Lacurile Ciocarlia

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacurile Ciocarlia - dupa inregistrare.

Usa bisericii Cisnadioara cetate biserica
Usa bisericii
7586 Piatra Kota Iavardi Poiana Fagului paraul Janok
7586
Biserica Bradu-Buzau manastirea bradu
Biserica Bradu-Buzau
1338 Morile de apa Eftimie Murgu Cheile Rudariei
1338

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacurile Ciocarlia!

>>> Vizitati Lacurile Ciocarlia si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Ciocarlia, se afla la 0,53 km distanta.
Lacul Parepa-Manastire
Grote preistorice Naeni
Au fost descoperite in timpul exploatarilor de calcar.
Lacul Sindrilita Lacul Gheorghe Doja Lacul Fulga Balta Saraturi Salciile Lacul Petrachioaia Lacul Boteni Lacul Pleasa Balta Ratei Castrul roman Pietroasele Lacul Bitina Lacul Sarulesti Raduta Lacul Fundata Gheorghe Doja
Poduri din piatra Saranga
Doua poduri din piatra, aflate pe DJ 205 Pietroasele - Merei, Drumul Cramelor, langa satul Saranga.
Necropola tracica Naeni
Necropola tracica se afla la sud-vest de satul Varf, comuna Naeni, in imediata apropiere a Bisericii dintr-o Piatra.
Lacul Herastrau Stejarul secular Buzau Lacul Caldarusani Lacul Floreasca Lacul Peris
Cruce de piatra din 1852
La intersectia strazii Tepes Voda cu strada Ciresului se afla o cruce de piatra, care a fost ridicata in anul 1852.
Sarea lui BuzauSarea lui Buzau
Poate am cautat cam grabit cutia de n-am gasit-o, desi am cercetat destul de amanuntit subsolul indicat in fotografie si de coordonate.
Balta Pasarea Cozieni-Pustnicu Lacul Moara Salciile Lacul Lipanesti Lacul Branesti Lacul Pasarea Afumati Lacul Tunari Lacul Cretuleasca Lacul Moara din Reviga
Carnetelul calatoruluiCarnetelul calatorului
Am fost la Bucuresti si cu aceasta ocazie am gasit aceasta geocutie.
Lacurile Ganeasa Lacul Catrunesti
Cimitirul afurisit Lehliu
Cimitirul afurisit se afla in partea de est a satului Lehliu, in apropierea lacului Lehliu I, langa drumul care duce spre Sapunari.
Statuia lui Mark Twain Parcul Herastrau
A fost realizata in anul 1953, de sculptorul maghiar din Transilvania, Fekete Jozsef.
Lacul Mihailesti
Cetatea dacica de la CarlomanestiCetatea dacica de la Carlomanesti
Un grup de trei dealuri in forma de trunchiuri de con si cu inaltimi relative de cca 30 m aflate la periferia Carlomanestiului atrag in mod deosebit atentia amintind de alte asemenea dealuri ce gazduiesc cunoscute cetati dacice.
Chilia lui Ambrosie
Stancile Tohani
A fost declarata sit de importanta comunitara.
Lacurile Candeasca
Manastirea TiganestiManastirea Tiganesti
Geocutia finala a disparut si am inlocuit-o.
Mina de petrol Sarata-Monteoru
Insa drumul pana acolo este foarte dificil, cu auto.
Dealul cu lilieci
Cruci de piatra Sapunari
Ansamblul de cruci de piatra din Sapunari se afla in curtea bisericii, pe partea stanga a vaii Profira.
Lacul Gostilele Lacul Cernica
Podul catre Nicaieri Matita
Pentru accesul catre celalalt mal localnicii foloseau un pod suspendat cu scanduri din lemn - probabil intre timp lucrarea de la pod a fost terminata.
Lacurile Movilita
Raiul animalelor Catelu Glina
Este primul cimitir de animale de companie din tara, si inca din 2003 ofera servicii funerare pentru animalele de companie.
Biserica dracilor Ivanesti
A fost construit intre 1844-1854, in stil traditional muntenesc, din blocuri de granit aduse din Dobrogea.
Balta Luciu
Calcarele de la BadilaCalcarele de la Badila
Multa mizerie in jurul obiectivului - rezervatie naturala in custodia cuiva - nesemnalat si ca atare, fara nici o prezentare la locul cu pricina, desi este foarte interesant, macar prin insolit in peisaj.
Cetatuia Cucuiata de la GrajdanaCetatuia Cucuiata de la Grajdana
Textul descrierii ascunzisului contine coordonatele mai multor puncte ajutatoare.
Lacurile Tancabesti
Biserica de lemn din SorestiBiserica de lemn din Soresti
Satul Soresti este in componenta comunei Blajani, iar in catunul Flamanda al satului se afla o veche biserica din lemn.
Lacul Tei
Biserica fostei Manastiri BraduBiserica fostei Manastiri Bradu
Traditia locului atribuie constructia unei cetati pe locul manastirii de catre Doamna Neaga, sotia domnitorului Mihnea Turcitu.
Lacul Intre Sate Salciile
Valori naturale - Judetul Ialomita

• Urmarire Lacurile Ciocarlia

• Santul cetatii - Moacsa: Toponimia Santul cetatii - Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Coordonatele sunt ale geocutiei, care se afla la 10-15 m nord-vest de santurile adanci de 4-5 m.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Lacul Frumoasa - Mai bine mai ascunsa, decat prea expusa. Zona geocutiei potenteaza frumusetea lacului.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: Dupa o ploaie zdravana - Timp in care am stat sub un pavilion, am gasit poteca ce duce sus pe deal. Superbe privelisti asupra zonelor inconjuratoare, doar ca sunt cam multi copaci, si pozele nu au iesit prea grozave.
  • Laguna Albastra - Aghiresu: Un pic de verde - Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer. Nu am cautat cutia fiind presati de timp.
  • Varful Nemira Mica: Cutia de pe cel mai frumos varf al Nemirei - Indiciul e suficient pentru descoperirea cutiei. Asta neinsemnand ca satisfactia gasirii ei este diminuata in vreun fel.
  • Curtea Domneasca - Targoviste: Gaina moarta din parc - Dupa ce am vizitat Curtea Domneasca (am platit 6 RON pentru intrare), am ocolit zidurile si am vizitat si parcul. Din pacate insa nu am gasit geocutia.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Intr-o zi noroasa, cu ploaie intermitenta - Este a doua incercare, deoarece prima data am ajuns la fata locului dupa inserare. Pentru a ajunge la ascunzis am incercat mai multe variante.
  • Biserica Soimeni - Pauleni-Ciuc: Curiozitate - Cutia ascunsa de tine a ramas la locul ei? Putem intelege, din pozele tale, care este ascunzisul ei?
  • Trophaeum Traiani: Simpatica cutie - Am trecut din nou pe la monument. De data asta am vizitat si cetatea, si monumentul si muzeul.
  • Izvorul Recea: Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta.
  • Pestera Stanciului - Muntii Piatra Craiului: Am gasit cu usurinta comoara - Neavand la dispozitie un gps, doar am sunat acasa pe cineva sa ma ghideze cu info de pe net.
  • Cetatea Liteni: Intr-o zi insorita de toamna - Am fost la cetatea Liteni cu bicicleta. La ora 12:37 am gasit geocutia.
  • Varful Cozluc - Muntii Macinului: Am vrut sa impusc doi iepuri dintr-o singura impuscatura - Planul meu a fost ca dupa parcurgerea Cheilor Chediului sa ajung cumva si pe varful Cozluc, respectiv la geoascunzis. Am avut si timp destul de putin pana la inserare, a trebuit sa ma grabesc.
  • Turnul cu ceas - Sighisoara: Un ascunzis si un loc deosebit - A trecut deja de ora 8 seara, cand am trecut prin Sighisoara. Totusi, momentul era potrivit pentru a cauta geocutii, fiind in timpul saptamanii si aproape de sfarsitul zilei.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: Prima excursie la stanca - Adica incalzirea cand sosesti la Tusnad. :) Fiind aici sus, bineinteles ca merita cautata si cutiuta.
  • Biserica romano-catolica - Estelnic: Primul ascunzis chiar ca a fost temporar - In drum spre casa, mi-a ramas timp sa mai caut geocutiile ascunse la bisericile catolice din Estelnic si Poian. In curtea si cimitirul bisericii din Estelnic se intra fara probleme, poarta fiind deschisa.
  • Gurile vechilor mine de sare de la Targu Ocna: Sare versus frigider - Cum metodele de conservare au evoluat, sarea nu mai are mare cautare, decat pentru industrie sau iarna la drumuri. Deci si fondurile pentru lucrari de conservare sau ecologizare sunt sub semnul incertitudinii.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Virusul jocului - Felcitari. Inseamna ca am reusit sa-ti transmit virusul jocului.
  • Casoaia lui Ladas - Androneasa: O tura prin zona - De mult urmaream sa ajung aici. Frumos loc, e usor sa ratacesti cararea, daca nu esti atent.
  • Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita - Muntii Berzunti: Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita - Am abordat varful Tarnita dinspre nord, plecand de la lac. Muchia este garnisita cu stanci, deplasarea fiind problematica in special urcusul final.
  • Cetatea Salgo - Sibiel: Unii pe jos, altii motorizati - M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel. Pe un copac, indicatorul turistic arata inca 2-2,5 ore pe jos, pe un drum de caruta foarte abrupt.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Capac crapat - Am gasit cutia dumunica, este intr-o stare buna capacul fiind putin crapat, am inpachetat-o bine intr-o punga pentru a nu patrunde apa.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: In drum spre casa - O plimbare prin parc in drum spre casa.
  • Baile Fortyogo: Balegar langa ascunzis - Din pacate langa ascunzis este depozitat o gramada mare de balegar. Am reusit totusi sa scoatem geocutia, ne-am notat in caiet, apoi ne-am spalat repede pe mana.
  • La deget - Stogul de piatra: Acces spre obiectiv - Acces de la biserica din Bolatau (fost Taragan) = 4.8 km pe drumul de piatra descris.
  • Stejeris: In drum spre Targu Mures - Usor de pus mana pe ea :-).
  • Cindrel: Gasita - Am gasit cutia de pe virful Cindrel. Multumesc.
  • Biserica catolica Sibiu: Biserica Catolica - Sibiu - Aceasta este foarte bine ascunsa, trebuie sa fii foarte agil pentru a reusi in a extrage cutia.
  • Sub podul CFR - Baile Tusnad: Nimic sub pod - Capatul de pod l-am dibuit analizand fotografiile de pe site. Lastarii din imaginea lui trekkingklub au disparut, semn ca personalul de intretinere CFR isi face treaba.
  • Castelul Kornis-Rakoczi-Bethlen din Iernut: Gasita - Gasita. Gyuszy si Gabi.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacurile Ciocarlia? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Ialomita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!