Lacurile Movilita

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacurile Movilita - dupa inregistrare.

Via Mariae Varful Tatalui Apahavas
Via Mariae
Memorial Ginta
Memorial
Rape brazdate cu sare munte sare Lopatari
Rape brazdate cu sare
Izvor acoperit Vlahita izvor apa minerala Lobogo
Izvor acoperit

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacurile Movilita!

>>> Vizitati Lacurile Movilita si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Movilita, se afla la 2,17 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Movilita: 11
Lacul Intre Sate Salciile Lacul Buftea Buciumeni
Statuia lui Mark Twain Parcul Herastrau
A fost realizata in anul 1953, de sculptorul maghiar din Transilvania, Fekete Jozsef.
Lacul Zmeului Ciocanesti Lacul Peris Balta Pasarea Cozieni-Pustnicu
Cruce de piatra din 1852
La intersectia strazii Tepes Voda cu strada Ciresului se afla o cruce de piatra, care a fost ridicata in anul 1852.
Lacul Paulesti
Poduri din piatra Saranga
Doua poduri din piatra, aflate pe DJ 205 Pietroasele - Merei, Drumul Cramelor, langa satul Saranga.
Sinagoga Templul Coral Bucuresti
Este cel mai mare lacas de cult mozaic din Romania, replica a sinagogii Leopoldstadt-Tempelgasse din Viena, distrusa in al doilea razboi mondial.
Balta Saraturi Salciile
Carnetelul calatoruluiCarnetelul calatorului
Am fost la Bucuresti si cu aceasta ocazie am gasit aceasta geocutie.
Lacul Pescaria Mitreni Lacul Zmeu Crevedia Lacul Greaca Cercani Acumularea Berceni Lacurile Ganeasa Lacul Sindrilita Lacul Boteni Chilia lui Ambrosie Lacul Moara din Reviga
Stancile Tohani
A fost declarata sit de importanta comunitara.
Lacul Herastrau
Ansamblul medieval Curtea Veche
Se afla in sectorul 3, pe strada Franceza numarul 31.
Cimitirul afurisit Lehliu
Cimitirul afurisit se afla in partea de est a satului Lehliu, in apropierea lacului Lehliu I, langa drumul care duce spre Sapunari.
Lacul Lipanesti
Manastirea TiganestiManastirea Tiganesti
Geocutia finala a disparut si am inlocuit-o.
Castrul roman Pietroasele Lacul Lucianca Niculesti Lacul Petrachioaia Lacul Cretuleasca Lacul Mitreni Lacul Gheorghe Doja Lacul Ochiul Boului
Baia Turceasca Curtea Veche
Dateaza din secolului 19.
Lacurile Ciocarlia Lacul Parepa-Manastire Lacul Butimanu Lacul Bitina
Lacul Moara Salciile
Podul prabusit si disparutPodul prabusit si disparut
Un loc interesant cu un pod neterminat, un pod prabusit si un podet suspendat. Apoi am abandonat acel ascunzis, in schimb a fost inlocuita de o alta cutie, apropiata. Am transformat tipul ascunzisului in punct de interes, POI.
Lacul Pasarea Afumati Balastiera Tei-Clinceni Domnesti Balta cu Peste Clinceni Balta Ratei Lacul Chitila Lacul Cernica Lacul Nana Lacul Branesti Lacul Tei Lacul Floreasca Lacul Catrunesti Lacul Fulga Lacurile Tancabesti
Necropola tracica Naeni
Necropola tracica se afla la sud-vest de satul Varf, comuna Naeni, in imediata apropiere a Bisericii dintr-o Piatra.
Grote preistorice Naeni
Au fost descoperite in timpul exploatarilor de calcar.
Lacul Mogosoaia Lacul Caldarusani Lacul Mihailesti
Raiul animalelor Catelu Glina
Este primul cimitir de animale de companie din tara, si inca din 2003 ofera servicii funerare pentru animalele de companie.
Lacul Fundata Gheorghe Doja
Ansamblul Bisericii Curtea Veche
Casa parohiala dateaza din 1935, iar biserica din secolul 16-18.
Lacul Mihailesti
Valori naturale - Judetul Ialomita

• Urmarire Lacurile Movilita

• Monumentul celor doi Bolyai: Lipsa de ocupatie - Trecand prin zona, mi-am adus aminte ca am citit despre aceasta cutie. Din fericire, mi-am adus aminte si care era indiciul acestei cutii.
  • Cascada Bucias: Cascada Bucias - De la Onesti se merge pe drum asfaltat catre Casin - Manastirea Casin - Scutaru. De aici se intra pe drum forestier pana la o intersectie care face stanga la o pastravarie iar dreapta catre cascada.
  • Cetatea Ciuchian din Lutoasa: Cautand ruinele cetatii Ciuchian - M-am bucurat foarte mult, cand am aflat despre acest ascunzis. Deoarece am mai cautat aceste ruine, dar nu le-am gasit.
  • Ceardacul Stanciului - Piatra Craiului: Numarul unu - Am gasit geocutia din intamplare cand ma cataram, acolo am citit despre asta si e prima mea experienta, ma incanta foarte tare ideea si sper sa adun cat mai multe.
  • Cascada Vanatara: Dimineata - Dupa o scurta cautare, am gasit geocutia.
  • Varful Harghita Madaras: Pe platou - O tura de platou pe varful Madaras ce nu implica un efort prea mare.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Dimineata - Am cautat aproape o jumatate de ora printre copaci si pietre, dar nimic. GPS-ul avea semnal foarte slab sau deloc pe acolo asa ca mai mult la plezneala.
  • Parcul de aventura Balu - Harghita Bai: Foarte frumos parcul - E o buna alternativa la Parc Aventura din Brasov unde e mult mai aglomerat. Deoarece la cutie am ajuns pe traseele din parc nu am avut nimic de lasat.
  • Piatra Corbului: Cireasa de pe tort - Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv. Geocutia este doar cireasa de pe tort, o valoare adaugata drumetiilor.
  • Buncarul de razboi: Franzela neagra feliata si coenzima Q10 - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe m-am intalnit cu cel care a ascuns aceasta geocutie, respectiv cu primii gasitori. Am aflat ca coordonatele nu sunt precise.
  • Piatra cu caldare mare - Piatra Soimului - Oituz: Caldarea Mare din Piatra Soimului a fost cu plin - Cunoscand bine locatia, ne-a fost usor sa gasim ascunzisul. A fost usor de gasit si geocutia.
  • Cloasterf: Usor de gasit - Dupa o mica deviere de la soseaua nationala.
  • Spinarea dinozaurului - Pietrele Mariei: Indicatii prea vagi - Desi am facut toate delusoarele Pietrelor Mariei si am vazut si creasta dinozaurului, indicatiile prea generale si pietrele din imagini prea multe si asemanatoare nu mi-au dezvaluit geoascunzisul. Mai astept indicii.
  • Capul Fagului: Update la geoascunzis - Drumetind pe interfluviul Fisag-Fitod am trecut si pe langa troita aflata pe interfluviului in capul drumului ce suie din Misentea si ajunge la antena GSM de pe Varful Capul Fagului. Cu gandul de a verifica existenta geocutiei de aici.
  • Orasul de Floci: Tasli Bair - Locatia Esterului pare a fi stabilita (de arheologi) pe dealul de vizavi de Gura Dobrogei (Tasli Bair). Am fost vara aceasta pe acolo si am vazut ceea ce au scos arheologii la iveala.
  • Lacul Cuejdel - II: Lacul Cuejdel cel mai mare lac de baraj natural din tara - Am gasit cutiuta relativ usor. Deoarece a trebuit sa sap in zapada, si sa urnesc pietrele inghetate cu batul de tura :).
  • Cetatea Liteni: Cetatea Liteni - Catarat si cache la sfarsitul saptamanii.I
  • Podul Minciunilor: Ascunzis ingenios - Am gasit destul de greu cutiuta de linga Podul Minciunilor.
  • Resturile cazematelor de pe Dealul Beleu: Culmea de pe dealul Beleu are multe cazemate - Multumesc pentru identificarea acestor cazemate, respectiv pentru amplasarea unei geocutii in zona. Nu stiam despre aceste doua constructii.
  • Calcarele de la Ampoita: Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate. Cu toate acestea, dispar multe geocutii :-(Ele pot fi inlocuite si prin efortul comunitatii.
  • DinoParc - Rasnov: Cutia pazita de dinozauri - Am vizitat DinoParcul in iarna impreuna cu fiul meu, Rares, mare iubitor de dinozauri, el fiind si cel care a savurat cel mai mult experienta. Exponatele sunt construite din fibra de sticla si sunt in marime aproape naturala, cel putin dupa parerea mea.
  • Drumul Crucii de la Manastirea Carmelitana - Luncani: Drumul Crucii de la Manastirea Carmelitana - Luncani - In padurea din jurul manastirii a inceput concursul de triluri. Nici plantele nu vor sa ramana in urma-acum au soare, nu sunt frunze in copaci.
  • Darlos: Darlac - Cutiuta interesanta (3x14.5) intr-un loc si mai interesant.
  • Planul inclinat: Un ascunzis ce merita gasit - Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi. Gasirea cutiei oferind o reala satisfactie.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Tabara SCA - Cu ocazia unei plimbari din tabara am gasit geocutia. De aici privelistea este superba.
  • Biserica catolica Calugareni: Turnul bisericii si un cuib de barza - Am admirat cladirea bisericii catolice din Calugareni doar din exterior. Mi-a placut turnul bisericii, intrarea cu coloane, scara exterioara, si ornamentele zidurilor cladirii.
  • Baltile Nemirei: Baltile Nemirei - Dupa un parcurs de 90 minute de la Varful Nemira Mare, pe la crucea metalica a lui Carpinis, pe Scari la vale, pe fostul drum forestier de exploatare in jos, apoi la stanga la intersectia cu drumul de la Balti spre Ciunget. Zona baltilor este propice buretilor de padure.
  • Tura de lac - Lacul Sfanta Ana: In sfarsit am gasit ascunzisul - Dupa ce am vizitat mai multe obiective din apropiere. Respectiv varful Ciomatu Mare si ramasitele turnului de belvedere de langa tinovul Mohos.
  • Sub Pietrele Mariei - Muntii Macinului: Pietrele erau, pe Maria nu am vazut-o - Pietrele le-am gasit, ascunzisul de asemeni, vant cat cuprinde. De Maria, insa, nici urma :o) In zona nu era decat un cioban care se ascundea si el de vant la adapostul micii creste, sabotandu-ne fara sa stie activitatile de cautare.
  • Cascada Paraului Saritor: Am sarit cutia de la Cascada Paraului Saritor! - Am cautat in zadar cutia in toate micile si marile cavitati de pe peretele din stanga cascadei. Acest esec nu a micsorat decat foarte putin satisfactia atingerii acestui interesant obiectiv, el implinind un frumos traseu pe care il parcursesem pana atunci (Piatra Tabulata, Cetatea Racu, Varful Madaras, Mlastina Seche).

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacurile Movilita? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Ialomita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!