Lacul Chinteni

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Chinteni - dupa inregistrare.

Pridvor cu patru stalpi masivi din piatra Bogata Olteana biserica ortodoxa
Pridvor cu patru stalpi masivi din piatra
La monument noaptea Monument Gheorghe Donici Stefan cel Mare
La monument noaptea
3137 paraul Caltun Caltunului cascada caderi apa
3137
Mina 2 targu ocna mine sare
Mina 2

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Chinteni!

>>> Vizitati Lacul Chinteni si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Chinteni, se afla la 2,04 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Chinteni: 6
Lacul Micesti
Baile SomeseniBaile Someseni
Baile Someseni si-au trait zilele de glorie în anii 1930, imediat dupa ce au fost preluate de dr Dominic Stanca, fost medic în armata imperiala, inovator, cercetator si explorator de ape termale.
Mina evreilor Agarbiciu Tunelul Verde al Dragostei
Biserica lui Stefan cel Mare FeleacBiserica lui Stefan cel Mare Feleac
Am oprit pentru scurt timp pe Feleac, autostrada ocolitoare a Clujului fost inchisa temporar, din cauza unui accident. Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie.
Lacul Fantanele-Belis
Universitatea Babes-BolyaiUniversitatea Babes-Bolyai
Felicitari pentru ascunzis. We have visited Cluj for some sightseeing.
Fabrica de pensule
Proiectul a fost initiat in 2009 de un grup de artisti, producatori si manageri culturali din Cluj.
Poiana Rotunda Padurea Hoia
Se intinde pe o suprafata de aproximativ 295 hectare, iar cel mai inalt punct se afla pe Dealul Hoia, la altitudinea de 506 m.
Pestera Boiu Mare Fagul imparatului Muncelu
Pestera Huda lui PaparaPestera Huda lui Papara
Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona.
Lacul Zau de Campie
Biserica de lemn din Zimbor
Dintre trasaturile vechi pot fi mentionate fereastra cu oblon prins in structura peretilor, piciorul de altar sculptat in forma de potir.
Dealul Hoia
Padurea Hoia se afla pe un deal, in nordvestul orasului Cluj-Napoca.
Cheile BaciuluiCheile Baciului
O plimbare linistita in afara Clujului prea aglomerat. Cu ocazia unei plibari, intr-o splendida zi de iarna, am gasit geocutia. Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni.
Lacul Suatu Lacul Tarzan Lacul Stiucilor Sacalaia
Tacla Gavrii MariselTacla Gavrii Marisel
Tacla Gavrii este un punct de belvedere stancos, care se afla langa localitatea Marisel.
Laguna Albastra AghiresuLaguna Albastra Aghiresu
Intr-o excursie cu bicicleta am gasit aceasta geocutie. Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer. Felicitari pentru gasirea geocutiei.
La Plese Dancu
Un deal fara vegetatie, care prezinta forme deosebite.
Manastirea franciscana Alverna Cluj-NapocaManastirea franciscana Alverna Cluj-Napoca
Cladirea fost construita pe modelul bisericii din Asissi, locul nasterii Sfantului Francisc.
Biserica de lemn din Sanmihaiu Almasului
Ferma de lavanda si baie sarata Cojocna
In fiecare an se organizeaza aici un festival, care inseamna un weekend de trei zile.
Pestera Studentilor Muntii Trascau :) am gasit-o azi. Lacul Baltoaca
Concretiuni de FeleacConcretiuni de Feleac
Tocmai am primit stirea ca mai sunt niste bolovane asemanatoare la nici 500 m de aceasta locatie. Salutari. Cel mai accesibil loc ramane cel de la Costesti.
Plop negru Parcul Rozelor Cluj-Napoca
Plop negru cu circumferinta de 9,45 m, situat in parcul Rozelor, Cluj-Napoca.
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Turnul cu pantofiTurnul cu pantofi
Am gasit usor aceasta geocutie.
Lacul Darvastau Cojocna Lacul Taga Mare Lacul Gilau Cascada Rachitele Lacul Saulia Biserica reformata Turda Lacul Varsolt Pietrele Albe
Plop negru Ciocmani
Se pare ca este cel mai gros plop in viata din Romania, respectiv al doilea arbore dupa grosime din tara, posibil si record international.
Coltesti Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu. L-am gasit, cu ocazia turei de 1 mai Multumim. Lacul Sulfuros
Lavanda Muresan Saulia
Zilele Iubitorilor de Lavanda - In anul 2023, Lavanda Muresan asteapta vizitatorii intre 24 iunie si 16 iulie, zilnic intre orele 9-21.
Lacul Padureni-Ciurila
Cetatea Liteni Am fost la cetatea Liteni cu bicicleta. Am gasit geocutia ascunsa la Cetatea Liteni, cu ocazia participarii la Congresul National de Speologie 2009 Cluj. Lacurile Mihesu de Campie Biserica de sub lac Belis-Fantanele
Izvorul Bilascu Padurea FagetIzvorul Bilascu Padurea Faget
Am gasit si aceasta geocutie. Are nevoie de mentenanta. Zbuciumel, nu fi suparat.
Lacul Ocnei
Biserica reformata VisteaBiserica reformata Vistea
Locul cutiei este oarecum expus. Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta.
Piatra Corbilor Lacul Tarnita
Pestera de la Poarta Zmeilor Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Lac pescuit Fizesu Gherlii
Piatra Secuilor Nord Muntii TrascauluiPiatra Secuilor Nord Muntii Trascaului
Un loc foarte bun, recomand pentru toata lumea. Gasita azi de Acasenii. In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor.
Cariera Corabia
Taul Bujorului Zau de CampieTaul Bujorului Zau de Campie
Taurile care se afla aici sunt urmatoarele: Zaului, Bujorului, Mihesu, De la Vama, Saulia, Valeni.
Mina medievala fier Lucaci Lacul baraj Somesul Rece Lacul Privighetorii
Cripta Beldi de Ozun Cluj-Napoca
Se presupune ca forma de piramida a mormantului are legatura cu masoneria.
Cheile Valisoarei
Raul Aiud isi are izvoarele in extremitatea de nord-est a Muntilor Trascau, strabatand cu apele sale pe o mica distanta Masivul Bedeleu, Depresiunea Trascaului, Depresiunea Poiana Aiudului, Piemontul Trascaului si Culoarul Muresului.
Izbucul din Valea Seaca
Castelul Ugron Zau de CampieCastelul Ugron Zau de Campie
Castelul a fost construit de catre Ugron Istvan, consul pentru monarhia austro-ungara in Rusia, care revine in Transilvania dupa primul razboi mondial.
Valori naturale - Judetul Cluj

• Urmarire Lacul Chinteni

• Apa Imputita - Paraul Lupului: Un loc ascuns cu o atmosfera aparte - M-am apropiat de ascunzis dinspre intrarea in parcul cu animale salbatice, urmand paraul Lupului. Nu exista o poteca clar batuta, astfel incat a trebuit sa inaintez prin padure, respectiv pe malul paraului.
  • Cheile Dofteanei: Lipsa de experienta, bat-o vina! - Avem un GPS foarte foarte bun (Garmin 60 si inca niste litere - nu-i pe aproape acum). Care ne-a tot impins dincolo de rau.
  • Poarta Doamnei - Poiana Brasov: Am găsit cutia - Este in stare excelenta, am pus in ea un omulet verde si o bricheta.
  • Baile Madicea - Carta: Izvoarele de sub parau - In drum spre Piatra Mesei, am vizitat piscina aflata in paragina, si cele doua izvoare cu apa minerala de la Baile Madicea. Cele doua izvoare sunt foarte interesante, deoarece au fost captate de sub nivelul paraului, si trecute prin apa paraului intr-un inel de beton.
  • Izvorul din paraul Pastravului - Ozunca-Bai: Paraul Pastravului in intuneric - Cand am ajuns in Ozunca Bai era deja intuneric. Deoarece cunosteam locul si am vazut deja si depunerea calcaroasa de langa izvor, m-am dus direct la geocutie.
  • Izvorul Seregeto - Turia: Dus-intors la un izvor sec - Suind, apoi coborand pe Valea Iadului, spre si de la Gradina Herko - aflata la confluenta cu Paraul Ars. Am observat din masina chioscul ce protejeaza Izvorul Seregeto.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Dupa indelungi cautari - Am gasit geocutia, impreuna cu un prieten, totul era umed dupa ploi recente. Am si alunecat pe un bolovan si m-am taiat binisor de la glezna in sus, insa totul a meritat.
  • Ariusd: Cutie noua pe Dealul Ciocas - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe, m-am plimbat prin zona comunei Valcele, satul Ariusd. Dupa ce pe dealul Ciocas am gasit doar ascunzisul gol, dupa o scurta convorbire cu cel care a ascuns geocutia, am ascuns aici o noua cutiuta.
  • Cavitatile de langa Satu Mare: Kolik - Am gasit geocutia ascunsa langa cavitatea Kolik, satul Satu Mare.
  • Muzeul de apa minerala Tusnad: Muzeu Tusnad Sat - La prima trecere de pietoni, venind dinspre Tusnad Bai, pe partea stanga a drumului, sunt amenajate izvorul si muzeul apelor minerale. Parcarea este in spatele muzeului, dar accesul este permis doar daca vii dinspre Sansimion (linie continua).
  • Baile Sarate - Cristuru Secuiesc: Baile sarate, o experienta deosebita - In drumul meu spre casa, dinspre Sibiu, a plouat continuu. Ajungand insa la Cristuru Secuiesc, a iesit soarele.
  • Concretiuni de Feleac: Am vizitat zona - Primisem coordonatele de la un prieten, si in dupa-amiaza aceea tocmai plecam din oras si am zis sa fac un mic ocol :) Aveam doar coordonate, fara descriere, fara hint, fara poze, absolut nici o alta informatie. Semnalul de la GPS era slab, incat abia isi lua fix pe sub copaci.
  • Fortareata de piatra - Piatra Soimului - Oituz: Am cucerit fortareata - Inca un obiectiv interesant de pe Piatra Soimului pe care il stiam de mult. Am dat surprinzator de repede peste ascunzis.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: O plimbare placuta - A fost o zi de toamna cu soare si cu aer curat.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: Am gasit cutia impreuna cu dadfac - Are nevoie de mentenanta. continutul cutiei este imbibat cu apa.
  • Dealurile biciclistilor Cocorastii Mislii: Efortul a meritat - Am gasit cutita mergand dinspre Bordeienii Mari. Un traseu destul de greu , printre niste arbusti plini cu spini.
  • Palatul Culturii - Targu Mures: Expusa, dar totusi ascunsa - Cutie gasita cu ajutorul lui Andrixnet. Mi-a placut ascunzatoarea geocutiei.
  • Dealul Dracoaia: Multumiri pentru semnalizarea erorilor - Denumirea gresita a localitatii Dofteana a aparut din cauza unei greseli de dactilografiere. Am corectat descrierea.
  • Cetatea Deva: Cetatea Deva - Cine nu a vizitat macar o data cetatea Devei. Acum este foarte comod profitand de tehnica avansata - telecabina si mai ales ca e renovata si mult mai sigura de vizitat.
  • Lacul Cuiejdel - I: Lacul Cuejdel I - Am gasit foisorul presupunand ca este cel din coada lacului adica din extremitatea nordica a lui conform pozei Mam uitat sub el unde lipsea o scandura Iam dat ocol cautand la baza lui dar presupun ca a fost aruncata la gunoi odata cu ecologizarea/ curatenia ce sa facut la lac asta vara.
  • Cetatea Brasov: Lipseste temporar - Cutia lipseste in urma renovarilor efectuate la cetate.
  • Piatra Secuilor Nord - Muntii Trascaului: Gasita - Gasita azi de Acasenii.
  • Izvorul Recea: Multumim - Am gasit geocutia, dar nu am semnat carnetelul, deoarece lipsea creionul.
  • Lacul Iezerul Calimanilor: Palarie in doua picioare - Gasirea cutiei de la Iezerul Calimanilor (numit si Retitis dupa varful sub care se afla) a incununat o zi fructuoasa din punct de vedere al geotrekkingului. O cutie pusa la Manastirea de la Gura Izvorului, alte doua cutii gasite (Domnul Lomasel si Cascada Lomasitei).
  • Piatra Tabulata - Siculeni: Popasul de la Piatra Tabulata - Am ajuns la Piatra Tabulata urcand din Siculeni si tintind Varful Madaras. Zona este, cu adevarat, pitoreasca.
  • Piatra Cetii: Fluier rosu - Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Asa ca cine nu are sa-i foloseasca.
  • Cabana Ciucas - Muntii Ciucas: Gasita in drum spre varf - Am fost din nou in Ciucas cu intentia sa ajung in varf. Vremea a fost perfecta pentru drumetie, iar zapada topita in cea mai mare parte.
  • Piatra Ucigasul: Cutie roasa de soareci - Gasirea cutiei nu a reprezentat o dificultate, caci cunosteam locatia. Semnul X l-am vazut dupa ce am dibuit cavitatea datorita usii din bolovani din fata intrarii.
  • Pasul Sanc - Muntii Bretcului: Cutiuta distrusa cu continut umed - Dupa ce am pierdut timpul cu restul geoobiectivelor din zona, am ajuns aici dupa inserare. In posesia coordonatelor gps este foarte usoara gasirea ascunzisului.
  • Parcul natural rezervatia Cheile Tisitiei: Am reasezat cutia - M-am intors si am reasezat geocutia intr-un loc mai bun, si am curatat-o de tot ce inseamna mancare sau alte lucruri nepotrivite. Deci cred ca acum e bine.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Chinteni? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Cluj, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!