Bastionul Croitorilor - Cluj

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Bastionul Croitorilor - Cluj - dupa inregistrare.

Cerb axis 2 Zoo Targu Mures
Cerb axis 2
Piatra Móric 3 Piatra Móric
Piatra Móric 3
Termele - detaliu 1 castru angustia bretcu
Termele - detaliu 1
Monument Santamaria Orlea
Monument

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Bastionul Croitorilor Cluj!

>>> Vizitati Bastionul Croitorilor - Cluj si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Cluj-Napoca, se afla la 1,22 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Cluj-Napoca: 94
Cheile Cetii Am ajuns aici pe o caldura torida, dar a meritat, multumim. Excelent loc, multumim ca ati pus-o acolo pentru ca am avut parte de experiente surprinzatoare prin chei.
Concretiuni de FeleacConcretiuni de Feleac
Cel mai accesibil loc ramane cel de la Costesti. Tocmai am primit stirea ca mai sunt niste bolovane asemanatoare la nici 500 m de aceasta locatie. Este prima noastra comoara gasita.
Fagul imparatului Muncelu Crucea Granicerului Agarbiciu Lacul Csiky
Poiana Rotunda Padurea Hoia
Se intinde pe o suprafata de aproximativ 295 hectare, iar cel mai inalt punct se afla pe Dealul Hoia, la altitudinea de 506 m.
Lacul baraj Somesul Rece Cetatea Aiudului Lacul Saulia Lacul Martinesti Cimitirul vechi Lunca Muresului Lacul Vajas
Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca O plimbare prin parc in drum spre casa. Intr-o plimbare prin parcul sportiv Hategan. Lacul Padureni-Ciurila
Cheile RunculuiCheile Runcului
Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
La Pietri CeteaLa Pietri Cetea
Cele 3 puncte distincte sunt Picuiata, Ierboasa, si Mariuta.
Lacul Troacelor
Cetatea Liteni Am fost la cetatea Liteni cu bicicleta. Am gasit geocutia ascunsa la Cetatea Liteni, cu ocazia participarii la Congresul National de Speologie 2009 Cluj.
Biserica reformata din Zimbor
Primele insemnari despre biserica dateaza din 1330.
Peninsula Farcasului Lacul Tarnita Lacul Baltoaca
Cheile Valisoarei
Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Scarita-Belioara 1 Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica. Gradina zoologica Turda
Lumea pierduta din gradina botanicaLumea pierduta din gradina botanica
How did you found this cache?
Cetatea ColtestiCetatea Coltesti
In Tukane express TB. Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu. Cetatea e foarte interesanta, si merita vizitata.
Lacul Sulfuros Lacul Carolina Ardascheia Muntii Trascau Canionul Rasca Lacul Tarnita
Biserica reformata Turda-Veche
Edificiul a fost construit la inceputul secolului al XV-lea, pe vremea imparatului Sigismund de Luxemburg (1387-1437), totodata suveran al Regatului Ungariei, pe amplasamentul unei si mai vechi biserici.
Cheile Plaiului
Apartine de comuna Livezile, satul Izvoarele.
Parcul Colina ClujParcul Colina Cluj
Poteca nu stiu cum se poate numi poteca, dar este un loc bunicel. O plimbare scurta pana la marginea orasului. Am identificat locatia geocutiutei.
Castelul Kemeny-Banffy LuncaniCastelul Kemeny-Banffy Luncani
La ruinele castelului, in prezent fara acoperis, se poate ajunge si cu masina, din drumul principal, pe un drum cu pietris.
Panorama Scarita-Belioara
Parcul de sculpturi Arkhai Vlaha
Constructia parcului terasat pe trei nivele a inceput in 2008, iar pe 29 iunie 2014 si-a deschis oficial portile.
Lacul Stiucilor Sacalaia Padurea Sloboda Mina evreilor Agarbiciu
Biserica de lemn din Zimbor
Dintre trasaturile vechi pot fi mentionate fereastra cu oblon prins in structura peretilor, piciorul de altar sculptat in forma de potir.
Lacul Kimpel
Cripta Beldi de Ozun - Cluj-Napoca
Se presupune ca forma de piramida a mormantului are legatura cu masoneria.
Cariera Corabia
Coltesti Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu. L-am gasit, cu ocazia turei de 1 mai Multumim.
Universitatea de Arta si DesignUniversitatea de Arta si Design
O geocutie foarte flexibila. Am gasit aceasta geocutie.
Rapa Datesului DataseniRapa Datesului Dataseni
Pe partea din sud-est se afla Rapa Datesului, sau Rapa Dataseni.
Padurea de stejar pufos Miraslau Avenul Dobru Huda Tatarilor
Plop negru Parcul Rozelor Cluj-Napoca
Plop negru cu circumferinta de 9,45 m, situat in parcul Rozelor, Cluj-Napoca.
Statuia Sfantului Donath - Parcul Etnografic Romulus Vuia
Statuia Sfantului Donath este amplasata in cadrul Parcului Etnografic Romulus Vuia, sectia in aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei.
Lac pescuit Fizesu Gherlii Tunelul Verde al Dragostei
Varful UgeruluiVarful Ugerului
Mihaela si Robert.
Biserica reformata BogataBiserica reformata Bogata
Se pare ca este vorba de o constructie timpurie, cand inca caramizile romane nu erau folosite la alte constructii.
Cascada Ciucas Am fost la cascada Ciucas cu bicicleta. Lacul Fantanele-Belis
Biserica reformata de pe strada Lupului
Biserica a fost construita ca manastire a calugarilor minoriti franciscani, la indemnul si cu sprijinul regelui Matias Corvinul, incepand cu a doua jumatate a secolului al XV-lea.
Santejude Vale
Lavanda Muresan Saulia
Zilele Iubitorilor de Lavanda - In anul 2023, Lavanda Muresan asteapta vizitatorii intre 24 iunie si 16 iulie, zilnic intre orele 9-21.
Castrul roman Potaissa
Obiective cultural-istorice - Judetul Cluj
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Bastionul Croitorilor
  • Localizare pozitie pe harta Cluj

• Interesant - Am gasit si aceasta geocutie. Interesant.
  • Felicitari - Am gasit geocutiuta pozitionata langa Bastionul Croitorilor. De apreciat locatia ei si recomandarea turistica pe care o face celor care viziteaza orasul si fac efortul sa descopere geocutiuta.
  • A fost fun - Azi am gasit cutia. Am mai incercat sa o gasesc pana acuma, dar nu am reusit.
  • Ascunzis curat - Unul dintre ascunzisurile curate. Atat imprejurimea cat si locul cutiei.
  • In drum spre serviciu - Am gasit geocutia pe la ora 8:00, in drum spre serviciu. Multumesc.
  • In august - Am gasit cutia inca in august.
  • Multumesc - Multumesc pentru geocutie.
  • Plimbare placuta - Cu ocazia unei plimbari placute, am gasit prima noastra cutie. Multumim pentru ascundere.
  • Am gasit-o - Desi nu era unde ne-am imaginat initial. O observatie as avea.
  • Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Bastionul Croitorilor - Este un ascunzis foarte fain :)) Greu de ajuns daca nu esti inalt.I
  • Bastionul croitorilor - Este un privilegiu ca am mai prins acest turn in piciore dupa atata amar de vreme. Am admirat cu multa curiozitate turnul si incercam sa fac un exercitiu in minte de a-mi imagina cum se putea locui, trai, munci si apara acest turn in vremurile respective.
  • Misentea: La Misentea, prin poarta laterala - Am gasit poarta (principala) inchisa, dar facand turul incintei am descoperit poarta laterala (vezi foto) deschisa, asa ca am putut vizita, atat curtea, cat mai ales frumosul interior. Din pacate, cu tot efortul depus (citeste atentia), n-am depistat geocutia.
  • Varful Lepsa - Muntii Vrancei: Varful Lepsa e sub el! - Rugam primul gasitor al acestei cutii sa adauge pe titlului de pe eticheta si de pe coperta jurnalului cuvantul SUB, iar daca suie si pe Varful Lepsa si gaseste cutia de acolo sa taie de pe eticheta aceleia acelasi cuvant. Multumim.
  • La Rascruce - Muntii Ciucas: Precizare - Cele doua cutii metalice nu sunt adaposturi. Ele protejeaza niste sonde seismice ale celor de la statia de la Muntele Rosu.
  • Izvorul Seregeto - Turia: Dus-intors la un izvor sec - Suind, apoi coborand pe Valea Iadului, spre si de la Gradina Herko - aflata la confluenta cu Paraul Ars. Am observat din masina chioscul ce protejeaza Izvorul Seregeto.
  • Izvorul Koncsag - Baile Tusnad: Buna apa de izvor - Dupa insuccesul de la podul CFR, am mers la izvorul Koncsag sa ne refacem rezervele de apa inainte sa urcam spre Stancile Turnuri. Dupa ce ne-a delectat cu apa de la cele trei izvorase amenajate, am cautat cutia, pe care am gasit-o in buna stare.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Coloane spectaculoase - Am gasit geocutia de langa spectaculoasele coloane de bazalt. Nu uitati sa vizitati si craterul vulcanic din apropiere.
  • Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita - Muntii Berzunti: Dansand cu serpii - Constatam ca e al doilea scunzis publicat de noi, dupa cel de la Castrul Arutela din judetul Valcea, pazit de un sarpe.
  • Piatra Ucigasul: Cutie roasa de soareci - Gasirea cutiei nu a reprezentat o dificultate, caci cunosteam locatia. Semnul X l-am vazut dupa ce am dibuit cavitatea datorita usii din bolovani din fata intrarii.
  • Buteasa - Muntii Bihor: Cutia de pe Buteasa - Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita.
  • Canionul Dofteana: Cutie noua la Canionul Dofteana - De astazi exista o cutie noua la canion. In acelasi loc in care a fost ascunsa cea veche.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Monument istoric - Ma trag din apropierea locului respectiv. Spre rusinea mea, am trecut de foarte multe ori prin zona, dar nu am avut niciodata curiozitatea sa vizitez acest loc, acest pod.
  • Varful Harghita Madaras: Frumos loc - Relativ frumoasa vreme, mersi.
  • Concretiuni de Feleac: Multumesc - Am gasit cutia impreuna cu dadfac.
  • Cimitirul eroilor - Zencani: Informatii despre Zencani-Toplita - Cimitirul Zencani, cartier al Toplitei si-a luat numele de la dealul sub care se afla. Are in cuprins o parcela unde sunt inmormantati pacientii spitalului de campanie nr 1305, mutat din Sibiu la Toplita in toamna anului 1916.
  • Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna: Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna - Am parcat pe ulita de langa monument, este loc suficient in spatele edificiului. Nu a fost necesar GPS.
  • Tunelurile Nerei: Tunelurile Nerei - Dupa o serie de ascunzisuri negasite din cauza coordonatelor aiurea (Ochiul Beiului, Cascada Beusnitei, Cascada La Vaioaga), in sfarsit o geocutie de calitate. Ascunzisul se afla foarte aproape de Podul Bei, loc la care se poate ajunge si cu masina.
  • Cetatea din valuri de pamant Redut - Ghimes: Cetatea din valuri de pamant Redut - Ghimes - In orice anotimp zona arata impecabil. Se vede mana de om gospodar.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Tabara SCA - Cu ocazia unei plimbari din tabara am gasit geocutia. De aici privelistea este superba.

Ai ajuns in Cluj si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Bastionul Croitorilor? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Cluj, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!