Lacul Vrajitoarelor - Ocna Sibiului

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Vrajitoarelor - Ocna Sibiului - dupa inregistrare.

Blazoanele familiilor Bissingen si Lazar Mureseni casa vanatoare castel Bissingen Lazar Targu Mures
Blazoanele familiilor Bissingen si Lazar
Piata Dávid Ferencz Targu Mures Piata David Ferencz biserica unitariana Dambul Pietros
Piata Dávid Ferencz
Pod din fier Selters izvor apa minerala Delloi
Pod din fier
Panorama spre sud si vest biliboc ghimes
Panorama spre sud si vest

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Vrajitoarelor Ocna Sibiului!

>>> Vizitati Lacul Vrajitoarelor - Ocna Sibiului si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Ocna Sibiului, se afla la 2,05 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Ocna Sibiului: 29
Rezervatia de stepa Dealul Zackel
Accesul se face din DJ14 Sibiu - Slimnic, iar din Slimnic pe drum de tara si poteca inca 2 km.
Lacul Matelor - Ocna Sibiului
Salina pe locul careia se afla nu este atestata documentar, insa era exploatata in evul mediu tarziu, cu sistem clopot, la adancimea de peste 80 m, prin, doua puturi.
Lacurile Horea Closca Crisan Ocna Sibiului Judetul Sibiu
Pe locul lor, in 1770, erau mentionate: Lacul Rosu Interior, Lacul Rosu Exterior, Lacul Verde Interior, Lacul Verde Exterior, Lacul Femeilor, Lacul Liber.
Lacul Dostat Cascada Cataractele Lotrului
Saua Laitel Lacul Chereteu Blaj Lacul Canciu
CisnadieCisnadie
Intr-o zona inconjurata de paduri si livezi, la 14 km sud de municipiul Sibiu.
Lacul Avrig Am fost la acest POI.
RusiRusi
Am gasit cutiuta.
Piatra Craivei Muntii TrascauluiPiatra Craivei Muntii Trascaului
Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Dupa ce am ascuns o geocutie in punctul care ofera privelistea cea mai buna spre Poiana Inimii, si care se afla chiar pe poteca marcata cu triunghi rosu, am decis sa ne continuam aici drumul spre Piatra Craivei.
Movilele Paucea
CibinburgCibinburg
Deasupra raului Cibin, respectiv in apropierea vechiului drum de transport al sarii, in jurul anului 1100, a fost ridicata o fortificatie.
Cetatea Capalna Prapastia Genune Curmatura Preluncilor Pintenii din Coasta Jinei
Povestea Calendarului Porumbacu de Sus
Casute cu bunatati, locuri de joaca, restaurant, spectacole pentru copii.
Belvedere Cascada Balea Valea Balea Muntii FagarasBelvedere Cascada Balea Valea Balea Muntii Fagaras
Aceasta poteca este una dus-intors, se termina la baza cascadei.
Lacurile La amurii albi Dumbraveni Lacurile de pescuit La amurii albi se afla langa drumul judetean dintre Dumbraveni si Bahnea, intre dealuri, papura si stuf. Varful Rozdesti Cetatea Aiudului
Lacul Randunica Judetul Sibiu
Salina a fost exploatata intre anii 1722-1877, in sistem clopot, cu doua puturi pana la adancimea de 80 m.
Parcul Natural Dumbrava SibiuluiParcul Natural Dumbrava Sibiului
In drum spre Paltinis, noaptea.
Lacul Brancoveanu - Ocna Sibiului
Lacul Brancoveanu de la Ocna Sibiului este situat pe locul unei saline ce se afla in exploatare pana in anul 1699, cand infiltratiile de apa au determinat parasirea ei, la adancimea de 140 m.
Saua La Apa Cumpanita Muntii Fagarasului
Mina parasita Piciorul LespezilorMina parasita Piciorul Lespezilor
Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere.
Saua Paltinului
Lacul Ocnita - Ocna Sibiului
Lacul Ocnita de la Ocna Sibiului s-a format pe seama salinei Fodina Minor (Kleine Grube), exploatata in sistem clopot pana la adancimea de 136 m, prin doua puturi, si abandonata in anul 1817, datorita infiltratiei apelor.
Cetatea Salgo SibielCetatea Salgo Sibiel
M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel.
Turnul Spart BoitaTurnul Spart Boita
Am gasit cutia. Am gasit cutia in Turnul spart de la Boita.
Calcarele cretacice de la CisnadioaraCalcarele cretacice de la Cisnadioara
Am gasit cutia ascunsa. Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB.
Castelul de lut Valea ZanelorCastelul de lut Valea Zanelor
Este un proiect privat, inceput in primavara anului 2014, avand la baza conceptul unei case naturale de poveste.
Cheile AmpoiteiCheile Ampoitei
Paraul Ampoitei izvoreste din Muntii Trascau, pe care ii strabate transversal pe directia nord-vest - sud-est pana mai jos de satul Lunca Ampoitei.
Portalul Pesterii Laptelui
Biserica evanghelica Cisnadioara
Ea a fost ridicata pe locul unei foste biserici in stil gotic datata in anul 1428, din care s-a pastrat doar turnul din partea vest.
Biserica fortificata Axente Sever Lacul Ighis Medias
Biserica Reformata Ocna Sibiului Judetul Sibiu
Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale.
Turnul Olarilor SibiuTurnul Olarilor Sibiu
I found the small box, right like in the description. Am gasit cutiuta.
Caderile de apa ale CaltunuluiCaderile de apa ale Caltunului
La confluenta paraului Caltunului si Izvorul Paltinului vom putea observa pe ambele vai, o serie de caderi spectaculoase de apa.
Manastirea Cisterciana Carta
Este situata pe malul stang al Oltului, intre municipiile Sibiu si Fagaras, in imediata vecinatate a localitatilor de azi Carta si Cartisoara.
CasoltCasolt
Am gasit cutiuta in geam.
Richis Cred ca (din pacate) cutiuta a disparut.
Lespezi StarLespezi Star
Cred ca sunteti primi. Pentru a ajunge pe varful Lespezi am urcat pe piciorul Lespezilor.
Nou NeudorfNou Neudorf
Am gasit cutiuta.
CalnicCalnic
Am gasit cutia.
Sibiu Am gasit locatia, fiind prima cutie pe care o caut. Foarte interesant jocul.
Cetatea Scurta Orlat
In aceasta zona cercetarile arheologice si mentiunile documentare identifica numeroase situri printre care o asezare neolitica si doua fortificatii cu valuri de pamant: Cetatea Scurta si Cetatea Lunga La Zidu.
Turnul Zincarilor
Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Lacul Malaia
Lacul Austel Ocna Sibiului
Supra­fata lacului este de 254 m2 si adancimea maxima de 2,50 m.
Baraj Oltet
BiertanBiertan
Am gasit cutia.
Copsa MareCopsa Mare
Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text).
Poarta potecii Valea Balea Muntii FagarasPoarta potecii Valea Balea Muntii Fagaras
In lunile de vara, cu masina pe Transfagarasean - tot anul, cu telecabina.
Cheile Cetii Am ajuns aici pe o caldura torida, dar a meritat, multumim. Excelent loc, multumim ca ati pus-o acolo pentru ca am avut parte de experiente surprinzatoare prin chei.
Darlos Cutiuta interesanta (3x14.
Canionul MihaileniCanionul Mihaileni
Poate nu am ales cea mai buna metoda de a ma apropia de canion. Din pacate geocutia nu mai e la locul ei.
Valori naturale - Judetul Sibiu

• Urmarire Lacul Vrajitoarelor
  • Localizare pozitie pe harta Ocna Sibiului

• Viaductul Mina: De la un ascunzis la altul - Fotografia ascunzisului, ca si indiciul oferit, sunt suficiente. Inclusiv pentru satisfactia cautarii si descoperirii, pentru a gasi geocutia.
  • Monumentul Siculicidium - Siculeni: Se gaseste destul de usor - Dupa indepartarea pietrelor din teava balustradei a monumentului.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: A fost o plimbare placuta prin padure - Zbuciumel, nu fi suparat. Azi, pe malul Somesului, ne-ai devansat pe toti.
  • Cheile Baciului: Noroc cu poza despre copac - Am gasit cutia, noroc cu poza despre copac. Eu cu ajutorul unui iphone 3 am gasit-o in 20 minute.
  • Poarta Schei: Poarta Schei - Foarte interesanta locatia, super idee.
  • Ceardacul Stanciului - Piatra Craiului: Felicitari - Pentru prima geocutie gasita, dar in special pentru ajungerea la ascunzis. Dupa ce in trecutul apropiat salvamontistii au indepartat scara de acces in interiorul cavitatii, accesul la geocutie a devenit imposibila pentru majoritatea drumetilor montani.
  • Cetatea Balvanyos - Baile Balvanyos: O cutie plina - O geocutie plina cu lucruri interesante (mai putin tigarile). In - bricheta, Out - bricheta.
  • Poiana Mica: Ascunzis interesant - Am gasit o geocutie, ascunsa in Poiana Mica de langa Poiana Brasov.
  • Cascada Bigar: Paralela 45 - Fiind aproape de DN57B, a fost destul de usor de gasit. Cascada este considerata una dintre cele mai frumoase din Europa.
  • Cabana Ciucas - Muntii Ciucas: Cabana din munte - Un loc unde odata ajuns, sigur vei lua o pauza. Pentru masa, pentru odihna sau pentru poze.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Ascunzisul e de nota 10 - Satisfactia descoperirii lui face uitat efortul, ramanand doar emotia. Si asta sub ochii intrebatori ai turistilor de peste hotare.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Verificare cutie - Cu ocazia unei plimbari scurte, am verificat azi geocutia ascunsa langa lacul Sfanta Ana. Cutia este in stare buna, la locul ei.
  • Baile Sarate - Sangeorgiu de Mures: Inainte de concert - Au trecut aproape 3 ani de cand am prezentat aceasta locatie ca punct de interes. In acest timp am trecut de mai multe ori pe aici, cautand un ascunzis bun pentru o geocutie.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Cutie in perfecta stare - Am gasit cutia in perfecta stare. Vine iarna asa ca m-am gandit sa pun cutia intr-o sacosa de plastic.
  • Cascada Lolaia: O splendoare - De la cabana Carnic, unde am lasat masina, am luat-o pe jos pana la cascada si am inspirat aerul curat, cu iz de cetina, al muntelui si m-am bucurat de racoarea padurii. Ajuns la destinatie, mi-am dat seama ca efortul a meritat, cascada fiind o splendoare.
  • Piatra Scrisa - Piatra Mare: Piatra era la locul ei! - Doar Piatra Scrisa. La locul indicat de GPS am gasit mesajul geotrekking intr-o folie A4 si carnetelul, ambele la baza crevasei.
  • Poarta Schei: Taximetristi de la Poarta Schei - Oare ce gandesc taximetristii din apropierea Portii Schei despre noi? Cred ca se distreaza de minune, in timp ce asteapta clientii.
  • Varful Harghita Madaras: Varful Harghita Madaras - Varful Harghita Madaras este una dintre cele mai spectaculoase varfuri din cauza constructiilor religioase.I
  • Parcul Arpad - Turia: Nu 8, ci 9! - Gasirea cutiei nu ridica nici un fel de probleme. Am gasit-o intr-o stare foarte buna.
  • Livada Postei: Am gasit-o - Am gasit-o si eu. ;) 0-in 0-out.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Multumim frumos - Desi am urcat seara tarziu, a fost minunat. Am amplificat bucuria cu cautarea geocutiei, care este bine ascunsa si totusi usor de gasit.
  • Cetatea Almasului: Tura organizata de Asociatia Carpatina Ardeleana - Am ajuns la Stana cu ocazia unei ture organizate de Asociatia Carpatina Ardeleana. Sambata dimineata peste o suta de persoane s-au indreptat catre Cetatea Almasului.
  • Izvorul Kossuth - Borsec: Dupa inserare - Am petrecut ziua parcurgand traseele parcului de aventura de la Grota Ursilor. Tot acolo m-a prins si inserarea, dar nu am putut sa plec, fara sa caut macar o geocutie.
  • Valea Garbea: La Capela Sfantul Benedict - Un ascunzis bine gasit. Fotografia ce-l descrie e hotaratoare.
  • Memorialul Ginta: Cu greu am ajuns la cutie - Lupta cu natura:-), plus ca trebuia sa ma grabesc sa nu ma prinda furtuna.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Virusul jocului - Felcitari. Inseamna ca am reusit sa-ti transmit virusul jocului.
  • Poian: Stanci si dealuri verzi - Am urcat la crucea care vegheaza deasupra localitatii, din Poian, pe langa un perete stancos foarte interesant, si pe niste dealuri verzi, care seamana cu niste ghetari. Geocutia poate fi gasita foarte usor, chiar si fara gps.
  • Coada Pietrei Mari: Dulce ca mierea e cutia patriei - Titlul comentariului aminteste, poate, unora, pe cel al unui celebru roman al anilor 1970 al lui Petru Popescu, Dulce ca mierea e glontul patriei. La propriu, continutul cutiei a ramas la fel de dulce ca atunci cand a gasit-o Sorin Iov (cu un an in urma).
  • Cetatea Brasov: Lipseste temporar - Cutia lipseste in urma renovarilor efectuate la cetate.
  • Podul Minciunilor: Sibiu - Participand la eventul GeoFest Sibiu-2014, locul de intalnire fiind Kleine Cafe, a trebuit sa trec peste Podul Minciunilor, asa ca m-am oprit sa caut si aceasta cutie, nuai ca norocul nu a fost de partea mea in a gasi cutia, insa am admirat capodopera Sibiului cu atatea povesti si legende.

Ai ajuns in Ocna Sibiului si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Vrajitoarelor? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Sibiu, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!