Lacul Micesti

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Micesti - dupa inregistrare.

Biserica Sfantii Apostoli Ludus biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru Pavel
Biserica Sfantii Apostoli
Manastirea Stanisoara 2 Manastirea Stanisoara
Manastirea Stanisoara 2
Cariera Vacaresti lac cariera Vacaresti
Cariera Vacaresti
Stancile de la Scruntaru - detaliu reghiu scruntaru milcov vrancea
Stancile de la Scruntaru - detaliu

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Micesti!

>>> Vizitati Lacul Micesti si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Saliste, se afla la 2,29 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Saliste: 1
Lavanda Garden Calarasi
In localitatea Calarasi din judetul Cluj, familia Kiraly cultiva pe o suprafata de 50 de ari lavanda, populara planta medicinala si ornamentala.
Castrul roman Potaissa Biserica catolica Rosia Montana Lacul Stiucilor Sacalaia
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli LudusBiserica ortodoxa Sfantii Apostoli Ludus
Biserica ortodoxa Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Ludus.
Lacul Tarzan
Baile SomeseniBaile Someseni
Baile Someseni si-au trait zilele de glorie în anii 1930, imediat dupa ce au fost preluate de dr Dominic Stanca, fost medic în armata imperiala, inovator, cercetator si explorator de ape termale.
Biserica reformata de pe strada Lupului
Biserica a fost construita ca manastire a calugarilor minoriti franciscani, la indemnul si cu sprijinul regelui Matias Corvinul, incepand cu a doua jumatate a secolului al XV-lea.
Cetatea Almasului Am ajuns la Stana cu ocazia unei ture organizate de Asociatia Carpatina Ardeleana. Am gasit aceasta geocutie.
Ruinele bisericii reformate BenicRuinele bisericii reformate Benic
A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am gasit-o relativ usor pe baza descrierii. Dupa ce ne-am furisat prin gardul din livada, ne-am intepat prin urzici si salcami, am gasit-o in final intr-o locatie cum nu se putea mai potrivita.
Avenul Dobru Huda Tatarilor Lacurile Campenesti Incinta funerara Taul Gaurii Cariera Cetate Taul Mare Rosia Montana Locul fosilifer Corusu Cascada Rachitele
Cripta Beldi de Ozun Cluj-Napoca
Se presupune ca forma de piramida a mormantului are legatura cu masoneria.
Izvorul Bilascu Padurea FagetIzvorul Bilascu Padurea Faget
Am gasit si aceasta geocutie. Are nevoie de mentenanta. Zbuciumel, nu fi suparat.
Lacul Iernut
Gradina agrobotanica Iuliu Prodan
Pe o suprafata de aproape 7 hectare detine peste 1800 de specii vegetale.
Lacul Somesul Cald
Cheile RunculuiCheile Runcului
Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Lacul Filea-Ciurila
Detunatele Pentru ca am umblat de curand in cutia cu amintiri nu se poate sa nu pomenesc si de Detunatele, vizitate acum patru ani.
Statuia Sfantului Donath Parcul Etnografic Romulus Vuia
Statuia Sfantului Donath este amplasata in cadrul Parcului Etnografic Romulus Vuia, sectia in aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei.
Lavanda Muresan Saulia
Zilele Iubitorilor de Lavanda - In anul 2023, Lavanda Muresan asteapta vizitatorii intre 24 iunie si 16 iulie, zilnic intre orele 9-21.
Lacul Tarnita
Dealul Cetatii MeraDealul Cetatii Mera
Cu ocazia unei excursie cu bicicleta, am gasit aceasta geocutie. Aveam in plan de mult timp sa vizitez aceasta cutie din apropierea Clujului.
Scarita-Belioara 1 Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica. Lacul Sandulesti Ardascheia Muntii Trascau Varful Coltii Trascaului
Taul Bujorului Zau de CampieTaul Bujorului Zau de Campie
Taurile care se afla aici sunt urmatoarele: Zaului, Bujorului, Mihesu, De la Vama, Saulia, Valeni.
Paraul Alunis Lacul Carolina Biserica de sub lac Belis-Fantanele Lacul baraj Somesul Rece
Biserica reformata VisteaBiserica reformata Vistea
Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta.
Lacul Sutu-Ciurila
Cascada Vanatara Dupa o scurta cautare, am gasit geocutia.
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Cheile Intregalde Muntii Trascau Necesita ceva intretinere, capacul e spart. Gasita la plezneala, avand in vedere ca GPS-ul arata aiurea. Piatra Bulzului Lunca Ampoitei Castrul roman Sutoru
Bastionul Croitorilor ClujBastionul Croitorilor Cluj
Unul dintre ascunzisurile curate. Am gasit geocutiuta pozitionata langa Bastionul Croitorilor. Am gasit si aceasta geocutie.
Tribunal Ludus
Cetatea Liteni Am fost la cetatea Liteni cu bicicleta. Am gasit geocutia ascunsa la Cetatea Liteni, cu ocazia participarii la Congresul National de Speologie 2009 Cluj.
Ferma de lavanda si baie sarata Cojocna
In fiecare an se organizeaza aici un festival, care inseamna un weekend de trei zile.
Cariera Carnic-Napoleon Rezervatia de bujori de stepa Zau de Campie Cetatea Dabaca
Concretiuni de FeleacConcretiuni de Feleac
Cel mai accesibil loc ramane cel de la Costesti. Salutari. Este prima noastra comoara gasita.
Manastirea franciscana Alverna Cluj-NapocaManastirea franciscana Alverna Cluj-Napoca
Cladirea fost construita pe modelul bisericii din Asissi, locul nasterii Sfantului Francisc.
Tacla Gavrii MariselTacla Gavrii Marisel
Tacla Gavrii este un punct de belvedere stancos, care se afla langa localitatea Marisel.
La Plese Dancu
Un deal fara vegetatie, care prezinta forme deosebite.
Biserica catolica din Turda
Hramul bisericii, Sfanta Maria - Nasterea Sfintei Fecioare.
Fagul imparatului Muncelu Padurea Sloboda Lacul Kimpel Lacul Catina Valea Calda
Valori naturale - Judetul Cluj

• Urmarire Lacul Micesti

• Danes: Gasita - Gasita.
  • Cetatea Fetei - Floresti: Cetatea Fetei - Floresti - Intr-o zi frumoasa de sambata, am gasit aceasta geocutie.
  • Pestera de la Poarta Zmeilor: Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Clipe de neuitat pe care pot recomanda la toata lumea.
  • Stanca Cucului de la Bogata: Povestea pitonului - Ofer acest raspuns ca observatie generala, pentru ca ar putea fi de folos si altora. Initial am vrut sa ascund cutia sub Piatra cu Piton.
  • Rapa Rosie: Inca una - Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie. Rezervatie geologica si peisagistica, cu relief specific de siroire, Rapa Rosie ne-a primit cu mare caldura (la propriu) si ne-a colorat specific dupa-amiaza.
  • Poarta Schei: Fara gps - Am gasit aceasta geocutie, fara gps.
  • Padurea de pini Millennium - Sfantu Gheorghe: Pinus silvestris - Geocutia amplasata intr-un pinet, actual e cel mai interesant ascunzis din Sfantu Gheorghe. Pentru gasirea cutiei trebuie sa ai gps, plus un fel de experienta in cautarea geocutiilor.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Fotografii de nota 10 - Multumesc pentru apreciere, desi nu am prevazut ca ascunzisul sa se ascunda in halul in care am vazut in fotografie. Apropo de fotografiile postate, sunt absolut exceptionale, mai ales din punct de vedere documentar.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Neglijenta impardonabila - Exista, intr-adevar, o confuzie in descriere. Intre est si sud, din pacate, esentiala.
  • Macin: Macin - Dupa o dupa-amiaza petrecuta la Iacobdeal a urmat o tura in Muntii Macin, mai exact Creasta Pricopanului. Am parcurs-o aproape in intregime, o ploicica fugarindu-ne pe drumul de biciclete inapoi la corturi.
  • Palatul Cantacuzino: In vizita la Nabab - Castelul se poate vizita in fiecare zi, primul grup intra la 10:15, iar ultimul la 18:15. Vizita cu ghid dureaza aproximativ o ora, si costa 20 de lei pe cap de adult.
  • Varful Harghita Madaras: Am gasit cutia veche - Cutia veche, cea ascunsa de Dianthus, exista in continuare. Pe aceasta am gasit-o.
  • Izvorul Piricske - Muntii Harghita: Izvorul Piricske - Acest drum m-a intrigat de multa vreme. Acum i-am acordat mai mult timp si asa am descoperit si izvorul, si hotelul si partia de schi.
  • Cheile Cetii: Usor de gasit - Excelent loc, multumim ca ati pus-o acolo pentru ca am avut parte de experiente surprinzatoare prin chei.
  • Piatra Colibei: Gasit in februarie - Inca era zapada. Impreuna cu prietenii din Odorhei.
  • Dealul Dracoaia: Multumiri pentru semnalizarea erorilor - Denumirea gresita a localitatii Dofteana a aparut din cauza unei greseli de dactilografiere. Am corectat descrierea.
  • Coltesti: O excursie mai lunga in zona - A fost o excursie mai lunga in zona, si am profitat sa cautam si comori.
  • Sannicolau de Beius: Sannicolau de Beius - Am gasit geocutia.
  • Baile Martanus: Reabilitare jurnal - Am gasit ascunzisul si cutia in el. Dar a durat ceva extragerea ei din mica scorbura, careia i s-a ingustat gatul.
  • Cetatea Dealu Frumos: Cutia din padure - Am gasit cutia in padure.
  • Varful Tuguiata Batrana - Podisul Babadagului: Batran, dar mai prezentabil - Dupa ce am pus o cutiuta noua in ascunzisul de pe varful Tuguiata, mi-am continuat drumul spre Tuguiata Batrana. Am incercat sa merg fara gps, dar dupa ce am facut un cerc, m-am pomenit in acelasi loc, pe Tuguiata :-).
  • Cetatea Coltesti: Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct).
  • Varful Pietros - Muntii Calimani: La prima oră de dimineata - Am gasit cutia chiar la rasarit, dupa camparea chiar pe varf. Cutia e in conditie buna.
  • Baile Dugas 2 - Danesti: Geodomeniul furnicilor - Cand am ajuns la fata locului, prima data m-am plimbat putin in jurul bailor. Am gustat din apa care curge din izvorul aflat in apropierea intrarii bailor.
  • Izvorul Seregeto - Turia: Dus-intors la un izvor sec - Suind, apoi coborand pe Valea Iadului, spre si de la Gradina Herko - aflata la confluenta cu Paraul Ars. Am observat din masina chioscul ce protejeaza Izvorul Seregeto.
  • Cetatea feudala Salasu de Sus: Cetate - Am ajuns in acest loc, am vizitat cetatea. Pacat ca nu este pusa in evidenta.
  • Lacul Crab - Porumbenii Mari: New Year - Found it in a short trip on New Year's Day.
  • Cetatea Balvanyos - Baile Balvanyos: O cutie plina - O geocutie plina cu lucruri interesante (mai putin tigarile). In - bricheta, Out - bricheta.
  • Sibiu: Gasit azi - Found it today.
  • Calcarele cretacice de la Cisnadioara: Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB. Iar latimea, respectiv inaltimea sa fie mai mica decat 1024 pixeli.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Micesti? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Cluj, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!