Cascada Rachitele

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cascada Rachitele - dupa inregistrare.

Biserica Adormirii Maicii Domnului Oituz Constanta biserica catolica
Biserica Adormirii Maicii Domnului
Biserica Mica Biserica Mica reformata Targu Mures
Biserica Mica
Linia melcului
Accesul pe stanca Bucegi Baba Mare
Accesul pe stanca

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cascada Rachitele!

>>> Vizitati Cascada Rachitele si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Rachitele, se afla la 5,05 km distanta.
Plop negru Parcul Rozelor Cluj-Napoca
Plop negru cu circumferinta de 9,45 m, situat in parcul Rozelor, Cluj-Napoca.
Piatra DespicataPiatra Despicata
Piatra Despicata, Rosia Montana.
Canionul Rasca Lacul Tarnita
Biserica de lemn din Bucea Am gasit cutiuta in drum spre Cluj.
Piramida mortuara Mauksch-Hintz Cluj-Napoca
Monumentul funerar construit in forma unei piramide a fost realizat din blocuri de piatra.
Stejarisul de balta Panic
Copacul Cerbul Minune Padurea FagetCopacul Cerbul Minune Padurea Faget
Am gasit si aceasta geocutie.
Turnul cu pantofiTurnul cu pantofi
Am gasit usor aceasta geocutie.
Detunata Goala Magura Simleului Valea Sighistel Biserica reformata Zalau Peretele Zanelor Vadu Crisului Ruinele cetatii Bathory Simleu Silvaniei Lacul Mihoesti Moloch Punct de belvedere Biserica de lemn din Sanmihaiu Almasului Incinta funerara Taul Gaurii Cascada si Pestera Vadu Crisului Biserica catolica Rosia Montana Tunelul Verde al Dragostei Varful Vladeasa Magura Fericei Muntii Bihor Izbucurile Bujor si Feredeu Posaga Monumentul cepei Pericei
Cripta Beldi de Ozun Cluj-Napoca
Se presupune ca forma de piramida a mormantului are legatura cu masoneria.
Dealul cu melci Lacul Chinteni Sfinxul Carnic Rosia Montana Pietrele Negre Piatra Corbilor Lacul Tarnita Calcarele cu hipuriti Valea Crisului Fagul imparatului Muncelu Dosul Laurului
La Plese Dancu
Un deal fara vegetatie, care prezinta forme deosebite.
Izbucul Ursului Ponorul din Barsa Cohanului
Groapa Ruginoasa Cu ocazia unei excursii cu SCA am gasit aceasta geocutie. Belvedere est Padurea Hoia
Cascada La Sipote Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Statuia Sfantului Donath Parcul Etnografic Romulus Vuia
Statuia Sfantului Donath este amplasata in cadrul Parcului Etnografic Romulus Vuia, sectia in aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei.
Avenul Giloasa Panorama Scarita-Belioara Biserica reformata din Zauan Hoanca Apei Lacul Gilau
Detunatele Pentru ca am umblat de curand in cutia cu amintiri nu se poate sa nu pomenesc si de Detunatele, vizitate acum patru ani.
Cucurbata Mare Muntii Bihor Lacul Tarnita Cascada Boilor Peninsula Farcasului Lacul Tarnita Pestera Hodobana Galeria Catalina-Monulesti Saua Bortigul Lacul Micesti Lacul Padureni-Ciurila
Dealul Hoia
Padurea Hoia se afla pe un deal, in nordvestul orasului Cluj-Napoca.
Pestera Darnii Biserica scufundata Geamana Molhasurile de la Izbuce
Lumea pierduta din gradina botanicaLumea pierduta din gradina botanica
How did you found this cache?
Gradina agrobotanica Iuliu Prodan
Pe o suprafata de aproape 7 hectare detine peste 1800 de specii vegetale.
Valori naturale - Judetul Cluj

• Urmarire Cascada Rachitele

• Izvor pe malul Oltului - Sfantu Gheorghe: Nu ma tem, adica da - Ajungand la fata locului, am constatat, ca de fapt izvorul este o captare de apa. Zona fiind una de protectie cu regim sever.
  • Parcul Petofi Sandor - Sibiu: Parc - Am gasit cutia ascunsa in zid. Parcul poarta numele poetului din anul 2007.
  • Manastirea Tiganesti: Observatii - Geocutia finala a disparut si am inlocuit-o. Coordonatele finale sunt aceleasi.
  • Piscul Baciului - Muntii Piatra Craiului: Piscul Baciului - Conform logurilor din cutie, am fost al patrulea gasitor. Am urcat pe creasta Pietrei Craiului dinspre Prapastiile Zarnestilor, trecand pe langa cabana Curmatura.
  • Cetatea Soimos: Continut ud - Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Continutul geocutiei este ud, iar instructiunile mucegaite.
  • Cetatea Brasov: Cutia de la cetate - Am gasit aceasta geocutie, si eu.
  • Piatra cu caldare mare - Piatra Soimului - Oituz: Caldarea Mare din Piatra Soimului a fost cu plin - Cunoscand bine locatia, ne-a fost usor sa gasim ascunzisul. A fost usor de gasit si geocutia.
  • Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna: Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna - Am parcat pe ulita de langa monument, este loc suficient in spatele edificiului. Nu a fost necesar GPS.
  • Dealul Melcilor: Minunata zona - In pe, out picture.
  • Cetatea Heret - Malnas: Precizari suplimentare despre cetate - Multumesc pentru informatiile oferite. Nici eu nu stiam ca geocutia a fost gasita de asa de multi cautatori.
  • Parcul de aventura Balu - Harghita Bai: A fost foarte fain - Am gasit cutia. Am luat Geokrety-ul Mareszka 4.
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Gasita - Am gasit geocutia.
  • Cascada La Vaioaga: Cascada Vaioaga - Am avut noroc in a gasi aceasta cutie, deoarece am cautat destul de mult. Efortul a fost incununat de succes si locul in care este amplasata este deosebit.
  • Piatra cu Gaura - Corund: Piatra cu Gaura - Frumos loc, interesanta Gaura. Usor de gasit cu o echipa numeroasa.
  • Biserica catolica - Mihaileni: Acoperis renovat - Acoperisului de scandura de la podul intrarii de la biserica a fost renovat. Daca acolo era ascunzisul e posibil sa fi disparut astfel.
  • Castrul Arutela: Hotel pentru boschetari - Dupa nereusita de la manastirea Turnu, speram sa gasesc geocutia ascunsa aici. Am parcat masina in micuta parcare de la capatul digului, de unde am coborat direct pe versantul abrupt.
  • Izvorul geografic al Trotusului: Iarna nu-i ca vara - Multumesc pentru consolidarea ascunzisului. Am inteles insa un lucru important, ca o cutie poate fi usor de ascuns vara si greu de gasit iarna.
  • Lacul Tarnita - Muntii Berzunti: Lacul Tarnita - Am gasit ascunzisul la est de lac (tau, bolatau zic localnicii). Gasim un izvor amenajat la 100 m N.
  • Lacul Foroja - Muntii Tarcaului: Lacul celor trei sutiene - Venind dinspre zona Ghimesului, am ajuns prima data pana in localitatea Preluci. Cautand cea mai buna modalitate de a aborda valea Foroja.
  • Carta: Vom reveni cu mai multa imaginatie - Pe langa indiciul (incitant) din descrierea ascunzisului am primit de la administratorul site-ului indicatii in plus. Sa ne incordam imaginatia la maximum pentru a-l gasi.
  • Misentea: La Misentea, prin poarta laterala - Am gasit poarta (principala) inchisa, dar facand turul incintei am descoperit poarta laterala (vezi foto) deschisa, asa ca am putut vizita, atat curtea, cat mai ales frumosul interior. Din pacate, cu tot efortul depus (citeste atentia), n-am depistat geocutia.
  • Sub podul CFR - Baile Tusnad: Repede si usor - Am gasit repede si usor aceasta geocutie.
  • Troita cu palarie - Drumul Muntelui - Frumoasa: Un ascunzis ingenios si un nou obiectiv pe Drumul Muntelui - In iunie 2013 am ascuns in acest loc o geocutie, ascunzisul fiind chiar in palaria troitei. Era o geocutie mai speciala, fara cutie, doar un creion si un carnetel ambalat intr-o pungulita inchisa ermetic.
  • Cetatea Almasului: Intr-o zi splendida - In cadrul unei excursie cu bicicleta, intr-o zi splendida am gasit si aceasta geocutie.
  • Sarea lui Buzau: Poate cam in goana trenului - Poate am cautat cam grabit cutia de n-am gasit-o, desi am cercetat destul de amanuntit subsolul indicat in fotografie si de coordonate. Cat despre obiectiv, din cauza dezinteresului total al autoritatilor (dar care se lauda cu existenta sa), la care se adauga mizeria antropica de nestavilit, acesta pare a nu oferi nimic deosebit vizitatorului.
  • Bucin: O usoara plimbare - Dupa ce dimineata am gasit geocutia 14 Crosses, ascunsa langa mica bisericuta romano-catolica din Sovata, m-am dus sa verific geocutia de la cetatea Rabsonne. Se pare ca copacul care ascundea geocutia a fost daramata de un fulger, fiind necesara amplasarea unei noi geocutii.
  • Turnul Negru Brasov: Am trecut si noi pe aici - Harabeck si Iris (UC Team). In Travel bug.
  • Biserica Neagra Brasov: Loc fain - Florin, Lumi si usmile. Nice place.
  • Lacul Andreoaie - Boistea: Cutie noua la Lacul Andreoaie - În trecere pe la lac am constatat devalizarea ascunzisului si disparitia geocutiei. Cum aveam la mine una goala am reamenajat ascunzisul, ascunzand mai bine cutia.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Locul este incredibil - Am mai stat jumate de ora sa admiram. Am luat GeoKrety-ul Harghita 40, si am pus o bratara de la Felsziget de anul asta.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cascada Rachitele? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Cluj, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!