Varful Podul Calului

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Varful Podul Calului - dupa inregistrare.

Casa parohiala evanghelica Slimnic Stolzenburg
Casa parohiala evanghelica
Calcarele de la Ampoita 2 Ampoita calcar
Calcarele de la Ampoita 2
Ocolire spre Piatra Mesei piatra stanca mesei carta
Ocolire spre Piatra Mesei
Viaduct viaduct
Viaduct

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Varful Podul Calului!

Varful Podul Calului.. Vizitati Varful Podul Calului si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Vinetisu, se afla la 6,78 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Varful Podul Calului?
(detalii dupa autentificare)
Cascada Casoca la la 4,5 km.
La aproximativ 6 km distanta, in mijlocul padurii descoperim micuta, dar frumoasa cascada Casoca, o cadere de apa de aproape zece metri.
Piatra ingaurita la la 12,1 km.
Piatra Mortatului Masivul Ivanetu la la 12,6 km.
Culmea principală a Masivului Ivanetu, intre radacina ei din culmea principala a Muntilor Vrancei si Varful Ivanetu este una calma.
Biserica din Stanila Nehoiu la la 12,9 km.
Satul e compus din case mai mult sau mai putin razlete, cele mai multe parasite (ar mai fi sub 20 de locuitori) si pare asezat in mijlocul unei livezi salbatice de pruni, ce acopera cea mai mare parte a dealurilor ce-l inconjoara.
Ansamblul schiturilor rupestre Bozioru la la 13,2 km.
Pestera lui Dionisie, Piatra lui Iosif, Bucataria, Schitul rupestru Piatra Soimului I, Schitul rupestru Piatra Soimului II, Schitul rupestru Agatonul Nou.
Chilia lui Dionisie Nucu la la 13,3 km. Scaunele lui Negru Voda Nucu la la 13,3 km. Grota Casoaia Valea Cerbului Braesti la la 13,5 km.
Biserica rupestra Alunis la la 14 km.
Chilii, biserica rupestra - Alunis.
Complexul rupestru Valea Calugarului Braesti la la 14,3 km. Tablitele de la Ruginoasa la la 14,8 km. Culmea Ghiocei Ruginoasa la la 14,8 km.
Piatra Regelui Ladislau Cheile Buzaului la la 14,9 km.
O parte din stancarie a fost distrusa cu ocazia lucrarilor de modernizare a drumului, construit initial in anii 1876-96.
Focul Viu din Terca la la 15 km.
Focul Viu de pe un deal din localitatea Terca, comuna Lopatari, arde fara intrerupere si poate fi admirat oricand, dar mai ales seara.
Cataractele de la Setu la la 16,2 km.
Dintre numeroasele formatiuni stancoase - martori ai eroziunii raului Buzau care i-au rezistat cat de cat - formand repezisuri, praguri, cataracte, zdrumicandu-i cursul, cele mai spectaculoase par cele de la Setu.
Odaia de pe Piatra Muntele Macesu la la 16,3 km.
Pe plaiurile sudice terminale ale Muntilor Vrancei, acoperite de fanete sunt imprastiate așa-zise adai.
Padurea de tisa la la 16,5 km. Colectia muzeala Colti Muzeul Chihlimbarului la la 17,1 km.
Lacul Vulturilor Muntii Siriului la la 17,3 km.
Asa cum a mentionat si Sorin Iov, am cautat in zadar cutia, bazandu-ne doar pe coordonatele ascunzisului si pe precizia GPS-ului (neexistand o fotografie), care ne-a tinut langa gardul imprejmuitor al cabanei de langa lac, in apropierea portii. Intr-o drumetie postata pe site-ul munte si flori, urmand traseul triunghi albastru pe apa Crasna Urlatoare din jud.
Sfinxul din Bustea la la 17,9 km.
Declarat monument al naturii, este vizibil de la mare departare.
Varful Malaia Muntii Siriu la la 18 km.
Varful Malaia (1662 m) este cel mai inalt al Muntilor Siriu - la baza culmii omonime se afla Lacul Sec si Lacul Vulturilor.
Trovantii din Ulmet la la 19,6 km.
Am cautat ascunzisul indicat de coordonate cu multa asiduitate in ciuda tufelor de catina vie dimprejur dar impiedicat de o gramada de catina taiata in urma curatarii potecii si aruncata exact unde ar fi putut fi ascunzisul.
Pesterile in sare la la 20,6 km.
Gasim aici 27 de pesteri mai mari de 10 m, care insumeaza 2169 m lungime si 300 m denivelare.
Muntele de sare de la Lopatari la la 20,6 km.
Dupa un izvor alb si sarat se afla un intreg munte de sare, cu rape brazdate de sarea iesita la suprafata si plini cu bolovani acoperiti cu spuma alba.
Lacul Meledic la la 20,8 km.
Este unic in lume, deoarece este un lac cu apa dulce, care este asezat pe un munte de sare.
Gaterul vechi de la Gyula la la 20,9 km.
Primul gater pentru prelucrarea lemnului de la Comandau a fost amenajat la Gyula, aflat la 6,6 km distanta de Comandau.
Cascada La Jghiab la la 21,1 km.
Grunjul de la Manzalesti la la 22,4 km.
Grunjul de la Manzalesti este un munte micut si alb, care se ridica singuratic din albia raului, chiar pe marginea drumului spre Lopatari.
Paraul Vanatorul la la 22,5 km.
Valori naturale - Judetul Buzau

• Urmarire Varful Podul Calului

• Capul Fagului: Update la geoascunzis - Drumetind pe interfluviul Fisag-Fitod am trecut si pe langa troita aflata pe interfluviului in capul drumului ce suie din Misentea si ajunge la antena GSM de pe Varful Capul Fagului. Cu gandul de a verifica existenta geocutiei de aici.
  • Cetatea Brasov: La cetate - Am gasit cutia. Ne-a placut foarte mult cetatea.
  • Mofeta - Gradina Herko - Turia: Noutati - Am ajuns in zona numita Gradina Herko. Denumire gasita de noi doar pe harta Dimap a zonei Balvanyos si in prezentarea unui traseu prin zona in revista de turism, de limba maghiara, Gyopar/Floarea de Colti.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Doua obiective imbinate - Ascunzisul imbina cele 2 obiective, podul si monumentul. Geocutia era in stare buna, dar putin afectata de condens.
  • Lacul Vulturilor - Muntii Siriului: Cuibul Vulturilor - Intr-o drumetie postata pe site-ul munte si flori, urmand traseul triunghi albastru pe apa Crasna Urlatoare din jud. Covasna, am descoperit frumusetea salbatica a locului.
  • Varful Harghita Madaras: Harghita Madaras - Am gasit geocutia in stare buna. Sa speram ca nu vor lua pietrele de pe ascunzis pentru construirea unor gramezi sau inscriptii proprii.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: Hot Spicy Geocoin - Salut, am mentionat faptul ca ai gasit ascunzisul si ai pus un Hot Spicy Geocoin in cutie. Am rugat urmatorii gasitori, sa anunte pe com, daca scot moneda din cutie.
  • Varful Peleaga: Varful Peleaga la a doua incercare - Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Muntele insa nu mi-a permis sa ajung acolo, intre Coltii Pelegii si varf o cornisa impiedicand inaintarea.
  • Rezervatia Gura Dobrogei: Pestera cu doua intrari - Am urcat de la manastire printre stanjenei pitici si alte flori de primavara. Am gasit intrarea in pestera, si locul geocutiei, dar fara cutie.
  • Baile Sarate - Sangeorgiu de Mures: Inainte de concert - Au trecut aproape 3 ani de cand am prezentat aceasta locatie ca punct de interes. In acest timp am trecut de mai multe ori pe aici, cautand un ascunzis bun pentru o geocutie.
  • Craterul vulcanic de la Racos: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.
  • Izvorul geografic al Trotusului: Iarna nu-i ca vara - Multumesc pentru consolidarea ascunzisului. Am inteles insa un lucru important, ca o cutie poate fi usor de ascuns vara si greu de gasit iarna.
  • Cimitirul Zathureczky - Baraolt: Cimitir reamenajat - Planuiam demult sa vizitez aceasta locatie, azi a venit si ocazia asteptata. Cimitirul a fost recent reamenajat.
  • Biserica romano-catolica - Estelnic: Primul ascunzis chiar ca a fost temporar - In drum spre casa, mi-a ramas timp sa mai caut geocutiile ascunse la bisericile catolice din Estelnic si Poian. In curtea si cimitirul bisericii din Estelnic se intra fara probleme, poarta fiind deschisa.
  • Cascada Scaricica - Comanesti: Cascada Scaricica - Comanesti - Am nimerit locatia mergand prin padure. Desi afara erau 15 grade Celsius, am avut surpriza sa gasesc cascada inghetata.
  • Cetatea antica Dinogetia - Garvan: Cetatea buruienilor si ierburilor aromatice - De pe drumul asfaltat se poate ajunge pana la poarta sitului arheologic cu masina, pe un drum de pamant, posibil inundat cu ocazia ploilor. Intrarea in perimetrul cetatii se afla la aproximativ 50 m de locul unde gasim panoul informativ.
  • Ruinele castelului Xantusz - Fitod: Am identificat ascunzisul - Aveam de lucru azi, dar am zis sa ies putin la aer, si sa fac o plimbare in padure. Am ales ruinele castelului Xantusz, unde ma astepta o geocutie inca negasita.
  • Livada Postei: Usor - Usor de gasit.
  • Baia Saracilor - Baile Tusnad: Ruinele statiunii - Dupa Parcul Pompierilor am coborat spre ruinele de Baia Saracilor. Cum putin mai jos a rasarit un centru wellness modern, dar cu preturi nu tocmai mici, s-ar deduce ori ca statiunea nu mai are saraci, ori ca de sanatatea lor nu se mai preocupa nimeni.
  • Poarta Doamnei - Poiana Brasov: Am găsit cutia - Este in stare excelenta, am pus in ea un omulet verde si o bricheta.
  • Castelul nobiliar Sukosd-Bethlen - Racos: Atractiile Racosului - Am sosit la Racos pentru a arata atractiile locului prietenilor mei. Imediat cum am parcat langa castelul nobiliar, au sosit doua doamne in varsta, pentru a ne deschide poarta fortificatiei.
  • Ciuperca de piatra - Nemira Mica: Ciuperca de piatra - Nemira Mica - Desi nu deschide orizonturi, este un obiectiv la fel de fotografiat ca varfurile de munte. Se aseamana cu Babele din Bucegi, dar parca ar fi zidita de un mester iscusit.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Podul domnitorului - Am (re)gasit locatia, mereu in alte straie. Sunt a 4 oara in preajma ei, fara succes in a gasi comoara.
  • Turnul Olarilor - Sibiu: Bine fixata - Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Varful Podul Calului? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Buzau, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!