Iliseni - Cotul Corogei

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Iliseni - Cotul Corogei - dupa inregistrare.

47 Dealul Kolcza Sfantu Gheorghe
Strand Borsaros
Strand
Catapeteasma bisericii vechi Manastirea Caraclau
Catapeteasma bisericii vechi
Arcade Slimnic Stolzenburg cetate
Arcade

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Iliseni Cotul Corogei!

>>> Vizitati Iliseni - Cotul Corogei si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Ranghilesti-Deal, se afla la 0,72 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Ranghilesti-Deal: 3
Valori naturale - Judetul Botosani

• Urmarire Iliseni
  • Localizare pozitie pe harta Cotul Corogei

• Vechea cale ferata ingusta Comandau - Covasna: Alta statie pentru ascunzis - Am rebaleiat zona ascunzisului, cu acelasi rezultat. Mai mult, au mai disparut dintre cioate, de putreziciune, iar altele s-au ascuns in vegetatia regenerata.
  • Podul suspendat nou - Cheile Bicajelului: Traseu interzis iarna - Ultima data cand am vizitat punctele de belvedere de pe Piatra Poienii, noul pod suspendat nu a fost inca gata, astfel am ratat parcurgerea podului cu numai o zi. Intentionam chiar sa prezint eu podul, si sa ascund o geocutie aici.
  • Concretiuni de Feleac: Multumesc - Am gasit cutia impreuna cu dadfac.
  • Sibiu: In trecere - Am gasit cutia in trecere prin Sibiu. Jurnalul original este plin.
  • Cascada Supanu: Provocare - O drumetie pe valea Supanului ne-a adus din nou in preajma cascadei. Veniseram pregatiti sa inlocuim cutia si carnetelul, pe care SorinIov le-a gasit deteriorate.
  • Melcul de la Codlea: Un loc de aterizare - Da da, am vrut sa vedem un loc de aterizare circulara intr-un loc neumblat de mine. Asteptam niste extraterastri, cum era in filmul francez cu Louis de Funes.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Recomandari - Hartile traseelor prezentate pe muntesiflori.ro au o mare problema, sunt rotite.
  • Dealul Dracoaia: Eroare - In text apare scris incorect Doftana, corect este Dofteana. Exista o lista oficiala a ariilor protejate, rezervatiilor naturale, pe care Dealul Dracoaia nu apare.
  • Parcul zoologic Cozla - Piatra Neamt: Parcul Zoo - Acces usor de la Colibele Haiducilor sau Zoo. Gasit usor geocutia dupa indiciile foto.
  • Calcarele de la Ampoita: Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate. Cu toate acestea, dispar multe geocutii :-(Ele pot fi inlocuite si prin efortul comunitatii.
  • Geotrekking Baile Tusnad: Drumetie de o zi - Drumetia planificata initial pentru doua zile a devenit pana la urma o tura de doar o zi. Pe o vreme absolut superba am parcurs traseul Baile Tusnad - Varful Cetatii - Lacul Sfanta Ana - Muchia Lacului - Bixad.
  • Cimitirul din Bodvaj: Obstacol diluvial - Cu ocazia unei drumetii ce viza Varful Cucu, trecand pe la Furnalul Bodvaj, unde am pus o cutie noua. Am vrut sa mergem si la Cimitirul Bodvaj.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Intr-o zi noroasa, cu ploaie intermitenta - Este a doua incercare, deoarece prima data am ajuns la fata locului dupa inserare. Pentru a ajunge la ascunzis am incercat mai multe variante.
  • Laguna Albastra - Aghiresu: Un pic de verde - Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer. Nu am cautat cutia fiind presati de timp.
  • Palatul Cantacuzino: Propunere pentru o noua tura in zona - Foarte frumos fotoreportaj. Poti sa ne dai amanunte legate de posibilitatea de a vizita interiorul palatului.
  • Drumul Crucii de la Manastirea Carmelitana - Luncani: Drumul Crucii de la Manastirea Carmelitana - Luncani - In padurea din jurul manastirii a inceput concursul de triluri. Nici plantele nu vor sa ramana in urma-acum au soare, nu sunt frunze in copaci.
  • Cheile Intregalde - Muntii Trascau: La plezneala - Gasita la plezneala, avand in vedere ca GPS-ul arata aiurea.
  • Varful Peleaga: Peisaje spectaculoase - Da, cu adevarat Retezatul are peisaje spectaculoase, care depasesc cu mult celelalte grupe ale Carpatiilor. Am pus o geocutie si pe Varful Mare de pe care nu numai dupa parerea mea putem bucura de cea mai detailata priveliste asupra Retezatului.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: In sfarsit, in al treilea an de cautari - Am gasit-o, dar tot cu aventuri. Adica in sfarsit am gasit copacul cu pricina, la vreo 25m de coordonatele originale.
  • Livada Postei: Am gasit-o - Am gasit-o si eu. ;) 0-in 0-out.
  • Cascada Paraului Saritor: Unde-s doi - Cu un an in urma, cand am trecut prima oara pe la cascada, am fost foarte aproape de ascunzis, dar nu am insistat aproape convins fiind ca fizionomia ascunzisului s-a transformat radical in urma prabusirii stancilor.Doar in parte am avut dreptate (vezi foto atasata), caci ascunzisul propriu-zis a ramas intact, iar geocutia la locul ei.
  • Piatra Tarcii - Odorheiu Secuiesc: Excursie de dupa-masa - Nu as fi crezut ca o sa gasim in apropiere de orasul Odorheiu Secuiesc un loc atat de potrivit pentru o excursie de dupa-masa. Initial am cautat geocutia pe baza coordonatelor date, la aproximativ 28 m de ascunzisul real.
  • Podul Minciunilor: Felicitari pentru gasirea cutiutei - Datorita faptului ca ascunzisul este destul de expus, vara fiind practic inconjurata de terase, este posibil ca cutiuta sa dispara mai devreme, sau mai tarziu. Din aceasta cauza am ascuns acolo doar o cutiuta mica, care contine doar un creion si cateva foi.
  • Orasul de Floci: :) - N-as zice ca e pacat, e doar un motiv de a mai face o excursie in zona.Cat priveste Ester-ul, se pare ca vatra sa a supravietuit prin Targusor, declinul definitiv al localitatii fiind dupa primul razboi mondial cand ajunsese un catun.
  • Pasul Vlahita: Pasul Vlahita - Am cautat in 2 zile diferite cutia. M-a ajutat si un catel strengar de la pensiunea din zona.
  • Parangul Mare: Prima cutie gasita de mine - Cu ocazia unei excursii in muntii Parang-Capatina, intr-o vreme de iarna, am gasit aceasta geocutie. Eram foarte bucuros pentru ca era prima geocutie gasita de mine.
  • Cascada Putnei: Prima cutie geotrekking gasita de noi - Am gasit cutia ieri impreuna cu fiul meu, Rares. :o) In drum spre Cheile Tisitei, unde ne propusesem sa plasam prima noastra cutie, ne-am oprit si la Cascada Putnei, pe care o vizitasem de mai multe ori in trecut, fara sa stiu de existenta jocurilor cu GPS.
  • Biserica catolica - Imeni: Biserica renovata si ascunzisul indepartat - Conform informatiilor primite de la colegi de joaca, biserica catolica din Imeni a fost renovata in exterior. Cu aceasta ocazie a fost schimbata decorul ferestrelor, cu un decor mai nereusit dupa parerea mea.
  • Dealul Cetatii - Campul Cetatii: Alunul cu comoara - Nu este prima data cand urc pe Dealul Cetatii. Am mai gasit si vechea geocutie, disparuta acum.
  • Concretiuni de Feleac: Noroc cu imaginile postate - Salutari. Pozitia satelitilor a fost cam nefavorabila, dar in cele din urma am descoperit ascunzisul in care zace comoara cea mare.

Ai ajuns in Cotul Corogei si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Iliseni? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Botosani, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!