Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Memorialul Ginta

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Memorialul Ginta - dupa inregistrare.

Porumbel Histria
Porumbel
Casa din Cloasterf 2 Closdorf Cloasterf biserica evenghelica fortificata
Casa din Cloasterf 2
Ruinele cetatii din Apata Apata
Ruinele cetatii din Apata
Umerii Pietrei Craiului Umerii Pietrei Craiului
Umerii Pietrei Craiului

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Memorialul Ginta!

Vizitati Memorialul Ginta si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Ginta, se afla la 0,82 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Ginta: 1
Piatra Galbena Am gasit geocutia, impreuna cu elevii, Tornabacsi.
Ruinele cetatii Adrian
Ruinele cetatii Adrian, Salard.
Calcarele cu hipuriti Valea Crisului Rezervatia de soluri saraturate Socodor Ponorul din Barsa Cohanului Avenul Sohodol
Cascada Varciorog Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m.
Podul pietonal Garasos hid Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia. Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Avenul Hoanca Urzicarului Barajul Dragan-Floroiu Lacul Salonta Pietrele Albe Lacul Livada Livada de Bihor Varful Vladeasa Turnul Ciunt Salonta Lacul Taut
Poiana cu narcise Rovina
Poiana cu narcise de la Rovina.
Poiana cu narcise Padurea Goroniste Gurbediu
Poiana cu narcise de la Padurea Goroniste, Gurbediu.
Saua Bortigul Cetatile Ponorului Lacurile de la Bocsig Varful Carligati Lacul Apateu
Cetatea de pamant Biharia
Cetatea ei uriasa de pamant, a devenit cel mai impozant monument de aceasta natura a tarii noastre.
Pomi cu coroana cubica Oradea
Inaltimea copacilor este de 3,3 m, circumferinta trunchiului 25-35 cm.
Molhasul Mare de la Izbuc Belvedere Stanu Carnului Lacul Santaul Mic Cascada Iadolina Lacurile din Alesd Izbucul Ursului Pestera Hodobana Pestera Meziad CET Oradea Colegiul national Arany Janos Salonta Poiana Ponor Dealul Pacau Cascada si Pestera Vadu Crisului
Statuia Isus Mantuitorul Borumlaca
Copia celei mai mari statui ale lui Isus Cristos din lume, avand dimensiunile unui om, a fost realizata de catre invatatorul Rudolf Docolonansky in anul 1938.
Valea Sighistel Pietrele Negre
Ghetarul Focul Viu Am gasit geocutia ascunsa langa Ghetarul Focul Viu. Lacul Gepiu
Sannicolau de Beius Am gasit geocutia. Pestera Huda Orbului Padurea de stejar pufos Carand Lacul Sintimreu Peretele Zanelor Vadu Crisului
Biserica de lemn din Bucea Am gasit cutiuta in drum spre Cluj. Boga Izvoarele Barcaului Avenul Giloasa Lacul Valea Popii Sisterea
Cetatile Radesei Am gasit geocutia ascunsa langa Cetatile Radesei. Cascada Boilor
Izbucul Gura Apei Valea Gardisoara
Are o dezvoltare de 69 m, si o denivelare totala de 18 m.
Avenul Bortig Lacul Paleu
Belvedere
Obiective cultural-istorice - Judetul Bihor
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Memorialul Ginta

• Surpriza - Motivul? Prima geocutie virgina pe care am gasit-o de cand particip la acest interesant joc.
  • Cu greu am ajuns la cutie - Lupta cu natura:-), plus ca trebuia sa ma grabesc sa nu ma prinda furtuna.
  • Cascada Lomasita - Muntii Calimani: La cascada Lomasitei, apa multa in cutie - Dupa ce am ascuns o cutie la Manastirea de la Gura Izvorului, am gasit-o pe cea a Domnului Lomasel, i-a venit randul celei de la Cascada Lomasitei. Nu ne-a trebuit mult sa cautam, indiciile fiind lamuritoare.
  • Biblioteca Judeteana Covasna: Multumesc pentru ascunzis - Am reusit sa gasesc primul geocutia ascunsa la Biblioteca Judeteana Covasna. Ascunzisul poate fi gasit usor, chiar si fara gps, numai pe baza instructiei ajutatoare.
  • Livada Postei: mai caut, mai caut - mai caut cateva cutii dupa care abia astept sa trec la ascuns, am ales deja cateva locatii care nu mai sunt pe site.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Piramida din Apa - Am gasit geocutia cu numele de Piramida din Apa, ascunsa pe varful peninsulei din lacul de acumulare Sub Cetate. Am urcat spre ascunzis, venind dinspre cealalta cutie a lacului.
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Gasita - Am gasit geocutia.
  • Fortificatia de pe Varful Cetatii - Baile Tusnad: Asaltul final - Asaltul final a fost un succes. In ciuda tehnicilor de camuflare folosite de inamic, fortificatia nu a rezistat prea mult ofensivei noastre.
  • Calcarele cretacice de la Cisnadioara: Am gasit cutia - Am gasit cutia.
  • Sibiu: Cine are mana mare - Am gasit cutia din Piata Albert Huet. Cine a scris Wacth out for the tree a avut dreptate, dar mai bine era Watch out for the hollow, deoarece cine are mana mare poate ramane blocat :)).
  • Panorama Bozeni: Am gasit numai panorama - Am sosit in padurea de deasupra satului Bozeni, venind cu bicicleta prin padure, dinspre movilele lui Ali pasa. In drum am vazut o caprioara, precum si tigani care adunau nuci.
  • Calcarele cretacice de la Cisnadioara: Gasita - Am gasit cutia ascunsa.
  • Lacul Poiana Uzului: Un ascunzis de exceptie - Fara a da mai multe amanunte despre locatia ascunzisului - dacat a facut-o cel care a ales-o - nu putem trece cu vederea frumusetea locului. A fost o surpriza de exceptie pentru care multumim trekkingklubului.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: O plimbare placuta - A fost o zi de toamna cu soare si cu aer curat.
  • Varful Oituz-Izvor: Canina - Confirm prezenta stanelor si a cainilor aferenti in zona, din cauza carora nu m-am putut apropia de ascunzis. Am reusit sa fac fata atacului uneia dintre haitele de caini doar cu ajutorul batului de trekking.
  • Fiasteto: Fiasteto, inainte de furtuna - Am reusit sa parcurgem jumatatea drumului dintre Atia si platou cu masina, apoi am continuat pe jos. Ascunzisul poate fi gasit destul de usor.
  • Calcarele cretacice de la Cisnadioara: Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB. Iar latimea, respectiv inaltimea sa fie mai mica decat 1024 pixeli.
  • Viscri: Viscri - Am ajuns la biserica fortificata din Viscri in ultimul moment, deoarece din cauza unei pauze de masa, biserica este inchisa intre orele 14 si 16. Am reusit totusi sa vizitez biserica si sa fac cateva poze frumoase.
  • Baile Cibre - Frumoasa: Din nou aici, dar noul ascunzis este gol! - Lamuriti, in urma lecturii precizarilor facute de Trekkingklub, unde se afla ascunzisul. Am cercetat cu mult sarg locul cu pricina.
  • Cetatea Rabsonne: Rabsonné vs. Rabsoné - Scriitorul Orbán Balázs, cel care a cutreierat fiecare localitate, ruina si raritate naturala din Secuime, foloseste forma Rabsonné. Deasemenea si poetul Áprily Lajos.
  • Varful Pietros - Muntii Calimani: La prima oră de dimineata - Am gasit cutia chiar la rasarit, dupa camparea chiar pe varf. Cutia e in conditie buna.
  • Lacul Culpiu: Lac de pescuit cu insula - Am participat impreuna cu posesorul geocutiei ascunse langa lacul Culpiu la o mica excursie de cautat geocutii. Deoarece am pierdut mult timp la ascunzisul din Ceuasu de Campie, am avut timp doar sa mai caut doar o singura geocutie pana la inserare.
  • Chirpar: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Drumul Transharghita: Transharghita - Am trecut pe Transharghita cu un ARO. Era un drum extraordinar de fain .
  • Cetatea Brasov: Lipseste temporar - Cutia lipseste in urma renovarilor efectuate la cetate.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Multumesc pentru coordonate - Folosind Geoplaner am verificat pozitia ascunzisului (A), respectiv a lacului Filigeni (B), pe baza coordonatelor primite. Lacul Filigeni se afla la 300 m vest de geocutie, si se vede foarte frumos pe imaginea de satelit (orientata cu nordul in sus).
  • Cetatea Soimos: Continut ud - Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Continutul geocutiei este ud, iar instructiunile mucegaite.
  • Gurile vechilor mine de sare de la Targu Ocna: Sare versus frigider - Cum metodele de conservare au evoluat, sarea nu mai are mare cautare, decat pentru industrie sau iarna la drumuri. Deci si fondurile pentru lucrari de conservare sau ecologizare sunt sub semnul incertitudinii.
  • Cascada Bigar: Paralela 45 - Fiind aproape de DN57B, a fost destul de usor de gasit. Cascada este considerata una dintre cele mai frumoase din Europa.
  • DinoParc - Rasnov: Cutia pazita de dinozauri - Am vizitat DinoParcul in iarna impreuna cu fiul meu, Rares, mare iubitor de dinozauri, el fiind si cel care a savurat cel mai mult experienta. Exponatele sunt construite din fibra de sticla si sunt in marime aproape naturala, cel putin dupa parerea mea.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Memorialul Ginta? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!