Lacul Dumbravita

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Dumbravita - dupa inregistrare.

Piatra Cupas Piatra Cupas
Piatra Cupas
1085
De pe aleea din spate Fantana apa minerala Fontana Toplita Ciuc
De pe aleea din spate
9427 Muntele sare Praid
9427

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Dumbravita!

>>> Vizitati Lacul Dumbravita si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Dumbravita, se afla la 1,73 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Dumbravita: 1
Stanca Capul de om Valea paraului Bradul MareStanca Capul de om Valea paraului Bradul Mare
Este denumita Capul de om de la Bodvaj, denumire care provine de la cei care au lucrat la marcajele turistice din zona.
Izvoarele Apor si Mikes 1 Baile Tusnad Cand astepti sa se umple o sticla de 5 litri la izvor, ce altceva poti sa faci? Dimineata zilei de 22 05 2011, pe nemancate, am gasit aceasta geocutie.
Via ferrata Soim Calator Surducul VarghisuluiVia ferrata Soim Calator Surducul Varghisului
Dar sa pastram linistea si curatenia, pentru ca viata soimilor sa fie netulburata.
Pestera Rateiului
Piatra Zimbrului Ciuperca de piatra Dupa ce am cautat fara succes geocutia ascunsa in cavitatea din Stanca Piatra Zimbrului, pe care am si inlocuit-o, am urcat pe varful propriu-zis. Am ajuns pe Varful Piatra Zimbrului in doua randuri.
Pestera cu apa minerala Benedek Elek Batanii MiciPestera cu apa minerala Benedek Elek Batanii Mici
Pesterile cu apa minerala denumite dupa marele povestitor Benedek Elek, considerate ca raritati naturale ale Secuimii, se afla in apropiere de Batanii Mici, in valea afluentului de stanga a paraului Bradul Mare, paraul Erces.
Baraj Oltet
Cimitirul din BodvajCimitirul din Bodvaj
Cunosteam deja zona, deoarece am mai fost la furnalul din Bodvaj, respectiv la pestera cu apa minerala din apropiere. Cu ocazia unei drumetii ce viza Varful Cucu, trecand pe la Furnalul Bodvaj, unde am pus o cutie noua.
Cheile Rasnoavei
Judecatoria Targu SecuiescJudecatoria Targu Secuiesc
Se afla pe strada Ady Endre numarul 5.
Moara lui Serban Podul CretuluiMoara lui Serban Podul Cretului
Se gaseste pe strada Podul Cretului la numarul 123, era cunoscuta ca Moara lui Serban - azi cladirea este in paragina.
Tura de lac Lacul Sfanta AnaTura de lac Lacul Sfanta Ana
Dupa ce am vizitat mai multe obiective din apropiere.
Umerii Pietrei Craiului
Cimitirul Zathureczky BaraoltCimitirul Zathureczky Baraolt
Planuiam demult sa vizitez aceasta locatie, azi a venit si ocazia asteptata.
Lacul Halmeag
Loc pentru picnic Furnalul BodvajLoc pentru picnic Furnalul Bodvaj
In ziua aceea amenajam geoascunzisuri in valea paraului Bradul Mare, iar dimineata devreme am reascuns geocutia de la furnal, disparuta cu mult timp in urma.
Zanoaga Lucacila
Biserica reformata din TalisoaraBiserica reformata din Talisoara
Eram intr-o excursie in valea Cormosului.
Poarta de piatra Comana de SusPoarta de piatra Comana de Sus
In trecut trecatoarea din Valea Comanei era mai ingusta, dar drumul a fost largit pentru a permite trecerea carutelor si masinilor.
Canionul Sapte Scari Muntii Piatra MareCanionul Sapte Scari Muntii Piatra Mare
Am verificat geocutia, care este in stare buna. Desi am fost si vara, nu puteam rata peisajele unice de iarna.
Crucea Eroilor Piatra MicaCrucea Eroilor Piatra Mica
Valea Crapaturii este hotarul natural dintre muntele Piatra Mica si varful Turnu.
Vila Anna Baile Tusnad Ajungand la fata locului, nu puteam sa-mi inchipui, oare unde ar putea fi ascunzisul?
Cheile Vaii Stanei Muntii CiucasCheile Vaii Stanei Muntii Ciucas
Valea Stanei este un afluent de obarsie al Telejenelului, tragandu-si apele de sub Muntele Gropsoarele.
Locul fosilifer Purcareni
Cetatea Fetei OlteniCetatea Fetei Olteni
Cetatea se afla pe un platou, si are o terasa spre sud.
Ulmul din CapeniUlmul din Capeni
Am inconjurat ulmul de cateva ori, cautand in toate cavitatile posibile.
Grota La Ulcior Izvorul de apa minerala Rezes
Refugiul Saua Grind Muntii Piatra CraiuluiRefugiul Saua Grind Muntii Piatra Craiului
Aici se termina creasta nordica.
Cascada Pirusca Muntii Ciucas
Izvorul Sarat OlteniIzvorul Sarat Olteni
In trecere de la Cetatea Herecz la Izvorul Salus am facut un scurt popas la Izvorul Sarat, caruia i-am gustat apa - baubila, nu foarte sarata - si unde am vrut sa vedem inima pietrei. Cand am descoperit inima de piatra am fost foarte entuziasmat.
Santul cetatii Moacsa Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Este vorba sigur despre Cetatea (dacica) Moacsa?
Cetatea Turia Si daca ursul nu doarme, iar tu tocmai explorezi pestera din Piatra Zimbrului din apropiere? Dupa ce am pierdut timpul cu obiectivele de vizitat de pe Valea Iadului, ne-a mai ramas doar putin timp pana la inserare.
Cabana Curmatura Am gasit geocutia ascunsa in apropierea cabanei Curmatura, din Piatra Craiului. Balta Cismasu Harman
Cimitirul JimborCimitirul Jimbor
Cimitirul din Jimbor se afla deasupra satului, pe versantul de deal dintre biserica evanghelica si cetatea taraneasca.
Bazinele cu apa sarata CraciunelBazinele cu apa sarata Craciunel
Localnicii au amenajat aici un bazin mare cu dimensiunile de 50x8 m, si unul mic de 10x4 m.
Cetatea Brasov Recomand o cutie mai mare, avand in vedere spatiul geolocatiei. Am gasit aceasta geocutie, si eu.
Cetatea RasnovCetatea Rasnov
Am verificat ascunzisul de langa Cetatea Rasnov. Multumesc pentru geocutie. Dar locatia ei nu corespunde descrierii facute de voi.
Biserica unitariana din CalnicBiserica unitariana din Calnic
Clopotnita din lemn din secolul VIII, realizari ale arhitecturii populare locale. Odata ajuns in sat, am inceput sa caut geocutia in clopotnita de la prima biserica.
Baia Saracilor Baile TusnadBaia Saracilor Baile Tusnad
Dupa Parcul Pompierilor am coborat spre ruinele de Baia Saracilor.
Vila Damokos Akos Valcele
Cetatea Hagymas OclandCetatea Hagymas Ocland
Cetatea Hasmasului a avut un sant de aparare pe laturile de vest, nord si sud, respectiv un val de pamant cu palisada de stejar.
Biserica unitariana OclandBiserica unitariana Ocland
Am gasit si aceasta geocutie.
Cetatea NeagraCetatea Neagra
Am gasit cutia in buna stare, fara dificultate. Am gasit-o usor, pozele dau cam multe detalii.
Cariera BraziCariera Brazi
Patrundem in cariera printr-o poarta ingusta si in fata ochilor se deschide o excavatie uriasa de forma aproximativ ovala, de 400 m lungime si 200 m latime.
Saua Galasescului Muntii Fagaras
Biserica reformata fortificata IlieniBiserica reformata fortificata Ilieni
O cetate taraneasca ca in povesti, parca suntem in tinuturi sasesti.
Cascada Valea Spumoasa Muntii Bucegi Parcul Dimitrie Ghica Sinaia Cascada Valea Zanelor Covasna
Padurea de pini Millennium Sfantu GheorghePadurea de pini Millennium Sfantu Gheorghe
Geocutia amplasata intr-un pinet, actual e cel mai interesant ascunzis din Sfantu Gheorghe.
Varful Ascutit Cernatu de Sus
Varful Ascutit (Hegyes) este un promontoriu dintre doua vai inguste, care se afla la nord-vest de localitatea Cernatu de Sus.
Cheile Orzei
Varful CiucasVarful Ciucas
M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia.
Stancile din Valea Cheii Piatra CraiuluiStancile din Valea Cheii Piatra Craiului
In apropierea iesirii din Cheia Pisicii, in Valea Cheii putem intalnii formatiuni stancoase interesante.
Refugiul Varful Ascutit
Cetatea Ika Un ascunzis bine amplasat si bine amenajat. Nultumim pentru ascunzis, si ca l-ai reascuns dupa ce buturuga initiala a fost pradata.
Piscul Baciului Muntii Piatra Craiului Conform logurilor din cutie, am fost al patrulea gasitor.
Fag sub Murgul MareFag sub Murgul Mare
Pe partea nordica a muntelui Murgul Mare, aproape de padure, pe pasune, putem vedea un fag cu circumferinta de 3,6 m.
Stanca Franz JosefStanca Franz Josef
Sambata am ajuns la Stanca Franz Josef, facand un mic popas langa Stana Regala din motive de ploaie si masa.
Casa Szocs Matyas Targu SecuiescCasa Szocs Matyas Targu Secuiesc
Cladirea-monument istoric se afla pe strada Garii 16.
Panorama Sfantu Gheorghe Daca iesiti din orasul Sfantu Gheorghe spre localitatea Valcele, merita sa va opriti pentru a va potoli setea la izvorul din apropiere.
DinoParc RasnovDinoParc Rasnov
Am vizitat DinoParcul in iarna impreuna cu fiul meu, Rares, mare iubitor de dinozauri, el fiind si cel care a savurat cel mai mult experienta.
Valori naturale - Judetul Brasov

• Urmarire Lacul Dumbravita

• Crucea de pe Plaiul Ugra: Urcare contra cronometru - Trec destul de des prin zona, dar nu a fost inca sa fie, sa am timp sa urc pe plaiul Ugra. Azi, un prieten a venit sa sadeasca niste flori in cimitirul satului, astfel incat am folosit ocazia, sa vin cu el si sa urc pana la cruce.
  • Cheile Borzesti: Zona este rezervatie naturala - Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti. In jurul orei 14:00 am gasit aceasta geocutie.
  • Izvor pe malul Oltului - Sfantu Gheorghe: Nu ma tem, adica da - Ajungand la fata locului, am constatat, ca de fapt izvorul este o captare de apa. Zona fiind una de protectie cu regim sever.
  • Biertan: Gasita - Am gasit cutia. Mersi.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Usor de gasit, mai greu de scos - Am parcat pe marginea drumului, undeva intre sonda straveche si cimitirul eroilor, deplasandu-ma apoi pe jos pana la ambele ascunzisuri. Geocutia este foarte usor de gasit, mai greu de scos insa din ascunzis.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Nu e vorba de alte jocuri - Scuze, aveam impresia, gresita dealtfel, ca se poate loga gasirea unui POI. Dupa ce am verificat mi-am dat seama ca defapt am primit punct dar numai pentru ascunzisurile gasite goale, facand postarea cu optiunea Am gasit doar locatia.
  • Varful Vitos: Varful Pietrei Vitos, ca si cutia de pe el, in ceata - Am ajuns pe Piatra Vitos pe o ceata atat de deasa ca era sa-l ratam. Ramasesem pe un prevarf admirand stancile de sub picioarele noastre.
  • Sub Muntele Uroi: Foarte frumos view - Nu mai este o cutie rotunda si nu este bagata intr-o punga de plastic, dar este in foarte bune conditii. In citeva monezi si un clip pt coli.
  • Casolt: Am gasit cutiuta - Am gasit cutiuta in geam.
  • Lacul Vulturilor - Muntii Siriului: Confirmare esec - Asa cum a mentionat si Sorin Iov, am cautat in zadar cutia, bazandu-ne doar pe coordonatele ascunzisului si pe precizia GPS-ului (neexistand o fotografie), care ne-a tinut langa gardul imprejmuitor al cabanei de langa lac, in apropierea portii. Intre scandurile gardului n-am gasit decat un cpat de bat ce obtura un spatiu gol.
  • Varful Nemira Mare: Inca un 10! - Intr-adevar, fara GPS, nu e usor de localizat ascunzisul, asa se explica nota acordata. Multumiri pentru completarile toponimice si pentru detaliile de pe trasee.
  • Biserica fortificata din Darjiu: Sit Unesco - Am gasit geocutia ascunsa langa satul Darjiu. Dupa gasirea ascunzisului am vizitat biserica fortificata din Darjiu, biserica care este ocrotita de UNESCO si este inregistrata pe lista acestuia de Patrimoniu Mondial.
  • Cascada Bucias: Cascada Bucias - De la Onesti se merge pe drum asfaltat catre Casin - Manastirea Casin - Scutaru. De aici se intra pe drum forestier pana la o intersectie care face stanga la o pastravarie iar dreapta catre cascada.
  • Varful Baba Mare - Muntii Bucegi: In carca bunicii! - Cum altitudinea este o variabila (nu o certitudine) la majoritatea aparatelor cu GPS. Am cautat cutia pe la baza stancii.
  • Cascada Scaricica - Comanesti: Modalitatea mai grea de a ajunge la cascada - Exista mai multe modalitati de a ajunge la cascada. Eu mi-am lasat masina la podul de piatra, si am pornit pe o straduta care urca un deal.
  • Livada Postei: Nice - Nice.
  • Baia Calugarilor: Cutie noua - Am pus azi o noua cutie in locul celei disparute.
  • Lumea pierduta din gradina botanica: I am just curious - How did you found this cache? It is not published anywhere else, and you just registered here today.
  • Cetatea Soimos: Continut ud - Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Continutul geocutiei este ud, iar instructiunile mucegaite.
  • Sugas Bai: A fost odata - Sugas Bai pentru mine e un loc minunat. Gasesti aici mofeta, izvor de apa minerala, loc de agrement, partie de schi, si numeroase locuri pentru excursii.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Sumuleu Ciuc - Am gasit geocutia intr-o stare critica. Înauntru era umed peste tot.
  • Nou - Neudorf: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Cheile Intregalde - Muntii Trascau: La plezneala - Gasita la plezneala, avand in vedere ca GPS-ul arata aiurea.
  • Printre pini - Sanpetru: Deasupra localitatii Sanpetru - Ascunzisul a fost destul de usor de gasit. Ajungand in apropiere, am observat de la o oarecare distanta cutiuta de culoare alba.
  • Baia Hammas - Paraul Jombor: Bronz secuiesc - Ce bine, chiar daca eu sunt gazda ascunzisului, am putut sa caut geocutia ascunsa de proprietarul cutiei. Cautand ascunzisul, am gasit aici o plasa pentru fluturi (un alt joc).
  • Bucin: Un loc splendid - Am gasit, cu prietenul meu, si aceasta geocutie. Un loc splendid, linistit si cu aer curat.
  • Cetatea Miko Miercurea Ciuc: Trecand prin Miercurea Ciuc - Nu puteam s-o ratez :). Acum cativa ani am vazut o foarte frumoasa expozitie cu pictura lui Munkacs Mihaly in acest castel (acum muzeu).
  • Cetatea Harom - Baile Jigodin: Peisajul merita efortul - Am gasit cutia, se afla in stare buna.
  • Cimitirul din Bodvaj: Obstacol diluvial - Cu ocazia unei drumetii ce viza Varful Cucu, trecand pe la Furnalul Bodvaj, unde am pus o cutie noua. Am vrut sa mergem si la Cimitirul Bodvaj.
  • Lacul Poiana Uzului: Un ascunzis de exceptie - Fara a da mai multe amanunte despre locatia ascunzisului - dacat a facut-o cel care a ales-o - nu putem trece cu vederea frumusetea locului. A fost o surpriza de exceptie pentru care multumim trekkingklubului.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Dumbravita? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Brasov, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!