Lacul Singureni

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Singureni - dupa inregistrare.

Tabloul de pe fatada Sighisoara casa Richter
Tabloul de pe fatada
A doua jumatate din versantul nordic coltani casimcea
A doua jumatate din versantul nordic
Cuibul soimilor Stanca Soimilor
Cuibul soimilor
Capela de pe Bahna - 2 capela bahna luizi calugara
Capela de pe Bahna - 2

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Singureni!

>>> Vizitati Lacul Singureni si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Singureni, se afla la 2,11 km distanta.
Lacul Hobaia Balta Pasarea Cozieni-Pustnicu Lacul Buturugeni Lacul Branesti Lacul Peris Lacul Cretuleasca Lacul Greaca Cercani Lacul Izvoru Lacurile Candeasca
Mlastina Neajlovului Judetul GiurgiuMlastina Neajlovului Judetul Giurgiu
Din mlastinile Neajlovului din vechime au ramas putine locuri.
Lacul Buftea Buciumeni Lacul Ciuperceni Lacul Camineasca Lacul Butimanu Lacul Mihailesti Lacurile Tancabesti Lacul Boteni
Carnetelul calatoruluiCarnetelul calatorului
Am fost la Bucuresti si cu aceasta ocazie am gasit aceasta geocutie.
Lacul Tei Lacul Caldarusani
Ansamblul medieval Curtea Veche
Se afla in sectorul 3, pe strada Franceza numarul 31.
Balta Vitanesti
Statuia lui Mark Twain Parcul Herastrau
A fost realizata in anul 1953, de sculptorul maghiar din Transilvania, Fekete Jozsef.
Acumularea Berceni
Podul prabusit si disparutPodul prabusit si disparut
Apoi am abandonat acel ascunzis, in schimb a fost inlocuita de o alta cutie, apropiata. Un loc interesant cu un pod neterminat, un pod prabusit si un podet suspendat.
Balta Facau Lacul Nana
Sinagoga Templul Coral Bucuresti
Este cel mai mare lacas de cult mozaic din Romania, replica a sinagogii Leopoldstadt-Tempelgasse din Viena, distrusa in al doilea razboi mondial.
Cruce de piatra din 1852
La intersectia strazii Tepes Voda cu strada Ciresului se afla o cruce de piatra, care a fost ridicata in anul 1852.
Lacul Mitreni Balta Albele Lacul Lucianca Niculesti Lacul Floreasca
Manastirea TiganestiManastirea Tiganesti
Geocutia finala a disparut si am inlocuit-o.
Valea Ciresului Lacurile Ganeasa Lacul Zmeului Ciocanesti Lacul Ochiul Boului
Baia Turceasca Curtea Veche
Dateaza din secolului 19.
Lacul Gogosari
Lacul Corbii Mari Lacul Gostilele Lacul Sindrilita Lacul Blejesti-Sericu Lacul Poeni Lacul Zmeu Crevedia Lacul Chitila
Ansamblul Bisericii Curtea Veche
Casa parohiala dateaza din 1935, iar biserica din secolul 16-18.
Lacul Pasarea Afumati Balta Valea Alba Balastiera Tei-Clinceni Domnesti Lacul Mogosoaia Lacul Herastrau Lacul Cernica Balta cu Peste Clinceni
Raiul animalelor Catelu Glina
Este primul cimitir de animale de companie din tara, si inca din 2003 ofera servicii funerare pentru animalele de companie.
Lacul Tunari Lacul Pescaria Mitreni Lacul Petrachioaia
Valori naturale - Judetul Giurgiu

• Urmarire Lacul Singureni

• Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: Excursie pe jos - Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie.
  • Parcul Petofi Sandor - Sibiu: Parc - Am gasit cutia ascunsa in zid. Parcul poarta numele poetului din anul 2007.
  • Varful Ciucas: Irezistibila cutie - M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia. Noroc cu peisajul inaltator, Ciucasul fiind usor de recunoscut din multe zari, nu si invers.
  • Stanca Cucului de la Bogata: Povestea pitonului - Ofer acest raspuns ca observatie generala, pentru ca ar putea fi de folos si altora. Initial am vrut sa ascund cutia sub Piatra cu Piton.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Nota pentru dificultate - Felicitari. N-am avut intentia sa amenajez un ascunzis dificil.
  • Biserica catolica - Mihaileni: Acoperis renovat - Acoperisului de scandura de la podul intrarii de la biserica a fost renovat. Daca acolo era ascunzisul e posibil sa fi disparut astfel.
  • Varful Bistriciorul: Felicitari - Acu multi ani si eu intamplator am gasit primul ascunzis pe Padis. Pe vremea acela inca nu aveam GPS si au trecut cativa ani pana mi-am cumparat una si am inceput sa ma joc.
  • Capela din Deal - Bancu: Atentie la neatentie - In drum spre Varful Uriasul, trecand prin cimitirul de pe Dealul Calvarului, am zis sa verific starea cutiei. Desi am atras atentia ca trebuie umblat cu grija la ascunzis, eu insumi am manevrat cu neatentie cutia, care era bine-mersi la locul ei.
  • Varful Sandru Mare - Muntii Nemirei: Mare, dar merita - Sandru Mare cu cei 1640 m este al 2-lea ca inaltime din Muntii Nemira ai Carpatilor orientali, fiind intrecut de Nemira Mare- 1649. Este primul ca punct de belvedere si ca accesari.
  • Transalpina: Nu in weekend - Transalpina trebuie neaparat vizitata, dar nu in weekend. Multumesc pentru ascunzis.
  • Copacul Cerbul Minune - Padurea Faget: Succes - Am gasit si aceasta geocutie.
  • Cetatea Rupea: Prima cutie - Gasita de clubul nostru, prima comoara din (speram) un lung sir.
  • Pestera Huda lui Papara: Pestera Huda lui Papara - Cutia nu este foarte usor de gasit deoarece sunt destul de multe locuri care se potrivesc descrierii. Precizia GPS-ului este destul de mica datorita vegetatiei si peretelui de stanca la baza caruia este ascunsa cutia.
  • Biertan: Gasita - Am gasit cutia. Mersi.
  • Cheile Dofteanei: Nu am gasit cheile, nici cutia dar a meritat 100% - Dupa 2 zile de analizat harti, am decis sa incercam sa ajungem la chei plecand din Slanic Moldova. Am luat-o pe un drum forestier la iesirea din slanic, pe dreapta (dupa cabanele de camping de pe stanga).
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Usor de gasit, mai greu de scos - Am parcat pe marginea drumului, undeva intre sonda straveche si cimitirul eroilor, deplasandu-ma apoi pe jos pana la ambele ascunzisuri. Geocutia este foarte usor de gasit, mai greu de scos insa din ascunzis.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Impresionant - Am trecut prin Racos la intoarcerea dintr-o delegatie la Targu Mures. Era dupa-amiaza tarziu, si am reusit sa vizitez aceasta cutie, dar la crater n-am mai ajuns.
  • Muntele Mic - Frumoasa: O noua cutie intr-un loc nou - Am primit urmatoarea instiintare de pe com. Am gasit stashnotes, cutia, o lumanare alba si resturile a 2 pungi de plastic, cu care am impachetat ramasitele gasite.
  • Parcul Central - Odorheiu Secuiesc: Culoarea verde - Am gasit geocutia ascunsa intr-un frumos parc din Odorheiu Secuiesc. Probabil cea mai frumoasa perioada a anului pentru culoarea verde.
  • Ruinele castelului Xantusz - Fitod: Dupa nas, intuitie, si memorie - Am iesit azi cu bicicleta, si am luat-o pe valea paraului Fitod-Hosasau. Din pacate momentan nu m-am putut baza pe ajutorul unui gps.
  • Cetatea Coltesti: L-am gasit, multumim - In Tukane express TB. Ajutati-l sa zboara mai departe.
  • Parcul Pompierilor - Baile Tusnad: Plimbare - Intr-o plimbare alaturi de trekkingklub, am gasit-o.
  • Danes: Gasita - Gasita.
  • Transalpina: Prima mea cutie gasita - Pe intuneric si fara sa stiu de existenta ei. De multa vreme vreau sa ma implic in aceasta activitate, acum am o motivatie puternica, am gasit un travel bug.
  • Cetatea Zanelor - Covasna: Pinochio redivivus - Destul de greu de gasit cutia in noile conditii de mediu constatate. Vegetatia cumplit de bogata care acopera totul.
  • Lacul fabricii de caramida - Targu Mures: Ultimele zile ale iernii - Cand am ajuns la fata locului, tocmai a inceput ploaia. Cei drept, una nu foarte serioasa.
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Ascunzisul Liceul Marton Aron - Nu am participat la ascunderea acestei geocutii, si totusi, stiam exact unde este ascunzisul. Un ascunzis bine ales, o geocutie pe masura, demna pentru locatia prezentata.
  • Varful Nemira Mare: Varful Nemira Mare - Localizarea ascunzisului mi-a pus ceva probleme. Am avut de unde alege (in lipsa tehnicii).
  • Tunelul Mare din Cheile Tisitei: Versantul in cauza - E vorba de versantul opus intrarii in tunel, adica cel aflat in spatele stalpului cu marcaj din a 2-a imagine. Nu e tumulus pentru ca ar atrage atentia, nici de o groapa acoperita cu pietre pentru ca eu insumi sunt satul de scormonit printre pietre dupa geocache-uri.
  • Varful Nemira Mica: Varful Nemira Mica - Sunt al treilea an consecutiv pe varf si nu pot trece resemnat pe langa felul cum inteleg unii turisti sa-si marcheze trecerea. Crucea metalica care a aparut in 2014 a devenit loc de pelerinaj (icoane, lumanari si candele), s-au desfacut lespezi cu licheni pentru a construi vetre de foc se abandoneaza resturi menajere.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Singureni? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Giurgiu, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!