne-a deranjat nimeni.
  • Cetatea Neagra: Pe Magura Codlei - Am gasit cutia in buna stare, fara dificultate. Chiar si in conditii de iarna, cu prilejul unei drumetii mai complexe pe Magura Codlei.
  • Cloasterf: Usor de gasit - Dupa o mica deviere de la soseaua nationala.
  • Baile Mikes - Paraul Jombor: Baia Vallato si o mofeta - Dupa ce am gasit geocutia ascunsa la Baia Hammas, mi-am continuat drumul. Prima data am ajuns la Baia Valllato.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Localizare lac - Pentru a gasi usor lacul, venind, invers decat cum este descris traseul in prezentarea obiectivului, recomandam accesarea link-ului recomandat. Unde veti gasi si o harta a traseului.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am pus inauntru o clema de par, singurul lucru care il aveam la noi.
  • Turnu Rosu din Boita: Cutiile de la Turnu Rosu - Culmea coincidentei, la 5 minute dupa ce am comunicat la geotrekking.ro ascunzisul de la Turnu Rosu, am primit un mail de la Csipi - pe un subiect apropiat - in care ni se sugera sa cautam si cutia pusa de el la Turnu Rosu, dar inscrisa doar pe site-ul geocaghing.
  • Vila Franka Sighisoara: Priveliste superba - Great view.
  • Vechea cale ferata ingusta Comandau - Covasna: Alta statie pentru ascunzis - Am rebaleiat zona ascunzisului, cu acelasi rezultat. Mai mult, au mai disparut dintre cioate, de putreziciune, iar altele s-au ascuns in vegetatia regenerata.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Izbucul Ursului? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!