Saua Bortigul

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Saua Bortigul - dupa inregistrare.

Biserica ortodoxa din Fagetel biserica ortodoxa fagetel
Biserica ortodoxa din Fagetel
Ceas realizat de Paul Garnier Baile Herculane gara
Ceas realizat de Paul Garnier
2189 Cheile Cetii
2189
Parau Valcele drumul apelor minerale
Parau

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Saua Bortigul!

>>> Vizitati Saua Bortigul si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Poienita, se afla la 4,29 km distanta.
Pestera Meziad Taul Mare Rosia Montana Pestera Huda Orbului Belvedere
Biserica de lemn din Bucea Am gasit cutiuta in drum spre Cluj. Panorama Scarita-Belioara Izbucul din Valea Seaca Crucea Granicerului Agarbiciu Cariera Cetate Lacul Mihoesti
Piatra Galbena Am gasit geocutia, impreuna cu elevii, Tornabacsi. Varful Vladeasa Magura Fericei Muntii Bihor Biserica scufundata Geamana
Biserica reformata VisteaBiserica reformata Vistea
Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta. Locul cutiei este oarecum expus.
Ghetarul Focul Viu Am gasit geocutia ascunsa langa Ghetarul Focul Viu. Avenul Hoanca Urzicarului Pestera Darnii Varful Rotunda Belvedere Stanu Carnului Taul Tarinii Rosia Montana Cetatile Ponorului
Laguna Verde Aghiresu
Mai putin cunoscute, si poate chiar mai frumoase, lacurile au o adancime de 1,1 m, respectiv 1,7 m.
Tacla Gavrii MariselTacla Gavrii Marisel
Tacla Gavrii este un punct de belvedere stancos, care se afla langa localitatea Marisel.
Cascada Varciorog Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m.
Sub Piatra Corbului Rosia MontanaSub Piatra Corbului Rosia Montana
Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Parcul de sculpturi Arkhai Vlaha
Constructia parcului terasat pe trei nivele a inceput in 2008, iar pe 29 iunie 2014 si-a deschis oficial portile.
Izbucurile Bujor si Feredeu Posaga Cascada Boilor Peretele Zanelor Vadu Crisului
Biserica de lemn Ghioncani
In data de 5 mai 2024, in noaptea de Inviere, biserica a fost distrusa in totalitate de un incendiu, cauzat probabil de o lumanare aprinsa si lasata nesupravegheata.
Biserica de sub lac Belis-Fantanele Detunata Flocoasa Galeriile romane Valea Sighistel Avenul Dobru Huda Tatarilor
La Plese Dancu
Un deal fara vegetatie, care prezinta forme deosebite.
Sfinxul Carnic Rosia Montana Biserica reformata Rosia Montana Dosul Laurului
Treptele romane Ruda-Brad
Galeria in plan inclinat, care are o lungime de 180 m si se incheie cu treptele romane, a fost sapata manual in stanca cu aproape 2000 ani in urma, de romani.
Dealul Pacau Cascada si Pestera Vadu Crisului Izvoarele Barcaului
Buteasa Muntii Bihor Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita. Biserica catolica Rosia Montana Padurea de stejar pufos Carand Fagul imparatului Muncelu Lacul Gilau Vulcan Calcarele cu hipuriti Valea Crisului Lacul Fantanele-Belis Peninsula Farcasului Lacul Tarnita Pod natural
Cetatea Almasului Am ajuns la Stana cu ocazia unei ture organizate de Asociatia Carpatina Ardeleana. Am gasit aceasta geocutie. Cariera Corabia Lacul Somesul Cald Izbucul Ursului Lacul Tarnita Lacul Luncoiu Taul Brazi
Detunatele Pentru ca am umblat de curand in cutia cu amintiri nu se poate sa nu pomenesc si de Detunatele, vizitate acum patru ani.
Piatra Corbului Rosia MontanaPiatra Corbului Rosia Montana
Am ramas foarte uimit de peisajul sumbru din zona.
Valori naturale - Judetul Bihor

• Urmarire Saua Bortigul

• Biserica evanghelica Turnisor - Sibiu: Frumos - Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa. Era liniste, asa ca am gasit usor ascunzisul.
  • Cetatea Liteni: Intr-o zi insorita de toamna - Am fost la cetatea Liteni cu bicicleta. La ora 12:37 am gasit geocutia.
  • Palatul Cantacuzino: Propunere pentru o noua tura in zona - Foarte frumos fotoreportaj. Poti sa ne dai amanunte legate de posibilitatea de a vizita interiorul palatului.
  • Cetatea Vapa: Traseul nu e chiar usor - Poateca marcata cu punct albastru era partial inundata cand am cautat noi, si a trebuit sa o ocolim pe bucati. E interesant faptul ca majoritatea localnicilor nici nu aveau idee ca exista o cetate acolo si ne-au trimis catre Tusnad (unde sunt iar cateva cutii).
  • Parcul de aventura Balu - Harghita Bai: A fost foarte fain - Am gasit cutia. Am luat Geokrety-ul Mareszka 4.
  • Coltesti: O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Un peisaj forte frumos te rasplateste pentru efortul depus.
  • Cetatea din valuri de pamant Redut - Ghimes: Cetatea Redut nu e cetate! - Am reusit sa gasim date despre cetate, pe care le vom publica in curand. Mentionam doar ca este vorba despre urmele unor lucrari genistice de la sfarsitul secolului XVIII.
  • Locomotiva veche din Pasul Ghimes-Palanca: Locomotiva cu aburi - Pacat ca nu e reconditionata. Este expusa vandalizarii.
  • Carta: Vom reveni cu mai multa imaginatie - Pe langa indiciul (incitant) din descrierea ascunzisului am primit de la administratorul site-ului indicatii in plus. Sa ne incordam imaginatia la maximum pentru a-l gasi.
  • Izvorul mineral Feherkoi - Plaiesii de Sus: Inca o incercare - Ieri, pe parcursul unui traseu ce a vizat Varful Ciutacos din Muntii Repatului (parte ai Ciucului), am trecut pe la Izvorul Piatra Alba (Feherko). Unde puseseram cu doi ani in urma o geocutie.
  • Cetatea Caras: Peripetii cu aceiasi caini - Am reusit sa ajung la cetate dupa ceva peripetii, cu aceiasi caini cred. Sunt a unui localnic ce are casa undeva mai in vale si sunt foarte furiosi si neprietenosi.
  • Cetatea Rasnov: Am gasit cutia - Dar locatia ei nu corespunde descrierii facute de voi. Este pe drum cu scari inainte de a ajunge sus cu destul de mult.
  • Izvorul Ozsvath: Atentie la urcus mai degraba - Se urca pe cararea de langa izvor. Este destul de abrupt.
  • Sub Muntele Uroi: Foarte frumos view - Nu mai este o cutie rotunda si nu este bagata intr-o punga de plastic, dar este in foarte bune conditii. In citeva monezi si un clip pt coli.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: Trei culori - Am incheiat excursia in zona cu o partida de ski. Am cercetat si imprejurimile, si asa am gasit herghelia si apa rosie.
  • Poarta Doamnei - Poiana Brasov: Am găsit cutia - Este in stare excelenta, am pus in ea un omulet verde si o bricheta.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: De acord, dar cu nuante - Din multe puncte de vedere, sunt de acord cu tine. Fiind invitati in casa (citeste, site-ul) ta (tau) e de bun simt sa-ti respectam regulile (si recomandarile).
  • Scarita-Belioara 1: Am gasit-o sambata - Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. :( Prima noastra geocutie gasita.
  • Trovantii de la Viisoara - Muntii Berzunti: Trovantii de la Viisoara - Muntii Berzunti - Pe acoperisul lumii-asa te simti langa crucea de pe dealul Docmana. Dupa amiaza soarele inunda valea.
  • Varful Bistriciorul: Voi folosi gps-ul - Multumesc. :) De acum voi folosi si eu GPS-ul cand mai merg in hike-uri, si voi fi mai atenta la comori.
  • Palatul Culturii - Targu Mures: Expusa, dar totusi ascunsa - Cutie gasita cu ajutorul lui Andrixnet. Mi-a placut ascunzatoarea geocutiei.
  • La Lanturi - Muntii Ciucas: Ascunzis cu lat La Lanturi - Titlul comentariului aduce un indiciu suplimentar pentru gasirea geocutiei asa ca nu-l mai comentam. Mai spunem totusi ca e, poate, nevoie de putina perseverenta pentru eventuala dezgropare a cutiei din cauze naturale.
  • Cascada Varciorog: Cascada Varciorog - Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m. Un drum forestier de circa 4 km ne conduce la cascada Varciorog de la drumul national DN75, unde exista si un indicator.
  • Memorialul Ginta: Surpriza - Motivul? Prima geocutie virgina pe care am gasit-o de cand particip la acest interesant joc.
  • Cimitirul vechi din Jigodin: Noaptea in cimitirul parasit - Ce poate fi mai interesant, decat sa cauti o geocutie noaptea, intr-un cimitir parasit. Si nu orice geocutie, ci una virgina de 2 ori (o geocutie inca negasita de nimeni, dar si primul ascunzis a celui care a ascuns geocutia).
  • Pestera Huda lui Papara: Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Clipe de neuitat, pe care pot recomanda la toata lumea.
  • Biserica armeneasca - Dumbraveni: Orasul armenesc - O biserica foarte frumoasa. Ar trebui restaurata.
  • Biserica catolica - Imeni: Biserica renovata si ascunzisul indepartat - Conform informatiilor primite de la colegi de joaca, biserica catolica din Imeni a fost renovata in exterior. Cu aceasta ocazie a fost schimbata decorul ferestrelor, cu un decor mai nereusit dupa parerea mea.
  • Cabana Ciucas - Muntii Ciucas: Gasita in drum spre varf - Am fost din nou in Ciucas cu intentia sa ajung in varf. Vremea a fost perfecta pentru drumetie, iar zapada topita in cea mai mare parte.
  • Pasul Barcaciului: Cutia necesita urgent intretinere - Am gasit cutia. Vezi inscrisul de la alte geocutii din judetul Sibiu, unde se pare ca l-am inscris din greseala.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Saua Bortigul? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!