Lacul Turcelu - Muntii Retezat

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Turcelu - Muntii Retezat - dupa inregistrare.

Teava izvorului Baile Homorod izvor apa minerala Klotild
Teava izvorului
Poarta de intrare Casa prieteniei Zagar Rode
Poarta de intrare
Cetatea Liteni Cetatea Liteni
Cetatea Liteni
Stanca cu brazi 5 Stanca cu brazi stogul de piatra
Stanca cu brazi 5

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Turcelu Muntii Retezat!

>>> Vizitati Lacul Turcelu - Muntii Retezat si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Campu lui Neag, se afla la 14,65 km distanta.
Pestera Baluta Cascada Ciomfu Muntii Retezat
Cheile CorcoaiaCheile Corcoaia
Cheile Corcoaia, desi lungi de doar 150 m, sunt o adevarata bijuterie peisagistica, rezultata din felul apate, dar nu singular (a se vedea, de exemplu, Cheile Carasului).
Poiana lui Roset
Varful CarjaVarful Carja
De pe varf avem o priveliste frumoasa, spre vest catre valea Jiului de Vest, si spre est catre varful Parangul Mare, respectiv mai multe lacuri glaciale.
Grota Talharilor Lacul Peleguta Muntii Retezat Varful Piatra Elisovei Cascada Roset Manastirea Lainici
Taul dintre Brazi
Taul dintre Brazi este situat la altitudinea de 1740 m, in plina padure de molid, aproape de limita sa superioara, lateral fata de firul paraului Gales.
Cheile ButiiCheile Butii
Cheile Butii se afla in apropierea cabanei Cheile Butii din muntii Retezat.
Saua Gruiu Muntii Parang Varful Tucila Muntii Godeanu
Codrii seculari Valea Dobrisoarei Prisloapei
Codrii seculari din Valea Dobrisoarei Prisloapei - Rachitaua, comuna Batrana.
Lacul Mandra Muntii ParangLacul Mandra Muntii Parang
Este lacul situat la cea mai mare altitudine din Parang, 2158 m.
Varful Gales Muntii Retezat
Varful Peleaga Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Da, cu adevarat Retezatul are peisaje spectaculoase, care depasesc cu mult celelalte grupe ale Carpatiilor. Curmatura Bucurei
Deasupra ponorului Fundatura PonoruluiDeasupra ponorului Fundatura Ponorului
Cele mai sugestive si frumoase poze pot fi realizate de pe punctul de belvedere, aflat pe stanca sub care dispar apele paraului.
Taul fara fund Pesteana
Rezervatia botanica Taul fara fund - Pesteana.
Poarta Bucurei Muntii Retezat Lacul Pandurasul
Arboretumul din Simeria Din pacate nu am gasit cutia, dar locul mi-a placut foarte mult. Lacul Stanisoara Muntii Retezat Lacul Carligu Muntii Retezat Lacul Spurcat Lacul Negru Muntii Retezat
Lacul Carja Muntii ParangLacul Carja Muntii Parang
Pitorescul lac are o suprafata de jumatate de hectar.
Casa Pietrelor Ohaba-Sibisel Varful Gruiu Muntii Parang Varful Judele - Muntii Retezat Lacul Rades Muntii Retezat Pestera Isverna
Traseul Ruinelor Vulcan
Trece pe langa Schitul Sfantul Nicolae din Poiana Muntelui.
Parangul MareParangul Mare
Starea ei este perfecta, e nevoie de ceva de scris, un pix, creion ceva. Cu ocazia unei excursii in muntii Parang-Capatina, intr-o vreme de iarna, am gasit aceasta geocutie.
Varful Custura Bucurei Muntii Retezat Lacul Pasari
Piatra Buha Sacelu
Monument al naturii, rezervatia naturala de tip geologic si peisagistic Piatra Buha - Sacelu.
Rezervatia de zimbri Padurea Slivut Hateg
Refacerea speciei zimbru in Romania a inceput in anul 1958, cand au fost aduse in padurea Slivut de langa Hateg, doua exemplare din Polonia.
Cornetul Vaii si Valea Manastirii Baia de Arama Lacul Stirbu Muntii Retezat Lacul Iovanu
Taul Teliucului Teliucu Inferior
Vechea cariera a minei de fier din Teliucu Inferior, inchisa in urma cu un deceniu, a fost inundata de apele izvorite din subteran, iar locul s-a transformat intr-un imens lac.
Palma lui Dumnezeu Fundatura PonoruluiPalma lui Dumnezeu Fundatura Ponorului
Am fost foarte dezamagit sa nu gasesc geocutia ascunsa aici, deoarece pentru un loc atat de frumos ar fi fost potrivit si sentimentul oferit de gasirea cu succes a unei geocutii.
Refugiul Condor Muntii Retezat
Pestera BoliiPestera Bolii
Am ajuns la pestera, am vizitat-o dar cu parere de rau, nu am reusit sa gasesc cutia. Obisnuiesc sa verific fiecare comentariu.
Cetatea ColtCetatea Colt
Accesul a fost ceva mai dificil. Dupa un efort sustinut am ajuns si la cetate, dupa ce am vizitat Manastirea Colt.
Lacul Caprelor - Muntii Retezat
La Blide Muntele Mic Muntii Tarcu
Se prezinta sub forma unei lespezi din sist, pe care putem vedea 3 semisfere sau blide, de unde si denumirea blocului de piatra.
Piatra Biserica Dracilor Blahnita de Sus
Monument al naturii, rezervatia naturala de tip geologic Piatra Biserica Dracilor - Blahnita de Sus, Sacelu.
Stanca Capul de dac Luncanii de Jos
Ciucevele CerneiCiucevele Cernei
Privind fotografiile atasate obiectivului ai putea crede ca ciucevele sunt reprezentate de micul laculet - e adevarat, pitoresc - de vizavi de placa informativa privind existenta rezervatiei cu numele generic Ciucevele Cernei.
Cascada Vanturatoarea Muntii CerneiCascada Vanturatoarea Muntii Cernei
Cascada Vanturatoarea, avand cca 40 m inaltime, este una dintre cele mai inalte, frumoase, accesibile, si cunoscute cascade din Romania.
Podul natural BanitaPodul natural Banita
Nu poate fi vazut de la distanta, din apropiere, nici chiar stand pe pod.
Lacurile Vidal-Pencu Muntii Parang
Lacurile Vidal-Pencu se afla deasupra lacului Galcescu, in caldarea Galcescu, la peste 1987 m altitudine.
Lac Jiet Lacul Pietrele Muntii Retezat
Castrul roman Teregova
Castrul a fost amplasat intre Mehadia si Tibiscum, de-a lungul drumului care marcheaza granita de sud-vest a Daciei.
Saua Plaiului Mic Muntii Retezat Muntii Tarcu
Valori naturale - Judetul Hunedoara

• Urmarire Lacul Turcelu
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Retezat

• Poiana Mica: Ascunzis interesant - Am gasit o geocutie, ascunsa in Poiana Mica de langa Poiana Brasov.
  • Campurile de lapiezuri: La culesul murelor si al cutiilor - La zona cu lapiezuri se ajunge, fie suind pe jos, de la nivelul Podului Natural de la Ponoare pe Dealul Pesterii. Fie continuand cu masina pe sosea, de la pod spre vest, pana se suie pe acelasi deal, dupa 500 m.
  • Capela Sfanta Inima Gheorgheni: Multumesc pentru ascunzis - In fata bisericutei statea o pereche de indragostiti. Din aceasta cauza era dificil sa cauti prin zona, fara sa fi remarcat.
  • Cascada La Vaioaga: Cascada Vaioaga - Am avut noroc in a gasi aceasta cutie, deoarece am cautat destul de mult. Efortul a fost incununat de succes si locul in care este amplasata este deosebit.
  • Varful Papusa: A doua - A doua geocutie gasita.
  • Cetatea Heret - Malnas: Precizari suplimentare despre cetate - Multumesc pentru informatiile oferite. Nici eu nu stiam ca geocutia a fost gasita de asa de multi cautatori.
  • Mofeta - Santimbru-Bai: Gasita - Am gasit cutia.
  • Strandul Banffy - Toplita: Inca o deziluzie - Dupa deziluzia de la Cascada Termala (al carei soclu de travertin s-a prabusit in ianuarie 2015) a urmat inca una. Aici, la Strandul Banffy.
  • Statuia lui Aranka Gyorgy - Targu Mures: Din intamplare - Din intamplare tocmai am trecut prin zona. Din intamplare banca respectiva din micutul parc era libera.
  • Concretiuni de Feleac: Multumesc - Numai dupa ce am trimis comentariul am vazut limitarile pentru poze. Le-am redus dimensiunea si am trimis doua poze.
  • Cavitatile de langa Satu Mare: Kolik - Am gasit geocutia ascunsa langa cavitatea Kolik, satul Satu Mare.
  • Turnu Rosu din Boita: Turnu Rosu din Boita - In drum spre eventul de la Campulung Muscel am oprit si la Turnu Rosu unde am cautat si gasit cutia. Locatia este foarte frumoasa.
  • Varful Harghita Madaras: Am gasit cutia veche - Cutia veche, cea ascunsa de Dianthus, exista in continuare. Pe aceasta am gasit-o.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Ref cutie Podul lui Stefan cel Mare - In primul rand atentie sa nu treceti peste pod si sa nu realizati. Eu asa am patit.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Capac crapat - Am gasit cutia dumunica, este intr-o stare buna capacul fiind putin crapat, am inpachetat-o bine intr-o punga pentru a nu patrunde apa.
  • Gurile vechilor mine de sare de la Targu Ocna: Surpriza din ascunzis - Dupa excursia de pe dealul Cosna, mi-a ramas doar putin timp pana la inserare. Pe drumul principal din Targu Ocna o tablita indicatoare ne arata directia spre salina.
  • Stejeris: Prima in Romania - Prima geocutie gasita in Romania, sper sa urmeze sute inca.
  • Memorialul Ginta: Surpriza - Motivul? Prima geocutie virgina pe care am gasit-o de cand particip la acest interesant joc.
  • Cheile Baciului: Splendida zi de iarna - Cu ocazia unei plibari, intr-o splendida zi de iarna, am gasit geocutia. Felicitari pentru ascunzis.
  • Cetatea Miko Miercurea Ciuc: Cetatea Miko Miercurea Ciuc - Nu am gasit geocutia, dar am facut cateva poze frumoase.
  • Santul cetatii - Moacsa: Cetatea Moacsa? - Este vorba sigur despre Cetatea (dacica) Moacsa? Am gasit informatii foarte firave despre ea si chiar am fi vrut sa vedem situl.
  • Macin: Macin - Dupa o dupa-amiaza petrecuta la Iacobdeal a urmat o tura in Muntii Macin, mai exact Creasta Pricopanului. Am parcurs-o aproape in intregime, o ploicica fugarindu-ne pe drumul de biciclete inapoi la corturi.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Transformat in punct de interes - Ascunzisul a fost transformat in punct de interes anul trecut, in noiembrie. Avand in vedere ca acest ascunzis iarna este mai expus, deocamdata nu voi ascunde acolo o noua cutiuta.
  • Cascada de apa termala - Toplita: Apa termala de la Cascada Toplita s-a evaporat - Poate, dezamagiti de lipsa de apa - practic, lipsa cascadei, dar, mai ales, de mizeria din jur, n-am depus suficient interes pentru gasirea geocutiei.Pentru cei care vor mai ajunge la cascada atasam cateva fotografii cu aspectul constatat de noi, pentru a mai atenua din eventuala lor deziluzie.
  • Podul Minciunilor: Am gasit cutiuta magnetica - Aam completat logul si am adaugat ceva in ea. In afara logului si a unui creion, nu mai era nimic.
  • Podul Minciunilor: Podul Minciunilor, care spune adevarul - Felicitari si la cat mai multe cutii gasite. Ma bucur ca geocutia mai este la locul ei, locul fiind unul destul de expus.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Raspuns - Am gasit 10 cutiute in oras. Nu stiu cate sunt in total.
  • Cetatea Balvanyos - Baile Balvanyos: Felicitari organizatorilor - Am gasit acest ascunzis din intamplare. Ne-am trecut in carnetel si am lasat in cutie o cruciulita sfintita de culoare violet.
  • Parcul Colina - Cluj: Colina - O plimbare scurta pana la marginea orasului. Multumim.
  • Poarta Schei: Intr-o zi cu ploaie - Intr-o zi cu ploaie m-am plimbat prin Brasov, si am gasit si aceasta geocutie.

Ai ajuns in Muntii Retezat si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Turcelu? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Hunedoara, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!