Primaria si scoala - Homorod

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Primaria si scoala - Homorod - dupa inregistrare.

Stanca privita de jos Poteca Coltii lui Barbes
Stanca privita de jos
Urme de zid in coltul sud-vestic al cetatii cetatea herecz malnas bodoc
Urme de zid in coltul sud-vestic al cetatii
Creasta Dataseni Rapa Datesului
Creasta
...gloria lumii cetatea Rakoczi ghimes
...gloria lumii

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Primaria si scoala Homorod!

Primaria si scoala - Homorod.. Vizitati Primaria si scoala - Homorod si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Homorod, se afla la 0,06 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Homorod: 4
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Primaria si scoala Homorod?
(detalii dupa autentificare)
Moara de apa - Homorod la la 850 m.
Fosta moara de apa din Homorod se afla la 500 m nord-est de confluenta Homoroadelor, sub cimitirul ortodox, pe partea nordica a drumului judetean DJ132 dinspre Mercheasa.
Vulcanii Noroiosi - Baile Homorod la la 1,5 km.
La sud-est de sat, la aproximativ 1 km est de la confluenta Homorodul Mic si Valea Mare (Kosdbach).
Biserica evanghelica Rupea la la 4,5 km.
Biserica evanghelica (lutherana) fortificata din Rupea, construita in secolul al XIV-lea, se afla pe strada Republicii numarul 147.
Biserica catolica Rupea la la 4,9 km.
Prima incercare de a organiza comunitatea catolica s-a intamplat in anul 1752, se reuseste doar in 1761.
Baile Fantana Puturoasa Rupea la la 5 km.
In prezent ruinele fostelor cladiri au fost demolate, iar fostul rezervor de apa este acoperit si inchis.
Cetatea Rupea la la 5,1 km.
Gasita de clubul nostru, prima comoara din (speram) un lung sir. Este o cetate medievala intr-o stare foarte buna comparate cu alte cetati.
Peretele de stanca de langa Rupea la la 6 km.
Peretele de sub Culmea Galbena (Gelberreeg) are aproximativ 100 m lungime, si se intinde in directia est-vest.
Castelul Haller Hoghiz la la 6,5 km.
Se presupune ca a fost construit in anul 1553 pe ruinele unei manastiri medievale, si ca aici a stat si contele Bethlen Gabor o perioada.
Castelul Guthman-Valenta Hoghiz la la 6,8 km.
Cladirea cu un singur nivel se presupune ca a fost construita in anul 1553, iar in secolul al XVIII-lea a fost modificata.
Batranul Carpatilor Mercheasa la la 7 km.
Microcanionul in bazalt Hoghiz la la 7,3 km.
Este formata din stanci bazaltice, care s-au format din curgeri de lava in urma cu aproximativ 1 milion de ani.
Cotul Turzunului la la 8,1 km.
Biserica ortodoxa Bogata Olteana la la 9 km.
Biserica ortodoxa, care se inalta la vest si deasupra satului, a fost sfintita in 1982 cu hramul Sfantei Cuvioase Paraschiva.
Castelul nobiliar Sukosd-Bethlen Racos la la 10,2 km. In drum spre Racos am strabatut Bogata, apoi Dopca si am ajuns in Mateiasi. Am sosit la Racos pentru a arata atractiile locului prietenilor mei.
Craterul vulcanic de la Racos la la 10,9 km.
Am gasit geocutia. De-si un loc cu o frumusete foarte rara, geocutia ascunsa din 2009, eu am gasit primul.
Cetatea taraneasca Jimbor la la 11,1 km.
Deasupra satului, pe varful dealului, gasim cetatea taraneasca, construita in secolul al XIV-lea, avand rol de aparare.
Cimitirul Jimbor la la 11,2 km.
Cimitirul din Jimbor se afla deasupra satului, pe versantul de deal dintre biserica evanghelica si cetatea taraneasca.
Cariera Brazi la la 11,4 km.
Patrundem in cariera printr-o poarta ingusta si in fata ochilor se deschide o excavatie uriasa de forma aproximativ ovala, de 400 m lungime si 200 m latime.
Coloanele de bazalt de la Racos la la 11,4 km. Era in stare foarte buna. Am gasit geocutia de langa spectaculoasele coloane de bazalt.
Fortareata lui Mihai la la 13,1 km.
Fortareata lui Mihai, de langa Mateias.
Piatra Detunata Racos la la 13,5 km.
Situl arheologic Piatra Detunata - Racos.
Cheile Dopca la la 13,6 km. Fantana alba la la 13,8 km. Locul fosilifer Carhaga la la 14,7 km.
Viscri la la 14,8 km.
Am ajuns la biserica fortificata din Viscri in ultimul moment, deoarece din cauza unei pauze de masa, biserica este inchisa intre orele 14 si 16.
Tipia Ormenisului Racos la la 15 km.
Poarta de piatra Comana de Sus la la 16,7 km.
In trecut trecatoarea din Valea Comanei era mai ingusta, dar drumul a fost largit pentru a permite trecerea carutelor si masinilor.
Peretele de bazalt Piatra Cioplita Comana de Sus la la 16,7 km.
Arie protejata de interes national, monument al naturii, are o suprafata totala de 1 hectare, din care pe 0,3 hectare gasim bazalte cu aspect columnar.
Necropola tumulara Dealul Pietros la la 17 km.
Situl arheologic are o suprafata de aproximativ 50 hectare, si se intinde pe platoul crestei, avand o lungime de 2,5 km si latime de 200-250 m.

Primaria si scoala Homorod in limba maghiara - magyarul: Iskola és községháza Homoród

Obiective cultural-istorice - Judetul Brasov
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Primaria si scoala
  • Localizare pozitie pe harta Homorod

• Biserica de lemn Luncani: Biserica de lemn Luncani - Cutia era un pic descoperita, dar in stare buna. Locatie accesibila auto.
  • Bunloc: Zona cu vile - Am gasit o geocutie, ascunsa langa partia de schi din Bunloc. Cutia este in stare buna.
  • Podul Minciunilor: Am gasit cutiuta magnetica - Aam completat logul si am adaugat ceva in ea. In afara logului si a unui creion, nu mai era nimic.
  • Biertan: Gasita - Am gasit cutia. Mersi.
  • Cozmeni: Am gasit foarte usor copacul - Dar nu si cutia. Ascunzisul e simplu si evident, dar cutia lipseste.
  • Varful Peleaga: Peisaje spectaculoase - Da, cu adevarat Retezatul are peisaje spectaculoase, care depasesc cu mult celelalte grupe ale Carpatiilor. Am pus o geocutie si pe Varful Mare de pe care nu numai dupa parerea mea putem bucura de cea mai detailata priveliste asupra Retezatului.
  • Ciofronca: Ciofronca in noiembrie - Chiar daca eu am fost cel care a ajuns primul pe varf, nu eu am vazut primul geocutia. Insa eu am fost cel care s-a dus dupa cutie.
  • Cetatea Feldioara: Multumim pentru cutie - Florin, Luminita, Flori si Petru.
  • Lacul Cuiejdel - I: Lacul Cuejdel I - Am gasit foisorul presupunand ca este cel din coada lacului adica din extremitatea nordica a lui conform pozei Mam uitat sub el unde lipsea o scandura Iam dat ocol cautand la baza lui dar presupun ca a fost aruncata la gunoi odata cu ecologizarea/ curatenia ce sa facut la lac asta vara.
  • Piatra Scrisa - Piatra Mare: Primul in caiet, piatra era deja scrisa - Am urcat pe creasta Pietrei Mari dinspre Valea Garcinului, pe traseul marcat cu triunghi albastru. Am ascuns o geocutie la Coada Pietrei Mari.
  • Buncarul de razboi: Franzela neagra feliata si coenzima Q10 - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe m-am intalnit cu cel care a ascuns aceasta geocutie, respectiv cu primii gasitori. Am aflat ca coordonatele nu sunt precise.
  • Santul cetatii - Moacsa: Toponimia Santul cetatii - Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Coordonatele sunt ale geocutiei, care se afla la 10-15 m nord-vest de santurile adanci de 4-5 m.
  • Manastirea Piatra Scrisa: Ascunzis aproape drive-in - Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului. Prima data am vizitat schitul, cautand si geocutia.
  • Dealul Cetatii - Campul Cetatii: Alunul cu comoara - Nu este prima data cand urc pe Dealul Cetatii. Am mai gasit si vechea geocutie, disparuta acum.
  • Piatra Tabulata - Siculeni: Popasul de la Piatra Tabulata - Am ajuns la Piatra Tabulata urcand din Siculeni si tintind Varful Madaras. Zona este, cu adevarat, pitoreasca.
  • Livada Postei: Livada Postei - Am gasit ascunzisul, dar nu mai era nimic acolo.
  • Cheile Banitei: Sunt curios - Intr-adevar, avem o geocutie ascunsa acolo, anul trecut in iulie, dar nu am apucat inca s-o public si aici. Pe versiunea in limba romana a terenului de joaca Geotrekking.
  • Biserica Neagra Brasov: Spor la cautat - Am avut ceva batai de cap dar am gasit-o. Era total in partea opusa a bisericii unde credeam eu ca ar putea fi.
  • Tunelurile Nerei: Tunelurile Nerei - Dupa o serie de ascunzisuri negasite din cauza coordonatelor aiurea (Ochiul Beiului, Cascada Beusnitei, Cascada La Vaioaga), in sfarsit o geocutie de calitate. Ascunzisul se afla foarte aproape de Podul Bei, loc la care se poate ajunge si cu masina.
  • Biserica fortificata - Bradu: Sticluta - Am gasit geo-sticluta ascunsa in zid. Din pacate biserica era inchisa.
  • Pestera de la Poarta Zmeilor: Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Clipe de neuitat pe care pot recomanda la toata lumea.
  • Detunatele: Amintiri - Pentru ca am umblat de curand in cutia cu amintiri nu se poate sa nu pomenesc si de Detunatele, vizitate acum patru ani. Ajungeam acolo uluiti de Sarmizegetusa Regia unde petrecusem o noapte foarte aproape de cetate.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: După o căutare mai lunga - Am gasit si aceasta geocutie. Coordonatele sunt mai bune acuma, dar dupa mine geocutia se afla la sud-vest de izvorul Bilascu.
  • Cetatea Turia: Pai, ai doua posibilitati - 1 Inghiti sec, saluti politicos, si intri. Sper ca ai obrazul destul de gros, pentru ca s-ar putea sa primesti niste palme.

Ai ajuns in Homorod si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Primaria si scoala? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Brasov, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!