Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Turnul cu Ceas din Targu Mures

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Turnul cu Ceas din Targu Mures - dupa inregistrare.

Bestia din Piatra Soimului madona bestia piatra soimului oituz
Bestia din Piatra Soimului
7916 Targu Mures lac Fabrica caramida
7916
Celor ce inteleg muntele Cheile Turzii
Celor ce inteleg muntele
Pisanie manastire calimani
Pisanie

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Turnul cu Ceas din Targu Mures!

Vizitati Turnul cu Ceas din Targu Mures si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Targu Mures, se afla la 0,35 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Targu Mures: 23
Biserica evanghelica Hundorf ViisoaraBiserica evanghelica Hundorf Viisoara
Biserica evanghelica-luterana este monument istoric, avand codul 120227 in repertoriul arheologic.
Lacul Saulia
Coloana Infinitului BogataColoana Infinitului Bogata
Este copia statuii lui Brancusi, Coloana Infinita, cu un vultur pe varf.
Casa rasturnata PraidCasa rasturnata Praid
Am ajuns la Casa Rasturnata mai devreme decat trebuia, programul incepand cu o ora mai tarziu, asa ca am privit-o de dincoace de gard.
Canalul Turbina Uzina Electrica - Targu MuresCanalul Turbina Uzina Electrica - Targu Mures
Intre anii 1914-1944, orasul Targu Mures a fost alimentat cu energie electrica de la Uzina Electrica (azi monument istoric) din Parcul Elisabeta (azi Parcul Municipal), aflata pe Canalul Turbina.
Copsa MareCopsa Mare
Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text).
Lavanda Erika Murgesti
Posibilitate de parcare vizavi de gradina, in curtea magazinului de accesorii pentru telefoane mobile.
Culmea Terebici Sarut Targu Mures Judetul Mures
Parcul portilor inchise ErneiParcul portilor inchise Ernei
Momentan poarta parcului este inchisa cu lacat.
Treptele Rakoczi - Targu MuresTreptele Rakoczi - Targu Mures
Dimineata pe racoare, mergand spre scoala, am urcat tretele Rakoczi. Am gasit 10 cutiute in oras. Ascunzisul a fost transformat in punct de interes anul trecut, in noiembrie.
Cloasterf Dupa o mica deviere de la soseaua nationala. Lacul Trei Stejari Lacul Jidvei Lacul Cristuru Secuiesc Lacul Dulce
Lacul Verde SovataLacul Verde Sovata
Statiunea balneoclimaterica Sovata ne-a asigurat niste locuri nemaipomenite, interesante, cum sunt si lacurile Verde si Rosu.
Parcul Verde Substejeris - Targu MuresParcul Verde Substejeris - Targu Mures
Green Park Substejeris este un parc amenajat pentru petrecerea timpului liber, care se afla in cartierul Tudor, pe o suprafata de 4 hectare.
MIG 21 Ca ofiter in rezerva, am retrait clipele de adrenalina ce ti le ofera anumite arme din cadrul Armatei, asa cum este Aviatia.
Scena in aer liber - Platoul Cornesti - Targu MuresScena in aer liber - Platoul Cornesti - Targu Mures
Daca in trecut era intr-o stare de degradare avansata, azi scena este renovata.
Prima scoala romaneasca SighisoaraPrima scoala romaneasca Sighisoara
In 1861, Zaharia Boiu a deschis in aceasta cladire, prima scoala romaneasca din Cetate.
Casa Turta Dulce - Targu MuresCasa Turta Dulce - Targu Mures
La inceputul secolului trecut, in 1910, a fost reconstruita in stil Art Nouveau.
Gradina de Lavanda Cristuru Secuiesc
In gradina de lavanda se poate intra prin doua porti, prin intrarea de pe strada Kriza Janos 59, respectiv strada Szekely 9.
Fantana Printesei Indurerate Porumbenii MariFantana Printesei Indurerate Porumbenii Mari
Am ascultat cu rasuflarea taiata povestea si cantecul trist, pe care femeia a prezentat-o atat de frumos, incat si adultii au lacrimat.
Cetatea TartodCetatea Tartod
Am gasit locul exact, dar cutia nu mai era.
Podul acoperit Cadaciu Mic
Turnul Cositorarilor SighisoaraTurnul Cositorarilor Sighisoara
Are o pozitie defensiva, o forma frumoasa, si a fost reconstruit de mai multe ori.
Valea Viilor Am gasit cutia. Atia
Fantana cu troaca Am sosit la fata locului, dinspre Dambul Pietros, cu masina.
Casa cu picioare - Targu MuresCasa cu picioare - Targu Mures
Ramasitele unei case, constructia interesanta se afla la coltul strazilor Liviu Rebreanu si Tudor Vladimirescu, langa paraul Poclos.
Padurea de ses Orheiu Bistritei
Biserica leprosilor SighisoaraBiserica leprosilor Sighisoara
Pe peretele bisericii a fost amplasat un amvon exterior, numit Pesthanzel, din care se predica leprosilor.
Lacul Universitatii Sapientia Acesta este primul ascunzis, pe care l-am gasit impruna cu mama.
Pseudosphaera - Targu MuresPseudosphaera - Targu Mures
M-ar interesa daca inscriptia Din nimic am creat o alta lume noua a fost vizibila pentru voi? Un alt aspect al acestei probleme este cautarea in grup. A cautat ceva timp, dar pana la urma am gasit cutia.
Lacul Verde - Sancraiu de MuresLacul Verde - Sancraiu de Mures
Lacul Verde se afla foarte aproape de Targu Mures, in spatele primariei din Sancraiu de Mures.
Biserica evanghelica fortificata Bagaciu Lacul Mariselu Lacul Taga Mica
Troita Sfanta Maria Regina LupeniTroita Sfanta Maria Regina Lupeni
Am coborat din varful dealului Gordon la statuia Mariei, pe jos.
Piata Ratustelor SighisoaraPiata Ratustelor Sighisoara
Pe piata se afla si cladirea consistoriului districtual evanghelic.
Lacul Zau de Campie
Izvorul de sub Piatra Tare Campu CetatiiIzvorul de sub Piatra Tare Campu Cetatii
Apa izvorului este folosita cu precadere de localnici, dar vin multi si din localitatile vecine.
Biserica armeneasca Dumbraveni Imaginea asimetrica a bisericii armenesti din Dumbraveni este rezultatul furtunii din anul 1927, cand vantul puternic a daramat coiful turnului de nord-vest, care de atunci nu a mai fost reconstruit. O biserica foarte frumoasa. Lacul Rotund
Cimitirul reformat MureseniCimitirul reformat Mureseni
Cimitirul se afla pe dealul din spatele Fabricii de conserve, parte din teritoriu donata satului de catre contesa Bissingen, Lazar Nora.
Biserica lutherana Tigmandru Lacul Taga Mare
Concretiunile paraului Roua Am parcat masina aval de ascunzis, la vreo o suta de m. Izvor Poiana Iod Muntii Gurghiu
Parcul dendrologic GurghiuParcul dendrologic Gurghiu
Timp in care am stat sub un pavilion, am gasit poteca ce duce sus pe deal. Era deja intuneric cand am ajuns acolo.
Vila Franka Sighisoara Am gasit cutia. Great view.
Monumentul Skariatin SighisoaraMonumentul Skariatin Sighisoara
In gradinile din spatele strazii Dumbravei, in spate la pompieri, gasim o interesanta statuie, care prezinta un leu care doarme.
Mesendorf
Casa Jakody SighisoaraCasa Jakody Sighisoara
In cladire se afla muzeul Casa Armelor si Hartilor.
Cimitirul vechi Lunca Muresului
Burgberg Batos
Pe dealul Burgberg din apropierea localitatii Batos pot fi vazute santurile unei vechi fortificatii.
Gara de linie ingusta Targu MuresGara de linie ingusta Targu Mures
Locul este plin cu gunoi, este locuinta si toaleta boschetarilor. Ultima data nu am reusit sa ma apropii de ascunzis.
Lacurile Tonciu
Turnul Croitorilor SighisoaraTurnul Croitorilor Sighisoara
Cu ocazia incendiului din 1676 s-a distrus partea superioara.
Taul Bujorului Zau de CampieTaul Bujorului Zau de Campie
Taurile care se afla aici sunt urmatoarele: Zaului, Bujorului, Mihesu, De la Vama, Saulia, Valeni.
Cetatea Rabsonne Scriitorul Orbán Balázs, cel care a cutreierat fiecare localitate, ruina si raritate naturala din Secuime, foloseste forma Rabsonné. Desi nu chiar in drum, am decis sa caut acest loc.
Stanca Calului RastolitaStanca Calului Rastolita
Chiar sub stanca este o parcare - din pacate din acest loc, din cauza padurii dese, nu putem vedea stanca.
Turnul Cizmarilor SighisoaraTurnul Cizmarilor Sighisoara
Turnul Cizmarilor din cetate, cu toate ca dateaza din timpuri mai vechi (a fost construit in 1521), si-a capatat forma de azi in anul 1681.
Obiective cultural-istorice - Judetul Mures
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Turnul cu Ceas din Targu Mures

• Urcus pe scari - Cutie gasita cu ajutorul lui Andrixnet. Dupa o lunga serie de scari, ajunsi la balconul turnului am inspectat fiecare coltisor al acestuia, pana ce am reusit sa gasim cutiuta.
  • Varful Colos - Muntii Ciucului: Bere blonda - Se pare ca e vorba despre o sponsorizare. Caci o placuta identica am intalnit si pe indicatorul modernizat dintr-o intersectie.
  • Palatul Cantacuzino: Vizita la castel - De ceva vreme doream sa-l vizitez. Si uite ca, in miez de februarie, am reusit sa iesim din hibernare.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Cutiuta a disparut - Cutiuta nu mai e la locul ei si nu e nici in vecinatatea ascunzisului. Sesizez proprietarul ascunzisului sa puna o cutiuta noua.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: N-am reusit sa fiu primul nici macar astazi - Carnetelul era semnat, tot astazi, cu cateva ore inaintea mea. Felicitari antegasitorului meu si tuturor celor care iubesc padurea si acest joc.
  • Harghita Racu: Noi eram primii gasitori in carnetel - Fara poteca marcata, era interesant drumul prin padure. Macar am avut ceva aventura, ceva mai mult decat plimbarea pana pe Madarasi Hargita.
  • Stancile Doisprezece Apostoli - Muntii Calimani: Ruga zadarnica celor 12 Apostoli - Am dedicat o zi speciala vizitarii celor 12 Apostoli si Pietrelor Lucaciului, din cele trei ale expeditiei noastre in Calimani. Si tocmai la 12 Apostoli am dat chix cu gasirea ascunzisului, implicit a geocutiei.
  • Baile Martanus: Reabilitare jurnal - Am gasit ascunzisul si cutia in el. Dar a durat ceva extragerea ei din mica scorbura, careia i s-a ingustat gatul.
  • Surducul Varghisului: Gasita - Am gasit geocutia.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna - Desi zona e intens circulata, trebuie sa ne gandim ca asa a inceput dezvoltarea industriala a Vaii Trotusului - cu extractia bogatiilor subsolului (sare, carbune, petrol). Geocutie in stare buna.
  • Darlos: Darlac - Cutiuta interesanta (3x14.5) intr-un loc si mai interesant.
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Spre acasa - Cu multe dificultati, dar am gasit pana la urma si aceasta geocutie.
  • Capela-clopotnita din Buha - Ghimes-Faget: Capela Fagetul de Sus - Clopotul provine de la o clopotnita a cultului greco-catolic, dupa dizolvarea acestuia. D-l Rusu Carol se ocupa de administrarea locasului.
  • Calcarele cretacice de la Cisnadioara: Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB. Iar latimea, respectiv inaltimea sa fie mai mica decat 1024 pixeli.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Nu e vorba de alte jocuri - Scuze, aveam impresia, gresita dealtfel, ca se poate loga gasirea unui POI. Dupa ce am verificat mi-am dat seama ca defapt am primit punct dar numai pentru ascunzisurile gasite goale, facand postarea cu optiunea Am gasit doar locatia.
  • Cascada Iavardi: In urma cu 2 ani la cascada Iavardi - Dupa 2 ani, cu ocazia unei ture in zona, mi-am dat seama ca am uitat sa anunt gasirea acestei geocutii. Eram a doua persoana care a gasit acest ascunzis.
  • Izvorul Salus - Muntii Bodoc: Un ascunzis fragil, dar rezistent - Am trecut pe la izvorul mineral Salus de la Baile Sutei, cu prilejul unei drumetii cu multe geoobiective, curiosi sa vedem amenajarea din 2011 realizata de asociatia ungara Ars Topia. Ei au mobilizat arhitecti, studenti, peisagisti veniti voluntar din Ungaria, dar si comunitatile locale, in speta Primaria Bodoc si mai multi localnici si ei voluntari, rezultatul fiind demn de toata lauda.
  • Cheile Baciului: Cel mai frumos loc pentru clujeni - Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni. Are de toate, inca nu e stricat, nu e prea departe, se poate ajunge usor.
  • Statuia lui Aranka Gyorgy - Targu Mures: Din intamplare - Din intamplare tocmai am trecut prin zona. Din intamplare banca respectiva din micutul parc era libera.
  • Parcul Colina - Cluj: Colina - Nu e un loc extraordinar de interesant, dar totusi multumim pentru cutie .S
  • Apold: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Cascada Supanu: Am vazut cascada - Am tinut cont de recomandare si am coborat in albia Supanului in aval de cascada. Astfel ca, premergator descoperirii cascadei, ne-am bucurat si de imaginea pitoreasca a unei succesiuni de praguri.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Multumim frumos - Desi am urcat seara tarziu, a fost minunat. Am amplificat bucuria cu cautarea geocutiei, care este bine ascunsa si totusi usor de gasit.
  • Manastirea Piatra Scrisa: Ascunzis aproape drive-in - Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului. Prima data am vizitat schitul, cautand si geocutia.
  • Lespezi Star: Oau felicitari - Cred ca sunteti primi. Ma bucur ca ati gasit-o.
  • Parcul Petofi Sandor - Sibiu: Parc - Am gasit cutia ascunsa in zid. Parcul poarta numele poetului din anul 2007.
  • Cascada Nasolea: Pe o vreme nasoala la Cascada Nasolea - Ascunzisul se afla in amonte fata de cascada, de langa uriasele radacini despre care se vorbeste in indicatie. Putand sa avem o imagine a canalului cu marmite prin care curge Uzul, inainte de a forma cascada.
  • Poarta Schei: Fara gps - Am gasit aceasta geocutie, fara gps.
  • Muntele lui Simon - Muntii Stanisoarei: Pestera Sfantul Chiriac - Pestera Sf Chiriac este un obiectiv superb intradevar dar fiind pe terenul manastirii ar trebui vorbit cu staretul inainte. Accesul la ea este usor.
  • Biserica reformata fortificata - Sfantu Gheorghe: Multumesc pentru ascunzis - Am fost prima persoana care a gasit geocutia de la biserica reformata fortificata.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Turnul cu Ceas din Targu Mures? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Mures, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!