Catedrala romano-catolica - Satu Mare

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Catedrala romano-catolica - Satu Mare - dupa inregistrare.

Latura vestica Zidul Uriasilor
Latura vestica
8522 Cheile Runcului Runc Ocolis
8522
Izvorul Baile Fantana Sarata
Izvorul
Cascada Paraul Sec muntii Hasmas
Cascada

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Catedrala romano-catolica Satu Mare!

>>> Vizitati Catedrala romano-catolica - Satu Mare si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Satu Mare, se afla la 0,34 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Satu Mare: 7
Lacul Motis Dunele de nisip de la Foieni Turnul de apa Carei
Tumul Pir
Are inaltimea de aproximativ 10 m, denumirea locului pe harta, Pir Nord.
Lacul Salatig Lacul Calinesti Lacul Turulung Biserica reformata Cu lanturi - Satu Mare Lacul Vama Mlastina Vermes Sanislau Lacul Benesat
Casa muzeala svabeasca Petresti
Casa muzeala svabeasca din Petresti este una dintre cele mai reprezentative pentru arhitectura populara svabeasca.
Lacul Odoreu
Capela Kigye Petresti
Este singura constructie ramasa din satul depopulat Chighie in anii 1703-1711.
Lacul Nistru
Rozeta de piatra Ilba
Monument al naturii, este o arie protejata, rezervatie naturala de tip geologic, paleontologic si peisagistic.
Lacurile Bercu Nou Lacul Firiza
Satu MareSatu Mare
Am gasit azi cu usurinta, geocutia.
Biserica reformata Tasnad Coloanele de la Limpedea Lacul Satulung Lacul Dara Rezervatia de stejar Bavna-Cogna Lucacesti Capela Sfanta Treime Carei Lacul Carastelec Balta Porumbesti Balta Cehei Balta Adrian
Cuta SocondCuta Socond
Am fost acolo dar nu am gasit cutia, poate din cauza zapezii, sau poate din cauza ca nu am citit atent toate detaliile de aici.
Lacul lui Goe Adrian Pestera Valenii Somcutei
Cetatea Ardud
Cetatea Ardud, construita in 1481 de viitorul voievod al Transilvaniei Bartolomeu Dragffy, de plan poligonal cu bastioane de colt, a fost una dintre cele mai puternice fortarete seniorale din nordul Transilvaniei.
Turnul Pompierilor Satu Mare Judetul Satu-mare Castanii de langa Tautii-Magheraus Dealul Comorii Batarci
Obiective cultural-istorice - Judetul Satu Mare
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Catedrala romano-catolica
  • Localizare pozitie pe harta Satu Mare

• Poarta Schei: Am trecut pe aici - Harabeck si Iris (UC Team).
  • Izvorul geografic al Trotusului: Iarna nu-i ca vara - Multumesc pentru consolidarea ascunzisului. Am inteles insa un lucru important, ca o cutie poate fi usor de ascuns vara si greu de gasit iarna.
  • Turnul Falkenhayn: Falkenhayn inainte de Artmania - Am ajuns in orasul Sibu, cu ocazia festivalului rock Artmania, la ora 18 seara. Deoarece concertele urmau sa inceapa la ora 19, aveam suficient timp pentru a gasi acest ascunzis.
  • Manastirea Carmelitana din Luncani: Carmelitani - La Iisus se ajunge pe o alee prin stanga. Se trece podul de lemn, se deschide poarta si se continua pe alee.
  • Cetatea de pamant uitata: Cetatea Mihaileni? - Se pare, asa cum ni s-a sugerat din partea Trekkingklub-ului, ca ceea ce ei numesc Cetatea de pamant uitata este Cetatea geto-dacica ce apare consemnata in lista oficiala a siturilor arheologice din Romania ca fiind localizata in punctul Var. Din pacate nu se fac precizari legate de acest punct.
  • Cetatea antica Dinogetia - Garvan: Cetatea buruienilor si ierburilor aromatice - De pe drumul asfaltat se poate ajunge pana la poarta sitului arheologic cu masina, pe un drum de pamant, posibil inundat cu ocazia ploilor. Intrarea in perimetrul cetatii se afla la aproximativ 50 m de locul unde gasim panoul informativ.
  • Varful Ciudomir - Muntii Tarcaului: Varful Ciudomir - Muntii Tarcaului - Bine mascata de padure, aici se afla o piramida geodezica ce marcheaza varful. La baza unui picior se afla si cutia.
  • Cindrel: Bomboane si alte alimente - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Te rog sa nu mai pui bomboane in geocutii, nici alte alimente sau cosmetice.
  • Varful Nemira Mare: Inca un 10! - Intr-adevar, fara GPS, nu e usor de localizat ascunzisul, asa se explica nota acordata. Multumiri pentru completarile toponimice si pentru detaliile de pe trasee.
  • Chirpar: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Piatra Secuilor Nord - Muntii Trascaului: De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Odata sambata, dinspre Pestera Studentilor.
  • Piatra Secuilor Nord - Muntii Trascaului: Gasita - Gasita azi de Acasenii.
  • Concretiuni de Feleac: Vreme buna de toamna, peisaj frumos - Cred ca distanta de 35 m de la concretiunea mare este exagerata. Sunt circa 20 m.
  • Stejeris: In drum spre Targu Mures - Usor de pus mana pe ea :-).
  • Laguna Albastra - Aghiresu: Un pic de verde - Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer. Nu am cautat cutia fiind presati de timp.
  • Cetatea Turia: Pai, ai doua posibilitati - 1 Inghiti sec, saluti politicos, si intri. Sper ca ai obrazul destul de gros, pentru ca s-ar putea sa primesti niste palme.
  • Cetatea Rasnov: Totusi, ai reusit sa gasesti ascunzisul - Am incercat sa descriem cat mai exact locatia geocutiei. Oricum, trebuie lasat un pic loc si pentru cautare :-).
  • Biserica unitariana din Calnic: Clopotnita - Clopotnita din lemn din secolul VIII, realizari ale arhitecturii populare locale. Datorita ingeniozitatii cu care au fost realizate, partile componente fiind inbinate exclusiv cu cuie de lemn, sint unicate in judet.
  • Rezervatia Valea Iadului - Turia: Gradina Herko de pe Valea Iadului - Pe harta zonei Balvanyos editata de Dimap - Budapesta, zona de concentratie maxima a izvoarelor minerale de pe Valea Iadului este denumita Herko Kert (Gradina Herko - ultimul cuvant poate de origine antroponimica? Denumirea am mai intalnit-o doar in descrierea unui traseu in trecere pe aici, descris in revista de turism Gyopar/Floarea de Colti).
  • Canionul Dofteana: Cutie noua la Canionul Dofteana - De astazi exista o cutie noua la canion. In acelasi loc in care a fost ascunsa cea veche.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: In loc de Becks, Skol - In aceasta dupa masa am vizitat din nou mai multe ascunzisuri din Baile Tusnad. Am pus cate o geocutie noua.
  • Troita cu palarie - Drumul Muntelui - Frumoasa: Un ascunzis ingenios si un nou obiectiv pe Drumul Muntelui - In iunie 2013 am ascuns in acest loc o geocutie, ascunzisul fiind chiar in palaria troitei. Era o geocutie mai speciala, fara cutie, doar un creion si un carnetel ambalat intr-o pungulita inchisa ermetic.
  • Dealul Melcilor: Priveliste frumoasa - Am gasit cutia. Privelistea este, intr-adevar foarte frumoasa.
  • Capela Sfantul Anton de la Madaras: In drum spre sarmale - In drum spre festivalul sarmalelor umplute de la Lazarea. Am facut un mic ocol la binecunoscuta capela Sfantul Anton, pentru a gasi geocutia ascunsa aici.
  • Cheile Borzesti: Cheile Borzesti - nu aveam GPS cand umblam pe acolo.E un loc extraordinar.
  • Sugas Bai: Dimineata - Am gasit geocutia, impreuna cu prietenul meu Marci din Sfantu Gheorghe. Nu am fost niciodata la Sugas Bai, cu toate ca planuiam de mult timp sa vizitez statiunea.
  • Piatra Crapata - Munceii Uture: Piatra Crapata Runcu - Am urcat pe jos pana la Runcu si de acolo la obiectiv. exista si drumuri petroliere, dar sunt in mare parte parasite si risti sa te blochezi.
  • Cetatea Miko Miercurea Ciuc: O seara minunata - Sunt prima persoana, care am gasit aceasta geo-cutiuta :). Mi-a oferit o seara minunata, este un ascunzis usor accesibil pentru toti si totusi de cautat.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Benic - Am gasit-o relativ usor pe baza descrierii. Cred ca ruinele sunt pe terenul cuiva.
  • Stanca La Panda: Piatra La Panda - Am abordat piatra prin atac direct, prin poiana de sub ea. A fost un pic mai dificil, dar ne-am delectat cu fragi si hribi.

Ai ajuns in Satu Mare si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Catedrala romano-catolica? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Satu Mare, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!