Lac pescuit Fizesu Gherlii

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lac pescuit Fizesu Gherlii - dupa inregistrare.

Crovul Mare crovuri porcului medved mehedinti
Crovul Mare
Nou si vechi Viaduct Ladok
Nou si vechi
De pe Stanca Burlii, satul Cut stanca burlii cristan
De pe Stanca Burlii, satul Cut
2651 Odorheiu Secuiesc capela Isus
2651

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lac pescuit Fizesu Gherlii!

>>> Vizitati Lac pescuit Fizesu Gherlii si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Santioana, se afla la 2,32 km distanta.
Lacul Csiky Conacul Torma Cristestii Ciceului Lacul Mariselu Biserica reformata Turda
Biserica romano-catolica Sfanta Treime Bistrita
Cu o istorie de peste doua secole, aceasta biserica impresioneaza prin frumusetea si valorile sale culturale si religioase.
Locul fosilifer Rapa Mare Lacul Sulfuros Lacurile Sigmir Lacul Suatu Lacul Rotund
Parcul de sculpturi Arkhai Vlaha
Constructia parcului terasat pe trei nivele a inceput in 2008, iar pe 29 iunie 2014 si-a deschis oficial portile.
Biserica de lemn din Zimbor
Dintre trasaturile vechi pot fi mentionate fereastra cu oblon prins in structura peretilor, piciorul de altar sculptat in forma de potir.
Bastionul Croitorilor ClujBastionul Croitorilor Cluj
Am gasit si aceasta geocutie. Unul dintre ascunzisurile curate. Azi am gasit cutia.
Istan tauIstan tau
Istan tau (Taul Domnului).
Biserica Scroafei Dipsa
In Dipsa se afla o veche si masiva biserica saseasca evangelica in stil gotic, Biserica Scroafei.
Laleaua pestrita de la Valenii de Mures
Zona din apropierea paraului Agris este una cu umiditate ridicata in perioada ianuarie-mai si septembrie-decembrie.
Castelul Kemeny-Banffy LuncaniCastelul Kemeny-Banffy Luncani
La ruinele castelului, in prezent fara acoperis, se poate ajunge si cu masina, din drumul principal, pe un drum cu pietris.
Padurea de ses Orheiu Bistritei
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli LudusBiserica ortodoxa Sfantii Apostoli Ludus
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Ludus.
Taul Bujorului Zau de CampieTaul Bujorului Zau de Campie
Taurile care se afla aici sunt urmatoarele: Zaului, Bujorului, Mihesu, De la Vama, Saulia, Valeni.
Podul graniceresc Cosbuc
Dateaza din secolul 20, si a fost construit dupa modelul celui din secolul 18.
Laguna Albastra AghiresuLaguna Albastra Aghiresu
Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer. Speram sa ne astepte Brooke Shields. Intr-o excursie cu bicicleta am gasit aceasta geocutie.
Paraul Alunis Biserica evanghelica Posmus Lacul Tarzan Piatra lui Iacob Cusma Biserica catolica Ludus Piatra Cusmei Muntii Calimani Lacul Darvastau Cojocna
Biserica catolica din Turda
Hramul bisericii, Sfanta Maria - Nasterea Sfintei Fecioare.
Gradina ZmeilorGradina Zmeilor
Am iesit la iarba verde la zmei si din intamplare in timp ce ne cataram din distractie pe stanci am dat din intamplare peste cutie. Este un loc splendid. Am gasit foarte usor cutia.
Poiana Rotunda Padurea Hoia
Se intinde pe o suprafata de aproximativ 295 hectare, iar cel mai inalt punct se afla pe Dealul Hoia, la altitudinea de 506 m.
Fantana cu steme ReghinFantana cu steme Reghin
Sunt reprezentate aici trei steme ale orasului.
Casa pian Ceuasu de CampieCasa pian Ceuasu de Campie
Cladirea de langa drum seamana cu un pian, iar cladirea din spatele acesteia are un geam urias avand forma unei viori.
Dealul Hoia
Padurea Hoia se afla pe un deal, in nordvestul orasului Cluj-Napoca.
Lacul Lebedelor FaragauLacul Lebedelor Faragau
Pescarii pe care i-am intrebat nu cunosteau vreo denumire speciala pentru lac.
Izvorul Bilascu Padurea FagetIzvorul Bilascu Padurea Faget
Am gasit si aceasta geocutie. Carnetelul era semnat, tot astazi, cu cateva ore inaintea mea. Zbuciumel, nu fi suparat.
Universitatea Babes-BolyaiUniversitatea Babes-Bolyai
Felicitari pentru ascunzis. We have visited Cluj for some sightseeing.
Locul fosilifer Corusu Lacul Sutu-Ciurila
Taramul Lavandei Madaras
In fiecare an, timp de 4 saptamani si 4 weekenduri, in perioada de inflorire a lavandei, vizitatori sunt asteptati aici cu uleiuri esentiale si alte produse din lavanda.
Tribunal Ludus
Biserica reformata de pe strada Lupului
Biserica a fost construita ca manastire a calugarilor minoriti franciscani, la indemnul si cu sprijinul regelui Matias Corvinul, incepand cu a doua jumatate a secolului al XV-lea.
Cheile Tureni Traseu vizitare tip via ferrataCheile Tureni Traseu vizitare tip via ferrata
Relieful ariei naturale protejate este unul spectaculos si salbatic, iar noul traseu ingust si accidentat, vizitatorii traind senzatii unice.
Lacul Taureni
Plop negru Ciocmani
Se pare ca este cel mai gros plop in viata din Romania, respectiv al doilea arbore dupa grosime din tara, posibil si record international.
Castrul roman Ilisua
Fabrica de pensule
Proiectul a fost initiat in 2009 de un grup de artisti, producatori si manageri culturali din Cluj.
Castelul Kemeny Brancovenesti
Castelul Ugron Zau de CampieCastelul Ugron Zau de Campie
Castelul a fost construit de catre Ugron Istvan, consul pentru monarhia austro-ungara in Rusia, care revine in Transilvania dupa primul razboi mondial.
Lacurile Sieu Odorhei
Castelul Degenfeld CuciCastelul Degenfeld Cuci
Din materialul acestui castel, la inceputul secolului al XIX-lea, contele Degenfeld Miksa Kristof incepe construirea unei noi cladiri.
Lacul Kimpel Lacul Damacuseni
Cetatea Fetei FlorestiCetatea Fetei Floresti
Intr-o zi frumoasa de sambata, am gasit aceasta geocutie.
Lacul Lighet Targu Lapus Rezervatia de bujori de stepa Zau de Campie Biserica romano-catolica Reghin
Castelul Huszar ApalinaCastelul Huszar Apalina
Castelul avea 32 de camere, fantana eclectica in curte, fereastra istorizanta in casa scarii, tavan pictat si casetat in sala mare de la etaj.
Lacul Mocirlos
Manastirea franciscana Alverna Cluj-NapocaManastirea franciscana Alverna Cluj-Napoca
Cladirea fost construita pe modelul bisericii din Asissi, locul nasterii Sfantului Francisc.
Lacul Dulce Gradina zoologica Turda
Valori naturale - Judetul Cluj

• Urmarire Lac pescuit Fizesu Gherlii

• Varful Bodoc - Muntii Bodoc: Pe cel mai spectaculos varf al Muntilor Bodoc - Am plecat de la coada Lacului Padureni. Unde ne-am si intors dupa ce am inconjurat, doar pe culme, toata valea Padurenilor.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Harti rotite - Pentru mine o harta, fie ea doar o poza Google Earth, ar trebui sa-mi ofere informatii legate de localizarea obiectivelor, a traseelor propuse pentru a fi parcurse, respectiv accesul la locatii. Rotand harta sau poza Google Earth, si ascunderea directiei nordului, ingreuneaza intelegerea informatiilor oferite, mai bine zis ma dezorienteaza.
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Spre acasa - Cu multe dificultati, dar am gasit pana la urma si aceasta geocutie.
  • Ghetarul Focul Viu: Ghetarul Focul Viu - Am gasit geocutia ascunsa langa Ghetarul Focul Viu.
  • Universitatea Babes-Bolyai: Am gasit cutia - Dar a durat ceva pina am scos-o de la locul ei. Multumesc.
  • Pestera Studentilor - Muntii Trascau: Gasita - :) am gasit-o azi.
  • Gara Baile Herculane: Gara Baile Herculane - Este pentru a doua oara cand ajung in acest loc, dar fara succes in a gasi cutia. Vegetatia este foarte inalta, si am dat vina pe acest lucru.
  • Petersberg - Sanpetru: Spre Dealul Cetatii dinspre Sanpetru - M-am apropiat de Dealul Cetatii dinspre Sanpetru, pe unul dintre numeroasele drumuri de pamant. Din spatele antenei de telecomunicatie, o poteca larga va conduce pana pe varful Dealul Cetatii - Lempes, la geocutie.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Lacul Frumoasa - Mai bine mai ascunsa, decat prea expusa. Zona geocutiei potenteaza frumusetea lacului.
  • Castelul nobiliar Sukosd-Bethlen - Racos: Mateiasi de langa Racos - In drum spre Racos am strabatut Bogata, apoi Dopca si am ajuns in Mateiasi. Am vazut un monument al eroilor cazuti in Primul Razboi Mondial, case vechi (construite in jurul anului 1890) si unele mai noi cu un fel de blazon pe fatada.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Verificare cutie - Cu ocazia unei plimbari scurte, am verificat azi geocutia ascunsa langa lacul Sfanta Ana. Cutia este in stare buna, la locul ei.
  • Biserica de la Kontumac - Ghimes: Aveti dreptate - Am ramas si eu nemultumit de ascunzis. Cand l-am ales pe cel care, vad, rezista, totusi, eram cam pe graba.
  • Cetatea Talmaciu: La vanatoare fara pusca - Cand am ajuns sus la cetate am constatat ca ne lipseste gps-ul (uitat jos la masina). N-am disperat, desi nu mai stiam exact despre ce fel de zid era vorba in indicatia de cautare NV, NE, SE.
  • Podul Minciunilor: Podul Minciunilor, care spune adevarul - Felicitari si la cat mai multe cutii gasite. Ma bucur ca geocutia mai este la locul ei, locul fiind unul destul de expus.
  • Biserica catolica Sibiu: Biserica catolica Sibiu, la a doua incercare - Prima data am incercat gasirea acestei geocutii cu ocazia festivalului Artmania. Nu a fost sa fie, locul era plin cu oameni, iar in jurul ascunzisului a fost amenajata o terasa.
  • Biserica catolica fortificata - Bancu: O noua cutie in locul celei disparute - Administrativ vorbind, implicit si istoric, si asa cum apare ea in catalogul monumentelor istorice din judetul Harghita. Biserica fortificata apartine satului Ciucsangiorgiu.
  • Piatra Ucigasul: Cutie roasa de soareci - Gasirea cutiei nu a reprezentat o dificultate, caci cunosteam locatia. Semnul X l-am vazut dupa ce am dibuit cavitatea datorita usii din bolovani din fata intrarii.
  • Varful Nemira Mica: Varful Nemira Mica - Sunt al treilea an consecutiv pe varf si nu pot trece resemnat pe langa felul cum inteleg unii turisti sa-si marcheze trecerea. Crucea metalica care a aparut in 2014 a devenit loc de pelerinaj (icoane, lumanari si candele), s-au desfacut lespezi cu licheni pentru a construi vetre de foc se abandoneaza resturi menajere.
  • Cetatea Tartod: Cutia nu mai este - Am gasit locul exact, dar cutia nu mai era. Ne-am obosit cu copiii, dar era foarte frumos si doar copiii erau suparati din cauza ca a disparut cutia.
  • Poiana Mica: Ascunzis interesant - Am gasit o geocutie, ascunsa in Poiana Mica de langa Poiana Brasov.
  • Cascada Paraului Saritor: Am sarit la tinta! - Marcajul spre cascada seamana cu o tinta de tragere. Asa ca a tintit si eu obiectivul.
  • Parangul Mare: Am gasit cutia rotunda sambata - Starea ei este perfecta, e nevoie de ceva de scris, un pix, creion ceva. Noi am scris in jurnal cu o mina de creion de 0.
  • Cindrel: Bomboane si alte alimente - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Te rog sa nu mai pui bomboane in geocutii, nici alte alimente sau cosmetice.
  • Dealul Dracoaia: Pe Drumul Crucii pe Dracoaia - Dealul Dracoaia reprezinta un cert punct de atractie aproape irezistibila. Pentru cine suie/coboara pe Valea Trotusului cu masina ori cu trenul, datorita alurii sale semete, singulara in contextul culmilor de primprejur.
  • Turnu Rosu din Boita: Turnu Rosu din Boita - Stiu bine ce am gasit. Si cutia lui csipike si aceasta de pe geotrekking.
  • Varful Ciucas: Irezistibila cutie - M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia. Noroc cu peisajul inaltator, Ciucasul fiind usor de recunoscut din multe zari, nu si invers.
  • Piatra Colibei: Eskimos Friend The Birdie - Am scos azi din geocutie TB Eskimo's Friend The Birdie.
  • Cetatea Miko Miercurea Ciuc: Trecand prin Miercurea Ciuc - Nu puteam s-o ratez :). Acum cativa ani am vazut o foarte frumoasa expozitie cu pictura lui Munkacs Mihaly in acest castel (acum muzeu).
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Un loc foarte bun - Am gasit cutia, un loc foarte bun. Frumoasa plimbarea prin padure.
  • Cheile Borzesti: Gasita - Am gasit geocutia.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lac pescuit Fizesu Gherlii? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Cluj, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!