Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Belvedere Ghilcos

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Belvedere Ghilcos - dupa inregistrare.

Izvorul Gecse Daniel 1 izvor Gecse Daniel Targu Mures
Izvorul Gecse Daniel 1
Izvorul Csipike Partia Csipike izvorul Piricske Harghita Bai
Izvorul Csipike
Dreptunghi perfect Camera patrata Detunatele Ceahlau
Dreptunghi perfect
Avenul din Piatra Cetii aven Piatra Cetii Gaura Calului
Avenul din Piatra Cetii

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Belvedere Ghilcos!

Vizitati Belvedere Ghilcos si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Belvedere Ghilcos.. Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Lacu Rosu, se afla la 1,06 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Belvedere Ghilcos?
(detalii dupa autentificare)
Cabina panoramica - Piatra Ghilcos la la 290 m. Piatra Ghilcos - Muntii Hasmas la la 660 m. Balconul de piatra - Lacu Rosu la la 1,2 km.
Lacul Rosu la la 1,6 km. Urmand indicatiile de traseu din descriere ajungem mai repede la geocutie, in cazul in care cautatorul cunoaste deja obiectivul prezentat, si doreste doar sa caute geocutia. In aceasta perioada lacul era inghetat, avand un farmec aparte.
Suhardul Mic la la 1,9 km. Din comentariu inteleg ca ati coborit la baza Suhardului Mic. Am parcurs cu masina drumul forestier pe langa hotelurile Turist si Iasicon, pana in capatul de sus al fostei partii de schi. Piatra Cherecului la la 2,1 km.
Gradina Zanelor - Cheile Bicazului la la 2,3 km.
Distanta mica intre obiective (Suhard-Gradina) m-a intrigat.
Cabina panoramica Piatra Poienii la la 3,2 km.
Acestea sunt unice in Romania, dar chiar si in Europa gasesti rar asemenea constructii.
Cheile Duruitoarei Bicajel la la 3,3 km.
Paraul Bicajel este afluent pe dreapta al raului Bicaz in cadrul sectorului de chei al acestuia din urma.
Podul suspendat nou Cheile Bicajelului la la 3,5 km. Ultima data cand am vizitat punctele de belvedere de pe Piatra Poienii, noul pod suspendat nu a fost inca gata, astfel am ratat parcurgerea podului cu numai o zi.
La Bechet Valea Bicajelului la la 3,6 km.
Dar acest obstacol e doar un prilej de bucurie pentru parau.
Politele Bardosului Cheile Bicazului la la 4 km. Piatra Surducului Muntii Hasmas la la 4,1 km.
Piatra Bardos Cheile Bicazului la la 4,2 km.
Se mai numeste is Peretele Lapos.
Piatra Cupas Cheile Bicazului la la 4,2 km.
Culmea Ghimilcinis la la 5,5 km.
In locul unde drumul intersecteaza creasta gasim un stalp plin cu indicatoare.
Ciofronca la la 5,5 km. Chiar daca eu am fost cel care a ajuns primul pe varf, nu eu am vazut primul geocutia.
Piatra Potcoavei la la 5,7 km. Am urcat pe Piatra Potcoavei, ocoland stanca din partea dreapta.
Avenul Licas la la 5,9 km.
Am urcat la varf pe marcaj din valea Suhardului, cu trecere pe la refugiul din saua Licas, la varf si apoi la aven.
Paraul Sec Muntii Hasmas la la 5,9 km.
Belvedere Piatra Sugaului la la 6,2 km.
Traseul Cabana Ecolog - Saua Strungii - versantul vestic Munticelu - Piatra Sugaului - Jgheabu cu Lusi - Cabana Ecolog este de tip circuit, si marcat cu triunghi rosu.
Poiana Alba la la 6,3 km. Chiar daca initial eu am fost cel care a incercat sa miste piatra care ascundea geocutia, din cauza ca aceasta nu s-a miscat, am inceput sa caut in alta parte.
Cheile Sugaului la la 6,4 km. Cu o vale mai in amonte si am escaladat o stanca gigantica.
Varful Hasmasul Mare la la 8,8 km. Cum terenul in zona e accidentat, am renuntat usor sa masor distanta - indiferent de directie. Varful Munticelul Criminis la la 9,1 km. Izvorul Oltului la la 9,8 km.
Varful Vitos la la 10,1 km.
Am ajuns pe Piatra Vitos pe o ceata atat de deasa ca era sa-l ratam.

Belvedere Ghilcos in limba maghiara - magyarul: Gyilkos-kő kilátó

Valori naturale - Judetul Harghita

• Urmarire Belvedere Ghilcos

• Cascada Beusnita: Cascada Beusnita - Cand am fost, debitul era foarte mic si vegetatia zvantata, de am reusit sa urc pe culmile cele mai inalte. Chiar si asa, frumusetea este deosebita.
  • Varful Omu - Muntii Bucegi: Cel mai vizitat 2500 - Desi cu a inaltimi apropiate, Vanatoarea lui Buteanu pierde in clasament prin inchiderea Transfagarasanului pentru 8 luni in zona de varf. Fotografia cabanei da un indiciu important in localizarea ascunzisului.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: O noua cutie intr-un loc nou - Am ascuns o noua geocutie, intr-un loc nou. Dupa ce ascunzisul initial a fost devastat de 4 ori.
  • Ciuperca de piatra - Nemira Mica: Ciuperca Nemirei Mici isi are acum cutie proprie - Indiciul conduce la sigur, ciuperca fiind in cararea de acces pe varful Nemira Mica. Am reformulat textele de pe cutie si de pe carnetel in conformitate cu realitatea.
  • Muzeul locomotivelor - Resita: Muzeul locomotivelor - Resita - Ori de cate ori vin sau trec prin Resita, admir acest minunat muzeu in aer liber al locomotivelor, unic in tara. Astazi, m-am oprit sa caut cutia si cu parere de rau nu am gasit-o, dar in acelasi timp, gustul amar a fost mai pronuntat, stiind cum duduiau odinioara uzinele metalurgice si cum astazi sunt distruse iremediabil.
  • Lemnia: Nu sunt sigur - Comparand fotografia cu poza ascunzisului gasit de mine, seamana, dar totusi parca nu e. Aceasta geocutie a fost gasita ultima data acum doi ani.
  • Varful Harghita Madaras: Frumos loc - Relativ frumoasa vreme, mersi.
  • Capela din Deal - Bancu: Atentie la neatentie - In drum spre Varful Uriasul, trecand prin cimitirul de pe Dealul Calvarului, am zis sa verific starea cutiei. Desi am atras atentia ca trebuie umblat cu grija la ascunzis, eu insumi am manevrat cu neatentie cutia, care era bine-mersi la locul ei.
  • Ruinele Bisericii Veres: Intre Valea Crisului si Calnic - Asa numita Ruinele Bisericii Veres se afla in perimetrul satului Calnic, apartinand comunei Valea Crisului. Despre istoria numitei si Capela de localnici, putem spune ca a disparut in timp.
  • Varful Nemira Mica: Varful Nemira Mica - Sunt al treilea an consecutiv pe varf si nu pot trece resemnat pe langa felul cum inteleg unii turisti sa-si marcheze trecerea. Crucea metalica care a aparut in 2014 a devenit loc de pelerinaj (icoane, lumanari si candele), s-au desfacut lespezi cu licheni pentru a construi vetre de foc se abandoneaza resturi menajere.
  • Lacul Ciucas - Baile Tusnad: In intuneric - Cu lanterna am gasit geocutia.
  • Cetatea Miko Miercurea Ciuc: O seara minunata - Sunt prima persoana, care am gasit aceasta geo-cutiuta :). Mi-a oferit o seara minunata, este un ascunzis usor accesibil pentru toti si totusi de cautat.
  • Belvedere Piatra Soimului - Oituz: Eroare - Localitatea Piatra Soimului se afla in judetul Neamt, nu in Covasna.
  • Cheile Dofteanei: Precizari suplimentare - Voi aveti un gps dedicat, sau folositi o tableta? Ori gps-ul dintr-un telefon destept?
  • Biserica catolica - Imeni: Biserica renovata si ascunzisul indepartat - Conform informatiilor primite de la colegi de joaca, biserica catolica din Imeni a fost renovata in exterior. Cu aceasta ocazie a fost schimbata decorul ferestrelor, cu un decor mai nereusit dupa parerea mea.
  • Izvorul de la Botul Farcului: Izvorul din carare - Urmand indicatiile d-lui profesor, am ajuns aici intr-o zi de toamna autentica. Un soare bland ne-a insotit cararea, istoria ne-a starnit jalea(transee si locasuri de artilerie).
  • Cetatea Cisnadioara: Pietrele rotunde din zidul cetatii - In curtea bisericii, respectiv in zidurile cetatii se afla o multime de pietre imense, rotunde. Legenda spune ca fiecare baiat, inainte de casatorie, trebuia sa duca pana sus in cetate, o piatra mare de rau, dovedandu-si astfel barbatia.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Ascunzis nou la Leliceni - Dupa reconstructia portii din spatele cimitirului geoobiectivul Teiul de la Leliceni a ramas fara geocutie. Daca tot am retrecut pe la el si cum aveam la mine o preforma pet, si cum se potrivea perfect diametrului stalpilor metalici din gardul ce inconjura cimitirul, in speta, al celor de linga poarta in cauza, am hotarat sa ascundem intr-unul din stalpii in cauza o noua geocutie.
  • GK Hotel Szent Kristof: Am gasit - Am gasit aceasta geocutie.
  • Podul acoperit Urmanczy - Toplita: Am descoperit cutia dinauntrul podului acoperit - Podul a fost construit la initiativa (si, probabil, pe cheltuiala) familiei Urmanczy in anul 1871. Rezista si astazi foarte bine, caci daca ne uitam la diametrul boltarilor de lem care il sustin (cca 25 cm) intelegem de ce.
  • Podul lui Dumnezeu: Caprele de sub capra podului - Ascunzisul si geocutia (simplu si bine mascata) se pot gasi usor si fara GPS. O coborare sub pod poate sugera o mica incursiune mai jos de pod, prin vegetatia luxurianta (noi am gasit-o mancata de o turma de capre care se zbenguiau in depresiunea carstica) ce acopera fundul lacului Zatonul Mic (cand e sec) pentru a vedea sorburile prin care dispare apa paraului Turcului (Gaura Iepurelui).
  • Lacul Iezerul Calimanilor: Palarie in doua picioare - Gasirea cutiei de la Iezerul Calimanilor (numit si Retitis dupa varful sub care se afla) a incununat o zi fructuoasa din punct de vedere al geotrekkingului. O cutie pusa la Manastirea de la Gura Izvorului, alte doua cutii gasite (Domnul Lomasel si Cascada Lomasitei).
  • Calcarele cretacice de la Cisnadioara: Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB. Iar latimea, respectiv inaltimea sa fie mai mica decat 1024 pixeli.
  • Pasul Vlahita: Pasul Vlahita - Am cautat in 2 zile diferite cutia. M-a ajutat si un catel strengar de la pensiunea din zona.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Belvedere Ghilcos? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Harghita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!