Lacul Iezer

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Iezer - dupa inregistrare.

Sub constructie Nadejdea capela Sfanta Elena
Sub constructie
Biserica romano-catolica
Vechiul cimitir, ingradit cu gard de sarma ghimpata cimitir evreiesc Lunca de Jos Valea Mare
Vechiul cimitir, ingradit cu gard de sarma ghimpata
Împrejurimile Colțeștiului

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Iezer!

>>> Vizitati Lacul Iezer si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Borsa, se afla la 6,42 km distanta.
Biserica romano-catolica Sfanta Treime Bistrita
Cu o istorie de peste doua secole, aceasta biserica impresioneaza prin frumusetea si valorile sale culturale si religioase.
Cornu Nedeii Ciungii Balasanii Pasul Tihuta Pasul Setref Varful Murgu Muntii Maramuresului Piatra lui Iacob Cusma
Stana lui Varatic Muntii Maramuresului
Stana lui Verticu (Varatic).
Locul fosilifer Rapa Mare Piatra Tibaului Muntii Tibau Saua Putreda Muntii Rodnei Varful Galatului Muntii Rodnei
Lacul Bolatau Obcina FeredeuluiLacul Bolatau Obcina Feredeului
Lacul Bolatau se afla aproape de obarsia unui afluent al Sadovei, numit Bolatau, cu izvoarele despartite de o cumpana de ape joasa de izvoarele Iezerului, cel pe care s-a format Lacul Iezer.
Poiana cu narcise Sesul Mogosenilor Pasul Prislop Tinovul de la Romanesti Stancile Tatarului Muntii Calimani Saua de sub Golgota Rodnei
Varful Omu Muntii Suhard
Cel mai inalt pisc este Varful Omu, avand 1932 m.
Obcina Feredeului Lacurile Sigmir
Piatra CorbuluiPiatra Corbului
Eroziunea a sapat in acest perete stancos format din piroclastite, martori de eroziune, formatiuni erozionale, tufuri vulcanice.
Lacul Lala Mic Muntii Rodnei Varful Comarnicele Muntii Tibles Saua Pietrii Varful Rebra - Muntii Rodnei Varful Ineut Muntii Rodnei Zavoaiele Borcutului Romuli Lacul Lala Mare Muntii Rodnei Varful Gropilor Muntii Rodnei
Lacul Rebra Muntii Rodnei
Lacul Rebra, sau Taul Tarnitei la cruce.
Saua Pietrosului Saua Ineu Muntii Rodnei Pasul Rotunda Muntii Rodnei Izvorul Mihaiesei Muntii Rodnei Padurea de ses Orheiu Bistritei Castrul roman Ilisua Varful Coasta Neteda Muntii Rodnei Izvorul din Poiana Botizei Izvorul Negru Muntii Tibles Piatra Fantanele Muntii Calimani Varful Ineu Varful Toroiaga Muntii Maramuresului Varful Stefanitei Muntii Tibles Varful Cearcanu Muntii Maramuresului Piatra Rea Muntii Rodnei Saua cu lac Muntii Rodnei Izvorul Stoiceni Stancariile Salhoi Zambroslavele Borsa
Cascada Cofu Traseul spre cascada Cofu incepe din Bistra Muresului. Saua Diecilor Muntii Suhard Varful Rosu Muntii Rodnei Varful Buhaescu Mare - Muntii Rodnei
Stancile Lucaciu Muntii Calimani Varful Lucaciu este primul pe lunga culme secundara a Calimanilor, ce se ridica usor din Depresiunea Dornelor racordandu-se de culmea principala la coada Pietrosului. Saua Gargalau Muntii Rodnei Lacul Lapus
Izvorul Albastru al Izei Muntii Rodnei
Izvorul Albastru al Izei - Sacel.
Saua Galatului Muntii Rodnei Lacul Icoana Muntii Suhard Cascada Izvorul Cailor Borsa Gorunul secular Padurea Craiasa
Pasul CavnicPasul Cavnic
Am gasit geocutia. Prima mea geocutie gasita in Romania.
Rapa Dracului Cociu
Tinovul Mare Poiana Stampei
Are o suprafata de 682 hectare.
Cheile Lucavei Obcina Mestecanis
Valori naturale - Judetul Maramures

• Urmarire Lacul Iezer

• Cimitirul vechi din Jigodin: Noaptea in cimitirul parasit - Ce poate fi mai interesant, decat sa cauti o geocutie noaptea, intr-un cimitir parasit. Si nu orice geocutie, ci una virgina de 2 ori (o geocutie inca negasita de nimeni, dar si primul ascunzis a celui care a ascuns geocutia).
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Formatul grade - rapid, precis, si fara greseli - Coordonatele gps sunt pastrate in baza de date ale site-urilor web in formatul grade (dd.dddddd°).
  • Cascada Urlatoarea - Muntii Bucegi: Bigar - Cascada Bigar este una din scaparile mele. Am vizitat zona acum patru ani cred, dar la ea nu ne-am oprit.
  • Baile Martanus: Reabilitare jurnal - Am gasit ascunzisul si cutia in el. Dar a durat ceva extragerea ei din mica scorbura, careia i s-a ingustat gatul.
  • Livada Postei: Am gasit-o - Am gasit-o si eu. ;) 0-in 0-out.
  • Curtea Domneasca - Targoviste: Gaina moarta din parc - Dupa ce am vizitat Curtea Domneasca (am platit 6 RON pentru intrare), am ocolit zidurile si am vizitat si parcul. Din pacate insa nu am gasit geocutia.
  • Lacul Caltun - Muntii Fagaras: Ochiul magic - Nu poti sa nu te indragostesti iremediabil de acest loc. poate greutate de a ajunge aici il face atat de ravnit.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Lipsa semnal gsm - Sfat pentru cei care ajung, si vor sa gaseasca cutiutele. Salvati-va detaliile despre ascunzis, foto, etc.
  • Biserica reformata - Vistea: Pana la urma - Locul cutiei este oarecum expus. Si tot timpul am avut emotii sa nu apara cineva.
  • Cheile Intregalde - Muntii Trascau: Gasita azi de acaseni - Necesita ceva intretinere, capacul e spart.
  • Manastirea Piatra Scrisa: Ascunzis aproape drive-in - Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului. Prima data am vizitat schitul, cautand si geocutia.
  • Calcarele de la Ampoita: Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate. Cu toate acestea, dispar multe geocutii :-(Ele pot fi inlocuite si prin efortul comunitatii.
  • Biserica Reformata Mica - Targu Mures: Quick find - Cutiuta e bine ascunsa dar totusi poate fi gasita foarte usor. Am gasit-o exact dupa ce am gasit o alta cutie, aflata la mica distanta de aceasta.
  • Cetatea Colt: Cetatea Colt - Dupa un efort sustinut am ajuns si la cetate, dupa ce am vizitat Manastirea Colt. La fel ca toate celelalte cetati si aceasta este in uitare si neamenajata.
  • Vechea cale ferata ingusta Comandau - Covasna: Alta statie pentru ascunzis - Am rebaleiat zona ascunzisului, cu acelasi rezultat. Mai mult, au mai disparut dintre cioate, de putreziciune, iar altele s-au ascuns in vegetatia regenerata.
  • Sub Muntele Uroi: La poalele muntelui - Ascunzisul de la poalele muntelui Uroi mi-a oferit acel sentiment, pe care il simt toti cand gasesc o geocutie. Ascunzisul se afla nu foarte departe de drum, si dupa cateva minute de urcus pe deal si cautari printre pietre, veti putea tine in mana geocutia.
  • Biserica unitariana din Calnic: Clopotnita - Clopotnita din lemn din secolul VIII, realizari ale arhitecturii populare locale. Datorita ingeniozitatii cu care au fost realizate, partile componente fiind inbinate exclusiv cu cuie de lemn, sint unicate in judet.
  • Baile Homorod: Ultima oprire pe drum inapoi - Fiind aproape de sosea, am zis s-o incercam, nici o sansa. Vis-a-vis de izvor nu este nici o poteca.
  • Conacul Apostoleanu - Izvoru Berheciului: Coordonate ascunzis - Coordonatele indicate sunt ale geobiectivului. Ascunzisul are coordonatele.
  • Piatra Corbului: Problema - Am gasit locul, am vazut scorbura cea mai probabila, cutia nici vorba. Trebuie vazut daca e nevoie de mentenanta sau nu.
  • Biserica lutherana - Hetiur: Langa sosea - Dupa o pauza de masa, am luat desertul. Am gasit cutia :-).
  • Richis: Clopotnita - Cred ca (din pacate) cutiuta a disparut. Am vizitat biserica si clopotnita cu ajutorul clopotarului.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Ref cutie Podul lui Stefan cel Mare - In primul rand atentie sa nu treceti peste pod si sa nu realizati. Eu asa am patit.
  • Cetatea Caras: Peripetii cu aceiasi caini - Am reusit sa ajung la cetate dupa ceva peripetii, cu aceiasi caini cred. Sunt a unui localnic ce are casa undeva mai in vale si sunt foarte furiosi si neprietenosi.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: GeoKrety out - Am gasit cutia la locul indicat.
  • Cetatea Tartod: Cutia nu mai este - Am gasit locul exact, dar cutia nu mai era. Ne-am obosit cu copiii, dar era foarte frumos si doar copiii erau suparati din cauza ca a disparut cutia.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Doua obiective imbinate - Ascunzisul imbina cele 2 obiective, podul si monumentul. Geocutia era in stare buna, dar putin afectata de condens.
  • Ruinele Bisericii Veres: Intre Valea Crisului si Calnic - Asa numita Ruinele Bisericii Veres se afla in perimetrul satului Calnic, apartinand comunei Valea Crisului. Despre istoria numitei si Capela de localnici, putem spune ca a disparut in timp.
  • Lacul Andreoaie - Boistea: Cutie noua la Lacul Andreoaie - În trecere pe la lac am constatat devalizarea ascunzisului si disparitia geocutiei. Cum aveam la mine una goala am reamenajat ascunzisul, ascunzand mai bine cutia.
  • Santul cetatii - Moacsa: Toponimia Santul cetatii - Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Coordonatele sunt ale geocutiei, care se afla la 10-15 m nord-vest de santurile adanci de 4-5 m.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Iezer? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Maramures, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!