Lacul Dridu

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Dridu - dupa inregistrare.

Ceuasu de Campie Ceauasu de Campie biserica reformata clopotnita
Ceuasu de Campie
Copaci cu radacinile in aer liber Sinaia radacini stanca
Copaci cu radacinile in aer liber
Blocuri de gheata Selters izvor apa minerala Delloi
Blocuri de gheata
Stanca Cucului 1 Stanca Cucului Bogata
Stanca Cucului 1

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Dridu!

>>> Vizitati Lacul Dridu si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Dridu-Snagov, se afla la 1,17 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Dridu-Snagov: 2
Carnetelul calatoruluiCarnetelul calatorului
Am fost la Bucuresti si cu aceasta ocazie am gasit aceasta geocutie.
Castrul roman Pietroasele Lacurile Ganeasa Lacul Boteni
Necropola tracica Naeni
Necropola tracica se afla la sud-vest de satul Varf, comuna Naeni, in imediata apropiere a Bisericii dintr-o Piatra.
Biserica fostei Manastiri BraduBiserica fostei Manastiri Bradu
Traditia locului atribuie constructia unei cetati pe locul manastirii de catre Doamna Neaga, sotia domnitorului Mihnea Turcitu.
Cruce de piatra din 1852
La intersectia strazii Tepes Voda cu strada Ciresului se afla o cruce de piatra, care a fost ridicata in anul 1852.
Manastirea TiganestiManastirea Tiganesti
Geocutia finala a disparut si am inlocuit-o.
Cruci de piatra Sapunari
Ansamblul de cruci de piatra din Sapunari se afla in curtea bisericii, pe partea stanga a vaii Profira.
Lacul Cretuleasca Chilia lui Ambrosie Balta Luciu Lacul Sindrilita Lacul Tunari Balastiera Tei-Clinceni Domnesti Balta Ratei
Mina de petrol Sarata-Monteoru
Insa drumul pana acolo este foarte dificil, cu auto.
Balta cu Peste Clinceni Lacurile Candeasca
Ansamblul Bisericii Curtea Veche
Casa parohiala dateaza din 1935, iar biserica din secolul 16-18.
Acumularea Berceni Lacurile Ciocarlia
Cimitirul afurisit Lehliu
Cimitirul afurisit se afla in partea de est a satului Lehliu, in apropierea lacului Lehliu I, langa drumul care duce spre Sapunari.
Lacul Gheorghe Doja Lacul Lucianca Niculesti
Gradina de lavanda Tiparesti
Evenimente si ateliere, produse din lavanda, deschis intre 16 iunie - 9 iulie (2023).
Lacurile Movilita Lacul Petrachioaia Lacul Catrunesti
Ansamblul medieval Curtea Veche
Se afla in sectorul 3, pe strada Franceza numarul 31.
Lacul Cernica Lacul Nana
Poduri din piatra Saranga
Doua poduri din piatra, aflate pe DJ 205 Pietroasele - Merei, Drumul Cramelor, langa satul Saranga.
Lacul Mogosoaia Lacul Pleasa Lacul Moara din Reviga Lacul Sarulesti Raduta Balta Pasarea Cozieni-Pustnicu
Cetatuia Cucuiata de la GrajdanaCetatuia Cucuiata de la Grajdana
Textul descrierii ascunzisului contine coordonatele mai multor puncte ajutatoare.
Calcarele de la BadilaCalcarele de la Badila
Multa mizerie in jurul obiectivului - rezervatie naturala in custodia cuiva - nesemnalat si ca atare, fara nici o prezentare la locul cu pricina, desi este foarte interesant, macar prin insolit in peisaj.
Lacul Chitila Lacurile Tancabesti Lacul Bitina Lacul Zmeu Crevedia Lacul Fulga Lacul Branesti Lacul Fundata Gheorghe Doja
Grote preistorice Naeni
Au fost descoperite in timpul exploatarilor de calcar.
Balta Saraturi Salciile Lacul Herastrau Lacul Paulesti Lacul Moara Salciile Balta Boldesti Gradistea
Raiul animalelor Catelu Glina
Este primul cimitir de animale de companie din tara, si inca din 2003 ofera servicii funerare pentru animalele de companie.
Baia Turceasca Curtea Veche
Dateaza din secolului 19.
Lacul Intre Sate Salciile Lacul Floreasca Lacul Butimanu Lacul Parepa-Manastire Lacul Buftea Buciumeni Lacul Mihailesti Lacul Gostilele Lacul Caldarusani
Valori naturale - Judetul Ialomita

• Urmarire Lacul Dridu

• Treptele Rakoczi - Targu Mures: Cutiuta a disparut - Cutiuta nu mai e la locul ei si nu e nici in vecinatatea ascunzisului. Sesizez proprietarul ascunzisului sa puna o cutiuta noua.
  • Trei Pietre - Munceii Nascalatului: Cele 3 mari si tari! - Intr-o excursie de o zi, cu plecare din halta CFR Tarcau, pe valea Antaloc am ajuns la acest grup statuar de o frumusete aparte. Esti in culme, esti pe culmi, este minunat.
  • Trophaeum Traiani: Simpatica cutie - Am trecut din nou pe la monument. De data asta am vizitat si cetatea, si monumentul si muzeul.
  • Izvorul din paraul Pastravului - Ozunca-Bai: Paraul Pastravului in intuneric - Cand am ajuns in Ozunca Bai era deja intuneric. Deoarece cunosteam locul si am vazut deja si depunerea calcaroasa de langa izvor, m-am dus direct la geocutie.
  • Ariusd: Cutie noua pe Dealul Ciocas - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe, m-am plimbat prin zona comunei Valcele, satul Ariusd. Dupa ce pe dealul Ciocas am gasit doar ascunzisul gol, dupa o scurta convorbire cu cel care a ascuns geocutia, am ascuns aici o noua cutiuta.
  • Turnul Kendeffy - Muntele Orlea - Subcetate: Azi am gasit Turnul - Salut, dupa ce am urcat amandoi, 30 min, (Lore si Gigelush) pe acest munte am gasit Turnul care, pt noi a fost un mister. Am trecut de multe ori pe acolo, dar nu am reusit sa ajungem din diferite moive (si oricum nu stiam unde se afla.
  • Izvorul geografic al Trotusului: Iarna nu-i ca vara - Multumesc pentru consolidarea ascunzisului. Am inteles insa un lucru important, ca o cutie poate fi usor de ascuns vara si greu de gasit iarna.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Interesant - Am gasit si aceasta geocutie. Interesant.
  • Lacul Crab - Porumbenii Mari: New Year - Found it in a short trip on New Year's Day.
  • Cheile Tisitei: Transformare POI - Indiferent de modul in care se anunta un nou ascunzis (prin completare formularului, printr-un comentariu, sau prin email), datele ajung la moderator. Deci la mine, urmand sa creez pagina unui ascunzis nou, sau sa transform un POI intr-un ascunzis traditional, dupa caz.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.
  • Baia Hammas - Paraul Jombor: Bronz secuiesc - Ce bine, chiar daca eu sunt gazda ascunzisului, am putut sa caut geocutia ascunsa de proprietarul cutiei. Cautand ascunzisul, am gasit aici o plasa pentru fluturi (un alt joc).
  • Pestera Zmeului - Androneasa: Fara cutie sau prea bine ascunsa? - Cautat, dar din pacate nu am gasit cutia. In schimb o gramada de urme de urs, si cu toate ca este relativ aproape de sosea, locuri salbatice si splendide.
  • Podul suspendat nou - Cheile Bicajelului: Traseu interzis iarna - Ultima data cand am vizitat punctele de belvedere de pe Piatra Poienii, noul pod suspendat nu a fost inca gata, astfel am ratat parcurgerea podului cu numai o zi. Intentionam chiar sa prezint eu podul, si sa ascund o geocutie aici.
  • Casoaia lui Ladas - Androneasa: O tura prin zona - De mult urmaream sa ajung aici. Frumos loc, e usor sa ratacesti cararea, daca nu esti atent.
  • Buncarul de razboi: Franzela neagra feliata si coenzima Q10 - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe m-am intalnit cu cel care a ascuns aceasta geocutie, respectiv cu primii gasitori. Am aflat ca coordonatele nu sunt precise.
  • Lespezi Star: Oau felicitari - Cred ca sunteti primi. Ma bucur ca ati gasit-o.
  • Monumentul si cimitirul din Pasul Casin - Culmea Nyerges: Ascunzis drive-in - Cu toate ca am trecut de mai multe ori zilele astea prin pasul Casin, nu am oprit pana acum, sa gasesc geocutia ascunsa aici. Eram putin si grabit, si vroiam sa folosesc timpul ramas pana la inserare pentru ce era mai important drumetiile planuite.
  • Cetatea Liteni: Intr-o zi insorita de toamna - Am fost la cetatea Liteni cu bicicleta. La ora 12:37 am gasit geocutia.
  • Biserica Neagra Brasov: Am gasit-o - Eu si Iris am gasit-o astazi.
  • Tampa: Intr-o zi cu ploaie - Intr-o zi cu ploaie am fost sus si pe Tampa. Oricat de intunecat si neprietenos era vremea, peisajul m-a recompensat.
  • Suhardul Mic: Suhardul Mic - Am parcurs cu masina drumul forestier pe langa hotelurile Turist si Iasicon, pana in capatul de sus al fostei partii de schi. Apoi un traseu marcat, de 40 minute ne-a ghidat pe varful Suhardul Mic, de unde am admirat ceata densa.
  • Vechea cale ferata ingusta Comandau - Covasna: Printre sute de cioate putrezite - Am scotocit cateva cioate dintr-un perimetru rezonabil din jurul punctului indicat de GPS, dar in zadar. Am luat ca amintire din frumoasa poiana aflata nu departe de locatie 4 mici capuse.
  • Limanu: Foarte usor de gasit - Dupa o vizita la pestera Limanu din apropiere, am incercat si aceasta cutie.
  • Palma lui Dumnezeu - Fundatura Ponorului: In loc de dojana - Am fost foarte dezamagit sa nu gasesc geocutia ascunsa aici, deoarece pentru un loc atat de frumos ar fi fost potrivit si sentimentul oferit de gasirea cu succes a unei geocutii. Coordonatele precizate aratau undeva in lunca paraului, iar conform instructiunii ajutatoare geocutia ar trebui sa fie undeva pe un punct de belvedere.
  • Parcul Colina - Cluj: Continut umed - Am gasit cutia azi, intreg continutul era foarte umed, credem ca ar fi nevoie de un pic de mentenanta. Multumim pentru ascunzis.
  • Transalpina: Nu in weekend - Transalpina trebuie neaparat vizitata, dar nu in weekend. Multumesc pentru ascunzis.
  • Biserica Neagra Brasov: Cutiuta mica-mica - Am gasit nanocutia, si eu.
  • Castelul nobiliar Sukosd-Bethlen - Racos: Densitate mare - Ce poti vedea in Racos? Coloanele de bazalt sunt cele mai cunoscute.
  • Podul pietonal Garasos hid: Nostalgie - Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Dridu? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Ialomita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!