Lacul Randunica

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Randunica - dupa inregistrare.

Un altfel de jurnal Caracau viaduct feroviar Livezi-Ciuc
Un altfel de jurnal
3419 Slimnic Stolzenburg cetate
3419
Imaginea cetatii  Mamut
Imaginea cetatii
Oul de piatra Lacul Sfanta Ana piatra ovala
Oul de piatra

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Randunica!

>>> Vizitati Lacul Randunica si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Ocna Sibiului, se afla la 1,77 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Ocna Sibiului: 29
Biserica Reformata Ocna Sibiului Judetul Sibiu
Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale.
Turnul Zincarilor
Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Palatul Brukenthal Avrig
In cadrul concediului, in drum spre Moieciu de Sus, impreuna cu prietenii nostri din Satu Mare (Corina si Puiu) ne-am oprit la Palat sa bem o cafea si sa ne racorim cu o socata la umbra pomilor seculari. Am gasit relativ repede cutia, mai ales ca aceasta se vedea de departe.
Gura RauluiGura Raului
Johanniskirche SibiuJohanniskirche Sibiu
Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez.
Lacurile de pescuit Daia Saua Paltinului
Lacurile La amurii albi Dumbraveni Lacurile de pescuit La amurii albi se afla langa drumul judetean dintre Dumbraveni si Bahnea, intre dealuri, papura si stuf.
Balta cu namol - Ocna Sibiului
Lacul Balta cu Namol de la Ocna Sibiului s-a format intr-o excavatie in acoperamantul sarii.
Varful Laitel
ValchidValchid
Situata in valea unui mic afluent al Tarnavei Mari, asezarea din Valchid isi datoreaza prima aparitie documentara unui incident nu prea onorabil: in 1345, taranii din Valchid au fost interogati in procesul pradarii greavilor sasi din Curciu si din alte sate apartinand micilor comune invecinate, Roandola si Noul Sasesc.
Casa Pravaliei Gusterita Sibiu
Este situata in cartierul Gusterita din Sibiu, pe strada Malinului 19.
Biserica Sfantul Nicolae FantaneleBiserica Sfantul Nicolae Fantanele
Era deja trecut de miezul noptii, cand am ajuns la Fantanele.
Biserica fortificata BraduBiserica fortificata Bradu
Am gasit geo-sticluta ascunsa in zid.
Lacul Lancram
Piatra CorbuluiPiatra Corbului
Am gasit locul, am vazut scorbura cea mai probabila, cutia nici vorba. Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv. Multumesc pentru atentionare.
Cheile AmpoiteiCheile Ampoitei
Paraul Ampoitei izvoreste din Muntii Trascau, pe care ii strabate transversal pe directia nord-vest - sud-est pana mai jos de satul Lunca Ampoitei.
Manastirea Cisterciana Carta
Este situata pe malul stang al Oltului, intre municipiile Sibiu si Fagaras, in imediata vecinatate a localitatilor de azi Carta si Cartisoara.
Iezeru Mare Muntii Cindrel Casa Andrei Otetea Sibiel Lacul Trei Stejari
Pomi cu coroana cubica Sibiu
Dupa aplicarea noii tehnici sunt necesare 2-3 ani pana cand coroanele arborilor vor lua forma dorita.
Melcii Doabrei
Rosen GartenRosen Garten
Am gasit cutia.
Gradina zoologica Sibiu
Lacul Inului - Ocna Sibiului
Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Piatra Tarnovului
Lacul Sancel Lacul Malaia
Geo Negoiu Muntii Fagaras Am urcat pe o vreme torida dinspre Balea, peste Laitel. Am reusit sa ajung in sfirsit si la aceasta cutie aflata pe Negoiu. Pod nou peste Cibin Sibiu
Casa Intoarsa Brambura Park Avrig
Dar gasim aici si un mini zoo, teren de joaca pentru copii, si un restaurant in aer liber.
Baraj Oltet Lacul Oarda Biserica fortificata Axente Sever Cariera de marmura Porumbacu
Cheile Cetii Am ajuns aici pe o caldura torida, dar a meritat, multumim. Excelent loc, multumim ca ati pus-o acolo pentru ca am avut parte de experiente surprinzatoare prin chei.
ChirparChirpar
Mina parasita Piciorul LespezilorMina parasita Piciorul Lespezilor
Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere.
Biserica evanghelica fortificata Bagaciu Forest Cinema Porumbacu de Sus
Lacul Negru - Ocna Sibiului
Suprafata sa este de 505 m2.
Lacul Matelor Ocna Sibiului Judetul Sibiu
Salina pe locul careia se afla nu este atestata documentar, insa era exploatata in evul mediu tarziu, cu sistem clopot, la adancimea de peste 80 m, prin, doua puturi.
Lacul Cristian
RusiRusi
BrateiuBrateiu
Locul e cam sus.
Varful Rozdesti
Stejarul lui Avram Iancu Blaj
Stejarul lui Avram Iancu, 600 ani - Blaj.
Biserica Sfanta Treime SibielBiserica Sfanta Treime Sibiel
Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877.
Lac Tocile
AgnitaAgnita
Frumoasa biserica.
Biserica evanghelica Slimnic Ferma de cerbi Poiana Neamtului Avrig
Panoramic Dino Park Valea Avrigului
Trambulina, tobogan gonflabil, leagane, tras cu arcul.
Saua La Apa Cumpanita Muntii Fagarasului
Lacul Austel Ocna Sibiului Judetul Sibiu
Supra­fata lacului este de 254 m2 si adancimea maxima de 2,50 m.
MarpodMarpod
Se afla pe drumul judetean 105, la 32 km de municipiul Sibiu, la 29 km de orasul Agnita si la 41 de km de muntii Fagaras.
Richis Cred ca (din pacate) cutiuta a disparut.
Rapa RosieRapa Rosie
Am gasit cutia, multumesc. Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
Cascada Scorusu
La Pietri CeteaLa Pietri Cetea
Cele 3 puncte distincte sunt Picuiata, Ierboasa, si Mariuta.
Lacul Dostat Piatra Grohotisului
Valori naturale - Judetul Sibiu

• Urmarire Lacul Randunica

• Ochiul Beului: Ochiul Beului - In drumul spre cascada Beusnita, nu ai cum sa ratezi aceasta locatie superba, Ochiul Beului. Lacul m-a fascinat prin culoarea sa de smarald.
  • Cetatea Malaiesti - Salasu de Sus: Inainte si dupa renovare - Am fost si inainte de renovare, cat si dupa renovare. Chiar daca totul pare fortat, e bine ca au dat atentie acestui obiectiv istoric, si repus in valoare.
  • Podul Minciunilor: Felicitari pentru gasirea cutiutei - Datorita faptului ca ascunzisul este destul de expus, vara fiind practic inconjurata de terase, este posibil ca cutiuta sa dispara mai devreme, sau mai tarziu. Din aceasta cauza am ascuns acolo doar o cutiuta mica, care contine doar un creion si cateva foi.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Cutiuta nu conteaza - Foarte frumos comentariul, mi-a facut placere sa-l citesc. Ma bucurat faptul, ca in sfarsit cineva a ajuns aici, poate datorita si acestui ascunzis.
  • Trovantii din Ulmet: Oare catina? - Am cautat ascunzisul indicat de coordonate cu multa asiduitate in ciuda tufelor de catina vie dimprejur dar impiedicat de o gramada de catina taiata in urma curatarii potecii si aruncata exact unde ar fi putut fi ascunzisul. Obiectivul este unul, nu doar de nota 5, ci de cel putin 10.
  • Capela din Vale sau Capela Sfantul Ioan - Bancu: Daca nu gasiti cutia, incercati si pe partea opusa - Nu prea am gasit loc de parcare langa intrarea in cimitir. Astfel incat a trebuit sa parchez masina langa drum, mai aproape de ascunzis.
  • Fiasteto: Fiasteto, inainte de furtuna - Am reusit sa parcurgem jumatatea drumului dintre Atia si platou cu masina, apoi am continuat pe jos. Ascunzisul poate fi gasit destul de usor.
  • Troita Eroilor - Cosnea: Calauza - Ajutorul GPS este binevenit pentru a ajunge in zona cutiei. Totusi, adevarata calauza este foto ascunzis si comentariile norocosilor gasitori.
  • Cetatea Enisala: Cetatea soarelui - Dupa descoperirea plajei de la Vadu cu minunatul ei cadou de bun venit. Ma refer la cei cativa delfini care au pufait foarte aproape de tarm, si ale caror spinari am reusit sa le prind intr-un filmulet.
  • Gara de linie ingusta Targu Mures: Locatie in stare deplorabila - Locul este plin cu gunoi, este locuinta si toaleta boschetarilor. Este o rusine pentru conducerea orasului Targu Mures sa permita starea actuala a unuia dintre importantele locatii istorice de categorie tehnica a orasului.
  • Sub podul CFR - Baile Tusnad: Repede si usor - Am gasit repede si usor aceasta geocutie.
  • Lacul Tarnita - Muntii Berzunti: Implicit, scuze catre toti cautatorii ascunzisului! - Ascunzisul este, intr-adevar, amplasat la est de lac. V-ul care s-a lipit de estul din indiciu il declaram neavenit si, ca atare, nul.
  • Pasul Vlahita: Ascunzis drive-in - Am trecut de foarte multe ori pe langa acest loc. Vroiam si eu sa ascund o geocutie aici, dar niciodata nu am gasit un loc potrivit, langa monument sau in apropiere.
  • Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti: Faraonul, intre imagine si imaginatie - Eu am reusit sa o conving pe Marelena (sotia mea) sa vada Faraonul, si fara multa persuasiune din partea mea, ceea ce, credeti-ma, e un argument solid ca Faraonul poate fi vazut de oricine. Totul e sa respectati recomandarea din textul de prezentare a obiectivului.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Sumuleu Ciuc - Am gasit geocutia intr-o stare critica. Înauntru era umed peste tot.
  • Petersberg - Sanpetru: Cetatea de pe Dealul Lempes - Am urcat la cetatea de pe Dl Lempes plecand din capatul nord-vestic al dealului, numit pe o veche harta Bergeck (?).
  • Cascada Duras - Muntii Tarcaului: Modificari descriere - Din neglijenta am consemnat ca distanta din capatul Negulestilor pana la Cascada Duras 8-9 km. Corect, este vorba despre 6-7 km.
  • Dealul Melcilor: Pe timp de noapte - Am gasit cutia impreuna cu tretf si cu czechii, pe timp de noapte. A fost super.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Am gasit ascunzisul - La prima cautare, am crezut ca lipseste cutia, dar era doar alunecata foarte adanc in scorbura. Inainte de a repune cutia, am asezat cateva pietre in fundul scorburii, cu scopul de a evita o noua alunecare in jos.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Descriere confuza, cautare nereusita - Din cate am inteles eu, nu a fost chiar o cetate. Ci a fost numai un punct de observare, de supraveghere a traficului vamal.
  • Dealul Cetatii - Mera: Mera - Aveam in plan de mult timp sa vizitez aceasta cutie din apropierea Clujului.Abia acum mi-am facut timp si a meritat.
  • Cetatea Harom - Baile Jigodin: Am gasit cutia din intamplare - Cautam cetatea Harom. Ma uitasem pe google earth, si inainte vazusem poza cu pietrele.
  • Lacul Cuejdel - II: Lacul Cuejdel cel mai mare lac de baraj natural din tara - Am gasit cutiuta relativ usor. Deoarece a trebuit sa sap in zapada, si sa urnesc pietrele inghetate cu batul de tura :).
  • Biserica catolica - Valea Seaca - Sanzieni: Cautand o capela, am gasit un cavou - Era deja intuneric bezna cand am ajuns in Valea Seaca. Nu prea am vazut mare lucru nici din aceasta biserica.
  • Sub Muntele Uroi: Comoara - Am gasit comoara de la muntele de aur. E drept, nu era comoara lui Decebal.
  • Capela Sfantul Iosif - Barzava: Traducerea binevoitorului :-) - In Barzava, in cimitirul vechi de langa capela din piatra, se afla monumentul funerar al locotenentului major Balogh Ignác (1822-1890) . Detalii despre el sunt oferite de catre invatatoarea din Barzava.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: GeoKrety out - Am gasit cutia la locul indicat.
  • Cetatea Soimos: Continut ud - Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Continutul geocutiei este ud, iar instructiunile mucegaite.
  • Cetatea Ika: Cetatea a fost reconditionata - Un ascunzis bine amplasat si bine amenajat. Am gasit cutia in buna stare, cu interiorul relativ uscat, chiar si pixul era functional.
  • Tunelul Mare din Cheile Tisitei: Care versant? - Am baleiat destul de constiincios bazele celor doi versanti ai Tisitei. Cautand printre bolovanii care pareau cat de cat mai promitatori a alcatui un ascunzis construit de mana omului.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Randunica? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Sibiu, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!