Lacul Simian

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Simian - dupa inregistrare.

Vedere din cetate 3
Pod acoperit Baile Madicea
Pod acoperit
Balta de pe treapta I de alunecare lacul asau
Balta de pe treapta I de alunecare
Statuia Maria Oituz Constanta biserica catolica
Statuia Maria

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Simian!

>>> Vizitati Lacul Simian si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Simian, se afla la 0,75 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Simian: 5
Pomi cu coroana cubica Oradea
Inaltimea copacilor este de 3,3 m, circumferinta trunchiului 25-35 cm.
Statuia Isus Mantuitorul Borumlaca
Copia celei mai mari statui ale lui Isus Cristos din lume, avand dimensiunile unui om, a fost realizata de catre invatatorul Rudolf Docolonansky in anul 1938.
Lacul Carastelec Acumularea Crestur
Strand termal Sannicolau de Munte
In urma acestei descoperiri a fost construita strandul termal de la Sannicolau de Munte.
Ferma de lavanda Oradea Santaul Mic
In anul 2023, Lavender Farm Oradea din Santaul Mic organizeaza Festivalul Lavandei pe data de 24-25 iunie.
Podul pietonal Garasos hid Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia. Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Balta Cehei Parcul Central Valea lui Mihai Dunele de nisip de la Foieni
Casa muzeala svabeasca Petresti
Casa muzeala svabeasca din Petresti este una dintre cele mai reprezentative pentru arhitectura populara svabeasca.
Biserica reformata din Zauan Lacul Fegernic
Biserica reformata Marghita
La transformarile si reparatiile bisericii a contribuit si sotia principelui Transilvaniei, Gheorghe Rákóczi I, Zsuzsanna Lórántffy.
Lacul Paleu
Biserica romano-catolica Abram
Azi apartine bisericii reformate.
Turnul de apa Carei Simian
Observator Betfia Dealul Somleu Betfia
Observator Betfia, locul fosilifer de pe dealul Somleu, avenul Betfia.
Lacul Santaul Mic Lacul Cicos Capela Sfanta Treime Carei Lacul Valea Popii Sisterea
Cetatea de pamant Biharia
Cetatea ei uriasa de pamant, a devenit cel mai impozant monument de aceasta natura a tarii noastre.
Oradea Lacul Valea Viteilor Cetariu Lacul Livada Livada de Bihor
Tumul Pir
Are inaltimea de aproximativ 10 m, denumirea locului pe harta, Pir Nord.
Lacurile din Alesd
Ruinele cetatii Adrian
Ruinele cetatii Adrian, Salard.
Biserica reformata Tasnad
Capela Kigye Petresti
Este singura constructie ramasa din satul depopulat Chighie in anii 1703-1711.
Lacurile Oar Mlastina Vermes Sanislau Lacul Sintimreu Lacul Olosig
Valori naturale - Judetul Bihor

• Urmarire Lacul Simian

• Cazemata de pe Dealul Bugeac: Felicitari pentru drumetie - Si pentru gasirea geocutiei. Ce pacat ca nu ati anuntat gasirea cutiutei mai devreme.
  • Canionul Mihaileni: Ascunzis devastat? - Poate nu am ales cea mai buna metoda de a ma apropia de canion. Ajungand in apropiere a trebuit sa traversez o mocirla.
  • Biserica Sfantul Nicolae - Fantanele: In ultimul loc, ca de obicei - Era deja trecut de miezul noptii, cand am ajuns la Fantanele. Dupa concertele primei seri ale festivalului rock Artmania.
  • Cetatea Liteni: Cetatea Liteni - Catarat si cache la sfarsitul saptamanii.I
  • Biserica Reformata Mica - Targu Mures: Quick find - Cutiuta e bine ascunsa dar totusi poate fi gasita foarte usor. Am gasit-o exact dupa ce am gasit o alta cutie, aflata la mica distanta de aceasta.
  • Varful Harghita Madaras: Revenire cu revitalizare - Am revenit pe Varful Madaras, bucurandu-ne de o vreme de exceptie. Inarmati, acum, si cu coordonatele, am cautat ascunzisul din pura curiozitate.
  • Cetatea antica Dinogetia - Garvan: Cetatea buruienilor si ierburilor aromatice - De pe drumul asfaltat se poate ajunge pana la poarta sitului arheologic cu masina, pe un drum de pamant, posibil inundat cu ocazia ploilor. Intrarea in perimetrul cetatii se afla la aproximativ 50 m de locul unde gasim panoul informativ.
  • Cetatea Brasov: Cutie mai mare - Recomand o cutie mai mare, avand in vedere spatiul geolocatiei.
  • Cetatea Coltesti: Cetatea merita sa fie vizitata - Cetatea e foarte interesanta, si merita vizitata.
  • Biserica catolica - Mihaileni: Acoperis renovat - Acoperisului de scandura de la podul intrarii de la biserica a fost renovat. Daca acolo era ascunzisul e posibil sa fi disparut astfel.
  • Sirul Stancilor - Muntii Piatra Mare: Sirul Stancilor in aprilie - Daca pana acum nu stiam ce este o firida naturala din stanca, am aflat acum. Multumim pentru lectia de geologie.
  • Cascada Tamina: Cautat si gasit - Ascunzisul este usor de gasit (trebuie doar sa urmezi indiciile) si este bine protejat deci am gasit cutia in stare buna. Am schimbat fiola cu o barcuta si am notat in carnetel vizita.
  • Livada Postei: Plimbare in centru - Am gasit ascunzisul cu ocazia unei plimbari in centrul Brasovului. Oul de plastic era deschis, continea o foita de hartie si cateva maruntisuri.
  • Cimitirul Zathureczky - Baraolt: Cimitir reamenajat - Planuiam demult sa vizitez aceasta locatie, azi a venit si ocazia asteptata. Cimitirul a fost recent reamenajat.
  • Parcul de aventura Balu - Harghita Bai: A fost foarte fain - Am gasit cutia. Am luat Geokrety-ul Mareszka 4.
  • Scarita-Belioara 1: Am gasit cutia - Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica.
  • Macin: Un flavor de Macin - Ascunzisul este excentric localizat fata de traseul marcat al culmii Pricopanului ce trece prin apropiere. Ceea ce poate, relativ, deranja.
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Podul ce n-a fost - Am vizitat podul ce n-a fost intr-o zi fierbinte de vara. Am profitat de o iesire cu bicicleta in zona pentru a bifa obiectivele semnalate de dl.
  • Muzeul National Secuiesc - Sfantu Gheorghe: Orarul muzeului la sfarsit de saptamana - Sambata si duminica, muzeul este deschis pana la ora 14. In gradina muzeului se afla o casa veche foarte bine pastrata, care a apartinut unor secui instariti si o mica gradina botanica, care merita vizitata.
  • Cascada Supanu: Cascada Supanu - Am ridicat manusa - Am raspuns provocarii. Am amplasat, in acelasi loc, o cutie spatioasa, inscriptionata, dotata si fotografiata.
  • Rusi: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: Dupa o ploaie zdravana - Timp in care am stat sub un pavilion, am gasit poteca ce duce sus pe deal. Superbe privelisti asupra zonelor inconjuratoare, doar ca sunt cam multi copaci, si pozele nu au iesit prea grozave.
  • Izvorul Salus - Muntii Bodoc: Un ascunzis fragil, dar rezistent - Am trecut pe la izvorul mineral Salus de la Baile Sutei, cu prilejul unei drumetii cu multe geoobiective, curiosi sa vedem amenajarea din 2011 realizata de asociatia ungara Ars Topia. Ei au mobilizat arhitecti, studenti, peisagisti veniti voluntar din Ungaria, dar si comunitatile locale, in speta Primaria Bodoc si mai multi localnici si ei voluntari, rezultatul fiind demn de toata lauda.
  • Cetatea Tartod: Cutia nu mai este - Am gasit locul exact, dar cutia nu mai era. Ne-am obosit cu copiii, dar era foarte frumos si doar copiii erau suparati din cauza ca a disparut cutia.
  • Biserica Sfantul Anton de Padova: Ascunzis gasit fara gps - Cu ajutorul instructiunii ajutatoare acest ascunzis poate fi gasit chiar si fara gps. La fata locului nu ne-a deranjat nimeni.
  • Pasul Vlahita: Ascunzis drive-in - Am trecut de foarte multe ori pe langa acest loc. Vroiam si eu sa ascund o geocutie aici, dar niciodata nu am gasit un loc potrivit, langa monument sau in apropiere.
  • Biserica unitariana - Ocland: Un ascunziº foarte bun - Am gasit si aceasta geocutie.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: O noua cutie intr-un loc nou - Am ascuns o noua geocutie, intr-un loc nou. Dupa ce ascunzisul initial a fost devastat de 4 ori.
  • Stanca Kossuth - Harghita-Bai: Ascunzis impenetrabil iarna - Desi mai fusesem pe stanca, tot iarna, am mai ajuns inca o data pe ea ieri. Acum cu gandul sa gasesc si geocutia.
  • Santul cetatii - Moacsa: Toponimia Santul cetatii - Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Coordonatele sunt ale geocutiei, care se afla la 10-15 m nord-vest de santurile adanci de 4-5 m.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Simian? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!